Juni 2008 stoppers #5!

Ik ben er ook nog wel hoor…maar ben zo druk…het spijt me :frowning: Na de huwelijksreis stort ik me weer helemaal op jullie :slight_smile:

Ik ben er ook nog.

Maare heb niets te melden :oops:

Kuss Miranda

Hoi,

@Arola, zo ben ik ook hoor.

Een mooi voorbeeld met mijn tante is dat zij heel veel met dieren werkt ( pakt ook altijd een stuk eigenaar mee ).

Een vriendin van mij heeft een paard die haar veulen verloren is.

Dit paard had daar een trauma van.

Dit heeft mijn tante doorgegeven ( en nog meer waar ik verder niks van weet ), maar mijn vriendin geloofde het allemaal niet zo.

Ze heeft haar paard toen bijna verkocht, maar ze wilde toch nog een training bij een een bepaalde stal proberen.

Daar liep iemand die dus ook readings doet en ook met dieren.

Deze vrouw kwam met exact hetzelfde verhaal.

Mijn vriendin was verbaasd en verdrietig hierom.

Jammer genoeg heb ze op dat moment nooit tegen mij of mijn tante gezegd dat mijn tante gelijk had.

Dit kwam pas een paar weken geleden boven water, terwijl het vorig jaar al aan de gang was.

Dit vind ik persoonlijk dan weer een beetje flauw omdat ze wel wilde zeggen dat ze het allemaal niet geloofde enzo maar als mijn tante dan toch goeie dingen blijkt te zeggen en doen dan wordt er niks gezegd.

Over dit paard is trouwens niks te vinden op internet, haha.

Groetjes Chico.

ik ben er ook nog, lees mee, maar heb niets te vertellen… :oops:

morgen is mijn nod… ik zal morgen een test halen en als ik morgen niet ongi wordt dan ga ik zondag testen…

Ik voel helemaal niets, bijna niets… maar vandaag had ik voor de zekerheid een inlegkruisje in gedaan, je weet maar nooit. En daarop wat het heeeeeeeeel licht gekleurd, maar steeds met plassen en afvegen niets te zien… hmmm

hoihoi,

ben dr ook nog…ben alleen heel erg moehoee… :zzz: :zzz:

Vandaag mega druk op mn werk en toen ik thuis kwam, kakte ik volledig in! Mn huid is ook sinds gisteren mega vet. Ik krijg mega pukkels en ik voel ze onderhuids komen…en dan zit ik er aan te pulken…btje :doh: dom…maar goed.

cvs; spannend voor jou meid!!! Ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

rest van de dames…reageer morgen of overmorgen ff…heb geen puf meer. sorry :angel:

even een snel berichtje.

Delft was heel leuk! HEEEERLIJK gegeten!

En veel geld uitgegeven… wat kleren, bh’s, eten.

Maar het was heel leuk.

Chico, nee niks meer mee gedaan. Ben niet iemand die zomaar mensen opbelt, en dacht ‘dat komt nog wel’.

Nu toevallig die andere man.

Mocht me dat niet bevallen dan zal ik je tante eens een keertje bellen :wink:

Verder geen bijzonderheden. Ik zie overal zwangere vrouwen, heb mijn ei nog niet gehad dus ga toch wee rnaar een cyclus van 54 dagen helaas…

Kreeg vandaag van manlief een klein kadootje, alvast voor als ik zwanger ben :slight_smile:

Zo’n ketting met balletje die rinkelt zeg maar. Zo lief van hem!

Morgen naar Dirty Dancing! Fijn weekend meiden!

CVS succes morgen!

Ingrid, ga je ook testen dit weekend??

Hallo meisjes,

Hier verder geen nieuws…ff snel een berichtje van mij!

@ Vliegje

Pas je wel op met zo’n ketting als je straks zwanger bent en over de helft bent gaat zo’n kindje vaak opzoek naar het geluid van het balletje…en heb je dus de kans dat hij omhoog blijft liggen met zijn/haar hoofdje…en een stuitbevalling wil je niet toch???

This maar een tip :wink:

Verder gaat alles prima hier. De jurk is in huis en het is nu zo echt…heel gek?! Zit alleen een dikke potlood/pen streep op de jurk…helemaal onderaan maar toch hij zit erop…maandag dus maar even boos opbellen!

Liefs, Marjolein

@marjolein98 wrote:

Hallo meisjes,

Hier verder geen nieuws…ff snel een berichtje van mij!

@ Vliegje

Pas je wel op met zo’n ketting als je straks zwanger bent en over de helft bent gaat zo’n kindje vaak opzoek naar het geluid van het balletje…en heb je dus de kans dat hij omhoog blijft liggen met zijn/haar hoofdje…en een stuitbevalling wil je niet toch???

This maar een tip :wink:

Verder gaat alles prima hier. De jurk is in huis en het is nu zo echt…heel gek?! Zit alleen een dikke potlood/pen streep op de jurk…helemaal onderaan maar toch hij zit erop…maandag dus maar even boos opbellen!

Liefs, Marjolein

Is dat zo joh met dat balletje? Thanks voor de tip!

En van je jurk is mooi balen!! bellen ja zou ik zeggen!

hallo meiden,

Nou nog effies en ik ga met mijn meisje weg!!!

Heerlijk!!!

Eersdt anderhalf uur in de oto, naar Nuland. V.d. Valk hotel onveilig maken, dan eens ffies een snackbar opzoeken hahaha en morgen lekker naar de EFTELING!!!

Ik heb er onwijs zin in.

vliegje, Nee ik ga niet testen ik ben er namelijk onwijs van overtuigd dat ik niet zwanger ben…Raar he? soms heb ik dat blijkbaar.

Voor mijn gevoel ben ik al op het punt: Op naar de volgende ronde!

Nou ja we zien het allemaal wel, één ding weet ik wel, ik ga geniete het weekend!!!

Dag meiden en niet te veel kletsen he?

Liefs,

Ingrid

Veel plezier Ingrid, geniet ervan samen met je meissie!!!

Kus, Gitje

veel plezier in de efteling!!

hier nog geen ongi te bekennen… weer wat kleur op t inlegkruisje te zien, maar minimaal, en bij t afvegen niets te zien… :?

zo ben dr weer…druk geweest vandaag! Mn nichtje en neefjes waren over de vloer…we zijn samen met oma en opa naar ballorig geweest! Erg gezellie hoor…kids vermaken zich opperbest :mrgreen: net om 19:00 uur zijn ze weggegaan…en toen moest ik nog nodig schoonmaken, omdat ik de hele week er nog niet aan toegekomen was…pff…Maar het is weer klaar hoor! Dus ik mag weer onderuit zakken :wink:

ik heb ook vruchtbaar slijm volgens mij…gisteren en vandaag had ik witte slijm en die kon ik uit elkaar trekken…denk dat mn proppie dan ook binnenkort moet komen! Vanochtend iig goed gebruik gemaakt :inlove: van mijn man…hihi

cvs; spannend meid!!! Ga je morgen testen??? :thumbup: :thumbdown:

ingrid; fijn weekend meid! Lekker genieten samen met je dochtertje!!

vliegje; je leest het vast niet meer, maar heel veel plezier bij dirting dancing!!!

marjolein; een potloodstreep??? :naughty: tssss dat kan echt niet hoor! Gelijk achteraan bellen!!

Dagen naar je huwelijk begin je al vast af te tellen of niet?? :dance:

en voor de rest waar ik niet op reageer!! :mrgreen: :-* :mrgreen:

Inigrid, je bent vast al weg haha, maar veel plezier !!!

CVS, spannend!! Ga je testen??

Kloos, leuk, Ballorig :slight_smile: Vind ik zelf altijd ook leuk hahahaha.

Dirty Dancing was GEWELDIG!!!

Wat een gezwijmel, maar wát een lekkere vent, nondeju… prachtig lijf en dansen!!! Sjee… wij zaten rij 1 en hij kwam nog ff door rij 1 gelopen… mmmm ik moest me inhouden niet z’n kontje aan te raken hhahahahahaha!

Geweldig, dat zwijmelen :slight_smile:

Het klikte ook goed met mijn gezelschap. Ken haar al ruim een jaar van een fotoforum, we mail al ruim een jaar maar elkaar nog nooit gezien.

Vandaag dus een blind date gehad :wink:

Ging goed hahaha, is ook altijd maar afwachten natuurlijk.

Morgen moeten we eigenlijk naar een bbq, maar heb zin om hele dag op de bank te hangen… dus misschien bellen we wel af.

Dinsdag gaan de hondjes naar de creche (hihi, hondenpension, maar noem het de creche).

Voor 1 nachtje en 2 daagjes dus.

Ze worden woensdag voor wij ze ophalen ook gelijk gewassen :slight_smile:

Ben erg benieuwd waar we dinsdag heen gaan! 3 jaar getrouwd en manlief heeft iets geregeld :slight_smile:

1e jaar heb ik een verassing geregeld, 2e jaar heeft de gez. rekening een hotel betaald en dit jaar was de beurt aan manlief.

Heb er zin in, lekker samen even weg.

Trusten alvast meiden!

heb getest… negatief… maar ook nog steeds geen ongi te bekennen… misschien later op de dag. :frowning:

CVS: balen meid! Misschien morgen?? :hug:

CVS balen!! Maar misschien ben inderdaad te vroeg :wink:

Dus, geen bloed geeft moed!

Mijn temp stijgt, maar ik heb al 2 dagen laat getemp omdat we uitsliepen…

Heb geen ei gevoeld namelijk, tenminste, dat denk ik. Ik dacht vrijdag wat te voelen, maar toen zat ik zooo vol van het eten hahaha, dat het ook dat kon zijn.

misschien idd te vroeg, ik weet niet. Heb nu geen bruinkleur in de afscheiding meer… en geen druppel bloed te zien…

Heb je 27 dagen aangehouden? Net als vorige maand? Misschien is het wel iets later nu, hetis pas je 3e ronde natuurlijk.

Ik baal nog steeds dat mijn cyclus zo lang is… maar ja. Niks aan te doen.

Ik ga me eens aankleden, we waren laat uit bed, toen nog ff geklust :slight_smile: En heb halfuur plat gelegen hahahha. Maar heb toch nog geen ei denk ik, maar je weet maar nooit!

En zometeen naar vrienden, bbqen. Heb geen zin, maar we gaan maar ff. Tis nu redelijk weer buiten.

Fijne zondag meiden.

veel plezier bij de bbq!!

heb idd 27 dagen aangehouden, vandaag is de 28ste dag… en ja 2 weken geleden op de donderdag had ik vruchtbaar slijm…