Juni 2008 stoppers #6!

Ingrid, jij ook?? Klote zeg!! sterkte meis!

weet je waar ik nog het meeste van baal? Dat ik maar 1x per 2 maanden ongesteld wordt… we hebben zo weinig kans he.

We gaan waarschijnlijk geen break houden ivm de huwelijken. Ik wil gewoon door en ik denk al jaren aan anderen. Misschien wordt het nu tijd voor onszelf, hoe l*llig het is voor de bruidsparen als ik zwanger zou zijn. Je kan het niet regelen he.

En een huwelijk wordt ruim een jaar van te voren gepland, dan zouden we nooit zwanger kunnen worden…

Wat vinden jullie? Marjolein had me al een hart onder de riem gestoken.

Maar ik wil altijd het beste voor anderen en wil niemand teleurstellen. Maar ook mezelf deze keer niet…

Ingrid, sterkte!

Kloos, nog eventjes meis, dan vakantie!

Meeting, Ingrid, zullen we dan ballorig doen?

Of CVS, jouw locatie?

sja zelf zou ik geen break houden. Waarom niet? Omdat je niet altijd rekening met elkaar kan houden. Daarnaast valt een zwangerschap natuurlijk niet te plannen…wel vind ik dat als de mensen jou hebben geboekt dat je ze een alternatief kan geven qua andere fotograaf…en uiteraard is de kans aanwezig dat een vrouwelijke fotograaf zwanger kan raken…dat weten de mensen die je boeken toch ook wel?

i.i.g. werk moet leuk blijven, maar het moet je niet laten verplichten tot geen prive leven…zeg maar…

Hoi,

@Vliegje, een hele dikke :hug: van mij, echt balen meid.

Is er niks aan te doen om je cyclus wat te verkorten, zoals bij meiden met pco? ik noem maar wat hoor.

Wat betreft de break, ik zou het ook niet doen.

Je moet nl nooit jezelf tekort doen, hoe moeilijk dat ook is ik weet het.

En je hebt al zoveel minder kans, dat ik er gewoon voor zou gaan.

@Ingrid, jij krijgt ook een :hug: van mij hoor.

Bij jou had ik ook wel goede hoop na je reading.

2Kloos, nog even volhouden dan heb je lekker vakantie meid.

Ik ben bij de vk geweest.

We hoorde het hartje gelukkig.

Ik maakte me een beetje zorgen omdat ik nog niet zo aangekomen was als bij Jorrit.

Nu ben ik ook veel misselijker als bij Jorrit en mijn baarmoeder ligt naar achteren, daarom voelde ze hem ook nog niet zo goed.

Verder is mijn bloedruk weer gedaald naar 110/60 dus daarom voel ik me waarschijnlijk zo dizzy en bibberig. En ik ben weer afgevallen.

Ik weeg nu 78,7 ( voor ik zwanger was van Jorrit woog ik 77 en ik ben 1,78 lang ).

Dus alles bij elkaar wel logisch dat ik nog niet echt een buikje heb.

De kleine doet het in ieder geval goed, hij/zij gaf zelfs een schopje wat we hoorden.

Donderdag de echo, ben benieuwd.

Groetjes Chico.

chico; goed om te horen meid!! Fijn dat het hartje klopt, wel een geruststelling :slight_smile:

was het trouwens je 1e x bij de verloskundige?? Want dan heb je er ook lang op gewacht…met 12 weken zie ik.

haai,

ff een update: Het gaat weer een stuk beter met me!!! :dance: Ik heb weer wat meer energie en gelukkig blijft alles wat ik eet er weer in. De sonde wordt nu afgebouwd (maar niet snel genoeg naar mijn zin) En de dietiste zei dat ik er met een week of 3 wel vanaf ben. Nou vind ik dat echt te lang duren, dus ik ga donderdag ff naar het spreekuur om dat nog eens duidelijk te overleggen.

Dus ik ga vanaf nu echt weer proberen wat regelmatiger achter de comp te kruipen en weer normaal te gaan reageren.

@ Vliegje en Ingrid: :hug: pff…

@ Chico: Wij hebben gisteren ook het hartje gehoord! Wat een opluchting was dat zeg!!! Hier gaat het dus ook heel anders dan bij de 1e. In het ziekenhuis zeiden ze allemaal dat het dan toch echt deze keer een meid moet zijn, dus wie weet bij jou ook wel! Succes met je echo!!!

liefs

daffie

ow ja, voor ik het vergeet.

15 november zou heel goed uitkomen, maar Zwolle vind ik echt te ver. Dus dan meld ik me hierbij ff af.

:-*

Chico en Kloos, dank jullie wel voor jullie mening, dat is precies wat ik even nodig had. Ik voel me altijd zo schuldig, maar inderdaad, we mogen nu ook wel eens aan onszelf denken.

En ja, een alternatief kan ik zeker bieden, die heb ik nu al klaar staan namelijk. Dat meisje helemaal happy, mocht het nodig zijn. En daarbij zijn er genoeg andere fotografen.

Daffie, waar woon je dan?

Dordrecht? Ik moet ook ver rijden, er komen er ‘helaas’ meer uit het noorden, dus ach, voor 1x vind ik dat niet erg.

Zwolle is redelijk middenweg.

Jammer, hopelijk bedenk je je nog :slight_smile:

Fijn trouwens dat het goed gaat met je! Of beter. Houden zo :slight_smile:

Oke, ik wil wel een knoop gaan doorhakken wat betreft locatie meiden.

Dus denk ff mee :slight_smile:

Ik kruip weer even in bed!

hoihoi,

@ Vliegje:Ja, ik woon in Dordrecht. Op zich vind ik het niet zo erg om ver te rijden, maar als ik alles bij elkaar optel… Wordt het een beetje veel. Ik zit dan ruim anderhalf uur in de auto, en ook weer terug…

Ik begrijp heus wel dat je je moet aanpassen omdat men uit heel nederland komt, maar ik vind het gewoon een beetje te gek. Daarbij komt ook nog dat mn hubbie het niet zo prettig vind als ik zulke afstanden alleen rijdt ( :roll: ) Ik vind het wel echt super jammer.

liefs

Ik snap het. Als we de locatie van CVS doen, zit ik 2 uur in de auto heen en 2 uur terug. Maar mijn man is het gewend, ben ieder weekend alleen op stap haha :wink:

Begrijp het wel hoor, niet iedereen is zo gek om ver te rijden.

Maar ach, voor een keer vind ik het geen probleem. Ik heb mijn auto in januari gekocht en er staat al bijna 9000 km op. Kan je nagaan hoeveel ik rijd haha.

Overigens wil ik ondanks de afstand misschien toch voorkeur geven aan CVS’s locatie. Daar kunnen we ook een hapje eten? De meesten zitten namelijk lang in de auto.

@vliegje wrote:

Overigens wil ik ondanks de afstand misschien toch voorkeur geven aan CVS’s locatie. Daar kunnen we ook een hapje eten? De meesten zitten namelijk lang in de auto.

Bij Ballorig of bij mij kun je ook eten hoor.

Als we naar de orchidee hoeve gaan, hoef ik daar met Brigite geen uren te lopen, want die kan en mag nergens aankomen. Dus dan is het voor mij met een paar uurtjes wel genoeg.

Gewoon bij jou afspreken dan?? :slight_smile: Als je het niet erg vindt? Zijn jullie lekker in jullie eigen omgeving na dagen werken en een nachtje weg :wink:

En dan kunnen we delen in de kosten van broodjes ofzo??

Ik vind het uiteraard prima! MAar dan zal daffie nog niet komen.

He Daffie, als je met de trein gaat dan? Ik wil je best van Zwolle van het station halen. Maar kan me vorostellen dat je ook dat niet fijn vind!

vliegje, oh, wat balen meid, had echt gehoopt en gedacht dat je zwanger zou zijn… :frowning: Succes deze nieuwe ronde meid!! Ik zou dus ook niet stoppen en een pauze in lassen… Het is jouw leven en niet de hunne… en zwanger raken is een gift en kan je idd niet plannen… ze zullen dat vast en zeker begrijpen… als je zou weten wanneer je zwanger zou zijn dan zou dat makkelijker zijn. Nu zou je dan nooit een opdracht kunnen plannen. Kijk, en als jij een alternatief kan aanbieden is dat toch goed opgelost aan jouw kant??? Kijk, ik snap je wel… meer dan dat je denkt. En dit kan ik allemaal makkelijk tegen je zeggen over hoe en wat, maar weet dat ik er zelf ook heel veel moeite mee zou hebben als ik wat af zou moeten zeggen terwijl ik al toegezegd had… :hug:

Ingrid; voor jou is het ook heeeeeeeeel erg balen!! pff… had ook gehoopt dat jij zwanger zou zijn… heb is jullie deze maand niet gegund… jammer hoor. Succes deze nieuwe maand!! :hug:

daffie, ik woon in zwolle… dus als ik de auto (weet nog niet of ik die mee kan nemen) heb, dan kan ik je natuurlijk ook meenemen van t station…

Ingrid en vliegje: Balen zeg van de gekomen ongi :frowning:

Ik denk niet dat ik naar de meeting kom hoor. Ik moet met het ov en als ik nog op krukken loop ga ik daar niet aan beginnen in de bus enzo.

Thanks CVS, jullie zijn allemaal lief voor me!

Ik vloei bijna niet joh, alleen vanochtend. Misschien breekt morgen de rode hel los…

Norma, waar woon je??

Ingrid, doen dan??

Bij jou?

Waar woon jij precies? Is dat vlakbij Zwolle?

@vliegje wrote:

Thanks CVS, jullie zijn allemaal lief voor me!

Ik vloei bijna niet joh, alleen vanochtend. Misschien breekt morgen de rode hel los…

Norma, waar woon je??

Ingrid, doen dan??

Bij jou?

Waar woon jij precies? Is dat vlakbij Zwolle?

Ik vind het prima

Dan rond een uur of 12 / 13.00 uur bij mij? Dan ben ik wel terug met mijn meissie!

als we nou afspreken dat degene die willen komen mij een pb sturen dan leg ik dan wel uit waar ik woon!

pfff…

al een hele dag geborren in mijn buik… pfff wordt er niet goed van…

nog steeds gevoelig en licht misselijk…

gister diarree (sorry), vandaag niet meer…

wordt wel zenuwachtig… vandaag is de 29ste dag al bijna voorbij…

Oke, meeting dus om 13u bij Ingrid! 15 november :slight_smile:

Wie gaan er nu allemaal mee??

Ik vraag je je adresgegevens binnenkort :slight_smile:

CVS, succes!

***breek ff in **

Chico wat zie ik nou, je bent al over de 12 weken heen !! :shock: Wat gaat het hard !!! Ik vind het super voor je dat nu alles goed gaat…lekker gaan genieten nu :-

Groetjes Julia ( Ik liep toen gelijk met jou bij de Dec 08 mama’s :wink: )

De rest natuurlijk ook een goede zwangerschap toegewenst en de klussers veel succes gewenst :thumbup:

breekt weer uit