@ Vliegje,
iedereen was al op de hoogte toen ik nog voor de nod zat,kon het niet voor me houden hoor.
Collega’s en mensen in mijn object mogen het nu weten maar verder wist iedereen het zo’n beetje al
Meiden, ik voel me echt k*t…
Ik heb een miskraam…
Vanmorgen verloor ik helderrood bloed en op de echo was te zien dat het vruchtje niet was gegroeid… Ik zit echt een beetje in zak en as nu
Oooo lieve meid ik zit hier met tranen in mijn ogen
Wat erg!
Wat oneerlijk!
Lieverd ik heb geen woorden, maar wil je alle kracht wensen!
:hug: :hug: :hug:
@ Stiekem
He lieverd,
Ik schrik zo ontzettend van je berichtje. Wat onzettend klote meid. Ik weet niet wat ik moet zeggen…heel veel sterkte!
@ CVS
Succes met de kleine nijntje leuk zeg!
@ Schaapie
Ik kan ook mijn mond niet houden hoor
Fijn dat je je langzaam weer wat beter voelt en weer aan het werk bent…doe het wel rustig aan en denk aanjezelf…en je kleintje
@Arola
Wat slim dat ze dat vergeten zijn zeg. Ik zou niet blij zijn als ik opnieuw bloedgeprikt moest worden…ik hou dr niet van…! Om het zelf te doen vind ik leuk maar een ander bij mij
@ chico
Wat fijn dat je zo’n goeie arts hebt. En gelukkig is alles goed!
Overige Meiden sorry als ik jullie vergeten ben.
Ik werk mezelf een beetje over de kop…heb nu een paar dagen vrij om bij te komen. Maar ben alleen maar druk druk druk met van alles regelen :s
Gister vrijgezellefeestje gehad…was zo gaaf!
We hebben een moordspel gedaan…was zo leuk! Zodra ik foto’s heb zet ik ze op het showforum…
stiekem; verschrikkelijk meid! ik sta met mn mond vol tanden… Ik wil je iig heel veel sterkte wensen!! :hug: :hug: :hug:
schaapie; eindelijk online :mrgreen: bedoel reageren in het echie he…haha! Eindelijk voor het eerst aan het werk meid! Hopelijk gaat het nu met de dag wat beter voor je! Super dat je echo vorige week goed was!
vliegje; 54 dagen is echt lang idd…kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent!! :-*
cvs; ben benieuwd of je konijntje al bevallen is! laat je wat foto’s zien???
Ik ben vandaag vrij heerlijk. Heb al weer hard gelopen…koste wel veel moeite, maar toch gedaan!
Nu ben ik weer aan het verven geslagen…(heb geen zin meer ) maar nog ff volhouden! Vanaaf komt er een adviseur langs om te praten over verzekeringen…moeten er nog 1 afsluiten namelijk…
oh leuk marjolein!! Was jij ook de moordenaar?? wij hebben dit ook met het vrijgezellenfeestje van mn vriending gedaan…was erg geslaagd!
Probeer ook een btje rust te pakken meid…anders loop je jezelf voorbij en ben je uitgeteld als je straks moet trouwen en dat moet niet gebeuren!!
:-*
Nee ik was niet de moordenaar. Ik was de weduwe en had het pistool in mijn handtasje haha was echt zo leuk…kan er wel uren over vertellen. 1 vriendin heeft veel foto’s gemaakt en een andere heeft heel veel gefilmd…ben erg benieuwd!
lieve meiden, bedankt voor jullie medeleven!
Ik voel me ontzettend leeg nu en super-verdrietig. Lig nu in mijn bed te huilen en voel me best alleen…
Jemig, dat je je zo verdrietig kan voelen, zeg!
En het is waar, vanaf het moment dat je de test in je handen houd hou je er al van…
Wat moet ik nou…? Ik zou wel willen schreeuwen, maar dat helpt niet…
daarmee krijg ik mijn zwangerschap niet terug!
Ik kan heel goed begrijpen hoe je je voelt.
Vanaf het moment dat je de test in je handen hebt ben je intens gelukkig…en dan wordt het zomaar in ene van je afgepakt.
Ik leef met je mee meisie… :hug:
De pijn het verdriet, het missen van je kindje in je buik…
Dat is is iets wat niet te bevatten is. Daar zijn ook geen woorden voor.
En jij bent degene die de pijn voelt. Tuurlijk de mensen om je heen vinden het ook heel erg, huilen ook met je mee. Maar jij blijft achter met dat lege gevoel en de verscheurende pijn.
Meis ik brand een kaarsje voor je en ik denk aan je.
Ik hoop dat deze wetenschap je misschien een heel klein beetje kracht mag geven…
:kaars:
Ingrid: kan alleen maar zeggen dat het precies zo voelt. Vind het fijn dat mensen meeleven, maar op een gegeven moment moet je toch weer zelf doen…
Ben blij als mijn mannetje thuis is, dan voel ik me misschien wat minder alleen
O Ruth! Wat verschrikkelijk! Ik wou dat ik iets voor je kon doen… heel veel sterkte! En hoe vertel je het tegen je zoontje en de rest?
Tjee zeg, heel heftig!
Heel veel knuffels voor jou!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik zeg niets tegen kyan, hij is pas 2 en begrijpt er toch niets van. Dus dat maakt het wel weer makkelijk eigenlijk.
En de rest heb ik op de hoogte gesteld via sms…
@Stiekem, verschikkelijk meid :hug:
Ik weet zo goed hoe je je eigen voelt, echt waar.
Probeer je gevoel goed te uiten, als je alleen wilt zijn neem die tijd dan en als je wilt praten of huilen moet je dat ook gewoon doen.
Trek je niks aan van opmerkingen die zogenaamd goed bedoelt zijn want dat zal ook ongetwijfeld gebeuren.
Het is een verwerkingsproces wat vaak onderschat wordt, maar neem je tijd daarvoor.
Nogmaals een hele dikke knuffel van mij en heel veel sterkte, ook voor je man want dat wordt vaak vergeten :hug:
Chico.
oh meid, wat is dit verschrikkelijk nieuws voor jullie!!! Ik (denk iedereen wel) had t jullie zo gegunt!!! Dikke knuffel :hug: :hug:
En gooi alles er hier maar uit he…
marjolein, wat leuk zo’n moordspel!! ben benieuwd naar de foto’s
Ruth… ik kan alleen maar zeggen… sterkte en knuffel je mannen maar stevig… succes
Heb foto geplaatst in het showforum
En nu hier ook maar
hahahaha grappig! Mooie pruik
@Stiekem,
vreselijk wat er gebeurd is bij je,ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen,je hoopt zo dat het goed mag gaan en als het dan toch mis gaat,ja wat dan…
heel veel sterkte :-*
groetjes schaapie