IEV, GEFELICITEERD!!! :D:D:D:D
gaaf zeg, jeetje! Veel plezier op je huwelijk!!!
kloos, heeeeel veel succes morgen, jij moet de volgende zijn hoor!!
Gitje… hou de moed hoog he… :hug:
Iev; ik wil je een hele fijne trouwdag toe wensen. lekker van genieten en laat het maar allemaal op je af komen! Ben idd benieuwd of je ouders het aan je merken of je zwanger bent…wie weet. Gaaf dat je daarna ook nog met zn allen op safari gaat…super hoor. Tot over een paar weekjes! :-*
oh ja…niet vergeten wat trouwfoto’s te laten zien he?
cvs; ik ga er voor :mrgreen: :shifty:
@ Iev Als je dit nog leest; heel veel plezier, hopelijk word een hele mooie ervaring!!!
@kloos tsja ik wacht nog steeds Dag 55 vandaag sinds ik mijn pil had moeten halen.
Ik moet maandag naar de HA om te praten over de scan en ik ga ook even melden dat het dan dag 59 is al verwacht ik niet dat dat wat uitmaakt aangezien het nog wel 3 maanden kan duren voordat ik ongi word.
Bij jou ook nog niks in aantocht??
WOW ik was even uitgestapt bij deel drie blz 25 en dan zitten jullie al weer op deel 4 blz 7. En wat lees ik… NOG MEER ZWANGEREN!!!
ECHT ALLEMAAL SUPER GEFELICITEERD!!!
Hier even een berichtje over de stand van zaken. We zijn druk bezig geweest met de verhuizing. Gisteren zijn ze het huis leeg komen maken. En in de ochtend kregen we een telefoontje van de makelaar dat de kopers van ons huis de papieren niet op orde en dat de overdracht die vandaag zou plaatsvinden wordt uitgesteld! 1 week gewoon. Echt gekkewerk. Maar goed de extra kosten kunnen we verhalen op de kopers.
De zwangerschap verloopt goed. Afgelopen maandag naar de gyn geweest en een echo gehad. De datum van rond de 7wkn klopte iig. Ze kon heel slecht een echo maken ivm littekenweefsel op mijn buik. Maar we hebben iig een hartje gezien. Dat was wel een opluchting. Nu ben ik alleen maar heel erg moe. Zit bij mijn moeder in de tuin even achter de lap top en ga zo even een tukkie doen met dit warme weer. Whaaa
Ik hoop dat het lukt om weer een beetje bij te blijven.
Meiden zet 'm op met zwanger worden!
Liefs Arola
Iev, geniet ervan meid!! En we willen graag foto’s zien he!
Marjolein, ook voor jou wordt het spannend, nog een weekje he??
Kloos, succes morgen met testen!
Gitje, das balen zeg… pffff hopelijk heb je ook snel zekerheid!!
Hier verlies ik ook nog een beetje bruin, maar tis nog geen 1 tampon per dag (ik wissel wel natuurlijk maar bij wijze van).
Norma, ook voor jou balen! Tjee, ook zo’n lange cyclus. Weet hoe je je voelt!
Doei meiden, moet weer naar kantoor (ben tussen de middag altijd uurtje vrij, poets ik altijd maar vandaag was ik snel klaar )
hoi hoi,
@ ingrid: Zit ik nog ff terug te lezen, zie ik dat je ongi bent geworden :hug: balen zeg… ik had het je echt gegund! Nou ja, dan ga maar een hele berg hormonen naar je sturen voor deze ronde! :: :: :: ::
@ Iev: Heel veel plezier! Ik hoop dat je een hele mooie dag hebt en dat je je geheimpje kunt bewaren!
@ Kloos: ik duim!!! :thumbup: :thumbup:
@ Norma: ik hoop dat de ha er iets over kan zeggen! Want op deze manier duurt het wachten we heeel lang!
@ Arola: balen zeg, van die verkopers! Waar ‘wonen’ jullie nu? Of kon jenog in je oude huis blijven? owww… :inlove: foto foto foto foto :mrgreen:
@ vliegje: dat je daar zin in hebt!! Zo tussendoor… pffff…
liefs
daffie
Iev: maak er een mooie dag van, he? Ben erg benieuwd naar je foto’s en je verhalen… :dance:
Hoi meiden,
Ik kom net uit het ziekenhuis want ik had alweer wat bloedverlies (heel weinig, maar toch genoeg voor stress ).
Er is gekeken maar op de echo was natuurlijk niets te zien.
Er is bloedgeprikt en de hcg was 599. Morgen moet ik weer prikken.
De arts had het ook over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dat hij dat wil uitsluiten.
Ik mocht ook al in het zieknhuis blijven ( want dan kunnen ze met een kijkoperatie kijken ), maar ik wacht eerst morgen het hcg wel even af.
Om 8 uur moet ik er zijn en rond 11 uur krijg ik de uitslag.
Ik heb zo’n lijstje gevonden op internet met de hcg waarden per week en als ik daar naar kijk is het hcg niet heel laag volgens mij.
Al met al, ik baal ervan en hoop dat het goed komt.
Groetjes Chico.
@ Chico Jeetje wat vervelend meid! Je zult wel geschrokken zijn!
Ik hoop op goed nieuws morgen!!
oh meid, ik hoop dat die uitslag goed is en dat het al zeker geen buiten baarmoederlijke zwangerschap is…
dat was schrikken zeker??!!
Doe rustig aan chico!
Chico, sterkte!!! Jee, das schrikken. Hopelijk is morgen alles oke!
@ Chico
Meid jeetje van klote zeg (sorry voor mijn taal gebruik)…ben je zo blij en dan dit…hoop voor je dat het goed komt en dat het zeker geen buitenbaarmoederlijkezwangerschap is…want dan ben je nog verder van huis. Ze hebben in het ZH toch wel gezegd dat zodra je buikpijn krijgt je moet bellen???
@vliegje
Bij jouw schiet het ook niet echt op he…net zoals bij kloos :s en arola…sterkte met wachten meiden…hoop dat ers nel wat meer duidelijkheid is
@Kloos
Ik ga ook voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Bij mij duurd het nog een weekje…denk ik…heb deze maand geen eisprong gevoeld en wel de afgelopen dagen pas slijmverlies (aan de late kant dus) gehad :s Maar als er donderdag geen ongi is…gaan we testen :)…spannend! Ik ben dan lekker vrij dus komt wel goed
Ik hoop het zo dat ie dan positief is…dan hebben we hier drie zwangere bruidjes
@Iev…denk dat je wel al weg bent maar heel heel veel plezier…en wel ja (yes ) zegen he
Bedankt meiden!
@Marjolein, zodra er buikramp komt ofzo meot ik gelijk naar de ehbo en mag ik niet thuis gaan zitten afwachten.
De vervangend verloskundige wilde mij zowiezo morgen pas terug laten bellen naar haar, of ik me daar in kon vinden :eh: :? , wat denk jezelf wilde ik bijna zeggen :evil:
Groetjes Chico.
@ Chico
Dan is het goed Tja mijn zusterlijkgevoelens komen naar boven.
Heb namelijk op de kraamafdeling/gynaecologie gewerkt…en ik weet wat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan veroorzaken…dus vandaar. Ik dacht kan het beter zeggen dat je het te veel hoort dan dat je van niks weet en je straks een eileider kwijt bent…dat willen we niet he?!
Meid heel veel sterkte met afwachten tot morgen :hug:
@ Chico, meissie toch!!! :hug: :hug:
:: ::
@ vliegje, mijn vloeien is in de afgelopen 1,5 week niet meer geweest dan bij een normale ongi in ongeveer 3/4 dag… dus ook zo super weinig.
Had vandaag de dokter gebeld en hing al 10 minuten in de wacht toen ik enorme krampen kreeg, ik dacht: ONGI!! Dus heb de telefoon er maar weer op gegooid en naar de wc gegaan, maar wat denk je… helemaal niets… :roll: En toen was het 10 uur geweest en te laat om nog te bellen… pffffffffffffffff, loop dus ook al ander halve week met maandverband in, voor het geval dat… lekker hoor met dit weer… :? :lol:
Kus, Gitje
Doe je niet tamponnetje in dan? Vind ik lekkerder met dit weer haha.
Ik heb wel nu en dan krampen en dan denk ik, nu is het los gebarsten, maar niet hoor…
Af en toe misselijk, maar het hoort er allemaal bij denk ik…
Heb net mijn site geupdate met de huwelijksfoto’s en bladen van het album van 11-07. Veel werk, maar tis weer up te date.
Nu met onze rimpel naar cursus. In deze hitte… neem de koelband maar mee, arme kind in die hete auto…
Doei meiden!
Vliegje, moet het even zeggen hoor maar:
:inlove: Wat maak jij een prachtige foto’s!! :inlove:
Kus, Gitje
@ Gitje
Wat een ellende, het schiet bij jouw ook nisk op he…en maandverband in al 1 1/2 week pfff zou ik echt geen trek in hebben…en een tampon ook niet. Mijn voorkeur gaat wel uit naar tampons…maar als je al 1 1/2 week zo’n droog ding in hebt…ieeeh bah lijkt me helemaal niks…maarja je moet wat he! Sterkte meisie met wachten!
@ Vliegje
Heb ff je site bekeken…echt mooie foto’s maak je…en ook hele mooie pagina’s…had ik je nou maar eerder “gekent”…haha
Hallo,
Brigitte heeft tot aan gisteren een lege fles gehad met slapen (in plaats van een speen)
We willen het nu afleren. Maar mén wat een drama, ze was er ook zo aan gehecht. 's nachts wakker, fles en slapen.
Maar ik vraag me nu serieus af of ik er mee door moet gaan…
Wat zouden jullie doen?
Hoi Ingrid
Ik weet niet zo goed wat ik zou doen. Ik zou denk ik eerst nog even volhouden dat ze hem niet krijgt. Maarja als het echt zo’n drama is zit je daar zelf ook niet echt op te wachten… :wall:
Succes :roll:
Liefs, Marjolein