Juni 2008 stoppers #5!

Hier deel 5 alweer!

En dat we in 2009 :**: allemaal moeder mogen worden :)!

Meiden willen jullie mij de ontbrekende en de onjuiste gegevens even door pb’en!

O deel 5 alweer!!

Even reageren op het andere topic:

Jentel, geweldig zeg!! Fijn dat je nu en dan even komt kletsen, maar goed aan jezelf denken hoor!

Chico, Daffie en Stiekem, alledrie een echo morgen???

SUCCES!!!

Hoe zou het met Schaapje zijn? Ga haar eens een berichtje sturen binnenkort.

Enne, binnenkort de 1e buikfoto’s maar showen he!!

Ik ga zometeen met onze jongste rimpel naar cursus.

Morgen moeten beide hondjes naar de dierenarts. Sharpei’s hebben altijd veel last van de oren. Die van ons ook en het is nu zo erg dat zalfjes niet meer helpen maar de oortjes echt uitgespoten moeten worden :frowning:

Arme kinders, morgen allebei onder narcose… Mijn man brengt ze weg (ik kan dat echt niet aanzien…) en we halen ze samen op als ik op kantoor weg kan.

Ik ben klaar met de layout van het huwelijksboek van 25 juli.

Ik moet alleen alle files nog controleren/afwerken (kost ook paar uur tijd nog) maar dat doe ik zondagmiddag waarschijnlijk.

Morgenavond is manlief weg, heb een boek besteld dus ik kruip morgen op de bank (als het me lukt om langer dan 10 minuten stil te zitten…).

Zaterdag verjaardagen en ga ik ff naar mijn broertje.

Zondag met de doggies lopen en 's avonds met vrienden naar het pannenkoekenhuis (wordt nog niet dik genoeg… pfffff) en 's middags dus werken.

En na morgen nog 4 dagen werken op kantoor en dan vakantie!!! :slight_smile:

Fijne avond meiden!

Marjolein, heb je de moderators nog bericht dat het vorige deeltje dicht kan?

Jep gedaan :wink:

hoihoi,

iedereen was dus aan t werk…logisch :wink: maja…vanochtend vroeg verveelde ik me zoooooo erg…haha :stuck_out_tongue:

Schaapie fijn dat het de goede kant op gaat meid!! :thumbup: :mrgreen:

marjolein; dat is ook positief…niet ongie worden op je bruiloft en dan tijdens je bruiloft je ei hebben das helemaal super… :inlove: wie weet meid!!!

(ik had trouwens de pil doorgeslikt toen ik ging trouwen…en ja hoor wat gebeurd er?? :? op de dag zelf werd ik alsnog ongie :frowning: en na het feest was het weer over…stom he)

jentel; een :hug: van mij…verdrietig zeg!! Zo jong je nicht al te verliezen :cry: (was ze zo ziek? of zagen jullie het niet aankomen?? pff…ik heb er geen woorden voor. Rustig aan meid! :-*

stiekem; das positief nieuws zeg! Dus als je het hartje hebt horen kloppen dan kun je er wel bijna vanuit gaan dat het goed zit… :slight_smile:

vliegje; je hebt je weekend al weer vol zitten zie ik?? :slight_smile: ga maar morgen een lekker filmpje huren…lekker met chocola erbij en geen schuldgevoel hebben…hmmm dat is zo lekker he :angel: haha

nou ga nog ff relaxen en kijken of ik mijn man nog kan verleiden :inlove: :mrgreen: :inlove: :mrgreen:

Jentel, ja gecondoleerd!!!

haai,

zo zo, deel 5 alweer!!! Wat gaat dat toch snel, hier!

@ stiekem: ow… vandaar… goh, wie weet lopen we wel gelijk op! Dat van dat kloppende hartje wist ik ook niet! Nu maar hopen dat ik er morgen 1 zie (of 2 :mrgreen: )

@ marjolein: nou, die vliegje heeft het dan toch al verklapt! Leuk hoor, zo’n paarse jurk :mrgreen: he meis, :hug: balen van de :evil: , ik duim weer voor de volgende ronde! Ik heb trouwens het toilet van mn ouders verbouwd. Ze vonden het volgens mij wel mooi, maar ik denk dat ze de kleur van de acc. niet zo leuk vonden. Maar dat kan zo aangepast worden, dus ik zal het wel snel horen. Ze waren in ieder geval blij dat het alvast gedaan is!

@ vliegje: volgens mij kan jij het nog wel eens druk krijgen als wij allemaal bevallen zijn! :smiley: ik verlies trouwens ook altijd wat bloed na het vrijen. Meestal de volgende dag pas en dan is het inderdaad oud bloed.

@ kloos: whahahaah, nee, das echt niet lekker :naughty: ne tja, ik hoop ook echt dat het morgen gewoon goed is, maar ik maak me niet meer zoveel zorgen als vorige week.

@ chico: gek he, dat je nu eigenlijk heel graag misselijk en moe wordt! hihi… Veel succes morgen meis! En wel het resultaat showen, he!

@ jentel: Gecondoleerd meis, :hug: Neem lekker de tijd om het te verwerken. enne… ook een klein beetje gefeliciteerd met je mooie echo…

zo… volgens mij heb ik weer op iedereen gereageerd…

Morgen heb ik dus mn proefmake-up, om 1 uur de echo en de ambtenaar belde toevallig gisteren en daar gaan we ook morgenmiddag nog naar toe. Helaas geen middagdutje voor mij dus :frowning: .

Ik denk dat ik dit weekend ook mn vrijgezellen party heb. Maar, dat blijft natuurlijk altijd afwachten. We hebben ook nog afgesproken met de ceremoniemeester, om alles nog 1 keer door te nemen voor de bruiloft. Maar eigenlijk is nu alles wel geregeld. Alleen de kleine dingetjes nog. Ik moet Colin’s broekje nog korter maken en nog pennen kopen voor bij het receptie boek. En nog een speech schrijven… pffff… dat wordt nog het moeilijkst!

liefs

daffie

O Daffie, spannend hoor, je huwelijk komt dichtbij :slight_smile:

En morgen je echo! Leuke dingen in het vooruitzicht.

En tja, wie weet krijg ik het wel heel druk met jullie hihi. Als er nou een paar tegelijk zwanger zijn, of gelijk opgaan, kan ik jullie mooi in 1x doen hahaha.

Zei al tegen Marjolein, moet nog wel iemand zoeken die MIJ ooit kan fotograferen. En aangezien ik nogal perfectionistisch ben en baal dat ik geen eigen foto’s kan maken, moet ik iemand vinden die het goed doet, zoals ik wil :slight_smile:

En ken wel wat mensen dus komt vast goed hahaha.

Alleen… ik blijf niet plakken! :slight_smile:

Ik ga lekker slapen.

Trusten meiden!

O enne Kloos, niet teveel verleiden he :slight_smile: Die mannen kunnen ons niet aan. Stoppen met de pil doet wonderen voor je zin :slight_smile:

Hihi, heb de echo vandaag al gedaan, want ik zag morgen geen kans op tussendoor weg te sneeken…

Vruchtzakje was weer gegroeid en er zat in de wand een heel klein foetje= foetus= kindje= MIJN KINDJE!!!

We dachten hartactie te zien, maar dat was nog moeilijk. Nu ga ik dinsdag weer kijken…

jentel, gecondoleerd! :hug:

ik lees goede berichten over de echo’s…

zal morgen reageren op alles,

heb net sinds vanavond een nieuwe laptop, dus die moest even uitgeprobeerd worden en alles verkennen, dus vandaar dat ik er vanavond niet was.

trusten iedereen!! :zzz:

Zo nieuwe foto geupload…ga nu snel tandepoetsen en weer richting mijn gezinnetje :slight_smile: Tot vanmiddag…dan meer :wink:

Succes meiden met de echo’s!

:-* marjolein

@Stiekem wrote:

Hihi, heb de echo vandaag al gedaan, want ik zag morgen geen kans op tussendoor weg te sneeken…

Vruchtzakje was weer gegroeid en er zat in de wand een heel klein foetje= foetus= kindje= MIJN KINDJE!!!

We dachten hartactie te zien, maar dat was nog moeilijk. Nu ga ik dinsdag weer kijken…

ooo gaaf! Werk je op een ziekenhuis?? Omdat je ‘even weg kon snieken’??

Goed nieuws meis!!!

Bijgaand een paar bladen uit het boek van 25 juli.

Het boek is klaar wat betreft layout, moet alleen alles nog controleren/afwerken.

Maar dan is dit boek ook klaar. Met Marjolein’s huwelijk heb ik namelijk nog een aantal losse shoots, vrij groot ook. Maar geen extra huwelijk. Dus geeft wat meer rust.

Ontmoeting

Meer binnenkort op mijn site.

Ik had de rekening van internet niet betaald. Daar kwam ik gister achter toen we al waren afgesloten :oops:

Gelukkig even internetbankieren bij iemand anders en hopla daar ben ik weer hoor :mrgreen:

Was een beetje veel om nog overal op te reageren.

Ben ook druk met inpakken voor de vakantie, huisschoonmaken komen we terug in een schoon huis.

Ik hoop dat alles ok is met iedereen? Ik las al goede echos!!! wat fijn!!

En nu naar de sportschool racen druk druk druk

Wouw weer een nieuw deeltje…

Vliegje je maakt echt prachtige foto’s, ik kan niet wachten om naar je toe te komen met mijn dikke buik. :mrgreen:

Ik kan niet op iedereen reageren, ben wel erg benieuwd naar alle huwelijken. :inlove:

Mijn nicht is plotseling overleden, gewoon een hartstilstand. Ze was niet lekker die dag en s avonds is het gebeurd. Het is nog moeilijk te geloven, maar leer er wel een les uit.

Mijn man en ik zeggen altijd dat we moeten genieten maar als je zo weer met je neus op de fijten wordt gedrukt, ga je het ook echt weer doen.

We zijn zo blij met dit tweede wondertje (dondertje) in mijn buik.

Ik hoop dat jullie het allemaal mogen meemaken.

Kuss Miranda

Jentel: gecondoleerd meid! Je wordt dan erg bepaalt bij wat het leven inhoudt, he? :hug:

Meideni k meld me hier ook even…

Mag het nog wel? :oops:

Ben aan het werk.

Kus voor jullie

tot later dan zal ik reageren.

Ben druk voor mijn her examen komende weken.

En daarna start mijn studie alweer. En moet ik met mijn eindplan aan de gang.

Daarom heeft Marjolein ff e.e.a met het topic overgenomen!

Marjolein wat wil je weten van me?

Ik sta er nu helemaal niet meer op he?

xx

Allereerst @ Jentel, gecondoleerd meid, dit is echt heel erg :hug:

Toch ook gefeliciteerd met je goede echo :dance:

@Stiekem, zie je wel je kindje groeit gewoon vrolijk door!

Je was waarschijnlijk iets korter zwanger :dance:

Nu eerst even mijn eigen echo!

Het hartje klopt!!! :inlove: :inlove: :inlove:

De 25ste heb ik weer een echo en ik mag ook de vk gaan bellen :mrgreen:

Ik zag op het scherm 6 weken en 2 dagen staan, maar ik denk dat dat nog wel verandert want ik denk zelf 6 weken en 4 dagen.

Anders zou ik met 3 weken en 1 dag al positief getest hebben :eh: :mrgreen: lijkt mij wel erg vroeg.

Hij zei ook niks, want eigenlijk kan je de termijn nu nog niet meten.

Ik laat daarom de datum nog maar even op 6 april staan :wink:

@Stiekem, ik wist dat wel van het hartje, dat je dan nog minder kans hebt dat het fout gaat.

Helaas zat ik vorige keer wel bij die 2 procent.

Maar toch beinvloedt dat mijn gevoel nu niet, ik heb er nog steeds een goed gevoel bij. Iets wat ik vorige keer ook niet had ondanks het kloppende hartje.

We zijn gewoon weer eens tapje verder :dance: :dance: :dance:

@Vliegje, mooi zo hoor die foto’s!

@Ingrid, nee je mag nu niet meer meedoen :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: grapje hoor!

Jij gaat toch ook weer richting je nod nu?

@Norma, haha, ja als je dat vergeet dan wordt je afgesloten.

Maar gelukkig is alles opgelost nu!

Nou meiden dit was het weer even.

Groetjes een blije Chico.

@Chico wrote:

Allereerst @ Jentel, gecondoleerd meid, dit is echt heel erg :hug:

Toch ook gefeliciteerd met je goede echo :dance:

@Stiekem, zie je wel je kindje groeit gewoon vrolijk door!

Je was waarschijnlijk iets korter zwanger :dance:

Nu eerst even mijn eigen echo!

Het hartje klopt!!! :inlove: :inlove: :inlove:

De 25ste heb ik weer een echo en ik mag ook de vk gaan bellen :mrgreen:

Ik zag op het scherm 6 weken en 2 dagen staan, maar ik denk dat dat nog wel verandert want ik denk zelf 6 weken en 4 dagen.

Anders zou ik met 3 weken en 1 dag al positief getest hebben :eh: :mrgreen: lijkt mij wel erg vroeg.

Hij zei ook niks, want eigenlijk kan je de termijn nu nog niet meten.

Ik laat daarom de datum nog maar even op 6 april staan :wink:

@Stiekem, ik wist dat wel van het hartje, dat je dan nog minder kans hebt dat het fout gaat.

Helaas zat ik vorige keer wel bij die 2 procent.

Maar toch beinvloedt dat mijn gevoel nu niet, ik heb er nog steeds een goed gevoel bij. Iets wat ik vorige keer ook niet had ondanks het kloppende hartje.

We zijn gewoon weer eens tapje verder :dance: :dance: :dance:

@Vliegje, mooi zo hoor die foto’s!

@Ingrid, nee je mag nu niet meer meedoen :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: grapje hoor!

Jij gaat toch ook weer richting je nod nu?
@Norma, haha, ja als je dat vergeet dan wordt je afgesloten.

Maar gelukkig is alles opgelost nu!

Nou meiden dit was het weer even.

Groetjes een blije Chico.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

:wink:

Chico: gefeli met je goeie echo, meid!!! Heerlijk voor je en idd, je moet je geen zorgen maken :-*