Juni 2008 stoppers #5!

Haha Ingrid, je bent goed bezig hoor :slight_smile:

en wat balen van je werk… en ook onzekerheid voor je!

wat vaag! Heeft zij een vast contract? Ze kunnen haar er beter uitgooien!

Onze doggies zijn vandaag naar de da geweest, arme kinders. Heel suf, nu zijn ze nog steeds niet lekker. De oudste laat zijn plasje af en toe lopen, arm kind. Ons meisje is ook suffies, ze lijken wel dronken. Zo zielig.

@vliegje wrote:

Haha Ingrid, je bent goed bezig hoor :slight_smile:

en wat balen van je werk… en ook onzekerheid voor je!

Pfieuw dank je wel.

Oh dat komt wel goed.

Weet je, ik schrijf het ff van me af en het is klaar.

Toen ik zwanger was van Brigitte is mijn contract niet verlengd. (was bij een andere baas he… De politie de vriend van de burger :roll: :mrgreen: )Een maand voor ik vertelde dat ik zwanger was, functioneerde ik nog prima en een weeek nadat ik het blijde nieuws verteld had kreeg ik een beoordeling van 3 a viertjes vol met dingen die ik neit goed deed.

Op mijn laatste dag zei mijn leidinggevende (een vrouw)neit zo handig om nu zwanger te worden he? Had je beter even anders kunnen plannen?

Toen werd ik zo boos dat ik zei: Gelukkig plan je zoiets niet, wij hebben het geluk dat wij een wonder mogen krijgen, jij moet nog maar afwachten of er überhaupt ooit een vent is die met jou kinderen wil…

Tja na veel in de grond te zijn getrapt, schoot net die opmerking mij een kleeeeeein beetje verkeerd

Wat ben eigenlijk een trut! :think:

@vliegje wrote:

wat vaag! Heeft zij een vast contract? Ze kunnen haar er beter uitgooien!

Onze doggies zijn vandaag naar de da geweest, arme kinders. Heel suf, nu zijn ze nog steeds niet lekker. De oudste laat zijn plasje af en toe lopen, arm kind. Ons meisje is ook suffies, ze lijken wel dronken. Zo zielig.

Ja zij is in vaste dienst

Ach weet je, ik ben er niet zo bang voor, denk dat het wel goed komt

Zo niet, dan is het een schijnheilig bedrijf en kan ik wel wat beters vinden.

Maar dat komt vast goed, heb daar echt mijn plekkie gevonden hoor…

Hahaha goeie opmerking bij de politie!

Jee, wat kunnen mensen toch achterlijk zijn he. Een kind is een wonder, dat plan je niet! Oke, wij lassen ook een pauze in van september tot april ivm huwelijksshoots volgend jaar. Maar dat is anders als anders toch.

Komt vast goed! Hoop ik voor je :wink:

@vliegje wrote:

Hahaha goeie opmerking bij de politie!

Jee, wat kunnen mensen toch achterlijk zijn he. Een kind is een wonder, dat plan je niet! Oke, wij lassen ook een pauze in van september tot april ivm huwelijksshoots volgend jaar. Maar dat is anders als anders toch.

Komt vast goed! Hoop ik voor je :wink:

Ach zo is het ook meis, je kunt het niet plannen maar wel een beetje invloed uitoefenen zoals jullie doen. Maar dat heeft niets met plannen en in mijn ogen (wat dat mens bij de politie deed) ondankbaar zijn.

Ik hoop gewoon echt dat die pauze niet nodig is omdat je dan al zwanger mag zijn! :-*

Ik ook! Weet eerlijk gezegd niet of ik het kan… ook het gebruik van condoom, gedoe allemaal.

Maar ik wil mijn bruidsparen niet teleurstellen en daarbij zijn de centjes dan waarschijnlijk ook welkom.

Ik ben niet winstgevend, hou wel iets over, maar als ik al mijn uren echt moet rekenen draai ik verlies.

Zolang ik de kosten eruit heb die ik draai is het goed. Mijn uren hoef ik er niet uit te hebben.

Ik heb op een ander forum laten pendelen en die zeiden dat ik in november zwanger zou raken van een meisje.

November zou niet uitkomen ivm die shoots hahaha.

Ik twijfel ook, heb het idee dat mijn ei eraan komt, maar dat zou veel vroeger zijn als vorige maand… Hoop het natuurlijk wel, maar denk het nog niet helaas.

Als ik op cyclussen van 54 dagen blijf zitten, heb ik pas 7 september ongeveer mijn ei.

Maar we zien wel :slight_smile:

Ook voor jou natuurlijk alle hoop! En inderdaad, mensen moeten dankbaar zijn!

Als je bedenkt dat een eitje en zaadje een kindje wordt! Hoe is het mogelijk!

ah ingrid dat is echt onmogelijk…als er een afspraak gemaakt moet worden dan kan ze dat toch wel regelen?? Zo moeilijk moet dat toch niet zijn… :o

Naja hopelijk gooien ze haar eruit :pray:

ennuh…jij lust veel lekkers :stuck_out_tongue: chocola wil ik ook wel…hmm hoe ik moet je digitaal chocola overhandigen?? :think: nou uh…google ff op chocola en je vind het :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :mrgreen: :mrgreen:

vliegje; jammer dat je shoots nog niet winstgevend genoeg zijn. maar juist omdat je het zo leuk vindt is het minder erg om er bij in te schieten qua uren toch?? Er komt vast een tijd dat je er veel meer aan over houdt…En je bent nu nog aan t opbouwen joh, wie weet hoe het over een paar jaar is :thumbup:

Zou trouwens super zijn als je nu al je ei hebt hey…dan is je cyclus mooi een stuk korter…maareh…dat betekend ook dat je dan huppakee aan de slag moet :mrgreen: haha… :mrgreen: (moet geen probleem zijn toch :lol: )

manlief is weg en gaat zuipen vanavond hahaha, dus geen klusprogramma vanavond :slight_smile:

helaas :cry:

:mrgreen: maar morgen is er ook nog een dag he :angel:

zo ga alles afsluiten op mijn werk en dan kan ik naar huis! Jippie :dance:

Nou ik hoop misschien toch mijn ei eerder te krijgen!

Ik heb net een ovutest gedaan omdat ik wat hoofdpijn heb en lichte steekjes.

Van de week was hij echt negatief, heeeeel licht streepje. Nu is het streepje al duidelijk donkerder, nog steeds niet donker genoeg als de controlestreep, maar toch.

Zou hij dan tóch eerder komen??Ik hou gelukkig mijn temp bij, dus daaraan is het ook te zien. Laten we het hopen!!! :pray: :pray: :pray:

vliegje; ik hoop het voor je!!! Dat zou echt wel beter zijn dan heb je tenminste meer kans om er echt voor te gaan meid!!! :pray:

nou meiden…ik ga nog ff chille voor de tv en dan misschien nog mn mannetje …uhh :angel: :angel: (jaja weet ut…maar heb gewoon veel zin de laatste tijd :oops: :mrgreen: )

:-*

oh, vliegje, dat zou super zijn!!!

Kloos, gewoon lekker doen!

Hoi meiden,

Nog steeds niks van Daffie?

Ik hoop echt dat het goed is!

@Vliegje, klinkt goed! misschien heb je toch eerder je eisprong :mrgreen:

Groetjes Chico.

hoi meiden

Idd nog steeds niks van daffie :frowning: ik hoop ook maar dat alles goed is!

Sorry als jullie de komende dagen niet zoveel van me horen…druk druk druk

Dit weekend mijn ouders verhuizen, die komen hier tijdelijk wonen…en dan nogvrijgezellefeestje gesprek met de ambtenaar, jurk op halen, nagelsyliste etc etc dus komende weken ergggg druk…maar ik probeer wel bij te lezen hoor…maar of ik overal op kan antwoorden…ik probeer het :wink:

Liefs, Marjolein

Hee meiden,

Ook hier erg druk, chaotisch en vakantie inpak stress.

Lees wel mee maar alles ontgaat me even sorry hoor…

Ik denk ik kom wel ff kijken of Daffie al iets getikt heeft maar nee :frowning:

Daffie ik hoop dat alles goed is???

Geen idee of mijn ei is geweest… temp was lager vanochtend. Afscheiding wordt meer, echt witte vloed… goed of niet? Geen idee…

Niet kunnen klussen, manlief was laat thuis en met bier op wil ik niet klussen hahaha.

Vanavond of vanmiddag maar weer :slight_smile:

Marjolein, succes :slight_smile: Het komt echt dichterbij he!

Daffie, laat gauw wat weten! We zijn bezorgd :hug:

Zometeen 2 verjaardagen, vanavond even naar mijn broertje. Kan ik weer lekker kletsen met pa en stiefma, die weten dus dat we gestopt zijn. Toch fijn om het er over te hebben met familie.

Vanmiddag zie ik mijn ma weer, lang geleden. Want ze is een tijdje weggeweest bij haar partner. Had eindelijk haar huisje.

HEEFT ZE ALLES WEER OPGEZEGD! Ze wonen weer samen! Ben je dan dom of dom… je wordt mishandeld, als ze latten gaat het goed. Maar NEEEE kost teveel geld dus huppa, huis weg en weer samenwonen tot het moment dat het weer fout gaat.

Heb het zo gehad, je praat tegen een betonnen plaat en kan nu echt niet vriendelijk doen. Oke, ze heeft borderline. Maar ze neemt dat nu steeds als excuus! En daar kan ik niet tegen…

Sorry voor dit ego berichtje…

Hoi allemaal!

Ik ben er weer! En nu als officieel getrouwde vrouw. Het was fantastisch!

Ik zal m’n berichtje even in een spoiler zetten, anders wordt het een beetje lang :oops:

S en ik zijn de eerst week met mijn moeder en haar echtgenoot en S zijn familie in Zimbabwe geweest. Dat was gewoon een relaxed weekje familiebezoek. Behoorlijk indrukwekkend, vooral voor mijn moeder. Op de achtste zijn we in Victoria Falls getrouwd. We hadden een prachtige locatie op het gras van een 5-sterren hotel, met een fantastisch uitzicht. Ik heb helaas nog geen goede foto’s, maar verwacht die snel te kunnnen plaatsen. We hadden 32 gasten, waarvan 12 uit Nederland. Ik was heel blij dat mijn naaste familie en mijn naaste vrienden er waren. Na de ceremonie hebben we foto’s gemaakt en daarna een diner met alle gasten in hetzelfde hotel. We hadden krokodil als voorgerecht en struisvogelbiefstuk als hoofdgerecht. Tussen de gangen door werd er mooi gesproken door mijn vader, moeder, broertje, S en S’ broer.

Na de bruiloft zijn we nog een week gaan kamperen in Botswana. We waren met 12 man en hebben dus een echte hardcore safari gedaan. Zelf met 4x4 auto’s door het wildpark rijden, 's avonds kamperen, koken op een vuurtje,… Iedereen heeft een fantastische week gehad en alles is heel goed gegaan. Ik zal hier ook een paar foto’s van plaatsen later.

Ik zal jullie niet teveel vervelen met ego-details. Maar het was een bruiloft en een reis om nooit te vergeten. En al die tijd wist ik natuurlijk dat ik zwanger was. Maar S wilde het liever nog niet vertellen, dus ik heb het de hele weken geheim gehouden. Knap he? Maar S heeft wel gelijk; dit was een vakantie in het teken van ons huwelijk. De zwangerschap is een nieuw hoofdstuk wat we de familie over een paar weken zullen laten weten.

Ik ben ook wel een erge mazzelaar, want ik heb dus helemaal nergens last van! Ik ben absoluut niet misselijk geweest. Tijdens de vakantie is ook bijna iedereen uit de groep ziek geworden. We denken dat er een buikgriepje rondging. Dus velen hadden last van overgeven en/of diarree. Ik heb zelf zo’n drie dagen lichte diarree gehad. Maar dat was een mooi excuus om de alcoholische drankjes af te slaan en de biefstukjes over te slaan. En ik had het idee dat ik ook meer energie had dan anders! Echt super mazzel dus!!!

Nou, dat was mijn ego-berichtje :oops: Sorry…

Ik heb eerlijk gezegd niet alles bijgelezen van de afgelopen 2 weken. Alleen de laatste pagina’s in deel 5. Volgens mij is er dus helaas geen goed nieuws meer bijgekomen. Alleen Miranda: wat een shock. Ik wens jullie veel sterkte toe.

Foto’s van de bruiloft komen snel!

Iev

Ive geweldig verhaal. super dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.

Gefeliciteerd

Ben erg benieuwd naar wat jullie aan hadden.

Kuss Miranda

Hmm nog niets van Daffie?

Heb al een pb gestuurd, maar die staat ook nog in mijn outbox…

Laat het alsjeblieft goed zijn… :pray: :pray: