Juni 2008 stoppers #4! Al 8 zwangere meiden!

gitje :naughty: :snooty: hahaha

ja bedoelde eigenlijk, ik ga nu snel…en dan hardlopen zeg maar…maja hey was ook net wakker he :wink:

pff ben kapot…het is veels te warm om te lopen nu zeg…ben gewoon misselijk nu…ga gauw douche…

tot vanaaf… :mrgreen:

Hihi, snapte je wel hoor Kloos! :stuck_out_tongue: :lol:

Ik hou van dat soort zinnen!!

Vind je trouwens wel een held hoor, dat je met dit weer er uberhaubt al aan DENKT om te gaan lopen, laat staan het te doen!!! Petje af!! :clap: :clap:

Kus, Gitje

hooi meiden,

@ VLiegje: harstikke gefeliciteerd met je verjaardag!!! Enne… een paar dagen geleden had ik ook zo’n heel vaag streepje, maar i kwil je geen valse hoop geven. Eigenlijk mag je er nietop kijken!

@ Chico: ahaa… maar krijg je dan maar 1 echo voor je naar de vk gaat?

@ iev: spannend meis!!!

@ Ingrid: nou, jij maakt het nu ook spannend!!! Misschien dat de warmte er iets mee te maken heeft??? ( ik hoop dat het ergens anders door komt natuurlijk)

@ Kloos en norma:wat zijn jullie actief zeg, met dit weer!!!

Ik heb vanmorgen eindelijk het echo bureau aan de telefoon gehad en een afspraak kunnen maken. De 1e echo is al op 12 augustus!!! (dan ben ik nog geen 7 weken!) Vanwege de mk is dat. ze zei dat ik waarschijnlijk dan nog een keer moet terugkomen voor een echte termijn echo en of ik dat niet vervelend vond. Ja, natuurlijk vind ik dat vervelend! :liar::liar::liar:

liefs

daffie

Daffie, das snel!!!

Maar dat streepje, was dat ook zoooooo licht dat het amper te zien was? Het leek ook iets dikker als de rechterstreep.

Ik ga er ook niet vanuit hoor…

Ik test zaterdag nog een keer mits ik niet ongesteld word.

Visite is weg, en ga nu met de hondjes lopen. We gaan vanavond lekker naar de mexicaan :slight_smile:

hellow lady’s…

net op mn werk, gelijk maar weer inloggen. Vind 't veels te gezellie hier :lol:

ingrid; heb je nu al duidelijkheid??? Is het al doorgezet of nog steeds niet…

cvs/stiekem; TOK…TOK…TOK…klets mn oren van mn kop thuis…manlief is me al zat dus vind het wel gezellie dat er hier zoveel geklets wordt :mrgreen: haha…erg he…je moet nu wel echt bij blijven met schrijven anders loop je zo achter :snooty:

iev; spannend meid!! donderdag is wel een goede dag om te testen voor je… als het postitief is dan kun je er lekker van genieten en wat is nu 2 dagen wachten :wink: btw…donderdag is ook de laatste dag van de maand, dus dan ga je leuk het nieuwe maand in :lol: :pray: :thumbup: :thumbdown:

gitje; gulden middenweg heeft wel wat, maar toch kies ik er maar niet voor…het is nu al dinsdag, voor je het weet is het al vrijdag. Ik ga denk ik echt voor vrijdag! Omdat het dan 1 augustus is en een nieuwe maand moet je goed van start gaan vind ik :stuck_out_tongue:

oh ja…wat betreft leuke zinnen…Daar heb je aan mij een goede. Ik maak vaak ook woorden die ik anders bedoel en zinsopbouw gaat regelmatig verkeerd…Maar dat komt ook omdat ik snel typ en gelijk opschrijf wat ik denk…Volgens mij man moet ik eerst denken en dan doen… :think: :oops: haha…

norma: lekker gelopen?? Ben je altijd zo actief of af en toe?? Ik vond het vandaag wel erg pittig…zo warm dat ik naar adem zat te snakken.

Ben 3 weken geleden weer begonnen met hardlopen en het is weer hard nodig. Heb al wat mensen gehoord die tegen me zeiden; ben je zwanger!? En ik weet dat ik 3 kilo ben aangekomen, dus wil dit weer btje kwijt raken door o.a. te sporten en vooral voor mijn conditie. Had wel weer een voldaan gevoel na afloop :slight_smile:

daffie: leuk hoor 2 echo’s! :dance: Super dat je zo snel mag langs komen al…Ik hoop voor je dat deze zwangerschap echt goed doorzet voor je :pray:

nou van mijn kant geen nieuws…Ik heb besloten om vrijdag 1 augustus te testen!! Lijkt me leuk, nieuwe maand moet gewoon goed beginnen vind ik…Het is nu precies een week geleden dat ik getest heb, dus ben wel nieuwsgierig :shifty: En als het niet positief is, kan ik er vanuit gaan dat ik gewoon moet wachten op mijn ongie. Heb nu al anderhalf week niet meer geklust…dus dan kan het nooit raak meer zijn…

Het is bij ons grijs buiten!! :o denk dat het zo gaat onweren… :thumbdown:

vliegje:lekker hoor naar de mexicaan…hmmm heb dr ook wel zin in :smiley: Hoe jong ben je vandaag eigenlijk geworden??? 23 of 24??

@ daffie

Tja ik moet wel anders dij ik straks 10 kilo uit in de zomer :stuck_out_tongue: En op de sportschool is er airco :wink:

@ kloos

Ja hoor ik sport zeker 2 keer per week, doe alles op de fiets ook nog. Ben zo’n 18 kilo kwijt inmiddels en die wil ik er graag afhouden :slight_smile: Vrijdag hopelijk goed nieuws voor jou!!!

norma: wow goed man, 17 kilo is een hoop!!! Kom ik aanzeuren met die 3 kilo die teveel is :oops: maar ik loop nu dus ook hard…2x in de week, wil straks naar 3x in de week, als ik wat meer conditie heb!

24, word al een oude tante :wink:

hahaha :mrgreen: je komt net kijken joh :stuck_out_tongue:

@ Vliegje…heb je een beetje een leuke dag gehad?? Enneh 24 dan kom je echt net pas kijken :stuck_out_tongue: ik ben pas oud…ben al 25 :wink:

@ Gitje

Jullie kunnen mij allemaal boeken hoor voor kraamzorg…alleen ehh als ik zelf zwanger ben dan gaat het niet lukken he :slight_smile: Maareh ik heb ene goed idee…mijn moeder kotm zowieso bij mij kramen als ik bevallen ben (die is ook kraamverzorgend) Maar dan maken we van mijn zolder 1 gote zaal met bedden…en dan kunnen we daar met zijn alle liggen en laten we mijn moeder voor ons rennen :wink: Goed idee of niet???

Meiden ik ga verder niet te veel reageren, ben dood moe. Heb va gister avond half 12 tot 4 uur vannacht gewerkt. Van half 5 tot half 9 geslapen en van 10 tot 17 uur weer gewerkt…zoals jullie snappen ben ik nu dood moe…ik ga dus zo lekker douchen en mijn bedje in!

Vliegje eetsmakelijk vanavond bij de mexicaan!

:lol: :lol: Ha Ha! Lachen Marjolein! Ik zie je moeder al rennen voor ons allen!

Vliegje: Gefeliciteerd! Zal ik 24 kaarsjes voor je branden? Of is 4 genoeg en denk je die andere 20 erbij? :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: Hard blazen he!!!

Nog steeds geen ongi hier… En de test net gekocht… Mischien wordt wachten tot donderdag wel erg moeilijk…

@ iev

We kunnen ook met zijn alle naar jouw komen de gehele zwangerschapsverlof periode…lekker weertje kunnen we met zijn alle shoppen :slight_smile: mmh dat lijkt me ook wel wat…en nemen we mijn moeder natuurlijk mee…die mag de tassen tillen van het shoppen :wink: en dan lopen wij met zijn alle op een rijtje achter onze kinderwagen s :wink:

FF nog 2 vraagjes…

Is de urine/suikertest al door iemand uitegvoerd???

En als je ovuleerd dan heb je toch slijm waarvan je draden kan trekken…kan je dat ook met opgedroogd sperma…? Sorry voor de gore praat maar ik vroeg het me af…ivm het volgende

Baalde gister namelijk als een stekker…we hadden net geklust en had mijn tanden gepoetst in bed zodat ik er niet uithoefde en leeg zou lopen :wink: Maar na 10 minuten werd ik gebeld voor een bevalling… dus liep ik alsnog leeg :frowning:

Nu had ik vanmorgen echt veel slijm en flinke draden…dat merkte ik bij het afvegen…maar als het zou betekenen dat het mijn eisprong nu is dan loop ik 4 dagen achter…heb ook nog niks in mijn buik gevoeld…???

Wie weet raad :wink:

Als je slijmerige afscheiding hebt, volgt je ei toch een van de volgende dagen?

Dus dan hoef je niet achter te lopen.

Leuk idee trouwens van je ma :slight_smile:

Iev, ik wil die andere 20 ook :frowning: hahahahahaha!

Meiden… ik ben ongesteld geworden denk ik…

Ik heb de laatste week, steeds als ik ergens heen moest, een tampon in gedaan.

tijdens het eten had ik het er nog over met mijn man, dat als in eind augustus nog niet ongesteld ben, ik de dokter ga bellen. Mijn lichaam mag best ontpillen, maar 3 maanden niet ongesteld zou ik echt abnormaal vinden.

Komen we net thuis, ik naar de wc. Tampon eruit… bruinig… Niet veel, maar het is wel oud bloed. Ik heb sinds gister ook zo’n ongie gevoel in mijn buik en mijn boobs doen erg zeer.

En nega test vanochtend dus had het wel verwacht.

Vind het ook niet erg, ben allang blij dat er een einde komt aan de 1e cyclus.

Morgen is het namelijk 2 weken geleden dat ik mijn ei dacht te hebben, zware krampen. En dat klopt dus wel, dus ben daar heeeeel blij mee!!

Ik hoop dus dat het door gaat zetten.

Ik hou jullie op de hoogte, op dit moment ook weer buikpijn, dus hoop echt dat het doorzet en we de volgende ronde in kunnen.

Ik heb nu een cyclus van 54 dagen gehad (als ik vandaag echt ongie ben geworden en had op dag 41 mijn ei. Erg lang, maar als het goed is komt ie dus wel.

Ik had de dag voor mijn ei ook een tempdip, 36,6. En op de dag 36,8. Toen 36,9 en daarna alleen maar 37. Dus het zou wel kloppen…

even afwachten dus of het doorzet.

@ vliegje

Maar het is toch zo dat je die slijmerige afscheiding voor de eisprong hebt…???

Wat fijn dat je ongesteld begint te worden…ik hoop voor je dat het ook echt doorzet…dan betekend het in iedergeval dat je lichaam het doet…als je snapt wat ik bedoel :wink: En dan weet je ook eindelijk waar je aan toe bent…

Ik ga naar bed doei doei slaap lekker allemaal

@marjolein98 wrote:

@ vliegje

Maar het is toch zo dat je die slijmerige afscheiding voor de eisprong hebt…???

Wat fijn dat je ongesteld begint te worden…ik hoop voor je dat het ook echt doorzet…dan betekend het in iedergeval dat je lichaam het doet…als je snapt wat ik bedoel :wink: En dan weet je ook eindelijk waar je aan toe bent…

Ik ga naar bed doei doei slaap lekker allemaal

Ja vóór de eisprong ja. Je had je ei al eerder verwacht dan?? Nu je het zegt, ik meen me iets te herinneren, wat je geschreven hebt.

Ja ik ben ook blij dat het gewoon werkt.

Ik baal wel dat ik minder kans heb, omdat ik 1x per 2 maanden ongesteld wordt, zoals vroeger dus ook…

Nu maar hopen dat deze cyclus hetzelfde is, dan weet ik mijn ei ongeveer te vinden.

Trusten!

hallo iedereen!!

allereerst vliegje, van harte gefeliciteerd meid!! Nog een fijne avond toegewenst!! En als verjaardagscadeau: je ongi is doorgebroken. Liever hadden we een positieve test, maar nu weet je idd wel waar je aan toe bent met zo’n lange cyclus! :hug:

marjolein, weltrusten en slaap lekker! en nee, heb de urine/suikertest niet uitgevoerd.

norma, zoveel kilo’s kwijt… super zeg!!! (nu ik nog :oops: )

daffie, met 8 weken een extra echo… toch wel bijzonder :smiley:

kloos, dat je dat kan, hardlopen in deze hitte… heb al moeite om te blijven staan, whaha

cvs; sja…ben graag sportief bezig. Heb alleen een half jaar niks gedaan en dat is echt te lang…kilo’s vliegen er op en de conditie is niks. Hardlopen is kwestie van doen…en dan steeds een doel stellen, elke keer verder.

vliegje: eindelijk!! :thumbup: mag ook wel die ongie van je…hopelijk zet het door en dan weet je waar je aan toe bent…wat cvs zegt; liever een positieve test, maar toch weten wat je cyclus is, is ook fijn! :-

marjolein; weltrustuh :-
wat betreft slijm? don’t aks me…ben een leek op dat gebied :mrgreen:

iev: spannend meid :pray: tis al bijna woensdag, dus nog maar 1 dagje wachten…(dag vliegt zo voorbij joh :wink: )

nou bijna klaar op mijn werk…nog 3 kwartier en dan kan ik naar huis. Morgen weer vroege dienst…dus korte wissel :x maar goed…ben ik wel om 3 uur weer vrij :smiley:

Vliegje: wat jammer voor je als je nu echt ongi bent. Maarre… als je echt maar zo weinig ongesteld wordt… misschien heb je dan wel PCOS! (kijk anders even op: http://www.nvog.nl/files/pcos.pdf )

Als ik er aan denk zal ik de suiker/urine test doen, but believe me: it won’t work! :wink:

Daffie: kreeg jij nou op 12-08 je 1e echo? Ik zal hem dan ook doen, dat is op de verjaardag van Kyan :mrgreen:

Marjolein: zou fantastisch zijn als je moeder dat wilde doen! Gezellig met z’n allen een potje lopen baren, gewassen willen worden, voeden…etc! Hahahaha :lol: Enneuh: die zaadjes vinden hun weg wel hoor! Ook al loop je leeg :-*

Iev: tja, als die test eenmaal binnen is, zie er dan maar vanaf te blijven… :snooty:

Kloos: klopt als een bus! Voor je het weet loop je 10 pagina’s achter :shock: Haha :wink: Het wordt wel steeds later he, dat testen bij jou! Dat je het zo lang kan volhouden… :clap:

Hier verder alles prima. Kyan ligt lekker in zijn bedje te zingen :inlove:

Gisteravond deed ik mijn BH uit… AU AU AU, snel mijn borsten vasthoudend kijk ik naar manlief en vraag hem of de ramen op zolder al dicht zijn. Ik kijk naar zijn gezicht en zeg: Ja, ze doen pijn! Zegt ie: maar dat is nu toch nergens nog voor nodig? (hij keek quasi onschuldig)

Lekker is dat! :roll:

Heb een beetje ongi-pijntjes nog steeds, maar verder nergens last van gelukkig.

Hoi,

@Daffie, als het goed is krijg ik er 1 met 8 weken en 1 met 12 weken, ik zal morgen eens bellen.

De vk die dacht dat ik er maar 1 zou krijgen en dan mocht ik zelf kiezen wanneer. Maar de gyn zei dat ik dus eerder de echo’krijg en dan nog 1 en als dan alles goed is mag ik naar de vk.

@Vliegje, ik wilde dus zeggen dat alle kansen nog open liggen als 2 weken geleden je eisprong was, maar ik zie dat je vandaag waarschijnlijk ongie geworden ben. Dat is opzich wel fijn natuurlijk!

@Marjolein, het maakt opzich neit zo veel uit hoor als je wat sneller op staat na het klussen, er blijfen altijd nog genoeg zaadcellen over :wink:

@Schaapje, Claud en Jentel hoe is het met jullie?

@Norma, netjes zeg zoveel kilo’s kwijt :clap: :clap: :clap:

@Iev, spannend zeg! het is bijna woensdag.

Wie ging er nou trouwens ook alweer in afrika trouwen? ik was benieuwd hoe de bruiloften daar gaan :mrgreen:

Vandaag voor voorlopig het laatst wezen paardrijden in het bos in Roosendaal.

Ik heb samen met een vriendin een paard gehuurd en een buitenrit besproken. Was echt leuk! ( op de dazen na :evil: :mrgreen: ).

Net nog even wat aan de strijk gedaan en dan zo naar bed want nu ben ik echt moe.

Groetjes Chico.