Juni 2008 stoppers #5!

Tnx Vliegje!

Hopelijk heb je nu snel je eitje… :smiley:

Dat wordt dus weer klussen vanavond en overmorgen :clap:

Mijn temp is nog niet gestegen… weet dus niet of mijn ei is geweest, ben toch bang van niet…

Ovutesten zitten alweer 3 dagen tegen het positieve aan.

Ik hoop zo dat ie eerder komt deze keer…

Werkse meiden! of voor degene die vrij zijn, fijne dag!

Nog 4 dagen werken en dan vakantie :slight_smile:

Het bruidsalbum van 25 juli is gister ook besteld :slight_smile: Deze week in de avonden dus lekker rustig! Beetje forummen :slight_smile:

daffie, wat goed nieuws!! :mrgreen:

vliegje, ik hoop dat je ei er snel zal komen! En wat lekker dat je deze week de avonden lekker voor jezelf hebt… lekker rustig aan doen!

norma, fijne vakantie!!

arola, wat leuk dat behang en de kleur verf, snap dat je er al helemaal zin in hebt! Iris zal er super blij mee zijn!

Wat balen dat je blaasontsteking hebt! Hopelijk is dat ook snel over!

Geniet lekker van je zwangerschap meid!

Gitje, balen van je baan zeg, hopelijk vind je snel een nieuwe baan! Erg vervelend dat hij je niet meer kan betalen.

En idd heel erg apart dat de opticien vroeg of je zwanger was, en die andere persoon ook trouwens… wie weet heb je straks een positieve test in je handen.

Hier gaat alles zijn gangetje…

Vandaag of morgen gaat mijn konijntje bevallen! :mrgreen:

Ze is gisteravond begonnen met een nestje te bouwen, dus het zal niet veel langer duren. We balen dat ik straks moet werken, en morgen de hele dag. Ik hoop snel baby’s van haar te zien… :smiley:

Oja, gister was ik een beetje snauwerig naar mijn vriend toe… sneu voor hem he?? :wink:

He meiden ben ik weer…

Daf, ik had je al via pb geschreven ,maar ik ben super blij voor jullie!!

Gitje wat balen joh!! Komt vast snel weer wat op je pad!

En wat appart dat mensen zeggen dat je zwanger bent!

Nou ik denk dat je binnenkort een test met een dikke vette positieve uitslag hebt!!! Leuk van je vriendin, ik sta daar wel open voor. Heb het zelf ook!

CVS sneu he af en toe voor die mannen!!! Whahaha ach komt vast goed.

Vliegje wat onzeker weer omtrent je eisprong. Kon je maar via een computertje in je lichaam kijken he? :-*

Lekker joh bijna vakantie!!! Heerlijk!!!

Norma je bent vast al weg maar een fijne vakantie gewenst meid!!!

Arola, fijn at het zo goed gaat!! En ja die onwerkelijkheid heel herkenbaar maar het is toch echt zo!!! :mrgreen:

Dat behang klinkt leuk joh!!!

Kloos jammer van die baan, maar als je zelf al twijfelde is he tmaar goed zo toch?

Ik kan niet verder teruglezen, sorry!!!

Hier gaat het goed. Voel me goed!!!

Ik ga volgend wekeend onverwachts met Brigitte naar Nuland, v.d. Valk hotel en dan de volgende dag naar de Efteling!!!

Jeroen heeft het weekend, Ford treffen in Belgie en ik had geen zin om thuis te zitten.

Vind het wel spannend zo met z’n tweetjes maar zie het ook als een overwinning op mezelf…(onzeker!)

Nou ik ga nog ff wat doen!

Tot later liefs,

Ingrid

hellow… :mrgreen: it’s me again! 8)

zit weer op mn werk en ik word misselijk van mn handen :sick: …haha…heb namelijk tussen de middag al gekookt (aangezien ik nu avonddienst heb) en die prei lucht…het blijft maar ruiken… :eh:

Gisteren alweer geklust :oops: …denk dat we maar elke 2a3 dagen blijven klussen…zo hebben we het meeste kans en hoef ik ook niet bang te zijn dat ik mn eitje mis loop :wink:

ingrid; tja als je gaat twijfelen kun je het beter maar niet doen. Ik vind het dus ook niet erg. Maar ik had het wel erg vleiend gevonden als ik het wel was geworden :wink: maar gelukkig had ik voor mezelf al een keuze gemaakt!

Wat ontzettend leuk dat je met je dochter een nacht naar een hotel gaat en dan vervolgens een dagje vermaak in de efteling! Geweldig lijkt me dat!! Knap dat je het durft hoor met zn 2tjes!! :clap:

CVS; leuk :mrgreen: konijnenbabys!! Hoe noem je dat eigenlijk?? gewoon jonkies ofzo :think: Gaan jullie ze dan allemaal houden of verkoop je ze???

eennuuhh…btje lief zijn tegen je mannetje he 8) (zeg ik…ahum)

vliegje; heerlijk joh, avonden vrij zijn en dan doen waar je zelf zin in heb!! Btw…misschien moet je gewoon maar dezelfde instelling als mij hebben. Gewoon om de 2a3 dagen klussen, dan zit je altijd goed toch???

norma; FIJNE VAKANTIE :mrgreen: Geniet ervan meid!! ennuhhhh we doen hard ons best om allemaal zwanger te raken :-

arola; hoe was je controle vandaag?? Is begrijpelijk hoor dat je nu even niet zo veel kan kletsen…dat komt wel weer!! :hug: hoop voor je dat de medicijnen snel werken en je geen blaasontsteking meer hebt!

nou luitjes hopelijk zijn jullie praters vanaaf…ben namelijk vanaf nu constant online… :mrgreen:

:-

Hai meiden. 1e dag van de week weer voorbij.

Belde net vrienden van ons, we gaan vrijdag een dagje naar Delft, maar nu komen ze straks even langs. Had net zin in avondje bankhangen haha.

maar ach, we hebben ze lang niet gezien, ook gezellig dus.

Wij hebben gister én zaterdag geklust hahaha. En denk dat we vanavond ook maar eens een poging wagen, heb er ook zin in :slight_smile:

Ik zat vandaag nog te denken aan onze time out eind september… weet niet of ik het kan… als mijn cyclus zo lang blijft zouden we dan dus al de time out in moeten.

Had het er vandaag met een collega fotograaf over, die weet van ons stoppen met de pil.

En wij zouden eventueel samen mijn afspraken kunnen bekijken.

Dat zij b.v. de huwelijken fotografeert (mits de bruidsparen dat willen) en ik het boek maak…

Of ik schuif de huwelijken aan haar door.

Zodat ik mijn klanten een alternatief kan bieden indien nodig.

Maar ik voel me er erg l*llig over.

Dus we zullen zien.

Mochten we niet zwanger zijn eind september, dan zal ik het er eens goed met mijn mannetje over hebben.

Ik ken ons, condooms gebruiken vinden we zo’n gedoe… dan zal je zien dat we gewoon onvoorzichtig vrijen en dan toch zwanger raken.

En ik wil eigenlijk niet stoppen… het wordt voor mij bijna niet te doen met plannen namelijk. Huwelijken worden altijd een jaartje van te voren gepland meestal. En met een kinderwens is plannen onderhand onmogelijk…

Maar ja, we zullen zien.

@ Ingrid, spannend! wel gezellig, moeder dochter dag :slight_smile:

@ Kloos, lekkere preihandjes :slight_smile: hihi, jullie zijn ook volop aan de klus trouwens :slight_smile: Wanneer verwacht jij je ei? Voel je hem ook?

Ik had vandaag weer wat steken… maar ook last van mijn darmen, dus wat is nu wat he.

@ CVS, leuk van je konijntje! Ben benieuwd! Hou je ook een baby nijntje?

Hoe is het met de zwangere meiden??

Nou, ik ga nog ff wat fora afstruinen en dan lekker tv kijken en dan komen de vrienden naar ons.

eej vliegje; dat is ook wat…denk je een vrije avond te hebben…komen er weer mensen langs. (wil niet zeggen dat dat niet leuk is, maar toch…daar gaat je avondje weer)

zo te lezen zijn jullie ook goed bezig :mrgreen: haha…wij ook hoor…niet elke dag, want dan heb ik er geen lol meer in. maar ik denk er wel elke dag aan hoor… :wink:

uhhh ei voelen?? nog nooit gevoeld. Ook nog nog nooit opgelet. Dus ik zou het echt niet weten…volgens mijn banner moet ik over 14 dagen mijn ei hebben. ff rekenen dat is eind aug/1sept…maja…of dat klopt?? Misschien is mijn cyclus deze maand wel korter of langer.

Dus vandaar dat ik gewoon elke 2 a 3 dagen wil klussen :slight_smile: dan moet ik toch redelijk goed zitten…

oh wat betreft plannen?? Jij zit idd in een moeilijke situatie omdat je je klanten niet teleur wil stellen. Maar ze weten dat je een vrouw bent toch? :wink: dus de kans dat het kan gebeuren is er natuurlijk altijd! Ik zou als ik jou was het niet uitstellen. Je weet het maar nooit hoe lang het duurt…

oh ja…ik let trouwens op mijn slijm. Ik heb vorige cyclus 1x een propje slijm gehad…waar je draden van kan trekken. Dus ik denk dat dat in de buurt zat van mijn ei. Dus hou ik het nu maar goed in de gaten :wink:

Hoi meiden,

Ik ben weer in het ziekenhuis geweest bij de gyn.

Ik had weer bloedverlies ( en een verstopping ) dus ik had weer paniek.

Ik mocht gelijk komen,

Gelukkig klopt het hartje nog goed.

Ik moet nu rustig aan doen en mag geen gemeenschap hebben, alles om te voorkomen dat het weer gaat bloeden.

Vrijdag mag ik weer terug komen van de gyn.

Het is wel een fantastische dokter en een hele fijne afdeling moet ik zeggen.

Ik heb weer heel de tijd buikpijn weer links en rechts, of het zijn mijn darmen of mijn banden.

Het zijn geen krampen gelukkig.

Nou sorry voor het ego berichtje, maar ik wild het jullie even laten weten.

Groetjes Chico.

ojee toch! Sterkte Daffie!

Sterkte Chico, wat heb jij een fijne arts meid.

Alle onrust neemt ie niet weg maar fijn dat je zo direct terecht kunt!

:hug:

chico :hug: fijn dat je zo snel terecht kon! En gelukkig doet het hartje het nog goed!! je laat me wel even schrikken zeg!

Rustig aan doen meid :-*

hoi hoi, kwam nog ff langs om te vertellen over mijn controle vandaag.

Nou de controle was goed. Het duurde eeuwen leek wel. Lang wachten en 2 keer bloed prikken omdat ze de test voor prenataal onderzoek waren vergeten (nekplooi enzo) HANDIG!!! Maar goed ik vind bloedprikken geen probleem. De arts maakte ook nog een echo (via de buik) en het was echt heel slecht te zien (ivm veel littekenweefsel is alles heel erg wit). Maar ze vond het kindje en een kloppend hartje. Dus het gaat gewoon goed. Weet dat ik nog steeds blaasonsteking heb maar ze gaan het nu kweken om te kijken welk middel het weghaalt en dan een onderhoudskuur. Beter zo dan ziek worden. Over twee weken hebben we dan de nekplooimeting. Dat vind ik wel heel spannend maar we laten het gewoon over ons heenkomen.

–Chico-- succes meid met je buikpijn. Ik heb ook continu last van verstoppingen, vreselijk! Ben blij dat je een goede gyn hebt dat maakt een hoop goed. Veel vertrouwen en je wordt gelukkig serieus genomen. Erg belangrijk!

Nou dames dat was het weer even. Blijf meelezen en af en toe meeschrijven! Succes allemaal!

chico, fijn dat je zo terecht kan!!!

arola, niet echt handig dat ze die nekplooi waren vergeten. Ik ben ook niet moeilijk met bloedprikken… Hopelijk vinden ze snel een medicijn tegen je blaasontsteking… wel makkelijk dat zo een juiste medicijn gevonden kan worden.

Super dat je met de echo toch het hartje heb zien kloppen! :smiley:

HIer heb ik op dit moment last van onderin mijn buik… weet niet wat ik ervan moet denken… wat zou het kunnen zijn??

arola; goed nieuws dus! :mrgreen:

cvs; geen idee meid… :think: geduldig afwachten op je nod?? :angel:

zo mn dienst zit er weer op…ik ga afsluiten en tot de volgende ronde :-*

Kloos, dan ben je inderdaad vruchtbaar zeggen ze! Ik had die sliert ook een keer, maar niet tijdens mijn ei. Daarna niet meer gehad.

Arola, fijn dat je het hartje gehoord hebt! Nu nog iets tegen de blaasontsteking krijgen.

Daffie, nogmaals sterkte meid!

CVS, misschien beginnende ongie? of juist niet! :slight_smile: Wanneer ga je testen??

Ik hoop zo dat mijn temp morgen stijgt. Zoniet, dan is mijn ei toch niet geweest :frowning:

Heb hoop schietgebedjes gedaan, dus we :pray: door.

Trusten meiden!

hallo iedereen!!!

ik ben eindelijk weer aan het werk dus ik kan weer reageren,heb 5weken op mijn handen moeten zitten door die rot pc thuis :evil:

Het gaat nog niet helemaal optimaal met mij maar dat komt omdat mijn maag nog wat van streek is,heb erge honger maar verdraag niet veel :sick: moet dus weer een beetje leren eten zeg maar.

Maar was het zo zat thuis dat ik wel weer aan het werk wilde.

Heb vorige week dinsdag de termijnecho gehad,het kindje groeit goed,hartje en hersentjes waren te zien en het is een boksertje :inlove:

Ik ben vandaag 12weken en 2dagen zwanger,gaat echt hard zeg!

Nou lady’s,ik kan gewoon niet op iedereen reageren,er is teveel geschreven in de afgelopen weken maar een iedereen die inmiddels zwanger is,gefeliciteerd!!

en iedereen die er nog aan werkt,heel veel succes met het klussen,geniet ervan want als je pech hebt sta je 3mnd droog als je eenmaal zwanger bent… :wall: :thumbdown:

groetjes schaapie!

schaapie, wat leuk om van je te horen!!

jammer dat t niet zo goed gat met je maag, maar ze zegen dat je je na 3 manden beter gaat voelen!!

Kan me voorstellen dat je weer aan het werk wilde, ik ben ook niet zo’n thuis zitter…

Super dat de termijnecho goed is geweest!! :smiley:

Ik ga werken, mijn koijntje is waarschijnlijk bevallen als ik thuis kom… ik dacht eigenlijk al dat ze gisteravond ging bevallen aan haar gedrag te zien, heb er tot half 2 bij gezeten en ben toen maar naar bed gegaan. Je merkte wel trouwens dat ze t onwijs fijn vond dat ik erbij was, ze werd er een stuk rustiger van…

hee Schaapie! Fijn weer wat van je te horen! Balen dat je nog niet geheel bent opgeknapt, maar wat goed dat de baby goed groeit!

Hebben jullie het ook al verteld aan familie??

Mijn temp is helaas niet gestegen… denk dus niet dat mijn ei is geweest :frowning:

Dan gaan we straks toch weer richting 54 dagen :frowning:

Fijne dag meiden!

Ik heb totaal geen zin…

@CVS wrote:

schaapie, wat leuk om van je te horen!!

jammer dat t niet zo goed gat met je maag, maar ze zegen dat je je na 3 manden beter gaat voelen!!

Kan me voorstellen dat je weer aan het werk wilde, ik ben ook niet zo’n thuis zitter…

Super dat de termijnecho goed is geweest!! :smiley:

Ik ga werken, mijn koijntje is waarschijnlijk bevallen als ik thuis kom… ik dacht eigenlijk al dat ze gisteravond ging bevallen aan haar gedrag te zien, heb er tot half 2 bij gezeten en ben toen maar naar bed gegaan. Je merkte wel trouwens dat ze t onwijs fijn vond dat ik erbij was, ze werd er een stuk rustiger van…

Ah wat lief. Sterkte!