Juni 2008 stoppers #5!

Oke… dan zou het toch moeten komen nu, of toch zwanger!!

Welke test heb je gedaan?

Anders de digitale CB pakken of kruidvat?

heb die van de c1000 gekocht gister… wilde die van de kruidvat kopen, maar ik stond plots alleen in de winkel gister de hele dag, dus kon niet weg om naar de kruidvat toe te gaan, en ja, de c1000 is de enigste hier in de buurt die na sluitingstijd van de gewone winkels een zwangerschapstest heeft…

iemand ervaring met die van de c1000??

Meiden we zijn er weer! het was geweldig, hebben allebei enorm genoten!

Het hele verhaal komt nog wel maar hier alvast 1 foto!~ Bij kleinduimpje en de reus!!!

wat een lieve foto!!

volgens mij hebben jullie het heel erg naar jullie zin gehad!!

Was geweldig!!!

De foto’s staan hier

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2911590#2911590

cvs; balen meid!! :hug: maareh…misschien heb je nu wel te vroeg getest joh…probeer het over 2 dagen nog een x!! :pray:

ingrid; leuke foto’s van je meid!! Ziet er idd gezellie uit!! :inlove:

vliegje; bbq met dit weer?? hier regent het :think: naja…iig heel veel plezier!

nou ik heb vandaag de hele dag op de bank gelegen…voel me zo brak…gewoon slaap tekort en sinds gisteren al een vette huid…voel echt werkelijk waar mn pukkels aankomen :x en vandaag licht misselijk enzo…

Dus heb ik besloten om vandaag op tijd naar bed te gaan en behoorlijk wat uurtjes bij te tanken!! :zzz:

Meiden fijne avond nog en tot morgen…dan ben ik vast wel weer actiever :-*

Ingrid, wat een lieve foto! Zal zo de rest eens bekijken :slight_smile:

CVS, geen ervaring mee… ik zou morgen gewoon nog een poging wagen!

Kloos, sterkte, lekker uitrusten zal je goed doen!

Bbq was toch nog leuk/lekker.

Net nog een oude collega gebeld, heb haar ruim 2 jaar niet gesproken, was erg gezellig en als vanouds :wink:

Pffff zit hier nog in de stress.

We hebben net The Strangers gekeken. Sjeee was is dat een enge film!

Nu lekker slapen… nou ja, lekker… hahahaha. Ik kruip lekker tegen manlief aan :slight_smile:

CVS al nieuws, meid?? :pray:

Ingrid, leuke foto van je kleine, grote meid! :wink:

Hier nog steeds aan het wachten op blv wat maar niet wil komen :evil:

stiekem… nog niet echt nieuws hier… ben nog steeds niet ongi. Gister wel last van onder in de rug en in de lies gehad en wat krampen gehad. Elke keer denk ik dat de ongi komt, maar het is er nog steeds niet…

Vanmiddag zal ik weer een test halen en morgenochtend ga ik dan weer testen…

Nou, spannend hoor CVS!

Ik heb bij allebei mijn zwangerschappen last gehad van ongi-pijntjes.

Deze keer is dan niet goed gegaan, maar vorige keer had ik daar last

van tot een week of 8.

Wie weet? :-*

Succes CVS, alles kan nog!

Ik kruip lekker in de tuin! Heerlijk, de zon schijnt!

Ben benieuwd vrijdag met Marjolein’s huwelijk. Volgens de berichten wordt het tegen de 30 graden!!

nou heel verhaal getypt…stond ik vanaf vanochtend 8 uur al ingelogd…pakt ie hem zo juist niet…

Naja het is hier mega druk op mijn werk en het vliegt voorbij. Heerlijk daggie zo!

cvs; spannend hoor!! IK duim nog steeds voor je. Hopelijk is je test gewoon wat later positief :thumbup: :thumbdown: :thumbdown:

stiekem; :hug: gaat het nog een btje meid?? Hopelijk laat het voor jou snel los…

hier zit ik in mijn vruchtbare dagen…vrijdag/zaterdag al heel veel witte rekbare slijm…Zaterdagochtend goed geklust :slight_smile: en deze week zal wel mijn ei komen…dus hopelijk heeft mijn mannetje veel zin en gaan we er goed gebruik van maken!! :mrgreen:

nou ik ga nu echt weer stoppen, want ben te druk om verder te reageren…Fijne dag nog allemaal! :-*

Klusse Kloos :slight_smile:

Wij gaan lekker naar het bos met de doggies!

Gaat wel hoor, soms komen de tranen ineens weer naar boven… maar ja, dat hoort er bij, he? :?

Morgen kijk ik even met de echo op mijn werk hoe het er nu uit ziet, maar daar zal weinig verandering in zijn gekomen sinds vorige week, denk ik. :snooty:

En daarna ga ik even met 1 van onze artsen praten over hoe nu verder.

stiekem rustig aan meid…denk aan je :-*

vliegje; lekker uitwaaien :mrgreen:

O Ruth, das waar. Het is niet ineens weg zeg maar… dat lijkt me nog het ergste! Sterkte meis!

Nou, over een uurtje krijg ik die reading… ben erg benieuwd. Wil eigenlijk dat hij zelf gaat vertellen en hopelijk komt het zwanger worden naar voren.

Ik heb verder met niemand gesproken over vanavond, alleen mijn pa weet het.

Wilde geen pottekijkers, want stel dat het kindje krijgen aan bod komt, weet mijn visite het ook meteen.

Alleen manlief is thuis…

Vliegje wat spannend maar wel super leuk.

Ik ben erg benieuwd wat hij je zegt en hoe hij het doet!

Ik ga morgen (voor het eerst alleen) een soort van reading doen… maar dan bij een kindje wat veel huilt als het slaapt en ook heel slecht slaapt…voor wie geinteresseerd is wil ik via pb wel uitleg geven.

Sta wat dat betreft nog redelijk aan het begin van mjin ontwikkeling op dit vlak maar ik vind het nu al super! Heb in korte tijd al veel geleerd over en van hetgeen ik door mag krijgen…

succes met de reading vliegje, als t goed is ben je er nu mee bezig…

stiekem: :hug: super dat je er zo mee omgaat!

kloos: klusse! :smiley:

hier nog steeds geen ongi te bekennen… vriendlief heeft voor mij bij de kruidvat die goedkope testen gehaald… ik wil eigenlijk morgenochtend testen, maar hij kan niet wachten en wil t vanavond al doen… :smiley:

@CVS wrote:

succes met de reading vliegje, als t goed is ben je er nu mee bezig…

stiekem: :hug: super dat je er zo mee omgaat!

kloos: klusse! :smiley:

hier nog steeds geen ongi te bekennen… vriendlief heeft voor mij bij de kruidvat die goedkope testen gehaald… ik wil eigenlijk morgenochtend testen, maar hij kan niet wachten en wil t vanavond al doen… :smiley:

CVS wat spannend meid.

Ik kan me voorstellen, dat als de test in huis is, je vriend deze gelijk wil doen.

Hier nog geen ongi.

De vorige cyclus begon ik op zondag in de ochtend met lichtroze slijm wat toen niet doorzette en op maandag en dinsdag hetzelfde en toen op woensdag zette het door. Dus voor deze cyclus ben ik vanaf de dinsdag gaan rekenen (er tussen in) ebn weer 29 dagen ofzo gerekend, maar nog niets te bekennen. Zal morgen wel komen.

Fijne avond!