Nou ik ben nog niet ongesteld en mijn temp is ook weer omhoog gegaan… :shock: Snap er dus helemaal niks van.
De 1e cyclus was dat ook, toen was ik 3 dagen overtijd en heb ik zelfs gedacht dat ik een vmk heb gehad omdat ik bijna dood ging van de krampen en totaal leegliep, wat een bloedverlies toen.
Dus ik verwacht nog steeds helemaal niks, maar vind het wel raar dat mijn temp weer omhoog is nu…
Buik is ook rommelig. Voel van alles, krampen, steken. Soms niks dus het is nog niet de hele dag door.
Vliegje… de krampen en blv kunnen ook van een innesteling zijn! :shifty:
Enneuh… gevoelige (.)(.) past ook bij een zwangerschap (maar ik had het ook altijd hoor als ik ongi moest worden, maar ook als ik zwanger ben!). En dat je temp zo schommelt… dat had ik ook weleens toen ik nog tempte. En zelfs een keer voordat ik positief testte… :shifty:
Get, wat spannend!
Ja maar gister was DPO 12… te laat voor een innesteling lijkt me?!
Zou wel die tempdip verklaren…
En heb nog geen bloedverlies gehad…
heb alleen ff naar mijn baarmoedermond gevoeld, deze zat heel hoog en kon er slecht bij, en daarna zat er een streepje roze bloed aan mijn vinger, maar dat was volgens mij maar 1 mm! zo weinig! en meestal begint mijn ongie mijn bruin en niet roze…)
Wat is DPO?
Een innestelingsbloeding kan je zelfs nog hebben tot max. 8 weken zwangerschap!
@Stiekem wrote:
Wat is DPO?
Een innestelingsbloeding kan je zelfs nog hebben tot max. 8 weken zwangerschap!![]()
Day past ovulation.
Ik begrijp er niks van… had net weer zware krampen, nu weer over. Nog geen bloed terwijl het zo echt voelt!
Aha, tnx.
Ja, de tijd zal het leren… ik heb bij allebei mijn zwangerschappen tot een week of 8 krampjes gehad en bij 6 weken blv…
Spannend he?
Oooh vliegje wat maak je het weer spannend!
Vanmiddag naar het ziekenhuis met mijn meisje…
Sterkte Mar!!
Mar: succes! :hug:
Nou marlynn dr tongriempje is doorgeknipt…ik zat daar zenuwachtig te zijn in de wachtruimte. Ik heb Marlynn zelf vastgehouden…vondt het eng maar heb de dokter zelfs nog geassisteerd met mondje openhouden etc. Ik heb dus zelfs gekeken…had niet verwacht dat ik dat kon.
Vliesje werd eerst een beetje verdoofd en daarna werd dr tong vastgepakt/omhoof gegouden met een pincet en knip dr vliesje doorgeknipt. Mevrouw gaf een klein kreuntje en dat was het…wat een bikkel he ?!
Nu net heeft ze voor het eerst gedronken en ze lijkt wel iets harder te zuigen…maar geweldig gaat het nog niet…maar we blijven hoop houden…
O meis ik hoop dat het helpt!
vliegje wat spannend zeg! we wachten gespannen met je mee af! Hoe is manlief er eigenlijk onder?
Mar~ pfewww mama-bikkel en dochter-bikkel… nu moet ze gewoon de tijd krijgen om d’r tongetje op een goede manier te gebruiken.
Als ik terug denk aan het begin met BV… pfewww continu controleren of ze wel goed hing. En twijfel…weer eraf… en nu… ze slobbert hem zo erin. hahaha dus mar heb geduld en over een paar weken/maanden zit je veel gemakkelijker te voeden.
Nou hier even niet zoveel te melden hoor. ga even een kadootje zoeken voor (O)ma…
Mar: ben het helemaal met Arola eens :mrgreen: :hug:
Manlief wilt dat ik NU test.
Maar nee, ik doe het niet. Morgenochtend wagen we weer een testje.
Vliegje: WHAHAHHAA, die mannen toch…! Maar ik moet zeggen: ik test ook alijd positief voor mijn NOD! :oops:
Hoe laat ga je testen morgen?
heel vroeg, want manlief moet er om 6u uit. Maar ik ben pas rond 8u online.
Nou ja, ik verwacht er toch niks van.
Leive meiden
Ben ik ook weer.
Afgelopen vrijdag voor een nacht met de secretariaten van mijn werk weggeweest. Pfff heavy, maar goed. Ben nu ongeveer weer bijgekomen. :mrgreen:
Vliegje, ik ben hier ff niet en je maakt het spannend!!!
Het is trouwens 8 uur hoor!!!
Mar, wat zielig zeg voor je meisje. Gelukkig hield ze zich heeel flink!
En jij ook!
Hopen dat het voeden nu wat makkelijker zal gaan!
Ik kan niet verder teruglezen sorry.
Arola hoe gaat het bij jullie? Hoe is met de grote en kleine meid?
Stiekem hoe is het met jou? Voel je je nog goed? Merk je veel verschil met de vorige zwangerschap?
Nou ik ga ff aan het werk.
Spiek later nog wel.
Liefs,
Ingrid
Ook hier komt de ongie er echt aan. temp flink gedaald en negatieve test.
Hopelijk krijg ik de nieuwe ronde weer een ei die we goed kunnen benutten.
Eigenlijk was dit pas onze 1e echte kans van het hele jaar… Dus nu mogen er meer volgen!
Hoe gaat het met je Ingrid?!
ah meissie jammer hoor! Maar het is zoals jij het zegt, de eerste echte kans en nu volgen er meer
Let op he: juni 2010! :mrgreen:
Het gaat hier wel goed.
Ben nog steeds vreselijk moe en last van harde buiken, die worden niet erger gelukkig. Dus dat komt wel goed.
Wordt alleen zo moe van sommige mensen om mij heen.
Ik ben helemaal geen klager, juist omdat ik zo dankbaar ben dat wij nog een tweede wondertje erbij mogen krijgen. Ik ga altijd door, wil er ondanks alles gewoon staan. En dat wou dus nu niet, niet voor niets dat de vk zegt: ho stop en minder jij maar even.
Daar heb ik echt aan moeten wennen en nu heb ik de knop om.
Maar de reacties van sommige mensen: Joh meid, kijk toch naar wat je er voor terugkrijgt, joh meid je bent ruim over de helft komt wel goed. Of joh, je moet nog wel 13 weken, het zwaarste komt nog. Valt nu vast nog wel mee.
Eh… ben ik dan gek aan het worden? Verbeeld ik het me dan dat ik elke dag meer moeite krijg om de dag te beginnen? Verbeeld ik het me dat ik na weer een nacht nauwelijks slapen met tranen in mijn ogen opsta en even niet weet hoe ik de dag door moet komen.
En ja natuurlijk ben ik super blij als ik mijn grote meid weer zie en natuurlijk ben ik ontzettend gelukkig als ik de kleine in mijn buik weer een voetbalwedstrijd voel schoppen.
Maar moet dat alles betekenen dat ik een supervrouw ben?
Oeps wel erg ego en erg eerlijk maar het voelt wel goed dit zo op te schrijven…
Vliegje: meid, wat balen… :hug: :hug: :hug:
Onze duimen gaan weer draaien voor deze maand!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ingrid: balen dat je zo rot voelt af en toe! En je mag het hier lekker van je afschrijven hoor, geeft niets. :hug: :hug: :hug:
Hier alles ok. Merk wel verschil met de vorige zwangerschap. Ten eerste is dit kind geen stuit- maar hoofdligging en voel ik de bewegingen heel anders dan bij Kyan.
En ten tweede vind ik het wel iets zwaarder dan bi Kyan, omdat ik meer last heb van mijn bekken, spataderen op mijn schaamlippen (men, dat doet ZEER zo nu en dan) en ben gewoon vermoeider.
Maar het is niet zoals veel mensen zeggen: je zal wel minder genieten als bij de 1e. Ik neem er echt bewust de tijd voor om contact te maken met de kleine en te genieten van mijn bewegende buik, heerlijk!! :inlove: