@Stiekem, mijn borsten gaan ook als een trein de afgelopen paar dagen, haha, dat had ik bij Jorrit niet zo snel hoor. Ik grapte al tegen mijn man dat het er 2 zijn, haha.
Nou ja, dat vind ik ook best
Groetjes Chico.
Haha, ja dat schoot ook even door mijn hoofd idd. Maar het lijkt teveel op mijn vorige zwangerschap,
dus ik ga er vanuit dat ik er maar 1 draag :mrgreen:
Moest vanmiddag even rennen om het groene licht te halen, maar ik rende een beetje stijf, omdat het anders zo zeer deed⦠hahahaha
Chico, woon je in de buurt van Roosendaal??
Nou rode duivels hebben tot nu toe nog niet doorgezet⦠stinkt wel vind ik⦠(sorry hoorā¦).
Ik heb wel veel buikpijn.
Ik zal te denken⦠zou een eventuele innesteling kunnen?
Morgen 2 weken geleden dus krampen gehad. Vrijdag 2 weken geleden is mijn temp aanzienlijk gaan stijgen, vanaf zaterdag 2 weken geleden 37 of meer.
Ach ik moet me niks in mijn hoofd halen, het zijn gewoon de duivelsā¦
Trusten meiden!
@Chico wrote:
Hoi,
Wie ging er nou trouwens ook alweer in afrika trouwen? ik was benieuwd hoe de bruiloften daar gaan :mrgreen:
Groetjes Chico.
Dat ben ik!!! Nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we weg. Maar mijn verloofde S is wel daar geboren, maar zijn ouders kwamen uit Engeland. Net als veel Nederlanders naar Zuid-Afrika gingen, gingen veel Engelsen naar Zimbabwe. En dus lijkt de bruiloft meer Engels. Maar ik heb een aantal Engelse ātraditiesā eruit gehaald. Zo hebben zij bijvoorbeeld een of een paar vriendinnen als ābruidsmeisjeā. En die trekken dan allemaal dezelfde jurk aan. Nou, dat zie ik mijn vriendin niet doen :roll: Dus zij heet gewoon āgetuigeā en trekt lekker aan wat ze zelf wil. :lol:
En verder lijkt het veel op een Nederlandse bruiloft. Dus gewoon een witte jurk en een āambtenaarā die het praatje houdt. En de ringen natuurlijk⦠Ik zal later wel wat fotoās plaatsen.
Trouwens: we hebben een fotograaf geregeld van daar ter plaatse. Maar ik was niet erg onder de indruk van de voorbeeldplaatjes die hij toestuurde. Ze zijn wel scherp enzo, maar de composities zijn niet zo leuk. Dus ik heb goed naar Vliegjes voorbeelden in ons forum gekeken en ga proberen zelf een beetje de regie van de fotoās te doen. Zodat wij ook leuk een foto van de ringen in het boeket hebben!! Vliegje, bedankt!!!
@ Kloos: Goed zeg, van dat sporten. Ik ben ook sinds een half jaar ofzo aan het hardlopen en inderdaad steeds een paar minuutjes langer proberen. En als het niet wil, gewoon een keertje een korte sessie en een paar dagen later weer proberen. Iets doen is altijd beter dan niets doen

@Vliegje: nou, nou, nou⦠Het wil ook maar nier duidelijk worden bij jou. Maar ik denk dat het wel doorzet. Ik hoop het voor je.
Nog steeds geen ongi⦠Dag 28 vandaag⦠En morgen gaan we testen.
Iev, ben benieuwd En graag gedaan natuurlijk alhoewel ik niks heb gedaan hahaha.
Plaats je wat fotoās hier?? Ben erg benieuwd hoe je eruit ziet
Hier dus nog niks doorgezet. Vandaag moet ik weer naar kantoor, vanavond krijg ik nog wat visite voor mijn verjaardag maar wil eigenlijk ook nog aan het huwelijk werkenā¦
Fijne dag meiden!
Hallo meiden,
Nou de ongi is hier goed doorgezet. Kon vanmorgen nog maar net op tijd bij de wc komen :mrgreen: sorry!
Maar wel opgelucht hoor. Weet ik waar ik aan toe ben.
Ik ga voor de volgende cyclus maar uit van 29 dagen. Op e helft van de afgelopen 3 klungel dagen.
Vandaag ben ik niet veel op KOK. ONZE KLEINE MEID IS 3 JAAR GEWORDEN!!!
Tot later meiden!
xx
Gefeliciteerd Ingrid!!! Balen van je ongie, maar dan kan je er weer tegenaan
Fijne dag vandaag. Ik ga werken, doei meiden!
Ingrid: van harte met je meisje! Hopelijk heb je een mooie dag :-*
Wel balen van je ongi meid, maar dan kan je nu weer met volle moed er tegen aan!
Vliegje: succes vandaag, we :thumbup: :thumbdown: nog steeds voor je!!
hey meiden zit alweer op het werk (rustig zoals je ziet
)
Vannacht slecht geslapen, omdat mn man zat te zeuren van de pijn. Wel zielig voor hemā¦sinds de operatie heeft last van kuit, die constant stijf is. Ik heb gezegd dat ie vandaag maar ff de huisarts op moet bellen voor de zekerheid. Dus ik hoop maar dat hij dat straks doet.
Zelf had ik toen ik weer wakker werd lichtelijk last van misselijkheid en een heel klein btje onderrugpijn. Dus denk dat het eind van de week wel duidelijk wordt of ik ongie wordt of nietā¦
Ingrid; gefeliciteerd met je kleine meid!!! :dance: maak er maar een gezellige dag van! jammer van je ongieā¦maja je weet wel wat je cyclus nu is :-
vliegje: hoop wel voor je dat het doorzet vandaag, dan weet je zeker dat het je ongie is :hug:
stiekem/chico; lijkt me idd ook wel bijzonder als je een tweeling zou dragen Bij mij in de familie zijn er wel wat tweelingen. Mijn moeder is van een tweeling (helaas heeft haar tweelingbroertje maar 1 dag geleefd) en mijn tante, zus van mijn moeder heeft ook een tweeling. Ze zeggen dat tweelingen een geslacht overslaanā¦dus wie weet :shock: zou het ook wel super vinden hoorā¦vroeger wou ik altijd dat ik van een tweeling was, dan had je altijd iemand bij je :roll:
zo ga nu ff snel wat aan mn werk doenā¦kijk zo wel weer ff :-
Goedemorgen
@ vliegje jeetje denk je eindelijk zekerheid te hebben zet het nog niet door!! Hopelijk snel!
@ iev Wat spannend om daar te gaan trouwen. Je post toch wel een paar fotoās he?
@ ingrid Gefeliciteerd met je meid! Maak er een leuke dag van.
Hoi,
@Iev, leuk hoor dat je daar gaat trouwen! en grappig dat de engelse normaal zoveel bruidsmeisjes hebben in dezelfde jurk, haha, ik dacht dat dat juis echt Amerikaans was.
Ik kan me voorstellen dat je vriendin dat niet doet, haha.
Ben benieuwd hoe je fotoās gaan worden! mijn trouwfotoās zijn ook super, met leuke dingen erin bewerkt.
Ze moeten ook echt naar je zin zijn want je kan het niet meer over doen.
Ben benieuwd wat je test morgen!
@Vliegje, dat schiet niet op zo.
Mijn ouders wonen in roosendaal, op de landerijen ken je dat?
Ik woon in Spijkenisse.
@Ingrid, gefeliciteerd met je dochter! je hebt mooi weer in ieder geval!
En fijn dat je nu weet waar je aan toe bent!
@Kloos, zielig voor je man zeg. Ik zou ook de dokter maar bellen als ik hem was.
En spannend voor jou, ik ben benieuwd wat je gaat testen, ik hoop positief!
Vanmorgen even naar de gyn gebeld ( de assisitent dan ).
Ze zei dat het vaak voorkomt dat je zo snel weer zwanger bent na een miskraam. Nou dat vind ik helemaal niet erg hoor, haha.
Ik mocht morgen al voor een echo, maar dat is wat overdreven omdat ik dan nog niks weet haha.
Het wordt nu 25 augustus. Helaas heeft mijn man ochtenddienst, maar mijn moeder gaat mee ( ik durf niet meer alleen ).
Mijn ouders zijn de enige die het weten verder niemand dus ik had niet veel keus, haha. Maar met zoiets wil ik dan toch mijn moeder mee hebben hoor, als mijn man niet kan.
Nou ik ga weer verder.
Groetjes Chico.
chicoā¦ik ben ook super nieuwsgierigā¦het liefst ben ik gelijk zwanger, maar ben ook realistisch omdat het mijn 1e ronde is
Balen dat je man niet mee kan naar de 1e echo. Wel fijn dat je ouders het weten en dat je moeder mee wilt
heb toch maar naar mijn man gebeld dat hij even contact met de poli moet opmenen. Liever het zekere voor het onzekere toch?
Dames, weet niet wat ik moet denken⦠heb geen bruinverlies meer. Dat beetje wat ik gister had was nog veel voor een inlegkruisje. Wel veel buikpijn en ook misselijk nu⦠kan dat bruinverlies bij een late innesteling horen??
Gitje, jij hebt dit toch ook gehad??
@Chico, das al snel een echo! Gaaf zeg!
Ik woon vlakbij Roosendaal, ken alleen niet die plek die je noemt.
@kloos, ben zoooo benieuwd wat er bij jou uit gaat komen. Ongie, of misschien al zwanger!
Vliegje toch, wat hou je het spannend! Ik had een innesteling bij 6 weken. Het kan zelfs nog tot max. 8 weken duren voordat er een innestelingsbloeding komt. Maar sommige mensen hebben helemaal geen innesetelingsbloeding⦠Gewoon afwachten dus.
vliegje: echt geen idee of het je innestelingsbloed zou kunnen zijnā¦Hoop ut wel voor je⦠:-*
enneā¦ik ben ook wel benieuwd wat er eind van de week gebeurd. :shifty: hoop iig duidelijkheid nog maar 2 dagen wachten⦠:dance:
Kloos: ga je nu vrijdag testen? Hoop het zo voor jeā¦
Yup vrijdag heb ik met mezelf afgesproken maar moet wel heel vroeg werkenā¦dus ik hoop niet dat ik het vergeetā¦
vast niet; denk zelfs dat ik eerder wakker wordt, omdat ik weet dat ik van mezelf mag testen. Zelfdicipline he
Ha, die Kloos: VERGETEN??? Doe je echt niet iddā¦haha. Ik zal je zeggen: je bent vast voor de wekker wakker, haha :mrgreen: