Goed nieuws Chico!! Meiden, ben blij voor jullie!!
Chico gefeliciteerd.
Kuss Miranda
Jentel meid ik lees het nu pas…gecondoleerd.
:hug:
Chico wat fijn meid een goede echo!!! :-*
hellow ladys ben ik weer… :mrgreen: was gisterenavond weer erg gezellie :oops: hahaha…
Heb vanochtend echt eens flink uitgeslapen en ik voel me nu ook toppie…heerlijk!!
Nou nog ff tot 9 uur werken en dan lekker weekend! Heb dr weer zin in.
chico; meid super dat je echo goed was…en helemaal wauw dat je het hartje hebt horen kloppen :inlove: Gaaf hoor!! En ik ben echt blij voor je dat alles goed is. :-
daffie; hahaha :mrgreen: ennnnn hoe is het vandaag gegaan??? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
vliegje; :oops: :mrgreen: :mrgreen: :oops: :mrgreen: haha…maar het was wel gezellie
Wat een mooie foto’s weer meid!! Ziet er super strak uit!
stiekem; super meid!! Dinsdag mag je dus alweer een kijkje nemen…ben benieuwd of je dan het hartje klopt! Hoop het echt voor je
norma; rekening niet betalen :o tis wat meid, straks kun je niet meer met ons kletsen…gelukkig heb je het snel opgelost :mrgreen: begon je namelijk al te missen!!
(haha)
jentel; pfff een hartstilstand dat is niet niks en nog zo jong. Verschrikkelijk! Meid ik wens je echt heel veel sterkte komende tijd…het zet je wel weer even stil en tot nadenken.
Ondanks dit grote verlies mag je echt blij zijn met je grote wonder in je buik… een dikke knuffel voor jou :hug:
schaapie; wij denken aan je meid! En ik zal je zo ff terug pb-en :-
Hi Meiden
@ Ingrid
Mijn oprechte excuses Ingrid…ik dacht je wil vast niet meer mee doen
Ik zal je er zo meteen weer bij zetten. Met de hoeveelste ronde ben jij bezig?? 2e of ook al de 3e?
@ Jentel
Het gatsie zeg…nog gecondoleerd…verschrikkelijk! En idd je moet genieten van het leven, want voor je het weet is het voorbij!
@ Vliegje
Mooi hoor…had ze nog niet gezien
Meiden wat super dat de echo’s goed waren :thumbup: toppie! En nu lekker gaan genieten!
Hoi,
Nog geen nieuws van Daffie zie ik?
Ik hoop op een positief bericht, ik kom later nog even kijken!
Groetjes Chico.
nope nog niets chico… :shifty: :shifty: we wachten met zn allen maar even af…
WEEKEND! Ben er zwaar aan toe.
Ik heb vanavond eindelijk na 2 maanden een avondje vrij genomen.
Dus lekker op de bank, tukkies doen, lezen, computeren
Manlief is straks naar de biljartclub (jaja, hij zit sinds kort in de biljartclub haha) dus lekker het rijk alleen.
Daffie, hoe is het??
Dank jullie wel meiden.
Ik ga mijn ramen zemen, pfff helemaal geen zin in.
Kuss Miranda
Dank jullie wel meiden.
Ik ga mijn ramen zemen, pfff helemaal geen zin in.
Kuss Miranda
@marjolein98 wrote:
Hi Meiden
@ Ingrid
Mijn oprechte excuses Ingrid…ik dacht je wil vast niet meer mee doen
Ik zal je er zo meteen weer bij zetten. Met de hoeveelste ronde ben jij bezig?? 2e of ook al de 3e?
@ Jentel
Het gatsie zeg…nog gecondoleerd…verschrikkelijk! En idd je moet genieten van het leven, want voor je het weet is het voorbij!
@ Vliegje
Mooi hoor…had ze nog niet gezien
Meiden wat super dat de echo’s goed waren :thumbup: toppie! En nu lekker gaan genieten!
Snik alweer een hint…

Meiden mag ik alsjeblieft weer meedoen…??? :-* :-*

He Daffie hoe was het meid?
O Marjolein ik zit in ronde 3!
He als ik nou eens in mijn uppie een pagina vul?
Heb vandaag gewerkt.
Pffff heerlijk maar ben het nu echt zat.
Ik heb een duo collega. Leuke vrouw hoor, dat klikt wel qua karakters. Maar qua manier van werken wat minder. Dat zien de managers ook. Toen ik hier begon met werken zou ik in eerste instantie een dame vervangen wegens zwangersschapverlof. Die dame had geen klik met mijn huidige collega en al helemaal niet met mijn huidige manager.
Ik wel…die dame moest er uit en ik kon blijven.
Toen zagen ze dat ik meer in mijn mars had dan receptioniste. Ik heb nu de functie van secretaresse sinds vorig jaar. Mijn colega is telefoniste receptioniste gebleven. Zo is nu de taakverdeling ook.
Dat heeft echt best wat voeten in aarde en vooral veel weerstand van haar kant gehad.
Vorig jaar rond deze tijd boterde het net even een paar maandjes niet tussen ons. Ik kon moeilijk accepteren dat zij bepaalde werkzaamheden niet deed en ongeacht prioriteit deze liet liggen tot ik er 3 dagen later weer was. Of dat wat ze toen op secr. vlak deed, ging helemaal mis etc. Na de verdeling van werkzaamheden en een heel eeriljk gesprek gaat het goed. Maar ja toen het niet goed ging was het net het moment dat er voor mij besloten moest worden of ik nog een jaar contract of nu een vast contract zou krijgen… En het is toen dus het eerste geworden omdat de samnewerking niet goed verliep en ze eerst nog een jaar wouden kijken of het beter ging… :?
En nu over 4 maand loopt het laatste jaar contract af…dan moeten ze me vast aannemen of ik mag er uit…
HJeb mijn functioneringsgesprek gehad en die was heel goed. Op mijn vraag straks verder antwoord één manager: Je twijfelt toch niet aan je eigen functioneren??? (meer kreeg ik er niet uit) en de andere manager zegt: We gaan gewoon samen verder…
Wat moet ik hier nou mee he?
Maandag is de baas van hen terug, dat is tijdeiljk onze direct leidinggevende. Ondanks het feit dat ik zijn gebruiksaanwijzing nog niet kan vinden, moet ik toch maar eens met hem om tafel.
Sorry voor het ellenlange verhaal, maar moest het ff van me afschrijven…
MAar als ik zo door gaaaaaaaaa
gaat het met wel lukken!!!
hey ingrid pas op he :naughty: :naughty: :naughty:
:mrgreen: je mag al weer mee doen!! Wat moeten we nog meer doen voor je???
ps…wat een verhaal over je werk…balen zeg dat je andere collega een btje kinderachtig te werk gaat. Ga er maar gewoon vanuit dat je een vast contract krijgt hoor! Jij doet je werk tenminste goed en je managers zijn blij met je! :-*
@kloos wrote:
:mrgreen: je mag al weer mee doen!! Wat moeten we nog meer doen voor je???ps…wat een verhaal over je werk…balen zeg dat je andere collega een btje kinderachtig te werk gaat. Ga er maar gewoon vanuit dat je een vast contract krijgt hoor! Jij doet je werk tenminste goed en je managers zijn blij met je! :-*
Nou ehmmm
Ikb en gek op noga
Ik vind Gerbra’s heeleeee mooie bloemen
ben dol op chocola
en muntdrop mag je me voor wakker maken!

@kloos wrote:
:mrgreen: je mag al weer mee doen!! Wat moeten we nog meer doen voor je???
ps…wat een verhaal over je werk…balen zeg dat je andere collega een btje kinderachtig te werk gaat. Ga er maar gewoon vanuit dat je een vast contract krijgt hoor! Jij doet je werk tenminste goed en je managers zijn blij met je! :-*
Oh ja mijn werk :think:
Ze is neit kinderachtig maar ze kan het gewoon niet.
Als ik een receptie organiseer. Dan denkt zij niet op de dagen dat ik niet werk, of zij iets kan doen. Nee alles wat er een beetje mee te maken heeft legt ze bij mij neer. ZE kan het niet.
Als er een afspraak met mijn manager en 4 klanten gemaakt moet worden, schiet ze compleet in de stress. Wat6 betekend, als die klant op jmaandag belt voor een afspraak moet hij 2 dagen wachten voor deze ingepland kan worden…
He maar het is nu weeeeeekend!!!