En weer een nieuwe deeltje!!!
Mocht er iets op het lijstje niet kloppen laat het me dan ff via pb weten!!!
Alle 7 zwangeren heeeeeeel veeel geluk en we duimen dat alles goed blijft gaan!!!
Meiden die nog niet zwanger zijn…dit komt heel gauw, we hebben een vruchtbaar topic!!!
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Een wolkbreuk van hormonen en geluk!
sooooooooooooooo, wij gaan echt hard!!!
Wat zijn we toch een kletskouzen!!! :lol: :lol:
Kus, Gitje
Al 7 zwanger in maand 2… Ongelofelijk! :lol: Hopelijk dat de overige 10 (op dit moment zijn daarvan 9 nog ‘actief’ op dit topic) er ook snel bij! Speciale duimendraaien voor Kloos, Vliegje en Norma!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
haai,
ben ik ook weer:
@ Norma: tnx!!! en :hug: natuurlijk. Ik hoop echt dat je heel snel ongi wordt… (of die positieve test hebt natuurlijk)
@ Kloos: tja… dan is het toch afwachten… Maar als je het niet probeerd, weet je het nooit! Wil je wel gelijk vertellen dat je er echt mee bezig bent?
@ vliegje: we zijn er allemaal mee bezig, hoor! Daarom heb ik ook ongeveer 7 testen gedaan, afgelopen week!!!
@ Ingrid: leuk!!! I love IKEA!!! :inlove: erg he… Het liefst ga ik iedere week, maar dat wordt een beetje duur. We gaan voor Colin ook een tafeltje en stoeltjes kopen. Welke opbergsysteem heb je gekocht??
testen van DA ken ik niet, maar veel succes! ik duim :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@ Stiekem: Gek he!!!
@ gitje: pfff… vreemd zeg :think:
We zijn inderdaad echt heeel vruchtbaar zeg! ik geloof niet dat ik dat al eerder heb gezien. Ik duim heeel hard voor alle 8 meiden die nog niet zwanger zijn
liefs
daffie
Halloooo
De test was zoals verwacht negatief.
De andere bewaar ik voor donderdag of vrijdag.
Daf, ik heb het Trofast systeem gekocht. En dan de platte met drie dingen naast elkaar op gelijk niveau. Zo onwijs leuk!!! Je kunt er hele grote bakken en kleinere en nog kleinere bakken bij kopen! In blauw, rood, lime groen, wit en roze! Ik heb 2 half hoge rode bakken en 5 kleine lime groene bakken. En we hebben een houten tafeltje met stoeltjes! Echt leuk, manlief zet het nu in elkaar!En dan nog effe een dagje in de schuur. Morgenavond zet ik het dan versierd in de kamer!
Ik heb ook nog van die gekleurde plastic bekers gekocht. 6 voor een euro! Daar laat ik Brigitte na de vakantie op de peuterspeelzaal op trakteren. Doe ik een snoepie en een potlood bij in, folie er om heen! Geweldig toch!! wat anders dan een bellenblaas!
ga ff verder strijken!
:hug: balen van die test zeg… zelfs als je het al verwachtte. Ik blijf duimen hoor! Geen bloed, geeft moed!!
ow… leuk!! Heb m ff snel opgezocht! hihi Dat moet echt een superkado worden!!!
das zeker een leuke traktatie! Zullen de moeders ook wel blij mee zijn, weer eens iets anders dan altijd maar snoep oid.
Daffie, je hebt 7 testen gedaan??
En de eerste paar waren dus negatief??
Ik ga morgen nog een keer testen, ben jarig dus vind het wel leuk mocht het wel zo zijn hahaha.
Je blijft hoop houden he.
Heb namelijk weer een druk in mijn onderbuik. Misschien van de naderende ongie?
Maar morgen ga ik voor het eerst een CB digitale test ertegen aan gooien
Nou meiden, dat alles maar goed mag gaan, dat de rest van de meiden ook snel zwanger raken en gezond en gelukkig uittellen én dat wij maar een heel hecht cluppie mogen zijn/blijven!
Ja het is wel balen, maar aan de andere kant … ik had van brigitte na 2 dagen overtijd een zeer lichte test in handen/ na 5 dagen overtijd was ie ook nog licht. Dus misschien maak ik langzaam HCG aan of het is niet zo en wordt ik binnenkort ongesteld…
Jammer Ingrid, negatief. Maar test je dan tegen het weekend nogmaals??
Heb net weer mac gehaald… is toch zo lekker ha, 's avonds ff McChicken hahaha, en zoooo slecht voor de lijn!
Is MENTOS trouwens slecht, als je zwanger bent?
Wij gaan filmpje kijken. Heb vandaag hele dag aan huwelijksfoto’s gewerkt, ben al wel een eindje.
Dus nu lekker relaxen.
Tot morgen meiden!
Hoi,
@Ingrid balen meid! mooie achtergrond
Mijn tante heeft kaartjes met deze achtergrond ( je ziet de oren van een paard met in het midden zijn bles , mijn tante doet readings ).
Leuk dat je geslaagd ben bij ikea.
@Meiden die nog ongie moeten worden, je zag het aan mij ik heb geen ongie gezien. En wat betreft de duur van de zwangerschap, daar hebben ze echoapparaten voor
Voor jullie allemaal een dikke :hug: , ik weet hoe jullie je voelen nl
@Daffie, die banner heb ik vrijdag al gemaakt, ik heb hem toen op 4 weken zwanger gezet, ik weet het ook niet maar het zal niet veel schelen.
Ik mag ( zei de gyn toen ) ook met 7/8 weken voor een echo. en dan nog 1 met 12 weken ofzo.
Groetjes Chico.
@ vliegje: ja, en de eerste 6 waren allemaal negatief Het zou inderdaad wel leuk zijn op je verjaardag een positieve te hebben! Geen idee van die mentos… Nog nooit over nagedacht. Ik eet ze gewoon, maar geen hele rollen achter elkaar natuurlijk.
@ Ingrid: tja, bij mij gaat het ook niet zo snel met de hcg! Nou ja, je komt er vanzelf achter (maar liever heel snel, want ik ben ook heel nieuwsgierig! :mrgreen: )
@ chico: ahaaa… nee, zal niet veel schelen. leuk he, al die echo’s. Maarre… ben jij nou bij de gyn onder controle?
liefs
daffie
@daffie wrote:
@ vliegje: ja, en de eerste 6 waren allemaal negatief Het zou inderdaad wel leuk zijn op je verjaardag een positieve te hebben! Geen idee van die mentos… Nog nooit over nagedacht. Ik eet ze gewoon, maar geen hele rollen achter elkaar natuurlijk.
@ Ingrid: tja, bij mij gaat het ook niet zo snel met de hcg! Nou ja, je komt er vanzelf achter (maar liever heel snel, want ik ben ook heel nieuwsgierig! :mrgreen: )@ chico: ahaaa… nee, zal niet veel schelen. leuk he, al die echo’s. Maarre… ben jij nou bij de gyn onder controle?
liefs
daffie
Lief!!! :-*
:oops:
haha! :mrgreen:
ik hoop dat we eind van dit topic allemaal zwanger mogen zijn!
zow hey nieuw topic al weer…
ben nu net thuis en echt mega brak. Was zo’n lange dag…maar ik moest nog gauw ff hier kijken of er wat is geschreven en ja hoor…genoeg :lol:
Morgen gelukkig uitslapen,ff een late dienst dat mag ook wel een x.
daffie: nou dat was ik niet van plan…maar ik vond de functie echt op mijn lijf geschreven dus dacht reageren kan altijd toch…en dan zien we wel…Ergens wil ik nu nog niet mijn vaste baan opzeggen, omdat mijn man bezig is met een solli…en als we dan beide geen vast contract meer hebben is wel een grote risico volgens mij…maja mijn solli is de deur uit dus we zien het wel…ik kan altijd nog afwijzen natuurlijk
Wow 6 x testen?? oh dan kunnen wij ook nog wel even testen…
vliegje; oh zo lekker :inlove: maar zo slecht voor je lijn :naughty: :mrgreen:
ingrid; dat geeft nog hoop, als je bij brigitte ook pas later positief teste, kan het nog alle kanten op
nou sorry, ik reageer niet overal op…kga nog ff hangen dan mn bed in…ben kapot :eh:
weltrustuh :-*
Hoi,
@Daffie, doordat ik een curretage kreeg moest ik naar de gyn.
Nu krijg ik daar dus de eerste echo’s en als alles goed is dan ga ik weer naar de vk, vandaar.
De vk zei toen ook wel dat ik mocht kiezen de volgende keer of met 8 of met 12 weken, maar daar ging ik neit op in als de gyn mij het al aangeboden heeft natuurlijk
Ik ga zo maar naar bed. ben weer moe, haha.
Groetjes Chico.
@Kloos, je hebt gelijk hoor, je kan altijd nog weigeren als je aangenomen wordt!
En misschien zijn ze juist wel flexibel.
Groetjes Chico.
chico;
daarom dacht ik ook…wie niet waagt wie niet wint…kan altijd proberen. Weet ook niet wat ze iemand aan willen bieden, misschien wel gelijk een vast contract hahaha…(ik droom nog ff lekker door)
pfff zit hier te twijfelen of ik morgen niet moet testen…vorige week dinsdag heb ik ook getest…toen was ik op dag 30…morgen dus dag 37 geloof ik…of moet ik toch maar geduld houden en 40 dagen afwachten :think: :think:
Pfff, meiden… wat kletsen jullie toch veel!!! Niet meer om bij te houden, zeg!
Iedereen die morgen gaat testen: veel geluk! Ik zal aan jullie denken.
Moet morgen werken, dus zal hier niet veel zijn.