Vliegje, wat ingewikkeld allemaal… Maar voor het testen: ik zou een dagje langer wachten. Als je zwanger bent, blijft dat heus wel zo, dus is die test een dagje later ook nog goed. Anders blijf je er ook maar geld aan uitgeven.
Ik was trouwens net even op het showforum: prachtige foto’s maak je, Vliegje!
Heb dus net mijn echo-foto’s voor jullie geplaatst http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3006016#3006016 Voor als jullie willen kijken…Want ik ben inderdaad af en toe bang dat het moeilijk is voor de nog-niet of niet-meer zwangeren in deze groep.
Jullie begrijpen zeker wel dat ik niet zal komen opdagen op de ‘date’…Is een beetje ver weg voor mij… Maar in ieder geval veel plezier met z’n allen!
iev; mooie foto’s hoor!! Had net al gereageerd in de showtopic.
vliegje; hmmm blijft lastig die cyclus…probeer anders je gedachten opzij te zetten en dan doen alsof er niks aan de hand is en dan paar dagen later testen…dan maak je jezelf ook niet gek.
IK heb het ook voor mijzelf gedaan en das echt wel een lekkerder gevoel hoor…
ingrid; duidelijk antwoord meid…thnx! ik heb dus wel de trap geverfd 2 weken terug…en toen was ik dus alwel zwanger… :think: hopelijk kan het geen kwaad…En we moeten nog veel in huis doen, dus ga ik maar schuren en voorbereidend werk doen en dan moet mn man maar verven ofzo…
Meiden mag ik even kinderlijk blij doen!!!
Ik heb met broeken altijd een probleem met de lengte, altijd veel te kort! En nu heb ik bij de H&M twee spijkerbroeken en een zwarte broek besteld!!!
WHAAAAAA 1 spijkerbroek hangt gewoon op de grond!!! en de andere is ook superlang!!! En de zwarte ook!!!
Hahahaha ik ben blij!!!
stom he? :oops:
Nee joh! Helemaal niet stom!!! Harstikke leuk toch…helemaal als je altijd moeite moet doen met broeken en je dan eindelijk 2 broeken hebt die gewoon goed zijn, beter toch!!! :dance: :dance: :dance:
:mrgreen:
Hahaha Ingrid, bij mij is het andersom, altijd te LANG!
Iev, ik ga gelijk kijken
wist niet dat je bij h&m lengte maten kon kopen… haal altijd mijn broeken bij de miss etam… bij de long afdeling… slaag namelijk nergens anders ivm de lengte…
vliegje, had je mijn pb nog ontvangen??
Ja helemaal vergeten te reageren!
We zijn trouwens vandaag geslaagd voor badkamertegels!!! We hadden die dure gezien van bijna 1000 euro helemaal compleet. Dat kunnen we gewoon niet betalen, daarbij is het veel te duur voor een douche van 1x2m…
Dus wij als laatste hoop naar Formido vanavond. En daar lagen ze, onze tegels :mrgreen:
Super gaaf! Chocolade kleur vloer, natuursteen.
En de wand in een cremeige tint met een bruin sliertje erdoor zeg maar. En listello´s, van die blokjes in bruintinten.
We waren voor 300 euro gesteld! Goed he!
Ook ons meubeltje binnen gekregen vandaag, toont nogal donker maar is gewoon heel donkerbruin dus straks heel mooi met de tinten tegels die we nu hebben. Kan niet wachten tot het af is.
En we hebben ons budget niet overschreden, zelfs eronder!
Ga lekker naar bed, boekje lezen en slapen.
Heb last van mijn buik… veel druk. Dus lekker liggen.
Morgen heb ik een bbq bij mijn broertje op de woning, wil ook wat foto´s maken van de kids daar.
meiden, fijne dag allemaal!!!
Ik mag/moet lekker weer werken, als ik terug kom heb ik gelijk visite…
het eerste konijntje wordt opgehaald door iemand van een ander forum…
ze moeten 2 uur reizen whaha… nou ja, ze maken er gelijk een leuk dagje uit van…
Werkse!
Ik heb vanochtend negatief getest, wat te verwachten was door mijn korte luteale fase (of zoiets). Ik ben nog steeds ervan overtuigd dat we zwanger zijn… Maar goed, eerst moeten de duivels wegblijven.
Vanacht heel slecht geslapen, gedroomd dat we zwaar positief testten hahaha.
Als de duivels wegblijven, testen we dinsdag weer.
Ik ga weer aan werk, verder met Marjolein’s album.
Fijne dag meiden!
Oja, mijn temp was trouwens erg hoog, 37,29. Ik had me eerst wel 2x omgedraaid haha, zou het daardoor kunnen?
En heb weer veel witte vloed…
vliegje; balen meid! :hug: Maar er blijft hoop, zolang er nog geen ongie is kun je nog altijd testen…als ik jou was zou ik nu ff 2 dagen wachten ofzo…blijf duimen voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
succes met de fotoalbum van Marjolein!!
Gaaf dat je eindelijk je badkamertegels heb…wat een ellende he als je onder een bepaald budget wilt blijven. Maar gelukkig is het goed gelukt voor je!!! Ben benieuwd hoe het eindplaatje straks gaat worden!
cvs; werkse meid!! 2 uur rijden om een konijntje op te halen?? Die is gek…
nou ik ga ff kadootjes kopen, morgen verjaardag schoonzus…Daarna mag ik weer gaan schuren thuis…Helaas dus nu alleen de klote klusjes, omdat verven niet mag…(helaas geen waterbasis verf) Maar goed het zijn de laatste loodjes, dus nog eventjes volhouden!!
Ook zijn we aan het denken of we een knikarmscherm gaan kopen…tis best een investering, maar we krijgen nu rond de 400 euro korting…En dit is wel een goede die jaren mee gaat…Maar ik vind het zo’n hoop geld, dat ik nog twijfel. En we hebben echt wat nodig voor in het voorjaar en zomer, omdat het bloedheet is bij ons…we zitten altijd in de zon en onze zithoekje is ook altijd in de zon…Wat in de winter wel lekker is, maar in de zomer nog al hot is…Dus we twijfelen nog steeds…Moeten deze week beslissen…zelf wil ik van het weekend een keuze hebben gemaakt… :eh:
Nou ik ga ff douche enzo…Fijn weekend allemaal!! Till later :-*
Gewoon kopen! Scheelt je nu toch 400 euro die je toch in je zak steekt
He meiden
Ben vandaag naar een paranormaal beurs geweest.
Heb een reading gehad van een geweldige vrouw!
En WOW meer kan ik niet zeggen
Ze kwam met allemaal feiten! Echt geweldig!
Geen vaag gedoe, maar echt feiten!
Ze vroeg of wij nadachten over kindje. Ik zei: Ja.
Zij: Of ben je al zwanger?
Eh :oops: ik ben in afwachting…
Toen begon ze te lachen oke…zegt ze heel erg lachend dan gaa ik niets meer zeggen…
Nou ik weet niet wat ik er mee moet haahaha ik kan het niet geloven dat eht nu zo zijn, misshcien is het wel heel dicht bij.
En ze zag een manspersoon bij mij. Dat blijkt Jeroen zijn broer te zijn Zo mooi!
En nog een grappig ding, ze zegt ik durf het eigenlijk niet te zeggen maar moet de hele tijd aan amarilus bollen denken…
Toen kreeg ik dus de slappe lach, want die heb ik net besteld bij de speelzaal van Brigitte. Geweldig he?
Het was echt een heel heel bijzondere vrouw. En machtige ervaring.
Ach er is nog wel meer maar dat moet nog even bezinken!~
xxxx Ingrid
Oh jai k had jullie toch verteld over de reden van mijn mindere aanwezigheid hier een paar dagen terug?
Nou daar begon die vrouw ook over.
Ik zet hier niet neer wat, want die vriendin leest hier wel mee…
Super gaaf Ingrid!
Vaak moet je dan inderdaad heel veel dingen laten bezinken he? dat heb ik ook altijd.
Ik ben dan ook altijd heel moe na de best wel diepgaande gesprekken.
Maar ik vind het leuk voor je en ik hoop dat het gedeelte over het zwanger zijn positief uitpakt voor jullie
Groetjes Chico.
Wow ingrid, gaaf!! Waar ben je geweest, welke beurs?? En bij wie???
Wij komen net terug van de bbq bij mijn broertje, was leuk!
Toen zag ik het bruidspaar nog van 11 juli, die ik toen gefotografeerd heb. Ze zei, we hebben groot nieuws.
Dus ik roepen, JE BENT ZWANGER! Ja zegt ze!!!
Ik wist helemaal niet dat hun bezig waren, ze hebben blijkbaar op de huwelijksdag de laatste pil geslikt, ze is nu 6 weken zwanger. Heel pril nog dus maar ben zo blij voor hun.
Ik kon me dus niet bedwingen en heb gezegd dat wij ook bezig zijn.
Overigens, nog steeds geen ongie hier. Laten we hopen dat het zo blijft!!
@vliegje wrote:
Wow ingrid, gaaf!! Waar ben je geweest, welke beurs?? En bij wie???
Ik ben bij de paranormaal beurs in de caroussel in Ommen geweest.
Bij Jannie Wallinga
Heel fijne vrouw, had echt een klik met haar.
Chico dank je wel meid en ja ik hoop ook dat het goed nieuws wordt binnenkort!
Ben dr nog steeds van onder de indruk, komen steeds stukjes weer bij het verhaal.
Echt fijn hoor!
Ja zeker! Gaaf zeg, zou het ook nog wel een keer willen.
Heb pas een reading gehad, maar geloof niet veel van die man… Weet niet. hij komt hier uit het dorp en IEDEREEN kent ons hier (papa heeft eigen zaak, opa is wethouder).
Dus ja, ga liever bij iemand die ik echt helemaal niet ken.
Binnenkort ook eens zo’n beurs opzoeken, vind dat toch wel heel leuk.