Juni 2008 stoppers #6!

Dus dan heb ik een cyclus van 53 dagen?? Scheelt weer een dag :slight_smile:



Maar je kan toch ook pos. testen voor je NOD? Maar in mijn geval, omdat ik maar 10 dagen heb tussen ei en ongie moet ik pas eigenlijk echt op mijn NOD testen??



Hahahahahaha, oke nog 2 nachtjes :slight_smile:



Sorry meiden dat ik zo hypoer ben en zo’n muts…

@vliegje wrote:

Dus dan heb ik een cyclus van 53 dagen?? Scheelt weer een dag :slight_smile:



Maar je kan toch ook pos. testen voor je NOD? Maar in mijn geval, omdat ik maar 10 dagen heb tussen ei en ongie moet ik pas eigenlijk echt op mijn NOD testen??



Hahahahahaha, oke nog 2 nachtjes :slight_smile:



Sorry meiden dat ik zo hypoer ben en zo’n muts…




Joh geen sorry hoor!!!

:-*

Je KUNT heeel msischien pos. testen voor je NOD. Maar het kan ook zelfs pas een week NA je NOD. dat verschilt enorm per vrouw. Dus niet kijken naar wat KAN maar gewon zaterdag testen!!!

En ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ern ik zal voor jou en voor de rest vanavond een :kaars: aansteken (ook voor mezelf naturulijk…!)

oje, dan heb ik ook verkeerd geteld… :oops: dus bij mij moet er dus ook een dag af, wat ik dan nog niet snap… als je bijvoorbeeld een cyclus van 28 dagen hebt, dan is de 29ste pas je nod… toch? of heb ik het fout?? help… whaha



vliegje ik zal je een pm sturen…

Nee je NOD is dan je 1e dag dus weer, ik dahct ook anders. De dag voor je NOD is je laatste cyclusdag.



Verlies ik net 3 druppeltjes bloed (of wat er op lijkt??) bruin/rood. Heeeeel licht maar… wat dat nu weer is… laat het geen ongie zijn!



Thanks meiden voor jullie steun en dat jullie mijn gezever aan willen horen! :hug: :hug: :shifty:

@Ingrid28 wrote:

@vliegje wrote:
Dus dan heb ik een cyclus van 53 dagen?? Scheelt weer een dag :slight_smile:



Maar je kan toch ook pos. testen voor je NOD? Maar in mijn geval, omdat ik maar 10 dagen heb tussen ei en ongie moet ik pas eigenlijk echt op mijn NOD testen??



Hahahahahaha, oke nog 2 nachtjes :slight_smile:



Sorry meiden dat ik zo hypoer ben en zo’n muts…




Joh geen sorry hoor!!!

:-

Je KUNT heeel msischien pos. testen voor je NOD. Maar het kan ook zelfs pas een week NA je NOD. dat verschilt enorm per vrouw. Dus niet kijken naar wat KAN maar gewon zaterdag testen!!!

En ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ern ik zal voor jou en voor de rest vanavond een :kaars: aansteken (ook voor mezelf naturulijk…!)


:- :-*

Brrrrrrrrr lieve meiden!!! Ik heb het koud, ben moe en heb zere (.) (.)!!

Bah volgende week weer ongesteld worden, denk dat het daar mee te maken heeft



Of niet :pray:



Vliegje heb je al een leuk idee voor de meeting? :mrgreen:



Het mag natuurlijk ook bij mij thuis :thumbup: :mrgreen:



Vandaag op mijn werk weer iets aparts

Gisteren was er bij ons overleg met het operationeel management team

DAar moet ik koffie etc voor verzorgen en in de pauze vul ik dat uiteraard bij. Toen kwam één manager dat zijn thee water niet zo helder was. Oke dat kan…

Net na de pauze zegt ie waar biljft nou dat water?? (grappig bedoeld hoor) dus ik nieuwe kan uit de kast, nieuw water er in. Zet de kan vor hem neer op tafel: ALsjeblieft geniet er van!!! En loop weg.

Ik hoor dat mijn eigen manager en mijn p&O aanspreekpunt zeggen: Ja RJ dat kun je van haar verwachten.

Verder niets.

Gaat vandaag de telefoon, die manager…met de vraag of ik boos was om dat thee water?? Eh… ik niet snap wat je bedoeld :think:



Vreemd toch dat een manager daar over gaat bellen??? :shock:



Goed meer heb ik niet beleefd vandaag hahaha



Oh ja wel, een vriendin blijgemaakt met een sieraden setje wat ik zelf heb gemaakt. Ze heeft morgen een bruiloft en dat past mooi bij haar kleren



Ach wat is het toch ook leuk om mensen blij te maken he???

Dames, Ingrid had een super leuk idee! in de buurt van Zwolle is BALLORIG. Misschien wel heel leuk om af te spreken??

Haha, we postten tegelijk! ja zeker een leuk idee!!



Wat raar van die manager zeg… Vaag verhaal zeg!



Mijn laptop is terug en hij doet het weer :slight_smile: Moet nog wel wat dingen erop zetten van Photoshop, maar verder staat alles er weer op gelukkig.



Nu lekker in de bank hangen, House kijken :slight_smile: Das lang geleden, BANK HANGEN :slight_smile:

Hoi dames,



Hier dan even een klein berichtje van mezelf!



Marije had jullie al op de hoogte gebracht, maar i kzal het toch nog ff zelf uitleggen…



Ik ben dus vorige week opgenomen geweest met uitdrogingsverschijnselen om dat ik maar bleef spugen… Dus ik kreeg gelijk een infuus met vocht en volgens het protocol mocht ik tot 24 uur na de opname niets eten of drinken (om je maag rust te geven) daarna mocht ik 24 uur proberen of er iets in bleef, maar ook dat mislukte, waardoor ik vorige week woensdag een maagsonde kreeg (niet leuk ) En gelukkig mocht ik vorige week vrijdag naar huis. Helaas gaat het nog steeds niet zo goed en kan ik nog niet echt iets binnen houden, maar ik krijg via de sonde alles wat ik nodig heb (en de baby dus ook) Ik ben constant moe en misselijk en ik heb nergens energie voor, maar dat hoort er dus allemaal bij. Het ergste vind ik dus dat ik niet voor Colin kan zorgen en dat die dus al 2 weken bij mn schoonouders is.



Nou ja, ze gaan ervan uit dat ik weer beter wordt als die hormonen uit mn bloed zijn.



Maar… Ik ben nu al zo lang niet meer geweest, dat ik me bijna doodschaam…



Hoe is het hier? Met alle mama’s to-be en buiken? Het beste nieuws is dat ik nu genoeg hormonen heb om jullie allemaal zwanger te maken , dus dat moet nu toch wel lukken! hihihi



ik ga jullie weer alleen laten, want ik ben weer moe. Ik hoop dat ik het kan opbrengen om deze week nog wat foto’s online te zetten want ik heb weer wat echo’s gekregen!



liefs

daffie



ps@ marjolein, hoe was jou dag???

ow ja, btw… ik hoorde van Marije dat jullie me een kaartje hebben gestuurd! Echt super lief!!! :inlove:



Helaas heb ik marije nog niet gezien sinds vorige week, maar ze komt morgen langs, dus dan kan ik m ook echt ff zien!



liefs

daffie

Daffie meid! :hug: Blij je hier even te zien!

En geen sorry, ji moet even goed aan jezelf en je beebje denken!



:-*

oh, daffie… gelukkig ben je thuis, maar wat naar allemaal! Hopelijk knap je snel op!!! Je bent een doorzetter! :hug:



ingrid, wat een mooi idee… leuk dat ze er zo blij mee is…



ik heb vanavond 2 uurtjes met vriendlief gevist… ik heb een baarsje gevangen en hij niets… whaha… tijdens het vissen kreeg ik constant steekjes in mijn onderbuik, beetje rechts… steeds op dezelfde plek…

voor het vissen hebben we snel gegeten… rode kool… maar dat smaakte me absoluut niet, heb maar een paar happen genomen… na het vissen reden we terug naar huis… er lag nog 4 euro in de auto, dus hebben we hamburgers gehaald… fout maar lekker, haha… toen waren de steekjes over, en nu thuis, weer steekjes… raar he? nou ja…

nu ga ik verder met borduren… fijne avond iedereen

@ Ingrid: :-*



Nog ff een vraagje… Wanneer en waar is nou die meeting??? Ik kan het ff nergens meer vinden…



nu ga ik echt weer mn bedje in…



kus!

jippie… heb net 100 dollar verdient door t klikken op sites… :D:D



sorry, wilde t even uitschreeuwen, haha

let maar niet op mij en dit bericht

ik ken ballorig niet, maar is dat niet alleen voor kinderen??

Hee Daffie, fijn weer wat te horen! Hopelijk knap je snel nog meer op!

15 november willen we gaan meeten als de meeste kunnen :slight_smile:



Ballorig is een speelparadijs ja, maar het is op zich wel leuk daar te meeten? Wel tussen de kids, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen gelijk ‘vreemden’ (vat dit niet verkeerd op, we zijn niet echt vreemden voor elkaar maar tegelijkertijd weer wel) thuis willen ontvangen.

Dus een neutrale plaats de 1e keer is misschien wel leuk?

@CVS wrote:

jippie… heb net 100 dollar verdient door t klikken op sites… :D:D



sorry, wilde t even uitschreeuwen, haha

let maar niet op mij en dit bericht


waar doe je dat??? :slight_smile:

Enne Daffie, inderdaad geen sorry! Zorg jij eerst even goed voor jezelf en de baby, wij lopen niet weg hoor. We wachten wel op je :wink:

eej hallo ff kort berichtje…net thuis en behoorlijk brak…gelukkig mag ik morgen ff uitslapen en hoef ik pas om 10:00 uur te beginnen, dat zijn betere tijden :thumbup:



daffie; dikke knuffel meid :hug: wat rot als je niet voor je zoon kan zorgen en je zelf alleen maar bekaf bent…ik hoop dat je snel opknapt!!! :slight_smile:



vliegje; ik woon in Assen dus redelijk in het noorden… ballorig ben ik laatst geweest met mn nichtje en neefjes, maar uh als je daar komt met alleen maar ouderen en geen kids is wel een btje apart lijkt mij :think: ??



cvs; lekker weer wat verdiend :mrgreen: goed bezig :stuck_out_tongue:



ingrid; ik had het ook een week voor mn nod, koud en moe en s’avonds waren mn borsten veel groter en gevoeliger…dus wie weet meid!! :pray:



sorry meiden ga morgen weer uitgebreider reageren, ben bekaf en ga zo slapen!! Morgen overdag hoef ik niet in te werken dus dan heb ik alle tijd voor KOK haha :mrgreen:



trusten :-*

Kloos, Ingrid neemt haar meisje mee, dus kindje hebben we al :slight_smile:



trusten!



Maar wie vindt het een leuk idee of heeft een ander idee voor een locatie???