zo, stelletje kakelkonten. whaha wat kletsen jullie toch veel zeg… .een nieuw deel alweer!!
ik ben doodmoe, ga lekker naar bed, morgen een druk dagje met werk… en wat wordt t warm! heb er geen zin in!! Maar als ik niet ga, komen er ook geen centjes he…
morgenavond zal ik op iedereen reageren… ben nu veels te moe.
weltrusten iedereen!!
goede morgen
Vliegje gefeliciteerd meid! Geniet van deze dag! Ik heb net ook een kindje op de wereld gezet, dus ben net thuis en ga lekker slapen, want moet nog 8 dagen werken! Succes meiden
Hoi!
Vandaag is dag 27, dus NOD (zie mijn cyclus in de banner). Had op dag 22 bloed, maar daarna niks meer. Begin het vandaag toch wel weer heel spannend te vinden. Als er vandaag niks komt, koop ik vanavond een test. Maar die doen we dan pas donderdag! Want ik voel me niet zwanger, dus probeer niet te veel te hopen, en eerst rustig afwachten. En vanaf donderdag ben ik vrij. Dus als ik positief test op donderdag, hoef ik niet meer naar m’n werk. Als ik op woensdag zou testen, en het zou positief zijn, dan kan ik de hele woensdag geen werk meer doen, denk ik :oops:
Nou, jullie zien het: ik ben er helemaaaaaaal niet mee bezig
Dank je Marjolein!
Iev, spannend!!
Ik heb vanochtend de digitale CB gedaan… niet zwanger
Had het wel verwacht ook maar toch.
Op het patroon was de linkse 2e streep heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht te zien, maar echt heel licht. Maar daar mag je niet vanuit gaan dus…
Ik test zaterdag nog een keer. Dan is het 2 weken geleden dat mijn temp omhoog is gegaan, die vandaag overigens weer 37,1 was…
Vliegje van harte gefeliciteerd meid!!! Fijne dag!
Jammer van de ttest meid, maar misschien zaterdag?
Ik blijf elke dag met het zelfde bericht beginnen maar volgens mij zet het nu echt door.
Mag ook wel van mij want dan weet ik waar ik aan toe ben!
Vliegje: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!
Ingrid: :hug:
@Vliegje gefeliciteerd met je verjaardag :dance: :dance: :dance:
Misschien zaterdag met ochtendurine proberen?
Groetjes chico.
@Chico wrote:
@Vliegje gefeliciteerd met je verjaardag :dance: :dance: :dance:
Misschien zaterdag met ochtendurine proberen?
Groetjes chico.
Heb het vandaag ook met ochtendurine gedaan… maar ik doe zaterdag gewoon nog een keer. Misschien ben ik te vroeg. Of misschien komen de duivels toch nog voor zaterdag…
Oh ja sorry, ik zag het (ik dacht dat er stond dat je gisteravond getest had :oops: ).
Ik duim nog steeds voor je.
Hoeveel dagen na die donkere streep op je ovulatietest zit je nu?
Groetjes Chico.
Ehm… donderdag 2 weken. Morgen 2 weken geleden had ik die erge buikpijn.
Vliegje: Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de GLORIA!!! Hiep, hiep, HOERAAAAAAAAAAAAAA :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd met je verjaardag meid!!! en balen van die nega test… :hug: Maar, geen bloed is goed. Dus er is nog hoop!!!
Ingrid: :hug: Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meid!!
Iev: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Marjolein: Kunnen we jou alvast allemaal boeken voor een bevalling? Lijkt me wel gezellig! :lol: :lol: :lol: :lol:
CVS: Rust maar lekker uit meid! :-*
Kloos: Dag 37 is al heel wat… misschien de gulden middenweg pakken en op dag 38,5 testen?? en spannend hoor, zo’n sollicitatie!!
Chico: bofkont met 8 weken al een echo!! (hoewel de reden niet leuk is natuurlijk :hug: )
Kus, Gitje
Meiden ik word helemaal gek.
Nu lwordt het weer minder!
Wat moet ik hier nu van denken???
Weet precies wat je bedoeld ingrid!!!
Nu net weer een beetje bloed, maar ik denk dat ik in een week nog niet zo veel bloed heb gehad als normaal op een dag ongi…
Bij jou is het dus ook zo gek… misschien zijn er nog meer meiden die dit herkennen op kok… kijken wat bij hun het resultaat was??
Kus, Gitje
@Gitje85 wrote:
Weet precies wat je bedoeld ingrid!!!
Nu net weer een beetje bloed, maar ik denk dat ik in een week nog niet zo veel bloed heb gehad als normaal op een dag ongi…
Bij jou is het dus ook zo gek… misschien zijn er nog meer meiden die dit herkennen op kok… kijken wat bij hun het resultaat was??
Kus, Gitje
JA ik heb deze vraag bij zwanger worden neergezet…
Ok, ben benieuwd wat de reacties zijn… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@ Ingrid
Wat vreemd! Misschien toch ontpillen?
@ vliegje GEFELICITEEERD!!! Hoop dat je een fijne dag hebt, flink klussen misschien brengt het geluk op je verjaardag
Mijn buikpijn hoofdpijn en rugpijn zijn weer weg nog niet eerder zo erg geweest als gister maar nee hoor geen ongi.
eeeeeeeeeeej vliegje…GEFLICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance: met je verjaardag…balen van test, maar dat mag de pret niet drukken voor je verjaardag toch…lekker genieten meid!
nou lady’s ben net pas wakker :shock: ga nu ff snel hardlopen en dan vanmiddag naar mn werk…dus op mijn werk reageer ik weer ff…
:-*
@ kloos
Ik ga ook ff lekker sporten!
Ren ze!
@kloos wrote:
…ga nu ff snel hardlopen…
Dan doe je wel heeeeeeeeeeeel goed je best als je snel gaat hardlopen!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sorry, ben een beetje melig! :lol:
Kus, Gitje
Hahaha Gitje
Dank jullie wel meiden! En ik had wel een negatieve test verwacht. Toch heb ik het gevoel dat ik zwanger kan zijn… veel buikklachten sinds gister, (.)(.) gaan weer pijn doen. En as weekend is het pas 2 weken dat mijn temp is gaan stijgen, dus wie weet.
Ingrid en Gitje, heeeeel raar van jullie bloedinkjes! Misschien heeft het toch te maken met het ontpillen? Of innesteling??