Juni 2008 stoppers #6!

380 euro!!! Shit das veel… te hard rijden?

Klote zeg!

Sterkte met je werk meis, klinkt erg zwaar nu!

Ik ben ook nog steeds niet lekker, misschien blijf ik van de week toch wel een dagje thuis, doe dat niet gauw en vorige week heb ik ook gewoon doorgewerkt.

Hier nog geen ongie, morgen wil ik weer testen als de duivels wegblijven.

Ik ga ook werken, wil nog ff naar het kerkhof, even naar mijn broer.

Tot vanavond!

@ kloos Jij klust maar door he? Jullie huis moet wel een paleisje worden zo :slight_smile:

@ marjolein 380 euro?? Te hard gereden dan zeker?

@ Vliegje Meid wat spannend maak je het. Erg mooie foto die je gepost hebt…

@ Ingrid Wat een aparte ervaring he zo’n reading ik heb er ook eens 1 laten doen. Heel bizar…

@marjolein; :shock: 380 euro :shock: neeee niet ruilen…sorry :wink: Dat is wel heel veel zeg…en ik vind 60 euro al veel voor iets wat niet duidelijk is… :eh:

@vliegje; nog steeds geen ongie?? Spannend meid!! IK hoop zo voor je dat het raak is!!! :pray: morgenochtend maar testen zeker???

@norma; ja dat klopt…we willen graag alles een btje af hebben, zodat we de eerste paar jaren niet meer echt te hoeven investeren…tuurlijk zou je hier en daar wel is wat tegen komen, maar de grote klussen willen we nu gedaan hebben. We zijn nu met zn 2e dus hebben nu meer geld, dan als we straks met kinderen zijn…sja dan is het geld zo op…dus vandaar dat we nu druk blijven… :wink:

zo…vanochtend kon ik echt niet uit mn bed komen…voelde me btje raar…niet heel misselijk of ziek of zo, maar ook niet echt fit…maar ik ben er uiteindelijk toch maar uitgegaan…want ik moet zo nog werken. blegh :frowning: echt geen zin…merk steeds meer dat ik zin in vakantie heb, zelf bepalen wanneer en wat je doet…Maar ik tel af hoef nog maar 4 dagen te werken :mrgreen:

Nog geen ongie nee! weer wat misselijk vanochtend, maar ook grieperig weer dus daar kan het ook van zijn.

Morgen weer testen. Dan is het 14 dagen na mijn ei, 5 dagen na eventuele innesteling. Is het dan nog negatief, dan test ik donderdag of vrijdag pas weer.

Maak mezelf helemaal gek joh hahaha.

Norma, jee… het komt maar niet op gang bij jou!! :hug:

@ kloos Je hebt ook groot gelijk hoor. Wij waren niet zo slim, zijn na een paar weken intensief klussen na de verhuizing gestopt en dachten dat komt wel. Nou ja 4 jaar later moet het nog komen :stuck_out_tongue:

@vliegje Logisch dat je het nu echt niet los kan laten hoor!!!

En ja het duurt lang bij mij ja. Heb ook geen klachten meer op zich wel fijn maar nu heb ik het gevoel dat er gewoon niks gebeurd, met de buikpijn had ik nog het idee dat dat wel zo was.

Heb alleen opeens heel snel vet haar, dat had ik ook als ik ongi was. Zal wel nergens op wijzen maar goed.

Zit voor de prikpil nog maar in het begin, pas tussen 6 en 12 maanden is gemiddeld om weer ongi te worden. Ik zit nog niet eens in maand 4.

pff wat een geduld norma…nu je weet dat het zo lang duurt ga je vast nooit meer aan prikpil???

sja…daarvoor willen wij ook waken. Als we het nu niet aanpakken, wanneer gebeurd het dan wel en dan versloeber je…nu kost het veel tijd en geld, maar dan heb je straks ook wat… :slight_smile: dan heb je alleen grote posten als de cv kapot is ofzo…nou dat is nog wel te overzien…

vliegje…tis wat he…hoop dat er deze week duidelijkheid komt…en het mooist zou zijn als je morgen positief test :pray:

kga snel weg…moet zo werken…op het werk log ik wel weer in :mrgreen:

@kloos wrote:

pff wat een geduld norma…nu je weet dat het zo lang duurt ga je vast nooit meer aan prikpil???

sja…daarvoor willen wij ook waken. Als we het nu niet aanpakken, wanneer gebeurd het dan wel en dan versloeber je…nu kost het veel tijd en geld, maar dan heb je straks ook wat… :slight_smile: dan heb je alleen grote posten als de cv kapot is ofzo…nou dat is nog wel te overzien…

vliegje…tis wat he…hoop dat er deze week duidelijkheid komt…en het mooist zou zijn als je morgen positief test :pray:

kga snel weg…moet zo werken…op het werk log ik wel weer in :mrgreen:

Ja ben inmiddels ook wel benieuwd wat er aan de hand is met mijn lichaam hahaha.

@ kloos Nou ja nooit meer aan de prikpil? Ligt eraan of ik nog een tweede kind zal willen. In eerste instantie wil het er bij 1 houden, zie 2 totaal niet voor me. Best gek eigenlijk lol.

norma; als je idd zeker weet dat je het er in eerste instantie bij 1 wilt houden, dan kun je wel aan de prikpil weer gaan…Maar zou je meerdere kinderen willen, lijkt me een prikpil nogal wat…ik bedoel als je elke keer zo lang moet wachten…

Maar goed dat je het van jezelf al wel weet…

Zo zit alweer op mn werk…tis alweer bijna avond…gaat hard :mrgreen: In onze vakantie gaan we het aan de ouders vertellen…Ik moet nu alleen nog ff een leuk idee bedenken…Voor de rest geen nieuws…alles zn gangetje… :slight_smile:

Jullie vertellen het vrij vroeg dan Kloos?

Als wij zwanger zijn, wachten we toch wel tot een week of 10/11 als het lukt.

Norma, ach, je hebt nog ff voor je moet beslissen he :slight_smile:

Hopelijk wordt je wel snel ongesteld, want dit lijkt me verschrikkelijk zeg!!

sja ergens wel, maar vind het ook niet prettig dat mijn ouders het nog niet weten…

maar ik weet ook nog niet hoe lang ik zwanger ben he…Het kan dus zijn 5 weken, maar ook 7 weken en als we het vertellen 2e week oktber dan zijn we tussen de 8 en 10 weken zwanger…vandaar…

ja veel he :s mijn schatje en ik hadden zaterdag een discussie over zijn moter…hij rijd er namelijk nooit op…en hij wilde persee zondag gaan rijden…naja lang verhaal. En ik had al vaker gezegd dat hij dat ding moest verkopen

Dus ik kom zondag thuis zegt ie ik ga mijn moter verkopen en het geld is voor jouw…ik wil alleen een klein beetje ervan hebben want moet wat betalen…maar de rest is dan voor jouw…want je had gister toch wel gelijk

Hij ging zondag rijden en had niet door dat hij te hard reed…en toen waar hij 70/80 mocht reed hij 119 geloof ik…slimpie en toen zat er een motoragent achter hem die hem aanhield. Voor zijn gladde achterband. Dus Martin dacht…phieuw gelukkig…en toen zei de agent en u ree veel te hard zal eerst eens even kijken of u u rijbewijs wel mag behouden…

Dus…nu moet ik zijn moter nog op marktplaats zetten…maaar ben deze week te moe…ben nu ook ziek en moet nog 6 dagen werken…pfff en dan ook nog in de klus week…:S er is nog niet veel geklust dus ook deze maand zal ik wel niet zwanger worden. AL heb ik wel het vermoeden dat het deze maand raak gaat zijn…maar ook weer heel sterk dat we toch geen kindjes kunnen krijgen…naja we zullen zien…

sorry als jullie niet zoveel van me horen…ik lees wel mee, maar heb niet veel puf om ook nog te reageren

Hoi,hoi,

@Vliegje, je houdt het spannend.

Bij Jorrit had ik een innestelingsbloeding en 6 dagen daarna een licht positieve test.

Dus mogelijk ben je nog wat te vroeg geweest ( ik hoop het voor je ).

@Marjolein, jeetje 380 euro, mijn man zou denk ik niet meer thuis durven komen, haha.

Wat een geld zeg!

Sterkte met werken!

@Gitje, we zien je wel weer verschijnen :wink:

@Norma, je moet echt lang wachten zeg, balen hoor :hug:

Nou ik ga weer. Ik mag morgen eindelijk naar de vk :mrgreen:

Groetjes Chico.

Chico, geniet ervan! En foto showen he! :slight_smile:

Enne, ik hoop dat ik morgen eindelijk positief test!!

Marjolein, niet onzeker zijn meisje. (hoor wie het zegt :slight_smile: ) Komt wel goed! Het heeft tijd nodig. Ik weet het, dat willen we niet horen. Het liefst willen we NU zwanger zijn. maar het komt wel goed :-* :-*

Meiden, willen we iets concreets afspreken voor de meeting???

15 november??

Waar??

Bij dat speelparadijs (ff naam kwijt), bij Ingrid, wat CVS aangaf?

Voor mij is alles prima :slight_smile:

kiezen jullie maar wat… voor mij ook alles prima

Goedemorgen meiden

Heb weer getest, maar weer negatief. En nog steeds niet ongie.

Snap er dus niks van en baal goed… voel me klote, want mijn lichaam doet al zo raar met zo’n klote cyclus en dan komt er nog geen duidelijkheid ook…

Als ik zwanger zou zijn, zou mijn lichaam onderhand HCG aan moeten maken lijkt me, dus ik begin de hoop wel te verliezen moet ik zeggen. Maar goed, misschien ben ik alsnog te vroeg met testen…

Geen bloed geeft moed. En als ik echt donderdag een innesteling zou hebben gehad, ben ik misschien toch nog te vroeg. Al lijkt het me sterk want vandaag is mijn ei 2 weken geleden.

Mijn temp blijft overigens ook nog hoog.

Maar goed.

Blijf vandaag trouwens een dagje thuis. Mijn kop zit weer vol met snot, hoofdpijn, keelpijn. Het blijkt nogal te heersen. Maar vorige week heb ik ook gewoon doorgewerkt dus ik dacht, nu mag ik wel een keer in bed blijven.

Papa vond het geen probleem, maar omdat je met familie werkt blijf je juist niet snel thuis vind ik. Geloof dat ik in 2,5 dat ik daar werk nog maar 2x ziek ben geweest.

Dus vandaag lig ik de hele dag op bed, vanavond ben ik wel weer van plan voor Marjolein te gaan werken.

Fijne dag meiden.

Ben ongesteld geworden… hoe erg kan je balen…

VLiegje meid! :hug:

Ik ook…dus baal ff goed met je mee :hug:

ah vliegje das klote!! :hug: :hug: helemaal hoopvol omdat je steeds niet ongie wordt en dan ineens de klap dat je ongie bent…balen hoor! Meid kalm aan vandaag…weet ff niet wat ik moet zeggen… :hug:

ingrid; voor jou ook ongie?? pff :hug: ook voor jou een dikke knuffel…

wat betreft de meeting…maakt mij ook niet zo heel veel uit…noem maar een tijdstip en waar en ik kom er aan :stuck_out_tongue: hahaha…

Ik merk echt dat ik toe ben aan vakantie…kom mijn bed steeds moeilijker uit… :frowning: en ik merk ook dat ik 's ochtends niet meer op mn best ben…voel me lichtelijk misselijk, maar het kan altijd erger denk ik dan maar… :eh: