Juni 2008 stoppers #6!

Trusten meiden! Ga nog ff lekker lezen en daarna tukkie doen.

dierentuin, atractiepark… gewoon in een stad… uhm…

Meiden, ik ga een weekendje weg.

Misschien reageer ik morgen nog even op mijn werk als ik tijd heb en anders weer maandag!!



Slaapse :-*

fijn weekend stiekem!! :smiley: geniet ervan

btw weet wel iets leuks, maar das nog meer naar t noorden… vlakbij emmeloord

Veel plezier Stiekem!



Goeiemorgen meiden!

Ik besefte vanochtend dat ik weer verkeerd had gerekend. Ik had vorige keer een cyclus van 53 dagen en vandaag is mijn NOD dus ipv morgen.

Mijn temp is nog hoog :slight_smile:

Dus we houden hoop.

@CVS wrote:

btw weet wel iets leuks, maar das nog meer naar t noorden… vlakbij emmeloord




Ik vind het op zich niet zo’n probleem verder te rijden.

Maar wat had je in gedachten?

By the way, Gitje en ik kunnen misschien vanaf een bepaald punt samen rijden?

Goedemorgen lieve meiden,



Ik zou graag de 15e mijn meisje willen meenemen, omdat ik haar niet weer wil wegbrengen naar een oppas. Ik heb dan net extra gewerkt (4 dagen!), ben net een nacht weggeweest en kom die ochtend terug. En manlief is die dag weg. Vandaar dat ik graag mijn meisje mee wil nemen.

Ik hoop dat jullie mij begrijpen…



[/color]

Kloos ik hoop het echt maar ik denk het niet…we wachten rustig af…



Vliegje hoe voel jij je?



CVS wat heb jij in gedachten dan?

Ik vind het geen probleem hoor Ingrid! We moeten binnenkort ff gaan zitten voor een datum.



Ik ga werken! Doei doei!

(ik voel me trouwens prima… geen bijzondere dingen gelukkig).

hierbij de link in een spoiler, weet niet of ik het zo op het forum mag zetten…



http://www.orchideeenhoeve.nl/asp/default.asp?t=show&var=874



als jullie het niets lijken, dan eerlijk zeggen hoor. Ben er zelf namelijk al 2 keer geweest en het is er echt heeeeeel mooi :D:D



er zijn dus tropische tuinen, en een mooie vlindervallei… en een restaurant… dus we kunnen volop kletsen.



nogmaals, als jullie het te ver vinden of niets vinden… eerlijk zeggen hoor, dan gaan we gewoon gezellig naar ingrid thuis :smiley:

@CVS wrote:

hierbij de link in een spoiler, weet niet of ik het zo op het forum mag zetten…



http://www.orchideeenhoeve.nl/asp/default.asp?t=show&var=874



als jullie het niets lijken, dan eerlijk zeggen hoor. Ben er zelf namelijk al 2 keer geweest en het is er echt heeeeeel mooi :D:D



er zijn dus tropische tuinen, en een mooie vlindervallei… en een restaurant… dus we kunnen volop kletsen.



nogmaals, als jullie het te ver vinden of niets vinden… eerlijk zeggen hoor, dan gaan we gewoon gezellig naar ingrid thuis :smiley:




Dat is wel heel mooi daar ben ik vorig jar geweest.

weet niet of het wat is voor Brigitte maar die bind ik wel vast haha.



Ik zal ook nog ff denken, we hebben tenslotte nog even he?

En bij mij thuis mag echt wel hoor.

Vliegje: wanneer ga je testen? Anders zie ik het pas maandag… :wink:

Morgen, maar dat kan nog eventueel te vroeg zijn omdat ik dan pas op 11 dagen na mijn ei zit.

Dus als het morgen negatief is en er zijn nog geen rode duivels, dan test ik maandag of dinsdag nog een keer.



Zal vanavond ff die link bekijken CVS, zit nu op kantoor…

Emmeloord is voor mij 2 uur rijden… Zwolle 1uur en 45 minuten. Dus dat maakt ook niet zoveel uit hahaha.

Ha spannend Vliegje!! :shifty:

Zat gister trouwens te lezen in mijn zwangerschapsbijbel (zo’n leuk boek! :slight_smile: ). 9 dagen na de eisprong nestelt het eitje zich in (ongeveer 9 dagen).

Daarbij kan dus iets bloedverlies optreden.

Gister was het mijn 9e dag… en had ik 3 spotjes bloed… ik hoop het zo.



Spannend he :slight_smile: Hahahaha, wat ben ik toch ook een muts…



Ik werk tot 16u op kantoor, daarna gaan manlief en ik tegels voor de badkamer kijken. Alweer… hopelijk vinden we nu wel iets wat mooi is en ins onze prijsklasse.

Ons mini meubeltje komt vandaag ook binnen :slight_smile: Leuk!

zo en nu wil ik KOKken :mrgreen: al mn werk al gedaan en even tijd voor relaxen hoor haha…



ingrid; ik had niet door dat je je meisje mee wil nemen, kijk dat scheelt weer dan is het idd wel leuk om even naar ballorig te gaan.



vliegje; spannend meid!! Vandaag je NOD dus…ik hoop dat je morgen of van het weekend positief test!



Stiekem; heeeeeeeeeeeel veel plezier van het weekend! Geniet ervan!!





nog een weekje en dan heb ik ook eindelijk vakantie!!!Ben er hard aan toe…



hmm ik vraag me wel af nu ik zwanger ben, mag je dan wel schilderen enzo?? Of is dat een btje gevaarlijk??

@kloos wrote:

zo en nu wil ik KOKken :mrgreen: al mn werk al gedaan en even tijd voor relaxen hoor haha…



ingrid; ik had niet door dat je je meisje mee wil nemen, kijk dat scheelt weer dan is het idd wel leuk om even naar ballorig te gaan.



vliegje; spannend meid!! Vandaag je NOD dus…ik hoop dat je morgen of van het weekend positief test!



Stiekem; heeeeeeeeeeeel veel plezier van het weekend! Geniet ervan!!





nog een weekje en dan heb ik ook eindelijk vakantie!!!Ben er hard aan toe…



hmm ik vraag me wel af nu ik zwanger ben, mag je dan wel schilderen enzo?? Of is dat een btje gevaarlijk??




Je mag alleen met verf op waterbasis werken anders kunnen de dampen eventueel schadelijk zijn.

Nou zit helemaal in de war met die cyluslengtes…

Ik heb dus toch morgen mijn NOD. Vandaag is dag 53. Dus als ik morgen ongesteld zou worden, is mijn cyclus 53 dagen toch?

Als vandaag mijn NOD zou zijn, zou ik 52 dagen kunnen hebben en dat is niet.

Dus toch morgen mijn NOD hahahahaha, wat ben ik makkelijk he…