:hug: Ingrid,ik weet hoe het is als mensen er geen begrip voor lijken te hebben…
Ik moest ook niet zeuren dat ik helemaal niet kon eten 16weken lang,daarna niet dat mijn buik zo vreselijk trok en ik geen adem kon halen(zo leek het en zo zeer deed het)
Enz enz,je mag niet mopperen dat je er soms even zat van bent,al die klachtjes want je mag toch een kindje verwachten…nou je moet het gewoon zeggen als je ergens last van hebt want als je het allemaal anders doet voorkomen voel je je straks alleen maar rotter hoor.
Tuurlijk moet je ook proberen te genieten maar soms staat je hoofd daar gewoon niet naar en lekker klagen is soms ook wel eens goed hoor
Hou vol meid
groetjes schaapie
Begin te vloeien nu, heb voor volgende week vrijdag al een afspraak voor weer mijn 1e follikelmeting
As vrijdag weer beginnen met Clomid.
Ingrid :hug:
Enne, je denkt echt juni 2010 he… dan zou ik in september zwanger raken, nog 2 rondes te gaan… Ik hou me eraan vast, dat is het enige wat me een beetje hoop geeft nu
@vliegje wrote:
Enne, je denkt echt juni 2010 he… dan zou ik in september zwanger raken, nog 2 rondes te gaan… Ik hou me eraan vast, dat is het enige wat me een beetje hoop geeft nu![]()
Ach meissie… De moed niet laten zakken!
Kijk naar hoe positief het de laatste maanden gaat!
Je hebt een ei gehad en een goeie cyclus nu! Probeer daar aan vast te houden. Ik kan me zoooo goed vorostellen dat je zo graag anders ziet en dat je zo graag ook nu zwanger wil zijn!
Maar meid, voor jullie is het zeker weggelegd! Het duurt alleen langer dan jullie en wij voor jullie graag zien!
Ik ben er van overtuigd, dat het echt echt echt goed komt!!!
Eind mei 2010 misschien?! Mijn nieuwe NOD is ongeveer 18 augustus…
Hahaha, dank je wel meis. Het geeft me weer hoop en we gaan er weer voor!! :-*
Vliegje; Wat balen meid dat je toch ongi word
Ingrid: :hug: Schrijf dan hier maar lekker van je af hoor!
Marjolein: Ik hoop dat het heeft geholpen. Wat dapper zeg van jou (en van je kleine ook)
Ik ben inmidddels gestopt met vloeien pfff dat mocht ook wel zeg!
ff snel een update van hier(even ego sorry)…Moet namelijk weer voeden om 18 uur :shock:
Mevrouw drinkt sinds gister avond veel betr door alleen mijn tepels doen zo’n zeer. Nu ook nog waarschijnlijk spruw erbij
Vanmorgen met tepelhoedje L gevoed…die was aldoor te groot maar omdat de M zo’n pijn deed met drinken toch de L maar weer eens geprobeerd. En ik had helemaal geen pijn tijdens het voeden. Ik had Marlynn ook voor de voeding gewogen en na de voeding…en mevrouw had in 20 om 20 min 80 ml gedronken Men wat was ik blij!
De voeding daarna was mevrouw in 20 om 5 min klaar (wat een verschil met normaal een uur en daarna nog 15 om 15 min kolven) En ze had weer 50 ml gedronken…
Ben benieuwd hoe het deze voeding gaat…ze wordt wakker dus ik ga dr voeden… :-*
O dat klinkt goed Mar!
Maar wat betekent dat 20 om 20???
linkerborst 20 min rechterborst 20 minuten…
Nu net heeft ze weer 30 om 30 gedronken…
Zo… er is weer flink bijgeschreven.
Allereerst Vliegje! Helaas meiss nu nog even niet maar zoals… ingrid geloof ik schreef… jij komt ook echt aan de beurt. Mei 2010 uitgerekend en dan 1,5wk langer in de buik en we zitten in juni! hihi
Dan Ingrid, ja wij zijn supervoruwen hoor… moet je kijken wat wij kunnen allemaal. Maar men moet er niet vanuitgaan dat het dan ook allemaal maar heel makkelijk is. Dus spuw je gal en je kan weer verder toch?!
2e zwangerschap was voor mij toch ook echt anders. Eigenlijk vergeet je vooral in het begin DAT je zwanger bent. En op den duur is het gewoon fysiek zwaader met al een rondlopend hummeltje.
Marjolein~ fijn om te lezen dat ze toch steeds beter gaat drinken. Moest even denken aan je tien van je BV-examen. Hoe vind je het nu om het echt LIVE zelf te doen. EN over dat wegen, doe je dat elke voeding? Ik moest dat namelijk toen doen bij iris en dat vond ik achteraf wel erg zwaar en intensief. Nu bij Linn denk ik alleen maar, ze groeit, ze is lief en vrolijk, ze zal dus blijkbaar genoeg binnen krijgen!
Hoe het hier gaat? Nou best zwaar eventjes. Iris slaapt dus niet meer en heeft het dus erg zwaar later op de dag. En ze slaapt ook niet echt door 's ochtends. Vanmorgen was het alweer 6.00, daarvoor was Linn al gekomen en door de nacht heen lag Iris te spoken dat ik om het kwartier naar haar toe moest. Ze wilde uit bed! Na 4x heen en weer lopen heb ik haar met slaapzakje en al beneden op de bank gezet in het donker (en denk nu niet …ooooh wat zielig). Ben de gang op gegaan en na eventjes terug gegaan om te vragen of ze het echt leuk vind om 's nachts wakker te zijn… Nee dus! Ze heeft toen iig tot 6.00 geslapen. Met al die dingen is het af en toe wel zwaar.
Morgen moeten we met Linn dan eindelijk naar de longarts (op advies van de KNO), ben benieuwd wat hij/zij ziet en hoort. Ze heeft zeker nog wat daar in dat gebied maar het is iig niet meer zo astmatisch geluid. Dus heb goede hoop dat ze er gewoon overheen groeit. Ik hoop iig dat hij/zij zegt dat een kijkoperatie niet nodig is.
Nou verder weet ik ff niet meer wat iedereen heeft gezegd.
tot later!
hi meiden…
ik volg jullie wel hoor, maar af en toe geen tijd om te reageren…wist niet dat een kleintje zo druk kon zijn zeg…maar het is wel leuk hoor :inlove:
@vliegje :hug: :hug: ik geloof ook dat het bij jullie komt!! Alleen niet zo snel als we het zelf graag zouden zien…houd moed meis :-* :-
@de zwangeren; tuurlijk mag een zwangerschap zwaar zijn…sommige mensen hebben idd makkelijk praten…maar het is niet altijd een roze wolk hoor…
dus meiden ik denk aan jullie en als je ff wil klagen…lekker doen…daar is het forum goed voor :- :-
@arola; vervelend dat iris niet meer lang wil slapen…dat kost wel een hoop extra energie zo…dikke knuff :hug:
@marjolein; wow wat goed zeg!! Dus de kleine begint nu eindelijk goed te drinken…nou dan moet ze vast ook wel aan gaan komen!! :dance:
mijn kraamhulp heeft in het begin ook een paar x gewogen om te kijken of ze idd wel genoeg voeding tot zich binnen nam…en dat deed ze…nu kijk ik er niet meer naar…ik voel dat ze zwaarder wordt en ze heeft elke luier wel wat gedaan of poep of plas…
nou meiden…ga nog ff relaxen…dikke smak :-
yeahhhh Iris en Linn spam in het showforum!
Hier is de ongie eindelijk door. Reken ik vandaag maar gewoon als dag 1, dus zaterdag Clomid hopelijk vallen de bijwerkingen mee.
nieuwe ronde nieuwe kansen vliegje,ook jij komt aan de beurt!
pff zat gister ineens te denken ,Lucas is volgende week gewoon alweer 5mnd,wat gaat de tijd snel zeg…ik kan me nog zo goed herinneren dat ik zwanger was…
groetjes schaapie
Marlynn is over de geboorte gewicht :dance:
3190 gram…even 50 gram gegroeid na 1dag goed drinken :shock:
Fijn Mar!
Tja Schaapie, zo is het voor mij heel onwerkelijk dat er een hoop mensen die NA of tegelijk met mij gestopt zijn met de pil gewoon al bevallen zijn…
Daarom doet het zo’n pijn.
Ik gun het iedereen, maar iedere zwangerschap die er in mijn omgeving bij komt, doet meer en meer pijn…
vliegje~ heel begrijpelijk! en het mag want het is soms erg oneerlijk verdeeld in de wereld. Niet om je pijn te doen maar de moeder van Olaf maakt quilts voor diverse instellingen. Nu hadden ze een quilt gemaakt en aangeboden bij een opvanghuis voor verwaarloosde babies. Dus babies van verslaafde, psychiatrische vrouwen enzo, dus mensen die het beste gewoon geen kinderen mogen krijgen. Als je die verhalen hoort… bah ik kreeg een brok in mijn keel.
Marjolein~ yeahhhh, ik zag je foto;s op hyves… wat ieniminie zeg! En dan te bedenken dat Linn en Iris ook zo klein waren OOOOIIIIITTTT
Hier vandaag dus bij de longarts geweest. Ze werd nog even gewogen en gemeten om een uitgangspunt te hebben in het dossier… uhm ik durf het bijna niet te zeggen, 7975gr (2wkn geleden 7500) en 63cm (was 62).
Maar goed de longarst kon helemaal geen abnormaliteiten horen en met Linn d’r longetjes is niets aan de hand. Linn liet wel horen nog wat wij dus verontrustend vinden en naar aanleiding van dat geluid en de bevindingen van de KNO arts vond ze het toch wel verstandig om die kijkoperatie toch te gaan doen. Het is verstandig te weten volgens haar WAT de afwijking is. En als je weet wat het is dan kun je passende maatregeln nemen, bijvoorbeeld Linn op tijd op een bepaalde sport doen.
Maar goed mijn hoofd zit weer vol info en bedenkingen en bedenksels…
Nou ik ga lekker naar bed want heb een enorm drukke dag achter de rug!
Mar: wat fijn!! Heerlijk dat het nu beter gaat. Heeft ze nog last van het knipje?
Arola, heeft ze nog steeds dat rare hoestje dan?
Arola
Wat lastig zeg…en bah een kijkoperatie :hug:
@ Stiekem
Daar heeft ze totaal geen last van gehad gelukiig…en ze drinkt super