Juni 2008 stoppers #6!

ik wil ook al jaren een reading, maar heb t steeds niet gedaan, ben er heel nieuwsgierig naar… 9 nov is er 1 in zwolle… denk toch dat ik maar een kijkje ga nemen… :smiley:

@CVS wrote:

ik wil ook al jaren een reading, maar heb t steeds niet gedaan, ben er heel nieuwsgierig naar… 9 nov is er 1 in zwolle… denk toch dat ik maar een kijkje ga nemen… :smiley:

Waar is 9 november die in Zwolle?

Broere kerk?

ijsselhallen… paraview

Wil jullie toch ff een fotootje showen van mij en mijn broertje :slight_smile: Doe ik ff in een spoilertje (en nu maar hopen dat niemand me herkent hahahaha). Vanavond gemaakt, op de bbq van de woning.

@CVS wrote:

ijsselhallen… paraview

Die schijnt heel duur te zijn.

Dan geeft het mij al geen goed gevoel…

Gisteren betaalde we 7 euro entree en 5 euro per consult. Wat je ook liet doen, behalve de aura foto.

In Ijsselhllen gaat het richting 20/25 euro per consult.

Zonde hoor, want dan is het voor veel minder mensen weggelegd…

Het schijnt ook binnenkort in de Broerekerk te zijn en die is ook goedkoper…

Ik wil je natuurlijk neit beinvloeden maar deel gewoon even wat ik hierover gehoord heb van mijn schoonmoeder…(die is daar dus ook geweest)

Vliege wat een mooie foto!

Weet je daar straalt heel veel warmte van af!! Wat gaaf meid!

Ow GOEDEMORGEN!!! :oops:

kan er gen informatie vinden over die goedkopere… heb jij een link voor mij???

vliegje, das een erg mooie foto zeg!! :smiley:

die vrouw die via een ander forum bij mij t konijntje heeft gehaald gisteravond, zij is zelf net 3 maanden zwanger… leuk joh!! :smiley:

Thanks meiden, lief he :slight_smile: Ben zo trots op mijn broers! Zal ook eens een foto plaatsen van mijn overleden broer.

Ff zoeken, want moet ook een foto van ons 3tjes hebben.

Ik ben overigens nog niet ongie. Ik ben heel stout geweest en vanochtend weer een test gedaan (HEEEEL fout, ik weet het!). Negatief nog steeds.

Maar ik begrijp het niet zo goed.

STEL ik ben zwanger, STEL ik heb afgelopen donderdag een innesteling gehad (had toen 3 spatjes bloedverlies namelijk), wanneer zou je dan officieel positief kunnen testen?

Maakt mijn lichaam nu gewoon nog geen HCG aan?

Maar een licht streepje zou dan ook nog niet te zien zijn?

Ben weer niet lekker, was vorige week grieperig, nu begint het weer op te komen.

Moet straks ff weg, daarna nog even werken maar om 17u kruip ik in de bank, lekker voor de tv en proberen wat uit te zieken. Want steeds die terugkerende hoofdpijn, keelpijn en oorpijn is niet prettig.

Daarbij slaap ik slecht, droom heel veel.

Gister over positieve zwangerschapstest hahaha maar vanacht dat mijn vader vermoord werd (ging over die nieuwe film MIRRORS). Doodeng en ik stortte helemaal in, in mijn droom. Pfffff, dat is dan vermoeiend.

Dus beetje rust is zeer welkom, want volgende week weer een hele drukke shoot.

Nou meiden, fijne zondag en tot vanmiddag/vanavond :slight_smile:

Deze foto is van ongeveer 2,5 jaar geleden nu denk ik.

Rechts is mijn broer die is overleden.

das ok echt een hele mooie foto vliegje!!

met testen heb je echt geen geduld he… whaha… kan t wel begrijpen hoor :smiley: Ik hoop dat je snel een positieve in je handen hebt :smiley: Heb geen idee wanneer je een positieve test kan hebben na je innesteling. Is dat niet ongeveer een weekje??

Ben zelf ook verkouden geworden… lekker snotteren en veel hoofdpijn… pfff ga lekker een paar afleveringen van grey’s anatomy kijken… heerlijk

Echt mooie foto’s Vliegje!!

Jullie zijn een super stel! Kan zien dat je broers trots op je waren toen, en dat zullen ze allebei :**: nog steeds zijn denk ik! En jij op hen uiteraard!!

Kus, Gitje

PS. Sorry dat ik zo weinig van me laat horen, komt weer helemaal goed, niets aan de hand, jullie gaan ook wel heeeeeeeeeel snel in een keer!! :inlove:

Dank jullie meiden!

CVS, ook verkouden?? Ik ook en stiekem denk ik dat het te maken kan hebben met een eventuele zwangerschap hahahahaha! ik ongeduldig?? hoe kom je er op :mrgreen: Erg he…

Daarna thuis gekomen van een jubileum van een vriendin en haar gedragstherapie voor honden.

Ik voelde wat ‘nat’ in mijn broek en was gelijk bang. Maar alles nog veilig hahaha.

Ga nog even werken voor Marjolein.

vliegje, je maakt t wel spannend hoor… laten we t hopen.

enne, je ena laatste zinnetje… dat had ik vanmiddag… whaha

Hahahaha, wanneer ga jij testen?? Want voor jou is het ook weer spannend!

wat is het toch lekker dat jullie iedere maand een cyclus hebben!

norma, hoe is het eigenlijk met jou?? Of was ze op vakantie?

geen idee eigenlijk wanneer ik ga testen… ik durf eigenlijk niet zo goed… whaha… ik denk dat ik vrijdag ga testen als ik nog niet ongi ben…

Je hebt donderdag je NOD?

Ik voel me weer zwaar belabberd… ziek weer… ga weer liggen want lijk nog niet uitgeziekt te zijn…

hoihoi,

net terug van een verjaardag…hele reis weer gehad vandaag. Gisteren hebben we 2 films gekeken in de bios…mamamia en dark night (batman) beide films waren leuk!! Maarrrrrr we gingen naar buiten naar de auto…zit er een dikke bon op de autoraam :shock: :x moeten we 60 euro betalen omdat we hier niet mochten parkeren…maar er staat nergens dat je daar niet mag parkeren…hebben geen bord gezien en we hebben onze auto daar al een x eerder neergezet en toen zijn was er ook niets aan de hand…Dus we gaan er zeker bezwaar indienen!! :x

Voor de rest is alles wel goed hoor…ben heel erg moe, maja heb ook maar heel kort vannacht geslapen…eigen schuld he…

@vliegje; mooie foto’s van je broer!! Wat ingrid zegt, klopt wel…straalt idd veel warmte af van de foto’s!!

@ingrid; spannend hoor met die reading…hopelijk ben je straks zwanger en heeft de vrouw min of meer gelijk :pray:

@cvs; nog paar dagen geduld meid!! Duim voor je dat het raak is!! :thumbup: :thumbdown:

zo…ga nog ff in maandmama’s reageren en dan bankhangen en op tijd naar bed…Nog 4 dagen werken en dan eindelijk vakantie!!! :dance: :mrgreen:

Op een ander forum een berekening gemaakt:

5 Augustus 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie (klopt niet, want heb langere cyclus)

6 September 2008 Een beetje vruchtbaar

7 September 2008 Vruchtbaar

8 September 2008 Erg vruchtbaar

9 September 2008 Eisprong (klopt wel)

14 September 2008 Innesteldag

23 September 2008 Vanaf hier kun je testen

2 Juni 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum

De innesteling is voor mijn gevoel (als ik zwanger ben) afgelopen donderdag geweest, 4 dagen later dan bovengenoemd.

Volgens de berekening kan ik dinsdag testen. Maar omdat de innesteling later geweest kan zijn, dus ook later testen? Ben benieuwd hahahaha.

@ Vliegje ik duim voor je

Ook voor de andere meiden natuurlijk

Gisteris mijn andere gezinnetje ook thuis gekomen, vandaag dus dubbele dienst draaien en dan vanmiddag bij de tweeling afsluiten…pppffff 11 dagen achterelkaar volledige dagen :frowning: en ik ben ook grieperig, snotterig vol hoofd en keelpijn

Martin kwam gister thuis met een bon…die was 380 euro…dus kloos wil je ruilen??? Wel balen zeg…Martin zat net op de grens…dat hij zijn rijbewijs niet kwijt was…dat zou helemaal (piep) geweest zijn!

Meiden ik ga weer werken

:-*