Juni 2008 stoppers #5!

Iev meid van harte gefeliciteerd en fijn dat het allemaal zo geslaagd was!!

:-*

Iev, wat een leuk verhaal! Ben zoooo benieuwd naar de foto’s! En hoe je eruit zag! :slight_smile:

En inderdaad, zwanger zijn heeft nu een extra betekenins :slight_smile:

Dames, ik heb veel witte vloed… iemand enig idee of dit van een eventueel ei komt?

Of dat mijn ei er juist aan komt?

Zal dadelijk nog eens een ovutest doen… gister was hij bijna positief…

Ben bang dat ik hem gister heb gehad en dat we dan te laat zijn omdat manlief gister niet thuis was… Ei leeft toch maar 12 uur?

Maar misschien verbeeld ik me alles wel.

Net nog ff lekker gekletst met stiefma. Die is helemaal happy en heeft nu al zin in de 9 maanden beurs hahaha. Gekkie. Wel heel leuk hoe ze reageerd :slight_smile:

Die heeft er alle vertrouwen in, dus hopelijk is het snel raak.

Die zei ook al, die huwelijken die je moet shooten, het is bijna niet te plannen.

Zonde al je een halfjaar een break neemt… Tja… we zullen zien. Misschien heb ik zo’n hekel aan die condooms dat we wel zien hoe het loopt!

@ Iev

Meid van harte gefeliciteerd…ik moet nog een kleine 2 weken wachten…en wat je waarschijnlijk gemist hebt…vliegje komt bij ons foto’s maken…we hebben gedate en het klikt goed :wink:

@ Vliegje

Volgens mij leeft je ei 24 uur…?!

iev; fijn dat je weer terug bent :mrgreen: Wat klinkt je bruiloft romantisch zeg!! Echt leuk om te lezen!! Ben erg benieuwd naar hoe je er uit zag!! :inlove:

Maareh…van harte meid en getrouwd en zwanger, wat wil een mens nog meer :inlove:

marjolein; kan me voorstellen dat je drukt bent hoor…doe maar rustig aan…ennuh…niet vergeten te genieten van je vrijgezellenfeest he!!

norma; inpakze!! Nog 2 dagen en dan is het eidelijk zo ver voor je!

vliegje; wat leuk dat je moeder zo reageert!

ingrid; al een pb terug gehad van daffie??? :shifty: ik ben ook zo benieuwd naar daffie…hoop echt dat alles goed is!! :pray:

cvs; :mrgreen: mn man begint me wel zat te worden hahaha :mrgreen:

zooo druk geweest vandaag! deel van een trap in grondverf gezet, alle kozijnen van de deuren geverfd…begint er nu echt strak uit te zien! Heerlijk! Voor de rest geen nieuws…moet wel zeggen dat ik blij ben dat deze dag voorbij is zeg… ik heb zo’n hekel aan klussen

nee jongens :naughty: , bedoel natuurlijk klussen met verf etc…

mn man en ik krijgen ook altijd ruzie…want ik vraag wat ik moet doen. Is het weer schuren wat hij gisteren heeft gedaan. Dan zie ik het nut er niet van in. Maar meneer zegt dat het niet goed genoeg is gedaan en dat ik het nog maar een x moet doen vandaag :x maaaaaaaaarr…als ik dan met een sikkeneurig gezicht aan het schuren ben. Gaat ie zeuren dat ik het wel goed moet doen :shock:

Wie zegt dat ik het niet goed doe??? ik ben toch bezig, alleen maar met een sikkeneurig gezicht hoor… :mrgreen:

tss mannen :wink:

iev, van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Zo te lezen heb je een super tijd gehad!! Ben nu iid wel erg benieuwd naar de foto’s!! :smiley:

kloos, ik heb ook een hekel aan klussen, als mannen zeggen dat je t niet goed doet, prima, dan mogen ze t zelf doen!

vliegje, super hoe je stiefma reageert… hoop dat mijn moeder en vooral mijn schoonmoeder zo reageert. Want van mijn moeder weet ik het wel zeker dat ze zo enthousiast is, maar geen idee hoe mijn schoonmoeder reageert.

hoest met de rest??

hier geen idee… vanmiddag wel last van onderin mijn buik bij te snel opstaan… verder heb ik geen dingen… lekker saai dus.

Ben trouwens helemaal happy met mijn nieuwe laptop, had niet gedacht dat ik m voor t weekend al zou hebben… :D:D Heb er ook een mooie tas bij gekocht, dus ik kan m veilig en wel vervoeren…

Kloos, mannen! :naughty: Hahahaha, tis dat we ze nodig hebben he :slight_smile:

Nee geintje :slight_smile:

Net nog geklust met manlief, verlies ik weer bloed. Raar hoor…

Kruip nog even lekker terug in de bank. Morgen weer lekker uitslapen en morgenmiddag het bruidsboek afwerken van 25 juli zodat het besteld kan worden :slight_smile:

Morgenavond naar het pannenkoekenhuis met vrienden, lekker!

En dan nog 4 daagjes werken en dan vakantie :slight_smile:

Iev, zeeer benieuwd naar je foto’s :slight_smile:

Daffie, laat je gauw wat weten???

CVS, lekker he, nieuwe pc??

Ik werk nu ook op mijn laptop met mijn shoots, maar heb een 2e scherm aangesloten om alles te beoordelen.

Maar soms wordt mijn pc wat te traag, in de toekomst wil ik een pc erbij, gewoon puur en alleen voor foto’s. Maar kost zoveel he haha.

@ Iev Fijn dat het zo’n mooie ervaring was!

@ kloos Jij bent goed bezig zo te horen kun je bij mij ook ff langskomen? :mrgreen:

@ Vliegje Wat raar dat tussentijdse bloedverlies??

@ CVS Lekker he zoiets nieuw :slight_smile:

Voor iedereen die ik niet genoemd heb ; Alles goed? :smiley:

Ik heb verder niets te melden wat beteft mijn cyclus. Heb van de week zo’n gemene buikpijn gehad, midden in de supermarkt, dat ik me aan een schap moest vast grijpen anders was ik zo ter aarde gestort. Soms zijn de steken zo gemeen dat ik er misselijk van word. Maar de constante buikpijn is gelukkig wel weg!

En nu nog het huis aan kant voor de vakantie dus ik ga maar eens beginnen na mijn bakkie koffie dan :stuck_out_tongue:

Norma, klinkt als je ei! Kan dat niet??

Mijn temp was vanochtend weer vrij laag… ik hoop zo dat hij vanaf morgen gaat stijgen. Dan heb ik mijn ei gehad. Maar heb echt geen idee.

Ga weer werken, even de laatste hand leggen aan het bruidsalbum.

Vanavond lekker naar het pannenkoekenhuis :slight_smile:

Oja, spreken we gauw een datum af voor een meeting ?? :slight_smile:

Enne, doen we eerst zonder de mannen?

Iev: GEFELICITEERD MEID!!! We hebben verschrikkelijk aan je gedacht op je trouwdag! (zoek het maar terug!!! :inlove: )

Miranda: Verschrikkelijk meis! :hug: :hug: :hug:

Ingrid: Tuuuuuuuuuuurlijk doe je nog mee!!!

Hier gaat het redelijk, heb waarschijnlijk volgende week geen baan meer, en weet niet meer hoe nu verder…

Toen was ik van de week bij de opticien voor zo’n bril die zonnebril wordt als de zon schijnt. Is hij mijn ogen aan het meten komt ie met een glunderend gezicht achter dat apparaat vandaan: Ben je toevallig zwanger?? Dus ik: ehhhhhhh, niet dat ik weet, maar het zou kunnen. Verteld hij dat dat dus enorm goed aan je ogen te zien schijnt te zijn…

Kom ik gisteren bij een vriendin van me (is een beetje helderziend/voelend zeg maar, sorry voor de meiden die hier helemaal niets mee hebben) staat ze me een hele tijd aan te kijken… Je bent zwanger he? Wordt hier echt gestoord van weten jullie!!!

Man lief zegt ook elke keer, ik ben er nog niet van overtuigd dat je niet al zwanger ben… Maar ik heb negatief getest keer op keer, dus geloof er zelf niet meer in.

Word er echt moe van… maar ja, zal alles bij elkaar wel zijn…

Sorry voor het ego berichtje meiden!!!

Kus, Gitje

Gitje, je hebt paar een paar druppels bloed verloren he? Als je banner gewoon klopt, kan je over een ruime week een test doen! WIE WEET!! :slight_smile:

Hoe komt het dan je geen baan meer hebt??

Sjee, wat een schrik!

hoi meiden,

sorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorry :oops: :oops: :oops:

en dan het ego gedeelte :mrgreen: : Mijn echo was goeoeoeoeoeoed!!! Nog steeds kon er niet precies gemeten worden hoeveel weken ik nou ben (of 6 of 7), maar er was een hartje!!! :dance: :inlove:

Echt sorry dat ik jullie zo in spanning heb gehouden (wel superlief dat jullie er zo mee bezig zijn) Het was allemaal nogal hectisch sinds vrijdagmiddag. Donderdagnacht heeft Colin namelijk ernstig lopen spoken, dus toen ik van mn proefmake-up terug kwam, ben ik gelijk in bed gedoken. 's avonds had ik ook niet echt meer puf… En toen ik gisterenmiddag achter de comp wilde kruipen, belde mn vriendin dat ik binnen een uur klaar moest zijn, want dat mn vrijgezellendag eraan zat te komen :shock: , dus weer geen tijd voor jullie…

Ik ga nu ff snel de andere meiden in de andere topics op de hoogte stellen en daarna kom ik ff reageren (en de echo’s in het sf plakken natuurlijk)

liefs

daffie

@vliegje wrote:

Gitje, je hebt paar een paar druppels bloed verloren he? Als je banner gewoon klopt, kan je over een ruime week een test doen! WIE WEET!! :slight_smile:

Hoe komt het dan je geen baan meer hebt??

Sjee, wat een schrik!

Ik heb 2 weken geleden een aantal druppels bloed verloren ja…

Deze week hebben we niet geklust, ik heb een oncomfortabel gevoel daar beneden zeg maar, dus had niet zo’n zin, heb ook enorme schaamlippen (sorry…) Dus als mijn eisprong is geweest is dit in ieder geval een verloren maand…

Ik heb/had een tijdelijke baan die een half jaar zou gaan duren, maar ben nu 10 weken bezig en hij kan me niet meer betalen… echt balen hoor!! Dus nu even kijken wat nu verder… Ben met vanalles en nog wat bezig dus… vandaar dat ik een beetje afwezig ben…

@ daffie: Wat goed meid!!! :inlove:

Kus, Gitje

haai,

@ iedereen: ik heb wel alles teruggelezen, maar ik reageer ff alleen op de laatste berichten, anders wordt het wel heel veel!

@ stiekem en chico: gefeliciteerd met de mooie echo’s meiden!!! :thumbup:

@ Iev: klinkt als een hele mooie dag… gefeliciteerd meis!

@ vliegje: jaaaa, de 9 maanden beurs! Daar kan ik deze keer wel heen~!!! Met Colin liep ik op het einde, dus toen zijn we niet geweest… Owww… ik heb er nou al zin in!

@ kloos:

moet wel zeggen dat ik blij ben dat deze dag voorbij is zeg… ik heb zo’n hekel aan klussen
whahahahahahaha :lol: :lol: volgens mij hebben meer stellen last van klus-stress hihi (ja, ik bedoel ook huis-klussen, niet slaapkamerklussen) wij hadden het in ieder geval ook.

@ Gitje: nou, dan is het misschien toch wel zo??/ Wel bizar dat anderen het al aan je kunnen zien! en wat je zegt klinkt ook wel heel bekend! Rare schaamlippen en een vreemd gevoel ..... maar ik had die dingen allemaal na de positieve test! Ik duim voor je!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

wel balen van je werk, zeg :hug: ik hoop dat je snel iets nieuws vind.

liefs
daffie

Hoi,

Eindelijk Daffie, we waren al ongerust!

Maar gefeliciteerd hoor!!!

Wanneer mag je weer?

De termijn meten met deze periode is ook moeilijk hoor!

@Gitje, balen zeg van je baan!

Maar wel apart dat 2 mensen vragen of je zwanger bent.

Mijn tante wist vorige keer ook al eerder dan ik dat ik zwanger was.

Ze was er ook op in gegaan maar ik gaf geen reactie, toen had ze door dat ik het zelf nog niet eens wist ( mijn tante is ook paranormaal begaafd :wink: ).

Zo dit was weer even kort.

Ik kom later terug hoor :wink:

Groetjes Chico.

daffie; meid goed nieuws…we zaten allemaal in de zenuwen joh :shifty: Super blij voor je :mrgreen:

oh dat klussen…sjaa wij zijn hier komen wonen en alles moest opgeknapt worden…zo hebben we het grote schilderen enzo laten liggen…dus helaas moet dat nog steeds gebeuren. Maar denk wel dat we nu ff door gaan zetten. Des te eerder zijn we ervan verlost :wink:

Hoe was je vrijgezellendag??? Ben je erg in de maling genomen??? :smiley:

gitje’; balen van je baan zeg!! :frowning: …wie weet hebben de mensen gelijk dat je zwanger bent…spannend hoor! Volgende week testen zeker??

vliegje; yummi pancakes :mrgreen: maareh…denk niet dat mijn man ooit mee wil naar zo’n meeting hoor. Die vind dit allemaal maar onzin :think:

norma; NEEEEEEEEEEEE :mrgreen: ben blij als het bij ons af is…wil nergens meer klussen :naughty: haha…

:oops: sorry maar ben het klussen echt zat :stuck_out_tongue:

CVS; zo denk ik ook…maja hij vindt dan dat ik zeur. :o ongeloofelijk toch :shock:

Super he een nieuwe laptop…ik wil er ook 1 maja…wil niet veel geld uitgeven :wink:

oh had ik al verteld dat ik vrijdag gebeld ben of ik aangenomen wordt ja of te nee? Nou het is nee geworden…ik past niet in het profiel volgens haar :think: hmmm naja pech dan maar! Ik had al voor mezelf besloten om het toch niet te willen i.v.m. de uren en omdat ik nu eerst liever zwanger wil worden…heb nu een vast contract en dat heb je straks dan niet meer. En aangezien mn man ook een andere baan heeft. Is het even te eng om die stap ook te nemen…dus vandaar

oeps btje lang verhaal :oops:

Gelukkig Daffie! Alles oke! Ik kijk straks ff in het showforum!

Hier weer wat last van buik/rug. Lichtje maar. Weet niet wat het is. Ook borsten iets gevoeliger. Hopelijk brengt deze maand meer duidelijkheid, kortere cyclus etc…

Ik ga me zo eens omkleden en dan gaan we richting pannenkoekenhuis :slight_smile:

Gitje, heeeel vaag zeg! Want als je zwanger zou zijn, zou dat van vorige maand zijn??

En wanneer heb je voor het laatst getest?

Kan je anders niet bij je ha een bloedtest vragen?

Hallo allemaal,

Hier ben ik ook weer even. Kan het allemaal niet erg bijhouden maar zag dat marjolein een onwijs mooi overzichtje heeft gemaakt. En dat de helft eigenlijk gewoon alweer zwanger is. Super he! Er zijn al echo’s en goede berichten te lezen. Ben er even snel doorheen gegaan. Oja en wat bruiloften die voor de deur staan. Spannend hoor allemaal.

Ik hoop 1/2 septmeber weer wat vaker mee te kunnen doen met jullie hoor. Maar nu gaat het gewoon even moeilijk. Neem aan dat jullie dat begrijpen. Ik zal iig even een update geven.

10 wkn 1 dag nu… en toch blijft het zo onwerkelijk. Merk wel dat ik een iets bollere buik krijg. Maar ben al een klein vrouwtje en met wat “knuffel”-spek dus niemand die iets doorheeft. Met mijn misselijkheid gaat het een stuk beter. Heb enorm last van vieze geurtjes. Echt heel extreem maar wordt er iig niet misselijk van. Verder gaat alles goed, morgen hebben we weer een echo en moeten we bloed prikken en urine wegbrengen. Ik weet al wel dat ik blaasontsteking heb (nog steeds helaas) en dat ik dus weer medicijnen moet krijgen om nierbekkenontsteking te voorkomen. Ik wist dat dit zou gebeuren dus maak me niet heel veel zorgen. Over 2 wkn hebben we nog een controle en meteen de nekplooimeting enzo.

De verhuizing/klus gedoe mag van mij ook wel gaan beginnen. We hebben superleuk behang uitgezocht voor iris haar kamer en mooie verf ( kleine roosjes behang en verder oud roze verf met glitterpoeder afwerking). Heb super veel zin om te beginnen. Maar goed over 1,5 week krijgen we de sleutel dus het is nog HEEEEEEEEL even wachten.

Nou dames ik zal proberen morgen weer even te berichten over de controle van morgen.

Iedereen veel plezier en werkse morgen!

groetjes Arola

FF snel (vakantie stress :stuck_out_tongue: )

@ daffie Wat fijn dat je goed nieuws hebt!!!

Meiden allemaal 2 goede weken en hopelijk is iedereen zwanger als ik terug ben :pray:

Ik ben weg, doei!

He meiden, we hadden geloof ik een showforum topic toch??

Waar staat dat ding? :wall:

Fijne vakantie Norma!

Stiekem: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=57899

Ik hoop toch mijn ei te hebben! Weer last van buik, lijkt op mijn darmen. Had ik vorige maand ook… hopelijk stijgt mijn temp!