hmmm het is nu nog een beetje…
snap er niks van
zou het wel heel vreemd vinden als het nu al de ongi is…
Misschien te hard geklust?? Kan ook nog natuurlijk hihi.
trusten meiden!
Ingrid…Ik had dus innestelingsbloed na het vrijen op dag 22 van mijn cyclus. Ik dacht ook even dat het een hele korte cyclus leek. Maar het was alleen een beetje bloed na het vrijen en de volgende ochtend. En 6 dagen later een poitieve test… Mijn ei was op dag 12, dus mijn innestelling was pas na 10 dagen.
Iev ik zit op ongeveer de zelfde dagen…
Het bloeden is nu weg… :think:
Ik vooel me in zijn geheel niet zwanger…
Wil er ook neit te veel bij stl gaan staan…laat het maar over mee heen komen…
En wat vliegje zegt kan ook inderdaad…
Ben weer op mijn werk…
ow spannend ingrid :shifty: :shifty:
nog maar even geduld hebben tot volgende week! als je ziet dat het zo ook bij iev gegaan is? Hopen op het beste!!
zit ook al weer op mn werk. Pff kon niet slapen, ben nu dus erg moe ik geloof dat ik alle uren vannacht gezien heb, behalve 3 en 4…dus 2 uurtjes slaap gehad. Hoop maar dat ik niet inkak hierzo :eh:
ik wou dat mijn cycluc ook wat korter is dan is het gerichte klussen een stuk makkelijker…nu moet ik maar afwachten tot de groene periode…nog 9 dagen
Ingrid, misschien toch een innesteling dan… spannend!!!
Ik slaap ook al slecht, droom weer heel veel. En volle maan is toch al geweest.
Vanavond niet naar cursus met onze jongste, ze is loops dus mag niet komen.
Vind het stiekem niet heel erg. Dan begint onze vakantie om 17u!!
Ik heb manlief even naar de drogist gestuurd, 1e doos Dagravit mama en baby is op
Dus hij mag even halen hier, aangezien iedereen in het dorp mij kent.
haha goed bezig vliegje! :mrgreen: ( ik laat mijn man ook graag zulke dingen halen hoor )
nog 1 dagje volhouden meid en dan heerlijk vakantie!!
Misschien hebben jullie idd een innestelingsbloeding…wie weet! Spannend
Hier verder geen nieuws…
Hoi meiden,
Ook weer even kort want net als Daffie ben ik echt niet lekker.
@Iev, prachtige foto’s hoor! zag er mooi uit!
@Ingrid, ik had bij Jorrit 6 dagen voor mijn nod een innestelingsbloeding, dus het kan wel
Later kom ik weer even terug meiden.
Groetjes Chico.
Oo Ingrid, wordt steeds spannender nu
Ik krijg as maandag een reading! Hahaha, echt zo grappig is dat gegaan.
Een klant op kantoor kent een man die paranormaal begaafd is. Eens met hem over gehad, hij zou mijn kaartje aan die man geven.
Vandaag belde hij en vroeg of ik nog interesse had.
Ja ikke wel
Maandagavond komt hij langs. Hij komt hier uit het dorp, ben erg benieuwd of hij dingen kan zeggen die niemand weet (zwanger willen worden bv).
Volgende week donderdag is het een jaar geleden dat mijn broer stierf… beetje moeilijke week zal het worden dus. Hoop dus dat deze man ’ echt ’ is en mij wat dingen kan vertellen.
Kijken jullie overigens op do.avond naar Lisa Williams, Life Among The Dead?
Ikke wel, zij is ook goed hoor!
Vliegje ik hoop dat hij je kan vertellen wat je wilt horen.
Marjolein ik wil je niet blij maken maar sinds ik zwanger ben (dus ook voor de test) verlies ik een klein beetje bloed na geslachtsgemeenschap.
Het is daar dan veel meer doorbloed.
Ik hoop het voor je meid, het is wel weer tijd voor nieuwe zwangeren hier.
Kuss Miranda
hey meiden even van het werk.
ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Maar het bloeden is weer helemaal weg nu. Vanmorgen ook eigenlijk al…
We wachten rustig af en ik zie wel hoe of wat…
Vliegje laat je me weten hoe de reading was en hoe die man dat deed? Ben erg benieuwd. Heb zelf ook steeds vaker van dat soort dingen namelijk.
xxx
Ik heb vorige week ook bloed gehad na het vrijen… maar geen ei denk ik hoor! En innesteling was het helemaal te vroeg voor denk ik…
VAKANTIE!!! JOEHOE!
Net alleen even een woordenwisseling met manlief… ben uiteindelijk maar even naar boven gegaan om me terug te trekken jankend. Want was echt boos.
Over die reading van maandag, hij gelooft niet in zulke dingen. Is heel nuchter.
Prima, maar laat mij dan gewoon. Hij bleef erover zeuren. Hij denkt dat ik dus alleen wil weten hoe het staat met onze kinderwens.
Maar hij vergeet dat ik juist voor mijn broer zoiets wil doen (volgende week dus een jaar geleden en de pijn is soms nog net zo erg als een jaar geleden…).
Ik val hem nooit lastig met mijn verdriet (ben nogal een binnenvetter), ik doe het altijd alleen en wil nu deze keer dichtbij mijn broer zijn misschien, of dat gevoel hebben, of in ieder geval in die hoop geloven en dan blijft ie zeiken.
laat me dan gewoon geloven in hetgeen ik geloof. Als ik daar steun bij vindt.
Tis wel weer goed hoor tussen ons, heb geen zin het er nog verder over te hebben, zeker niet aan het begin van onze vakantie.
Maar soms baal ik dan. Mannen stappen zo gemakkelijk overal over heen soms en begrijpen vrouwen soms écht niet. Meestal wel, maar soms niet hahaha.
Dus boven even lekker gejankt en daarna nog wat gewerkt voor de kinderkledingwinkel.
Vraagt ie net ‘ben je nog boos’ Ik zeg ‘als we het er niet over hebben niet’ hahahaha.
ach mannen…
Hoe is het verder met jullie allemaal?
Met de zwangere meiden?
En Ruth, hoe gaat het meisje?? Trek je het een beetje?
Dikke knuffel voor jou en de andere meiden :hug:
Vliegje: het gaat wel steeds iets beter met me. Wil er nu gewoon vanaf en zit dus te wachten op het blv… :evil:
Ik ben blij dat ik een klein peutertje in huis heb, want daar heb ik wel lekker wat afleiding van. Hij is ook erg lief, dus ook wel fijn :inlove:
xx
Dames ik mis jullie! Gaat het allemaal wel goed? Veel zijn er niet lekker he?
Sterkte!
Wij gaan een dagje naar Delft, zijn pas heel laat thuis. En morgen naar Dirty Dancing. Ik kom morgen nog wel ergens even online.
Doei!
Het is inderdaad rustig meiden…
Ik mis jullie ook!
Knuffel van hier!
Vliegje veel plezier meid!
:-*
Hoi,
Hier even gaat het even wat beter.
Net weer een goede echo gehad.
De uitgerekende datum is 8 april :inlove:
Maandag mag ik weer.
@Vliegje, heb je ooit nog wel eens wat met mijn tante gedaan?
Wat betreft readings dan
In ieder geval sterkte deze week.
@Ingrid, als jij ook een kaartje van mijn tante wilt kan je die krijgen hoor.
Misschien dat je vragen hebt over de soort dingen die je meemaakt
Verder wordt het echt spannend nu voor je he?
Ik duim weer even extra hard :mrgreen:
Nou ik geloof dat Jorrit niet wil slapen :eh:
Groetjes Chico.
hallo allemaal,
hier is alles eigenlijk steeds beter (behalve de blaasontsteking) ben steeds minder misselijk en dat is wel heel erg fijn. Maandag uitslag van het urine onderzoek dus ik moet nog even doorbijten.
Ik zit eigenlijk te wachten op volgende week. Kijk zo uit naar het krijgen van de sleutel. En vooral het gaan wonen in het nwe huis. We hebben het prima bij mijn moeder (de was wordt gedaan enzo) maar gewoon weer je ‘eigen’ ding hebben en kunnen doen… maar nog een paar weekjes (+/- 15 september).
Oja ik las over readings… ik heb wel mijn twijfels… het lieft zou ik zelf wel eens een reading willen hebben. Maar dan vertel ik niet mijn naam en uperhaupt iets over mijzelf. Als je mijn naam googled kom je mij geheid tegen. En dan is er gewoon voorinformatie. Maar vind het wel heel interresant. Mijn moeder heeft ook ervaring met een reading en zaken die zijn uitgekomen. Ik was bv 4 jaar en toen had zij de reading en daarin werd verteld dat als ik 12 jaar zou zijn een groete operatie zou krijgen en dat ik dan geen pijn meer zou hebben en het vrijwel over zou zijn. En… ja hoor op mijn 12e de verlossende operatie gehad. Is toch vreemd nietwaar?! Maar vliegje ik hoop dat je te horen krijgt waar je naar velangt. Broers, baby, liefde, werk…
Nou dames ik ga even relaxen tot de kleine weer wakker wordt. Tot snel!
@Chico wrote:
Hoi,
Hier even gaat het even wat beter.
Net weer een goede echo gehad.
De uitgerekende datum is 8 april :inlove:
Maandag mag ik weer.
@Vliegje, heb je ooit nog wel eens wat met mijn tante gedaan?
Wat betreft readings dan
In ieder geval sterkte deze week.
@Ingrid, als jij ook een kaartje van mijn tante wilt kan je die krijgen hoor.
Misschien dat je vragen hebt over de soort dingen die je meemaakt
Verder wordt het echt spannend nu voor je he?
Ik duim weer even extra hard :mrgreen:
Nou ik geloof dat Jorrit niet wil slapen :eh:
Groetjes Chico.
Dat is altijd goed Chico.
Ik heb wel begeleiding hoor…
De eerste bewuste ervaring was namelijk niet prettig.
Maar door de juiste begeleiding is het goed gekomen.
Ja het is nu wel ff spannend, ik voel me niet zwnager hoor. Ik heb alleen dan van de week dat bloeden (Beetje) en verder niets…
Ik probeer het wel te blokken, dat ik er niet zoveel mee bezig ben als de volrige keer…
Arola, ik ben net als jij hoor. Heel nuchter en ik wil eerst dingen zien en dan geloof ik het. Als ik een reading laat doen, vertel ik zelf niets. En de dingen zijn tot nu toe allemaal waar. En ik ervaar het als heel bijzonder, niet als iets engs. En ik ervaar mijn gave, als iets super bijzonders. het is niet IK die die dingen ziet, maar ik MAG Het doorkrijgen en doorgeven…
Maar goed dit is misschien een zweverig iets vor mensen die er nhiet veel mee hebben…