Juni 2008 stoppers #6!

Goedemorgen…

tis weer vroeg…maar voel me redelijk wakker :slight_smile:

Meeting bij Ingrid is super!! Als vliegje nou ff een opzet maakt en dit naar iedereen pb’t inclusief routebeschrijving…dan kunnen we het ook niet vergeten :stuck_out_tongue: (haha erg ben ik he…lekker afschuiven op een ander :roll: )

cvs: spannend meid!! Ga je morgen testen??? Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je!! :pray:

daffiie en norma; balen dat jullie niet mee gaan…maar tis niet anders :cry:

daffie; fijn om te horen dat het weer wat beter gaat!! :slight_smile:

zo ga nu gauw ff aan t werk…kom straks weer terug :-*

Misschien kan Ingrid zelf een opzetje maken? Ik kom om in het werk en ben nu ook nog eens ziek… 2e dag dat ik thuis blijf. Duik nu mijn bed ook weer in, voel me hondsberoerd.

Ingrid, als het je niet lukt, mag je een routebeschrijving mailen of pben, probeer ik het tussendoor te regelen.

Werkse Kloos!

CVS, wanneer test je??

Ingrid en ik zijn niet zwanger, dus het is jouw beurt?? :slight_smile:

Ik zal binnenkort mijn nieuwe NOD doorgeven aan Marjolein.

Ik vloei bijna (nog) niet, maar temp is wel gezakt, dus zwanger zijn zit er echt niet meer in.

nou, ik wacht echt tot ik de 11e ben… ben gisteravond laat ongi geworden dus… :(:frowning:

en ik heb echt zoooooooooooooooooooo een buikpijn, niet normaal meer… ik ga nu naar t werk en wat ibruprofen halen… pfff, erg lange tijd geleden dat ik het zo gehad heb…

hopen dat ook mijn humeur wat op knapt vandaag… whaha…

ik ben er vanavond nog wel even weer…

CVS; balen meid!! :hug: hopen dat de ibruprofen helpt :hug:

vliegje; balen dat je nog zo ziek bent!! Dikke knufff voor jou :hug: Ik heb het trouwens nooit zo druk op mn werk, dus ik wil ook wel een opzetje maken hoor…of iets in die trant??

Laat maar weten…

ik zit hier al een uur op hoge noten… :snooty: en ik moet zo nodig naar de wc…maar mn collega zit ergens in het gebouw en ik mag niet zomaar de receptie verlaten :frowning:

straks doe ik het in mn broek :shock: :mrgreen:

@kloos wrote:

CVS; balen meid!! :hug: hopen dat de ibruprofen helpt :hug:

vliegje; balen dat je nog zo ziek bent!! Dikke knufff voor jou :hug: Ik heb het trouwens nooit zo druk op mn werk, dus ik wil ook wel een opzetje maken hoor…of iets in die trant??

Laat maar weten…

ik zit hier al een uur op hoge noten… :snooty: en ik moet zo nodig naar de wc…maar mn collega zit ergens in het gebouw en ik mag niet zomaar de receptie verlaten :frowning:

straks doe ik het in mn broek :shock: :mrgreen:

Nou als je wilt graag :slight_smile:

Manlief heeft de dokter gebeld voor een kuur maar ik zei tegen hem, vraag voor de zekerheid of het geen kwaad kan ivm zwanger worden.

Blijkbaar dus wel! Krijg dus geen kuur… :frowning: Mag alleen neusspray gebruiken, nou daar heb ik veel aan haha.

blijft blijkbaar lang in je bloed… Moet dus ‘gewoon’ goed uitzieken… ppffff

ah vet balen meid…

hoop dat het snel beter wordt meid! :-*

uhm opzet maken…ik zal iig ingrid zo ff een pb sturen en dan maak ik morgen even een mooi opzet…hier is het zo lunchpauze dus dan ziet iedereen waar ik mee bezig bent…en dat kan natuurlijk niet :wink:

Haha is goed, dank je wel :slight_smile:

Ik MOET beter worden van de week… ben nu ziek van kantoor maar heb zaterdag weer een shoot met kindjes en die kan niet verzet worden… volgende week shoot in de dierenwinkel. Dus dat zijn dingen waar ik niet onderuit kan…

Op kantoor ziek zijn ben ik ook al nooit. Dus vandaag nog even goed uitzieken, hopelijk morgen beter!

Even hallo en ik vlieg weer weg

Ben aan het werk!

:-*

CVS, balen zeg!! Dan ben je een dag eerder ongie geworden dan??

Shit… op naar de volgende ronde!

Ik vloei nog steeds bijna niet…

lekker uitzieken hoor vliegje!!!

hier vloei ik echt rijkelijk, nog steeds met zoveel buikpijn, niet normaal joh… pfff

morgen een lekker dagje vrij… heb t zo gehad… vandaag hectische dag op t werk gehad en echt, ook dat ben ik zoooooo zat… dingen die ik bestel voor klanten krijg ik niet, dingen die ik niet bestel krijg ik weer wel en sommige mensen maken 10 x dezelfde fout en kunnen niet lezen waardoor ik nog meer sjacho wordt, en dat was ik al, dus moet je nagaan… grrrr

kan morgen bijkomen om vrijdag er hopijlijk weer tegen te kunnen…

goedemorgen…

voel me btje bagger vanochtend… :frowning: maarrrrrrrrrr het is mijn laatste dag werken!!! :mrgreen: en dan eindelijk 2 weekjes vakantie!! Kan niet wachten…hopelijk gaat de dag snel voorbij…

ik ga zo ff een opzet maken voor een pb…kan zijn dat ik hem in de loop van de week pas verstuur hoor…morgen ben ik namelijk thuis en heb ik alle tijd…op het werk komt er soms wel is wat tussen :wink:

voor de rest geen nieuws…saai he :silenced:

zo dames,

had toch ff de tijd om een kort opzetje te maken…dus ik heb dit naar iedereen gepb’t ook al weet ik van daffie en iev dat ze niet komen…

onderstaande heb ik gepb’t; ga er vanuit dat ik niemand ben vergeten :think:

vliegje

Arola1977

chico

claud77

daffie

iev

jentel

schaapie

cvs

gitje85

ingrid28

marjolein98

norma29

stiekem

kloos

Ik kijk uit naar de reacties…dit mag via het forum, maar ook gepb’t worden…Denk er even om dat het adres van Ingrid niet in het forum wordt gezet…(bewust gepb’t i.v.m. privacy)

Mijn ongie is nu goed doorgebroken, flink buikpijn ook en rugpijn. Vorige keer brak hij ook pas op de 3e dag goed door.

Kloos, heb je net terug gepbt. Ik heb er zin in :slight_smile:

En zoals ik al zei, misschien een boodschappenlijstje maken op het forum wie wat meeneemt. kost het Ingrid ook niet teveel centjes en dragen we allemaal wat bij!

Ga trouwens eens kijken hoelang ik moet rijden hahaha.

1 uur en 50 minuten haha.

@vliegje wrote:

1 uur en 50 minuten haha.

He meiden

Ik heb er echt zin in!!!

Als iedereen van het lijstje komt dan moet ik mijn kamer verbouwen maar dat komt goed.

WEe leuk om iedereen wat te laten maken of meenemen!!! Niet om de kosten hoor maar vind het gewoon altijd een gezellig idee!

ga gauw weer aan het werk!

xxx

@ cvs Jammer dat je ongi bent geworden :frowning:

@ vliegje ik woon in flevoland maar ik heb geen rijbewijs dus ik moet met de bus of trein. Omdat ik nu nog in het gips zit weet ik niet hoe het gaat lopen.

Aan alle dames die weer ongi zijn geworden… :hug: :hug: :hug:

@Norma29 wrote:

@ cvs Jammer dat je ongi bent geworden :frowning:

@ vliegje ik woon in flevoland maar ik heb geen rijbewijs dus ik moet met de bus of trein. Omdat ik nu nog in het gips zit weet ik niet hoe het gaat lopen.

Flevoland, vlakbij Zeewolde dan??

ik ga zo lekker slapen, morgen ga ik weer naar kantoor.

Morgenavond aan het album werken en zaterdag weer een fotoshoot.

Daar ben ik de dagen daarna weer zoet mee, zijn weer kindjes.

En volgende week woensdag fotografeer ik bij onze dierenwinkel, vorig jaar was de opkomst goed, ben erg benieuwd dit jaar.

Trusten!

hoe voelen de zwangeren onder ons zich?

Kloos, nog geen misselijkheid ofzo??

i heb die middag de auto… dus als ik iemand op moet halen van t station of zo… dan is dat natuurlijk ok… :D:D