@Kloos en Jentel, wie weet zijn jullie wel zwanger! Wanneer testen jullie??
Hoe wij het gaan vertellen als de tijd ooit daar is?
Wij laten een kaart drukken bij onze drukker (een goede vriendin werkt daar dus zij zal het wel als 1e weten…).
Met een baby erop (van ons 2e lijstje ).
Daarin zetten we een gedichtje en maken babysokjes erin vast ?
We weten het al helemaal, nu maar hopen dat het ooit kan.
Verder willen we PROBEREN het pas met een week of 8/10 te vertellen. Liever pas tegen de 10 weken…
Ja morgen op mijn nod, heb ik met Jay ook gedaan.
En Mijn Man begint morgen later. dus vandaar.
En mijn vriendinnetje komt langs dus is wel leuk als het zo mag zijn.
Ik vertel het alleen aan haar, zij weet alles.
Voorde rest probeer ik zo lang mogelijk mijn mond te houden… :silenced:
En vliegje wanneer test jij weer?
Kuss Miranda
pff :shock: vandaag afgelost door een collega zegt ze: moet je mij niet iets vertellen?? ikkuh hoezo? :eh: nou gewoon…wel alles goed met je dan?? Ja hoor geen problemen. Keek me lachend aan…naja ik zei zelf al wat is er? Dus ik zei maar wat een andere collega vorige week ook al zei…Denk je dat ik zwanger ben ofzo?? Ja, klopt dat? :eh: :eh: nee, niet dat ik weet
Nu denken ze dat omdat ik in mn gezicht ben aangekomen. Klopt wel ben sinds mn operatie in februari wel wat aangekomen, alleen de laatste tijd wel wat meer. (totaal 3 kilo aangekomen ofzo) maja dat is niet van de laatste maand volgens mij, en ook al was het zo dan lijkt het me wel heel sterk :shock:
zondag is mijn pilcyclus NOD zeg maar, maar ik denk niet dat ik dan ga testen. Ik doe dat maandag of dinsdag wel als ik nog geen rood zie zeg maar.
Haaai meiden,
@ Vliegje
Balen zeg…het is vast nog te vroeg. Hopelijk van het weekend leuker nieuws!
@ Jentel
Spannend morgen testen…Ik hoop op een positieve test :**: wat geluk!
@ Kloos
Als ik dat allemaal zo hoor bij jouw…zou jij wel eens zwanger kunnen zijn…leuk leuk leuk! Wel balen van die misselijkheid, hoop niet dat het van het ontpillen komt…dan zou echt klt zijn!
In mijn gezinnetje hebben ze het hun ouders verteld door ze een boekje van nijntje te geven. Kleine Pluis…zo kun je dus de eerste keer ook het boekje geven opa en oma pluis…ik vind het helemaal een super idee! Komt ook omdat ik nijntje verslaafd ben…dus de kans dat ik het zo ga doen is heel groot!
Ik ga lekker ff eten…heb vanavond heerlijk een avondje alleen…
Kloos spannend hoor.
Als de andere het al zeggen.
Kuss Miranda
Jentel :thumbup:
:-* Lieke
@Kloos, volgens mij ben je gewoon zwanger hoor! Wanneer test jij precies??
Jentel, succes morgen! Hoelaat test je???
Ik test zaterdag pas weer. Heb sinds vanmiddag erg last van mijn rechterkant in mijn buik, onderin. Lijkt mijn eierstok…
Ik heb net nog ‘even’ een dure camera gekocht… echte PROF camera. Pffffff doet zeer zoveel geld… Maar goed, tis voor een goed doel he.
Woooowww… 3 pagina’s in 1 dag… Dat is echt niet bij te houden! Zeker als je op vakantie gaat ofzo… Doen jullie een beetje rustig aan?
Nee hoor, ik vind het reuze leuk om allemaal te lezen. Leuke ideeen ook om het te vertellen. Wij hebben het daar nog helemaal niet over gehad. Maar is natuurlijk ook wel moeilijker, omdat we in Dubai wonen. Dus eerst maar eens afwachten of het gaat lukken en dan kijken of we plannen hebben om de familie te bezoeken. We zien dus tegen die tijd wel.
Alhoewel…Ik zat ook te denken om een mail te sturen met drie foto’s van ons. De eerste gewoon samen op de bank. De tweede samen op de bank en ik met een kussen onder mijn trui. De derde met een babypop in onze armen. Maar dat is dan meer voor de vrienden enzo. De ouders vertellen we het natuurlijk per telefoon.
Vliegje als het hier gelukt is … is jou camera voor mijn doel :lol:
Lieke je weet me ook overal te vinden. :-* :-* :-*
Iev grappig zo met die foto’s.
Kuss Miranda
Haha Jentel
Hou ik je aan
Zou leuk zijn als we van allemaal foto’s maken als we zwanger zijn allemaal. Soort groepsshoot hahaha.
vliegje, balen meid, maar misschien heb je inderdaad wel te vroeg getest… dat hoop ik in ieder geval.
Kloos, dat gedichtje heb ik op papier staan. Wij willen het ook graag zo gaan vertellen iig aan mijn ouders. Met een fotolijstje en dat gedichtje erin… Ga jij nog eerder testen dan je nod?
Jentel, succes morgen, zal voor je duimen. Hoe laat ga je testen??
Vliegje, laten we hopen dat we allemaal tegelijk zwanger mogen zijn… dan is een groepsfoto wel erg leuk natuurlijk!
ff snel tussendoor hoor. Ben grey’s anotomy aan 't kijken. Is gisteren een vijfling geboren in de serie. Dus ben wel benieuwd. Sinds vorige week vind ik de serie leuk, dus volg het nu helemaal
CVS; ga niet eerder testen dan mn nod nee. IK denk wel dat ik niet op dinsdag wacht maar dat ik maandag al test. Mits ik niet ongesteld ben. Zondag was ik normaal met mn pilcyclus ongesteld dus daar ga ik vanuit.
ben zo weer terug met verdere reactie…'t begint weer
Zo ben ik ook weer ffies
Spannend allemaal meiden
Sjips nu gaan wij vrijdag op vakantie en dan weet ik pas over ruim een week hoe of wat!!! dat hou ik niet vol hoor! :mrgreen:
Ben al druk aan het pakken geweest.
morgen nog wat laatste dingen. Vrijdag nog ff hier poetsen en begin van de middag gaan we dan lekker weg!
Er komen een hoop tests aan lees ik, spannend hoor!
Mijn HA is op vakantie en haar vervanger vind ik zo’n vervelende kerel dus ik moet even geduld hebben. Ik wilde toch even babbelen over alle klachten. Nog even geduld tot 4 augustus. Hopelijk ben ik dan al ongi geweest!!! (of zwanger )
Kan je niet ff nummer van iemand noteren, kan je smsen hahaa.
Alvast een fijne vakantie!
oh Ingrid vakantie heerlijk! Waar ga je naar toe?
jentel; maar wat anderen zeggen, zegt niks natuurlijk. Ben ook wel een btje aangekomen (teveel lekkers gegeten :oops: )
vliegje; gaaf dat je een nieuwe camera hebt gekocht! Kost misschien wel wat, maar de foto’s worden dan extra mooi natuurlijk
marjolein; heerlijk hoor avond je voor jezelf. Ik geniet er ook altijd van als mn man 's avonds moet werken. Dan heb je net ff de tijd voor jezelf…lekker tv kijken of internetten wanneer het jezelf uit komt haha… Trouwens wel een leuk idee met nijntje…
nou ga nog gauw ff verder kijken!
Jentel/Miranda: dit is de dag??? Ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !!!
En Kloos: het klinkt wel zwanger bij jou… Ook voor jou een paar duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !
Jentel/Miranda heel veel succes vandaag en vooral heel veel geluk gewenst!
Ik heb vandaag in iedergeval weer een spannnende dag voor de boeg…zodra ik thuis ben kom ik weer even kijken…vindt het zo spannend allemaal!
Kusss
Miran, succes!!