Juni 2008 stoppers #6!

O dames, wie kunnen er de 15e november???



En waar willen we afspreken??

Bij iemand thuis, ergens in een café ofzo?

Of in een pretpark? Weet niet wat jullie ideeen zijn?

Geplaatst: Wo 17 Sep 2008, 12:53 Onderwerp:



Sorry dat ik niets heb laten horen.

Jay is van slag en niet z'n klein beetje ook. hij gaat voor het eerst naar de psz (hij is twee keer geweest) en vind het vreselijk.
Nu is alles alleen maar mama ik mag niet eens zonder hem naar de wc.
Gister ging ik in bad en mijn man was gewoon beneden met hem pipi aan het kijken was hij helemaal over zijn toeren omdat ik uit bad moest.
Vandaag moest ik gewoon terug komen van mijn werk.
(dat is nog nooit gebeurd )
Ik hoop dat het snel over gaat.

Maare de echo was goed, mooi om het weer zo te mogen zien.

Hij is nu niet zo duidelijk want ik heb er een foto van gemaakt (heb geen scanner)
Ik ben wel iets langer zwanger 4 dagen, dus 22 maart is mijn uitgerekende datum.




Omschrijving:









_________________

Hier dan onze kruimel

Wow!! Gaaf Jentel!!! Wat moeilijk van Jay zeg… het zal een fase zijn waarschijnlijk, maar het zal je niet gemakkelijk zijn!



Laptop is nog niet gemaakt… morgen wordt hij helemaal leeg gemaakt :frowning: Alles moet dus weer opnieuw geinstalleerd worden, zucht… echt balen, maar ja, je doet er niks aan he.

wow, wat een mooie echo :D:D

wat jammer dat jay zo van slag is… maar dat heeft tijd nodig denk ik… hoop dat dat snel overgaat!!



vliegje, wil jij dan een lijstje maken wie er allemaal de 15e kan?? ik kan (als het goed is, regel het vrijdag), en maakt niet uit waar…



als dat kan van mvm… dan zou ik het ook anoniem willen doen… de fles ergens ophalen en afgeven… ik kan en wil t niet voor de deur hebben… of dat er iemand langs komt… want dat is zoo herkenbaar voor anderen… en daarmee nog dat ze niet in de flat kunnen zonder sleutel… hoop dat t op een andere manier kan…

Wie konden er tot nu toe?



Ingrid

Kloos

CVS

Marjolein

Ik

(nog meer mensen toch??)

hallo meiden,



Ik ga lekker op bed liggen, ben moe

Manlief moet er de hele week al om 4.45 uit. Ben dan ook wakker. De douche zit pal naast onze slaapkamer. Voordat ie klaar is is het 5.15 en dan kan ik nog tot 6.00 slapen :zzz: :zzz:

Dus ga nu ff lekker vroeg er in.



xxxxxxxxx

Pfff wat een tijden!



Ik duik er ook in. Morgen weer lange dag. Manlief is pas laat thuis van het werk. Dus boodschapjes halen, alleen eten, hondjes lopen, daarna mijn laptop opnieuw installeren en alles lukt…

Dus drukke dag morgen.

goedemorgen :zzz:



ben nog best moe…maar zit al weer 3 kwartier op mn werk…Vanaaf toch echt maar vroeg naar bed.

Gisteren moesten we perse naar mn schoonma omdat mn zwager jarig was…en het leuke was de jarige persoon is er zelf niet eens. Die zit voor een jaar in Aruba…maar het was leuk als we komen dan kunnen we toch zn verjaardig vieren. Vond het zulke onzin zeg. Heb er ook zwaar sjag en vermoeid gezeten. Helemaal omdat ik gisteren mijn 1e dag vroeg heb gedraaid en dan ben ik gewoon af als ik thuis kom. Nu had ik niet eens de gelegenheid om thuis tekomen, maar moest ik naar hen toe… :sick:

Anyway gisteren is gelukkig weer voorbij…



Moeten deze week even beslissen of we een knikarmscherm willen kopen…maar die krengen zijn duur zeg :shock: maja…in de zomer zitten wij volop in de hitte en het is toch handig…en als we nu een goede kopen met zoveel jaar garantie…dan zitten we wel goed, lijkt me… :eh:



@ ingrid; ik kan je de hand schudden…ik ga dus dezelfde tijd uit bed als je man. Hopeiljk wijzigt morgen mijn dienst en kan ik een uurtje langer slapen… :pray:



@marjolein; en al opgeroepen om voor de tweeling te zorgen??? Stalker :x



:mrgreen: :mrgreen: ik ga er van het weekend echt even voor zitten en door lezen…dan beslis ik of ik mee wil werken…



@jentel; gaaf hoor!! Bijzonder om zo je wondertje te zien…wel balen dat Jay zo van slag is…wel sneu voor zo’n kleintje…en jou ook want je zit er nu helemaal letterlijk aan vast…



@vliegje; sja…das idd best veel geld, maja weet je het is wel gelijk een goede investering…stel je voor dat je zwanger bent en je hebt een kleintje in je armen, ga je dan ook nog zo’n investering doen of denk je nee het geld is ergens anders voor??

Daarom proberen wij nu zoveel mogelijk huis af te hebben, dat we er de eerste 10 jaar geen gekke onderhoud meer aan hebben. Sja cv e.d. kun je niet vanuit gaan, maar goed…het is nogal een beslissing en het geld gaat er zo door heen :frowning:

Alleen voor noodgevallen wil ik dus wel een potje achter de hand hebben…tenslotte weet je het maar nooit…



@stiekem; dat vind ik wel heel attent van MvM… :clap:

Ja geld… tis een ellende hahaha.



Ik heb net weer getest maar weer negatief. Ik ga er gewoon vanuit dat ik veel te vroeg ben met testen. Dat overtuigende gevoel blijft.

gister ook was misselijk, nu ook weer. Misschien zijn het spanningen en omdat ik van de week ziek was…

Hoop het zo…



Kloos, wat raar zeg die verjaardag!! Ik zou het ook onzin vinden hoor! Heb zowieso een hekel aan verplichtingen… Kan je mij écht pissig mee maken hahahaha.



Meiden, fijne dag vandaag. Tot vanavond!

haha…ik schud je de hand vliegje…ik word dus ook zo pissig om een verplichting en dat is altijd aan die kant…en de reden is niet verkeerd op zich hoor…want schoonma wil ons het liefst elke dag zien…en als er een gelegenheid is waar ze ons kan pakken dan doet ze dat…want ze wil ons zzzzzzzzzzzooooooooo graag zien :? tureluur wordt ik er van…



IK wil namelijk best wel komen en vaak is het ook best leuk, maar het is niet leuk als het moet wanneer zij wil :wall: maja…ik moet er niet zo zwaar aan tillen volgens mijn man :roll:

vliegje; meid maak je niet zo gek met testen…wacht nog even af en test dan pas… :pray: ik duim voor je dat je van het weekend een positief test in je handen hebt… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Vliegje: je zou toch zaterdag testen??? :wink:



Heb gister geklust en vandaag vlgs mij mijn ei, dus wie weet!! :mrgreen:

He meiden,



Wat hebben jullie weer een boel gekletst. Ik probeer zo veel mogelijk te kijken, maar kan het soms echt niet meer volgen.



MvM heeft ook ophaal en afhaal punten hoor!



@ Stiekem

idd erg attent dat ze je dat hebben toegestuurd!



De tweeling mag heel misschien vandaag naar huis…ik wacht dus nog even netjes af :slight_smile:

De tweeling mag naar huis :slight_smile: Ik begin er vanmiddag! Dus ik ben weer ff onder de pannen :slight_smile: t/m maandag. En maandag komt mijn andere voorkeursgezin ip thuis…dus dan ben ik de 1e 11 dagen onder de pannen :slight_smile:

Hey meiden,

Ik kan jullie niet bijhouden hoor!



Even voor iedereen die een knuffel nodig heeft of had :hug:



Over mvm, ik wil wel mee doen maar het mag niet omdat ik geopereerd ben aan een hernia.

Dan kan je gelijk niet meer meedoen helaas.



Vliegje, ik duim voor op goed nieuws zaterdag!



@Stiekem, spannend meid, nu weer even wachten en dan hopelijk goed nieuws!



@Daffie, ben je al terug van vakantie? hoe gaat het?



@Jentel, voor ik op vakantie ging moest jij volgens mij terug om te kijken of je geen tweeling krijgt, hoe is dat afgelopen?



Hier is het druk.

Wij gaan tijdelijk in het huis van mijn broer zitten ( die staat te koop en hij woont al bij zijn vriendin ). Wij hebben zelf namelijk een huis gekocht waar we volgend jaar pas in kunnen.

We zitten nu in een huur huis.

Omdat mijn broer nog geen kijkers gehad heeft en hij ouderschapverlof opneemt voor zijn dochter en dus ook weer iets inlevert aan loon, helpen we elkaar nu.

Wij zitten wat goedkoper en hij komt wat uit de kosten.

Ideaal maar wel druk.

Mijn paard heeft ook weer wat op zijn huid en moet dus ook nog 2 keer per dag gedaan worden, wat ik natuurlijk ook niet red dus doe ik hem 1 keer per dag wassen en zalven en ab geven en gelukkig geeft de stalhoudster sávonds dan zijn antibiotica.

Al met al erg druk.

Dus neem me niet kwalijk als ik niet veel reageer hoor!



Oh ja, ik kom niet naar de meeting hoor als jullie het niet erg vinden :wink:



Nou tot later meiden.



Groetjes Chico.

Nu dacht ik straks, volgens mij reken ik mijn cyclus niet goed.

Ik reken vanaf 1e dag menstruatie tot en MET de dag van de volgende menstruatie (=54 dagen bij mij).

Maar moet ik eigenlijk rekenen TOT de 1e dag nieuwe menstruatie? Dus de dag ervoor??

dan is het 53 dagen en heb ik inderdaad een … fase (hoe heet dat ook alweer) van 10 dagen want op dag 43 heb ik mijn ei.



Kloos, ik weet het… ik kan me gewoon niet inhouden hahaha.

was vanochtend tot een uurtje of 11u misselijk, weeig gevoel. Gisteravond ook bijna over mijn nek gegaan (en dan gaat manlief nog kokneigingen nadoen, de gek). Misschien is het gewoon een buikgriepje.

Zaterdag test ik pas weer… hahahahaha!



Chico, das balen van je paardje! sterkte zeg!

Wel fijn dat je nu iets minder kosten hebt in je broer´s huis, elkaar helpen is altijd fijn.



Kloos, ja families… ik heb er een grote hekel aan! Echt waar, kerst proberen wij altijd weg te zijn. We hadden dit jaar ook geboekt naar Landal, maar moesten we helaas annuleren vanwege de verbouwingskosten. Maar manlief´s familie weet dat nog niet en houden we ook zo. we brengen lekker 2 dagen samen door. Helemaal geen zin in dat familiegezeik. Papa is zo gelukkig niet, mijn ma ook niet echt. mijn oma wel, die is uit hezelfde bouwjaar als mijn schoonouders (manlief was nakomertje) en dus ook zo ouderwets.

Daarbij heb ik gescheiden ouders plus nog 2 opa´s en een oma die leven. En dan schoonouders, hoe moet ik dat op 2 dagen regelen??

Daarom heb ik er zo´n hekel aan, bah, want ze verplichten je alles maar staan er niet bij stil dat wij niet een ´normale´ familie hebben…

Met verjaardagen net zo. Mijn ouders zijn dus niet moeilijk, maar ook mijn oma en schoonouders weer. je MOET komen, anders heb je de poppen aan het dansen, grrrr…



Maare, verder alles oke hier?



Heb vandaag trouwens definitief de cursus van onze hond afgebeld, vind dat altijd heeeel moeilijk. Maar heb gewoon gezegd, geen tijd meer. Klopt ook. Ik ga lekker met de hondjes naar het bos en train op tijden dat het mij uitkomt.

Ze reageerde wel goed. Maar mijn eigen instructrice is op vakantie en heb ik gemaild… die zal wel de balen hebben. Ik ben namelijk heel enthousiast en mijn hond weet al veel en we waren dus ook al ver. En tja, zo iemand missen is meestal voor een club balen.



Nou ff wat eten hier, stofzuigen en dan terug naar kantoor!

Stiekem, WIHOE! Hoop het voor je! Hoe gaat het nu verder met je?

DATEN:



willen de meiden die 15 november kunnen mij even een pb sturen?? Dan maak ik een lijstje.





waar willen we daten dames?? Beetje midden NL?

Kloos, jij komt uit het noorden he?

Richting Zwolle lijkt me dan het gunstigst voor de meeste??

Vliegje: jet telt idd vanaf de 1e dag van je mens TOT de 1e dag van de volgende mens. Dan zou je idd een LUTEALE FASE hebben van 10 dagen= net genoeg :wink:

Meid, dan test je nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg… :-* Gaan we aftellen tot zaterdag, oke? Nog 2 nachtjes slapen…