Juni 2008 stoppers #6!

Hoi Meiden,



Hier weer een nieuw deeltje!



Iedereen die in deel 5 of daarvoor zwanger is geworden, van harte gefeliciteerd :hug: Dat er in deel 6 maar een hoop bij mogen komen!



De rest toi toi toi…onze tijd komt ook nog wel! Ik :thumbup: voor jullie!



:-* Marjolein



Ons showforum

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=57899

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::



hierbij strooi ik ook wat gelukshormoontjes!!! :-*

Meld!!!



Ik zit trouwens in de 4e ronde…

whahah ben de tel nu al kwijt dat beloofd nog wat! :mrgreen:

Super Kloos! Ik hoop dat het helpt!



Ik heb ook zomaar het gevoel dat ik deze maand zwanger ga worden…heel vreemd! Maargoed eerst maar zien…enneh het duurd nog wel ff voor mijn NOD is :wink:

@ Ingrid



Heb het meteen veranderd :slight_smile: Ik dacht ook al dat we in ronde 5 zaten…maar is echt nog maar ronde 4 :wink:

Zijn er hier eigenlijks zwangere meiden die mee doen met moeders voor moeders???

Dit kan alvanaf de 1e dag dat je overtijd bent…

jeetje… deel 6… pfff… we kletsen wat af zeg! :smiley:

Ik zou graag ook zonder partner willen komen als we elkaar de eerste keer gaan ontmoeten… Ik vind t eerlijk gezegd ook erg eng hoor… heb nog nooit zoiets gedaan… Ach ja, achteraf kan je erom lachen :smiley:



moeders voor moeders… weet eigenlijk niet of ik er straks aan mee ga doen… Aan de ene kant zou ik dus vrouwen willen helpen… maar zoveel weken lang urine opvangen… pffff… kan het ook niet gewoon een paar keer??? whaha… en ja, dan woon ik ook nog in een apartement, helemaal achteraan de galerij… waar moet ik die flessen neerzetten dan?? nou ja, heb nog bedenktijd…

Okay een nieuw deel. Even een berichtje achterlaten want dan kan ik het beter terug vinden.



Zo wij zijn in de laatste stage aangekomen van het klussen en verhuizen. PFFFFF ben MOEHOEEEE

De eerste 20 (van de 60) dozen zijn uitgepakt. Wat een K* werk. Inpakken was ook al niet zo leuk maar uitpakken en een plekje vinden. Whaaaa. Morgen nog een keer flink ertegenaan en dan donderdag over! YEAHHHH.



Spreek jullie snel weer!

Hoi meiden



even een klein berichtje. Ben net weer gestopt met werken.

Ik ben echt doodop, ben nog steeds niet lekker namelijk.

Ik ga december helemaal vrij houden, dus geen shoots plannen hahahha, kan ik ff bijtanken.



Had ik al verteld dat ik ga stoppen met de cursus van onze hond?

Het is door de weeks, klote avond. Ben gewoon graag een extra avondje vrij dan, of een extra avond dat ik kan werken.

Met de hondjes gaan we toch meestal in het weekend lekker naar het bos en spelen/trainen doe ik zowieso bijna iedere dag.

Ben alleen bang voor de reactie van mijn cursusleidster…

Heb haar gemaild, maar ze is nog op vakantie denk ik. Ze zal het niet leuk vinden. Maar goed, ik kan niet EN 70 uur per week werken EN cursus EN man aandacht geven EN hondjes aandacht geven.

Dus cursus eraf maakt weer meer tijd vrij voor hondjes en man :slight_smile: hahaha.

Als we straks zwanger zijn moet ik zowieso wat meer pas op de plaats maken.



Ik ben echt zooooo overtuigd van een zwangerschap… Hoop toch echt dat mijn gevoel mij niet in de steek laat want anders zou het zo’n domper zijn…

Een paar keer urine inleveren heeft geen zin!



Ik ga zeker wle mee doen als ik zwanger mocht worden. Je kan er toch weer andere mensen mee helpen die moeilijk zwanger kunnen worden. Wij zouden er tenslotte ook blij mee zijn als wij het nodig zouden hebben.



Wij zijn net terug van eten…ga lekker douchen en mijn bedje in met een boek…ik hield nooit van lezen maar heb op vakantie een schrijver ondekt…en ben helemaal verkocht :wink:

@marjolein98 wrote:

Een paar keer urine inleveren heeft geen zin!



Ik ga zeker wle mee doen als ik zwanger mocht worden. Je kan er toch weer andere mensen mee helpen die moeilijk zwanger kunnen worden. Wij zouden er tenslotte ook blij mee zijn als wij het nodig zouden hebben.



Wij zijn net terug van eten…ga lekker douchen en mijn bedje in met een boek…ik hield nooit van lezen maar heb op vakantie een schrijver ondekt…en ben helemaal verkocht :wink:


Hoe werkt het dan?

8 maanden lang ofzo iedere dag plassen in een fles?



was het leuk??



Ik ga de bank in, hoofd bonkt…

volgens mij niet 8 maanden maar zoveel weken… ik twijfel erg want wil graag mensen helpen…

goedemorge :zzz:



zit al op mn werk…jaja nieuwe tjid is ingegaan…05:45 uur :shock: :shock:

nu ik er zit valt het wel mee, maar dat de wekker 's ochtends zo vroeg gaat…brrrrr…



moeders voor moeders? Wel is wat van gehoord…ik ga dat van de week is ff uitzoeken wat het precies inhoudt en wellicht geef ik me er ook voor op…Vandaag kom ik er weer niet aan toe, want moet weer iemand inwerken…druk druk…



@vliegje; kan me voorstellen dat je wil stoppen met cursus van je hond…als ik zie wat jij allemaal doet :shock: ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!!! Blijf duimen voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



@marjolein; ik weet dus nog niet of ik mee doe met moeders voor moeders…weet namelijk niet precies wat het inhoudt, dus ik zal is ff van de week rond kijken wat het precies inhoudt. Want als ik vroege dienst heb, heb ik geen zin om midden in de nacht ook nog is een flesje te plassen…:roll:



@arola; heerlijk meid!! Bijna over…voel je je al een btje thuis in je nieuwe huis??? Nog een paar dozen en dan kun je in de winter heerlijk genieten van je huissie!! :thumbup:



@cvs; ik wil mijn man ook niet mee hebben hoor…want die vind het maar dom dat ik zoveel op internet zit te kletsen met julllie haha…hij kan het zich niet voorstellen dat dit zo leuk is :mrgreen:

Ik heb wel is aan blind date gedaan…Zo heb ik mijn man ook leren kennen :inlove:



@ingrid; nu al de tel kwijt :stuck_out_tongue: hoop dat je snel zwanger wordt meid!!! :-*

Als je mee doet voor MvM dan kan je meedoen vanaf 5-16 weken zwangerschap. Alles wat je thuis plast plas je in een groene fles (eerst in een opvangmaatbeker natuurlijk). Elke dag gebruik je een nieuwe fles en 1x per week worden ze opgehaald.



Vliegje: ik hoop ook dat je zwanger bent meid… :pray:



Als we nou allemaal voor het einde van het jaar zwanger zijn? Goed idee?? :wink:

Goedemorgen meiden.

Even gauw een bericht, moet nog met de hondjes uit en moet om half 9 naar de tandarts, iek :silenced:



Heb eigenlijk niet veel bijzonders te melden haha.

We gaan weer werken, vanavond weer werken.

Verder moeten we deze week echt tegels gaan uitzoeken voor onze douche… misschien gaan we vanavond ff, of vrijdagavond.



Zaterdag hebben we een bbq bij mijn jongste broertje op de woning.

Ik sta zoooo te popelen om foto’s te laten zien van mijn jongste broer en mijn oudste (overleden) broer. ben zo trots op ze.

Maar even wachten tot ik niet geheel anoniem meer hoef te zijn haha.



Vandaag wordt trouwens mijn laptop weggebracht, Vista moet geupdate worden maar deed moeilijk… durf zelf dus niks meer te doen, bang alles kwijt te zijn. Dus het computer mannetje mag het doen hahah.



Werkse meiden, en tot vanavond!

Goedemorgen lieve meiden!



Ik ga , mocht ik weer zwanger mogen worden, dit keer wel mee doen aan MvM. Vind het wel een bijzondere gedachte dat ik door mijn zwagnerschap andere wanna be mama’s mag helpen.



En de meeting, mijn mannetje gaat toch niet mee. Dit is mijn ding, zeg maar en hij is niet zo van dit soort dignen. Misschien wel als we regelmatig gaan meeten hoor!



Ik heb gisteren de parfum party gehad. Wow wat gezellig! En echt heerlijke geuren. Ik heb Rush van Gucci gekocht. Was direct verkocht, nog nooit zo’n heerlijke geur geroken! En hij werd steeds lekkerder toen ik hem op had.



Vliegje meid, ik hoop dat je echt zwanger mag zijn!!!



Ik zit op mijn werk, dus ben illegaal bezig :mrgreen:



Ga gauw wat doen, kletsen jullie niet te veel?





:-* :-* :-*

ingrid; foei…illegaal bezig dat kan niet :naughty: :naughty: :naughty: haha





ik schrijf vandaag niet zoveel, want moet straks iemand inwerken.



Fijne dag…groetjes :-*

Hoi Meiden,



Wat een belevenissen weer :wink:



Bedankt stiekem voor de MvM uitleg.



Je kan als je mee doet ook nog 1 van de 3 kado’s uitzoeken. Ik geloof een boek, dvd of servies setje van dick bruna. En als je met 10 weken begint t/m 16 weken krijg je de laatste keer bij 16 weken een fotolijstje kado.



Je plast alleen in de flessen wanneer het kan. Je hoeft dus geen flessen mee naar je werk te slepen enzo. Maar ze hopen natuurlijk wel opzeel veel mogelijk omdat ze uit 1 flesurine maar heeeeeeeeeel weinig HcG uit kunnen halen.



Ik zou alleen maar zeggen geef je op! :wink: en help de moeders :wink:



Ik lijk wel een stalker…:wink:



Hier verder ook niks belangrijks te melden…wacht op de klus week :wink:



@ Vliegje

Ik hoop het echt voor je!

En wat gaaf dat je foto’s hebt gemaakt…ben benieuwd!



Jaaah het was gister leuk, had wat foto’s mee en heb met Roy foto’s zitten kijken…helemaal enthousiast was hij…zeker als hij zich zelf zag. En hij snapte er niks van als hij jouw op een foto zag staan…hoe kan dat nou ?? Haha zo schattig.



Op een gegeven moment zei hij…dat ie zo baalde van school dat het nog zo lang duurd voordat ie klaar is met school. En toen zei hij en nog veeeeeeel langer voor ik kindjes krijg…hij is 8…bijna 9…weis he?!



@ Ingrid :naughty: stouterd :slight_smile: Ga maar snel aan het werk dan…:wink:



@ Kloos

Succes met het inwerken :thumbup:



Ook ik sta weer op wacht…het is druk dus mocht er iemand bevallen dan mag ik weer :s. Sta ook te wachten op 2 voorkeursgezinnen van mij. Waarvan 1 tweeling…die zijn ma al geboren maar liggen nog in het ZH…hoop dat ze snel naar huis mogen!



:-*

Weet je wat nou zo leuk was van MvM?

Ik was al aan het sparen en toen ging het mis… Ik heb toen de contactpersoon opgebeld en verteld dat het mis was.

Kreeg ik een week of 2-3 een brief in de bus van MvM met daarin een bon van 5,- om bloemen te kopen!! Lief he??? :clap:

Denk wel dat ik mee wil doen ja. Maar kan dat ook anoniem? Ik bedoel, als er hier met 5 weken een mvm busje voor de deur staat… Kan je die plasbus ook ophalen ergens?



Wij zijn eigenlijk best gevaarlijk bezig… we gaan de douche verbouwen en nieuwe vloerbedekking leggen. Al met al een kostenpost van bijna 6000 euro. Dan is het spaargeld op. Als ik zwanger ben, moeten we ook geld hebben voor de spulletjes hahaha.

wordt nog meer werken voor mij dus…Ondanks dat ik met mijn fotografie niet veel verdien/overhoud, zijn die paar extra centjes op dit moment toch mooi meegenomen.



Moet trouwens op kantoor weer leren… diploma’s up to date houden en dus echt op examen… 3 modules! Pffff, baal als een stekker.

Vanochtend besloten om eind dit jaar al examen te doen en de stof gewoon door te lezen (niet erin stampen dus zoals ik normaal altijd deed).

in principe zijn het herhalingen, hoop ik…

Nu maar hopen dat ik alles meteen in 1 keer haal.

Ben ik er voor 2009 vanaf in ieder geval.



Nou nog ff stofzuigen hier en dan weer naar kantoor.