Ingrid gefeliciteerd met je grote meid.
Vliegje ik ben benieuwd, zou erg leuk zijn moet je zo lang wachten op je cyclus en dan ben je gewoon zwanger. (jah dan kan je lang wachten :mrgreen: )
Iev spannend hoor, geniet ervan.
Voor iedereen die ik vergeten ben sorry :oops:
Kuss Miranda
Hallo meiden,
Wat een lekker weer he?! Heb vanmiddag lekker buiten gezeten toen moeder lag te slapen…de andere 2 kids in het zwembadje…heerlijk! Alleen jammer dat dat kind van 3 een beetje vervelend is Voel me net de nanny daar…haha
@ Ingrid gefeliciteerd met je grote meid…hoe vond ze dr tafeltje met stoeltjes?
@ Vliegje
Balen zeg…nu weet je nog niks…het kan idd een innestelingsbloeding zijn…wie weet…ik ga voor je duimen
@ Kloos
Die test vergeet jij echt niet hoor…haha als jij die vergeet ben ik de paus!
Enneh je man moet echt wel ff contact opnemen…straks heeft hij trombose ofzo…Heeft ie al gebeld?
@ Chico
Spannend zeg dat je al zo snel voor echo mag…ik ga voor je duimen dat alles goed is!
Meisjes ik ben nu toch zo wat lekkers aan het eten Ben& Jerry’s ijs…cookie dough…mmmhhhh wat is dat toch lekker!
Zo even nog online, heel de avond gewerkt maar er komt niks meer uit mijn handen…
Ik weet echt niet hoe het zit hier.
Misschien morgen meer bloed, of niet. Nog wel getest vandaag, nega natuurlijk…
Als het bloeden niet doorzet, test ik zaterdag nog een keer.
Lekker Marjolein, van het weer genoten Wat leuk dat je altijd baby’s om je heen hebt. Je hebt er dus alle ervaring mee?
Kloos, niet vergeten te testen he
Meiden, weinig te vertellen verder. Morgen ben ik niet veel online. Hele dag werken en morgenavond weer een keer naar cursus met onze jongste rimpel.
Trusten!
tel berichtje:
Het is rustig hier vanavond! Succes weer morgen vliegje met testen! Ik heb idd altijd babys om me heen,erg leuk! En nu ik zelf nog
Ik ga slapen tot morgen, kus voor ieder een
Ik test zaterdag pas weer eventueel
Vandaag bijna geen bloedverlies gehad. Speldekopje bruin/rood…
Ik kan het bijna niet geloven, want ik voel nog steeds niet echt iets bijzonders aan m’n lichaam. Maar het staat er toch echt!!!
GEFELICITEERD!!!
Wordt het zo al wat echter.
:-* Miranda
@Iev
Hoera! Gefeliciteerd!
Wauh echt! Super gefeliciteerd meid! Als het er staat dan is het echt zo
Wauh we gaan echt hard! nu 8 van de 14 meiden zwanger!!!
Liefs, Marjolein
Jee Iev!!! Wat goed! Gefeliciteerd meid! En dat zo net voor je huwelijk
IEV GEFELICITEERD MEID!!! BEN SUPER BLIJ VOOR JE!!!
Iev!!! GEFELICITEERD MEID!!!
Joehoe, wat gaan we hard zeg :mrgreen:
Super Iev!!! GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance:
Groetjes Chico.
IEV!!! GEFELICITEERD!!!
Wat heerlijk meid, nu ga je zwanger naar Zimbabwe en stiekem met z’n drieeen trouwen!!!
Poeh, wat zijn jullie allemaal vruchtbaar!!! Nu wij nog… :think:
Ik heb vanochtend weer getest, maar weer negatief (kv test).
Snap er niks van… voel me helemaal niet ongi, heb ook geen bloedverlies, af en toe een beetje bruin, maar meer niet… en dat duurt
dus nu al 1,5 week… had echt gedacht dat ik vanochtend positief zou testen…
heb gisteravond eens aan mijn buik gevoeld en ik voel heel laag, net boven mijn schaambeen een bolletje zitten (± 5 cm doorsnee). Dat zou mijn baarmoeder kunnen zijn…
Het zou echt wel fijn zijn om na 1,5 week een keer OF positief te testen OF ongesteld te worden!
Kus, Gitje
Ten eerste:
IEV: GEFELICITEERD meid!!! GAAF, FANTASTISCH :dance: :dance: :dance: :dance:
Wat een super leuk huwelijkscadeautje voor jou
(was je nu ook al 2 dagen overtijd of nog niet?)
vliegje; werkse vandaag! Test zaterdag nog maar eens. Ben benieuwd.
stiekem; je weet het maar nooit met mij. Vind het zoveel werk namelijk. eerst glas pakken om in te plassen dan met zo’n pipetje druppeltjes nemen en dan wachten op de test. En ik moet er morgen al vet vroeg uit…haha…maar ik ga wel testen hooor…
marjolein; gisteren heeft mijn man gebeld naar het ziekenhuis en ze zeggen dat hij waarschijnlijk verkeerd gelegen heeft toen de ruggenprik werd genomen en dat hij daarom last van zn spieren heeft. Hmm :think: zelf denk ik het niet hoor…Hij was er vannacht weer uit, omdat het zo trekt en zo last van heeft. Ik moet hem ook constant masseren, maar ik haal de pijn niet weg, wat ik ook doe :?
Hey marjolein wil jij ons niet zo lekker maken met die ben en jerry ijs…hmmmmmmmmm :drool: :drool: :drool: lust het ook wel graag :roll: ben bijna verslaafd aan ijs :o
ik vind het nu wel spannend voor morgen hoor. Ergens denk ik niet dat ik zawnger ben, voel niets bijzonders. Sja ben soms wel licht misselijk enzo, maar weet niet of het er mee te maken heeft.
Naja, nog 1 dag geduld dan kan ik eindelijk testen… 8)
gitje; vervelend meid :-* tis ook irrie als je niet weet waar je aan toe bent. Ik heb dat ook hoor. Of duidelijkheid van een test of gewoon zeker weten dat je ongie wordt…en niet vaag dat je nog niet weet waar je aan toe bent.
Kop op meis!! :hug: :-*
Dank je Kloos! Vind het zo langzamerhand niet meer leuk!
:-*
hoi meiden,
Ik heb ff snel alles doorgelezen, want ik heb niet zoveel tijd (Colin zit ondertussen buiten met water te knoeien :inlove: )
@ Iev: GEFELICITEERD!!! Nog een zwangere bruid!!! :mrgreen:
@ Ingrid: Nog gefeliciteerd met brigitte!!! Hoe vond ze haar kado’s???
Hier alles nog wel ok, ik ben echt heel beroerd 's morgens, gisteren zelfs :sick: . Dat is niet zo leuk, maar voor de rest gaat het heel goed. Ik krijg ook al dikke (.)(.) , maar dat vind ik helemaal niet erg (vriend ook niet trouwens )
Gisteren bij de kapster geweest voor mn proefkapsel. Het wordt echt gaaf, maar we zijn helaas vergeten om foto’s te maken :wall: Nou ja, ik weet dat ik dit met mn haar wil, dus het zal ook zonder foto’s wel goed komen!!
ga snel weer verder, want Colin begint nu de hond te terroriseren :naughty:
liefs
daffie
IEV Wat super!!! En dat net voor je trouwdag!!!
Gefeliciteerd hoor!!
@ marjolein ohhhh ben en jerry’s!!! Heerlijk!!!
@ vliegje Nog steeds spannend dus!
@ gitje vervelend he die onzekerheid?
gitje: i know :-*
zo zie je maar dat het niet in eigen handen is en dat een kindje echt een wonder is
norma; hoest met jou?? Jij wacht nu ook al een poos? Heb je al een scan gemaakt of moet je daar nog even opwachten?
Nou dames, ik ga jullie voor 2 weekjes verlaten. Bedankt voor alle lieve berichtjes. Het is super om zwanger te gaan trouwen!!!
Ben benieuwd of we het geheim kunnen houden. We gaan namelijk na de bruiloft nog een week op safari. En dan gaan er nog 10 van onze familie en vrienden mee… Heel gezellig, maar wel allemaal heel intiem. We hebben namelijk 3 auto’s en we gaan kamperen. Dus ik ben bang dat er wel mensen tussen zitten die argwaan gaan krijgen als ik geen biertje drink. En vooral mijn moeder. Die heeft zoiets meteen door :oops: Nou ja, ik vind het niet zo erg als ze erachter komen. Het zijn toch de mensen die het dichtst bij ons staan.
Tot over twee weken! Ik hoop dat het dan ook voor Gitje, Kloos, Vliegje, en Norma wat positiever is. En natuurlijk ook succes voor Marjolein, Ingrid en CVS. :-* :-*