Stiekem, hoe staat het met jouw cyclussen? Hoe voel je je verder??
CVS, hoe is het met je buikpijn?
Hier ook nog veel last… maar ik was het vorige keer niet lang. 1e 2 dagen bijna niks, 3e en 4e dag meer. Hoop er zaterdag weer vanaf te zijn. En dan is het weer 5,5 week wachten op mijn ei.
Mijn cyclus is echt precies 8 weken, op de dag af.
En op week 6 mijn ei.
Goedemorgen!
Heb geen zin vandaag… ben toch nog niet helemaal lekker, maar ja, vanavond thuis werken en dit weekend aan de fotoshoot.
In december plan ik niks van shoots, dus kan ik een beetje bijtanken
Tot vanavond!
Goedemorgen lieve meiden,
Ik ben wederom aan het werk.
Een halve dag, want vanmiddag gaan we met alle secretariaten van het bedrijf (5 in totaal!) naar Apeldoorn, vergaderen, daarna eten en lasergame en dan de kroeg nog ff in.
Dus ik ben morgen pas weer thuis…
als jullieweten of jullie de 15e november bij mij komen, willen julile dit dan laten weten? Dan kan ik met mijn verrassing er rekening mee houden!!!
Is nog vroeg zat maar goed that’s me!
Tot later lieve meiden!!!
SOrry voor het snelle en vooral ego berichtje!!! :oops:
:-* :-* :-* :-* :-*
Vliegje: met mij gaat het goed hoor. Volgende week 2 oktober is mijn NOD, dus ik wacht het lekker rustig af.
Voel me sinds gisteravond niet erg lekker; pijn in mijn keel, koud enzo…
Nou ja, ben vandaag gewoon aan het werk en het zal wel weer over gaan
Pfff…5,5 week wachten op je ei is best lang he?
Ha meiden,
Eindelijk weer een berichtje van mij!!!
We hebben de afgelopen week goed geklust, dus ik ben benieuwd!!!
Nu is het lange wachten weer aangebroken…
Ben blij dat het met iedereen goed gaat! Ga echt duimen dat er nu weer wat zwangeren bij komen!!
Stiekem, blij dat het weer beter gaat met je meis! :-* Hoop dat je verkoudheid snel over is.
Ingrid, heb echt veel zin in de meeting!!! Lief dat je je huis openstelt voor al die lijpe meiden!! :lol: :lol: :lol: :inlove: :inlove:
Kus, Gitje
goedemorgen…(ahum bijna middag)
ben zo juist mn bed pas uitgerold was zoooo moe…ff bijtanken van die 2dagen midden in de nacht opstaan…
Gisteren een leuk etentje gehad met een paar meiden van mn klas van 2 jaar terug (heb toen pedicure opleiding gedaan) was erg geslaagd!
En nu heb ik eindelijk vakantie!!! :mrgreen: 2 weken…heerlijk!! Ik ga vandaag een btje chill doen en waarschijnlijk begin ik alsvast met een stuk schuren van de trap… Wil van het weekend beide trappen geschuurd hebben, zodat mn man maandag gelijk kan verven…
@vliegje; voel me wel goed hoor…alleen 's ochtend voel ik me vaak ff bagger en draaierig, maar als ik dan snel wat te eten neem gaat het wel weer. En 's avonds zijn mn tepels erg gevoelig…daar hoeft mn man echt niet aan te zitten :naughty: haha
Vandaag nog ff lekker uitzieken en dan voel je je morgen vast een stuk beter meid!! :hug:
@gitje; spannend meid!! Hopelijk is het nu raak!!!
@ingrid; gezellig vanmiddag! Veel plezier!! Ik zal je ff een pb sturen met de namen die sowieso mee gaan…
Ingrid, ik kom! Heb er zin in! En wat voor verassing ben je aan het bedenken??
Kloos, fijn dat het goed gaat, alleen beetje moe dus. Ach, als het daarbij blijft!
Lekker vakantie nu!!!
Ik ben weer aan het werk.
Stiekem, spannend, nog anderhalve week dan?
Ja, het is lang wachten op mijn ei… heel klote, maar je doet er niks aan he
Ik kreeg daarstraks het ontwerp van mijn tattoo gemaild! Zooo mooi! Het worden de voorletters van mij en mijn broers, omringt met een sliertje bloemetjes. Rond mijn enkel, door naar mijn voet. Op mijn voet heb ik een engeltje staan (sharpei engeltje ) dus dat wordt 1 geheel zeg maar.
Ben erg benieuwd wanneer ik terecht kan.
Ha, zie nu dat ik een fout heb gemaakt!
2 oktober is mijn NOD, nog 6 dagen dus, haha
Hallo dames,
Zo eindelijk kunnen we weer op het intenet. Vriendlief had de adapter laten vallen van het internetkastje en toen was ie stuk. Konden we even afkicken van het i-net hahaha.
Nou wij wonen nu 1 week in ons nwe huis. Er moet nog eigenlijk best wat puntjes op de “i” gezet worden maar we waren best wel moe na die weken klussen. Afgelopen weekend hebben we de housewarming gegeven samen met Iris haar 2e verjaardag. Het was superleuk en iedereen vond dat we superleuk wonen.
Wat betreft de zwangerschap gaat het erg goed. 20 oktober hebben we de uitgebreide echo en dan kunnen we te weten komen wat het gaat sorden. Superleuk hoor! Als we het weten kunnen we over niet al te lange tijd de babykamer gaan verzinnen.
Oja ik zag de meeting voorbij komen. Ik vind het een leuk initiatief maar denk dat het even niet te doen is voor mij. We gaan in die maand nog met vrienden een weekend weg en ik vind het best een stukkie weg. Dus reken mij maar niet mee. Heeeel misschien bedenk ik me nog.
Nou ga nu maar even weer wat doen. Jullie horen snel van mij!
groetjes!
over de meeting, ik denk dat ik wel kan maar zeker weten doe ik het niet. heb dan een voorkeursgezin staan…dus kan voor die datum dan geen vrij vragen…ik weet het dus pas op het allerlaatste moment…en dat is niet handig denk ik
Morgen laatste dag werken…eindelijk ben wel toe aan een paar vrije dagen…ben op!
Dan ben ik ook vast weer wat vaker online…
xxx
O Stiekem, nog maar een paar daagjes dan! Ik snapte het al niet aan je banner te zien
Arola, fijn dat alles goed gaat met de baby! En eindelijk in je huisje, heerlijk zeg!
Ik ga me aankleden en richting de winkel, vandaag de laatste shoot met de kindjes. In maart doen we de voorjaars/zomercollectie.
vliegje; werkse meid! hopelijk voel je je vandaag wat beter…
marjolein; laatste dag!! Dan eindelijk paar dagen vrij meid…ff tot rust komen
arola; goed om te horen dat je huis super is…puntjes op de "i"herken ik…maar volgens mij blijf je daar altijd wel mee bezig. En 20 oktober alweer voor een uitgebreide echo…jij gaat echt hard!! :inlove:
nou ik was er weer vroeg uit vanmorgen…voelde me lichtelijk brak…echt een teken dat ik wat moest eten…voor de rest baal ik een btje dat onze zonnescherm niet door gaat :x Neef van mn man belde op om te zeggen dat ze de prijs verkeerd had berekend…ofterwijl het wordt nog eens dik 200 euro duurder…sja dat vinden wij geen leuke aanbieding meer…dan maar wachten tot een andere aanbieding…Het wordt nu toch winter, dus nu gebruiken we hem niet veel…maar jammer is het wel
Hoop dat alles goed is met iedereen. Ik ben vreselijk verkouden, wie niet hahaha en ga weer lekker onder een deken op de bank liggen want ik het het koud!
Fijn weekend allemaal!
Heerlijk eindelijk vrij wat een opluchting…
nu eerst ff lekker bijtanken…en norma voel met je mee hoor, ben ook snot verkouden…keelpijn, oorpijn en het snot zit achter in mijn strot…heerlijk…ook zo’n heerlijk roggelhoest…mmmhhhh!
He meiden
ben dr weer
was super super gezellig!!! Lekker gedanst, gegeten, laser game! :dance: :dance: en ik heb gewonnen! :dance: :dance:
3 uur op bed, 4 uur wakker van de rest van de groep die terug kwam. eno m 7 uur kon ik de slaap niet meer vatten
Ik lees later ff bij hoor!!!
xxx
Klinkt gezellig Ingrid!
Goedemorgen trouwens
gister hard gewerkt, had heeeeeerlijke baby’s voor de lens!! Dat laatste manneke, was echt om op te vreten!
Ik plaats straks wel wat foto’s
Ik ben nog niet klaar, vandaag nog verder aan de foto’s. Daarna mijn site nog updaten. Moeten nog naar een verjaardag, wil nog met de hondjes naar het bos. kortom, de dag is weer te kort.
Ik spreek jullie straks nog wel!
VLiegje weer druk meid, wel gaaf dat de shoot zo leuk was.
he…ik ga denk ik…een tattoo laten zetten…
Manlief gaat de naam van zijn broer zetten. Dan wel zo, dat het meer een teken is en niet herkeenbaar als naam.
Zijn broer is 6 jaar geleden overleden.
En ik…ga zoals het nu lijkt de chinese tekens voor innerlijke kracht neerzetten.
En wel om het feit dat ik (net als heel veel mensen om mij heen) een hele volle rugzak heb. Veel moeten vechten, durven om door te gaan, moed om niet op te geven. En nu wil ik mezelf belonen voor het feit waar ik NU sta en wat ik bereikt heb en wat ik nog meer zal gaan bereiken.
hij komt op een plaats waar niemand hem ziet alleen Jeroen en ik.
Net onder het randje van de onderbroek.
GAaf he?
Ja je moet er van houden en ik weet dat het voor de rest van mijn leven is, maar dat is mijn kracht ook!
@Ingrid28 wrote:
VLiegje weer druk meid, wel gaaf dat de shoot zo leuk was.
he…ik ga denk ik…een tattoo laten zetten…
Manlief gaat de naam van zijn broer zetten. Dan wel zo, dat het meer een teken is en niet herkeenbaar als naam.
Zijn broer is 6 jaar geleden overleden.
En ik…ga zoals het nu lijkt de chinese tekens voor innerlijke kracht neerzetten.
En wel om het feit dat ik (net als heel veel mensen om mij heen) een hele volle rugzak heb. Veel moeten vechten, durven om door te gaan, moed om niet op te geven. En nu wil ik mezelf belonen voor het feit waar ik NU sta en wat ik bereikt heb en wat ik nog meer zal gaan bereiken.
hij komt op een plaats waar niemand hem ziet alleen Jeroen en ik.
Net onder het randje van de onderbroek.
GAaf he?
Ja je moet er van houden en ik weet dat het voor de rest van mijn leven is, maar dat is mijn kracht ook!
JAA!!! Gaaf!
Ik heb de chinese tekens HOOP op mijn heup, om dezelfde redenen als jij

En!! ik kreeg vrijdag mijn nieuwe otnwerp toegestuurd van mijn tattoeerder.
ik laat binnenkort namelijk mijn 6e tattoo zetten.
Het worden de voorletters van mij en mijn broers, ook in tribalachtige vorm, dus niet gewoon 3 letters.
Met eromheen bloemetjes, die om mijn enkel loopt en doorloopt tot mijn voet (ik heb op mijn voet een sharpei engeltje). Dus dat wordt 1 geheel zeg maar.
Toevallig kreeg ik dus afgelopen vrijdag het ontwerp en WOW! Ben helemaal blij!
Mag het niet online zetten, maar zodra hij staat laat ik het natuurlijk zien

Het is alleen erg druk, dus kan nog wel een paar weekjes duren.
Ingrid, helemaal top! Pijnlijke plek hahahaha!
Wordt het je 1e tattoo??
Ik moet zeggen dat ik weer erg bang ben hahaha, maar wil het wel heel graag.
Ik heb een tattoo op mijn heup (chinese tekens HOOP).
Op mijn rug een tribal (tussen mijn schouderbladen).
Op mijn buik een tribal (zelfde als mijn man, hebben we samen laten zetten).
Binnenkant van mijn enkel een sharpeihoofdje.
Op mijn voet een sharpeiengel.
En dan komt de 6e erbij op mijn andere enkel

leuk hoor al die tatoo’s… ik wil er ook heel graag 1, maar weet nog niet waar en wat. moet wel iets zijn waar ik echt van zeg: wouw. En het moet een betekenis hebben
verder niet veell te melden.
heb net een cake gebakken. Degene van tv, met appel/kaneel. lijkt mij erg lekker. Alleen… ik had geen mixer :? Dus heb t allemaal met de hand gedaan. Hij staat nu in de oven en heb geen idee of ie lekker zal zijn, en of ik het luchtig genoeg heb gekregen enz… Toch maar een keer een mixer aanschaffen als ik dit vaker wil doen, whaha
ik ga lekker verder met mijn borduurwerk
iedereen die moet klussen: veel succes en vooral veel plezier
degene die bijna mogen testen: succes
nou… toch maar een mixer kopen… na 30 minuten in de oven (moest minimaal 60) was ie zoooooooo aangebrand, keuken stond wit van de rook, t stinkt echt nu!!! getver. stond helemaal te shaken net… whaha, bakken is niets voor mij…