Juni 2008 stoppers #3! Al 7 gelukkige meiden zwanger!!!

Zo en weer een nieuwe deeltje!

De afbeelding ben ik nog niet blij mee maar dat komt wel.

Wijzigingen graag aan mij pb-en!

Toevoegingen ook!!!

Ik strooi nu veel geluk, hormonen etc over dit topic!!!

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

deeltje 3 alweer… gaat hard dames… al dan ook in dit 3e deel weer een zwangere erbij komt… zou mooi zijn… Nog mooier is dat de rest allemaal nu zwanger zouden worden… :smiley:

Hoi dames… alweer deel 3… leuk hoor.

Foliumzuur slik ik net een maand denk ik. Dus net voor de nwe ronde. Ik slik mama&baby van dagravit. Zit een nieuw stoje in Metafolin. it is een pure vorm van foliumzuur dat direct kan worden opgenomen door het lichaam. Foliumzuur neemt het lichaam ook wel op maar moet er wat harder voor werken. Bij de vorige zwangerschap had ik alleen maar foliumzuur en geen andere pillen.

Hier gaat alles goed. Heb een beetje een opgezette buik maar mijn darmen zijn ook ontzettend bezig. Pffff

Vandaag even wezen shoppen bij villa arena. Leuk hoor, ideetjes opdoen enzo. En een nwe vloer gekocht voor het nwe huis. Nog twee weken en dan moeten we uit ons huis. Whaaaa Maar komt goed.

Ik weet verder even niet wat wie heeft gezegd. Dus ik kan alleen maar iedereen nog een fijne avond wensen en een mooie zondag. Klusse voor de klussers!

nu al weer een nieuwe :mrgreen: gaat hard!

leuk, leuk, leuk :mrgreen: :mrgreen:

Ik ben normaal ook niet zo’n sex beest :wink:

Heb nu wel dat ik vaker zin heb…maar dat komt ook mede doordat het nu een echt doel heeft, en daar bedoel ik dan een baby mee :wink:

Dus of het door de pil komt…mmh ik denk het niet ???

marjolein, ik herken mezelf in jouw antwoord… hier namelijk precies zo

Deel 3, wow!

Leuk lijstje!!

Ik heb ook niet altijd zin in sex hoor… ben meer van het knuffelen zeg maar.

Maar sinds we gestopt zijn met de pil hebben we veeeel vaker sex! Nu alleen al sinds maandag niet meer, want we hebben het zo druk gehad, slecht geslapen, moe etc etc.

Gister heb ik 13 uur gewerkt en dan kom je thuis en wil je naar bed.

De komende weken/maanden ook erg veel werken, dus weinig tijd om heel veel online te zijn. maar doe mijn best :wink:

Ik ben trouwens al 2 avonden misselijjk. Gister tijdens het diner van het huwelijk ook. Gelijk wat ingenomen, ook barstende koppijn en kniepijn van het foto’s maken.

Maar nu ben ik weer misselijk en hoofdpijn, denk de vermoeidheid.

En weet je wat ook raar is?! Ik krijg moedervlekken bij!! Rond mijn mond. En ik vind dat toch zoooo lelijk! waar die ineens vandaan komen…

Weet iemand of die nog verdwijnen??

trusten meiden!

Ik was jullie al kwijt. :mrgreen:

Ben er ook weer…

Kuss Miranda

O sorry Mooi lijstje.

Kuss

Gevonden!!

Ik ben er ook nog en een jaartje ouder nog wel :evil: :mrgreen:

Mooi lijstje weer Ingrid! je mag mijn leeftijd omzetten naar 31 jaar.

Groetjes Chico.

Wow, wat schrijven we toch weer veel met z’n allen :smiley:

Ik gebruik sinds eind juni foliumzuur, dus nu pas 2 weken.

Wij zullen komende week weer wat vaker seks hebben, denk ik! HAhahaha…

Chico: Gefeliciteerd nog met je verjaardag!

Vliegje: geen idee of je moedervlekken nog zullen verdwijnen. Bij sommige mensen komen er meer door de zon en dan verdwijnen ze vaak ook wel weer… :S

Ingrid: tnx voor het lijstje!

liefs, Ruth

@ CVS

Gelukkig dan ben ik niet de enige op deze wereld :wink:

Had ik ook niet verwacht hoor…haha

Nou mijn ongi is alweer helemaal voor bij, eigenlijks sinds gistermiddag. Had net met wassen nog wel een klein beetje oud bruid bloed. Dus dat heben we ook weer overleefd…

Mijn boek schiet al lekker op met lezen, hou normaal niet van lezen…maar dit is leuk omdat je iets leest wat je intreseerd.

Wij hadden het laatst tocht over het nu al opletten met eten! In dit boek staat dat het dus wel heel belangrijk is om nu al op te letten. Het is zo dat wanneer je er achter komt met 4 weken dat je zwanger bent. Dan al alle belangrijkste dingen zijn aangelegd. En dat er dus wel al degelijk bloed/bloed contact is.

Dus voor mij vanaf nu geen fileamericain meer :frowning: geen biefstukjes (vanavond eten we biefstuk en dat gaat mijn laatste lekkere medium gebakken biefstukje worden :slight_smile: …ik las ook dat chips heel slecht is voor het ongeboren kind…en ik ben verslaafd aan chips…dus ook dat zit er niet meer in voor mij.

Mijn vriend zei al…je mag zeker straks helemaal niks meer eten of doen…en dat is ook zo…ga het allemaal niet te letterlijk nemen.

Ook een warm bad is voor de man heel slecht. De ballen hangen niet voor niks buiten het lichaam. De vruchtbaarheid van de man gaat bij een dagelijksbad van 15 minuten tussen de 38 en de 40 graden celcius, met 80% omlaag… (dat is best veel)

Ik ga weer even verder lezen :slight_smile:

dagggggggg

Ooohja wisten jullie trouwens dat als onze moeders tijdens de zwangerschap heeft gerookt, onze vruchtbaarheid hierdoor verminderd kan zijn…

Gelukkig heeft mijn moeder niet gerookt :slight_smile:

@kloos

Het is ook inderdaad vervelend maar ja je doet er niks aan. Ik heb wel lichte infecties steeds hoor dus die gaan inderdaad vanzelf weer over en katoenen ondergoed dragen is eigenlijk meer preventief omdat dat beter ventileert. Mijn vorige ha heeft mij vanaf mijn 16e zoveel rommel er tegen laten gebruiken dat de boel nu gewoon helemaal verstoort is. Zodra ik dus bv verkouden word krijg ik ook vast last van infecties.

En over het over tijd zijn; Ja ik ben nog steeds aan het ontpillen. Ik heb er ook weer ontzettend veel last van maar goed het is niet anders.

@vliegje zouden die spontane moedervlekken niet van alle hormoonwisselingen kunnen komen??

@ Marjolein; Ik eet drink ook niet meer wat straks als ik zwanger ben ook niet mag, zelfde theorie erachter :slight_smile: Gelukkig eet ik bijna nooit de dingen die niet mogen. Al mis ik wel wat alcoholosch in het weekend :stuck_out_tongue: maar dat is weer goed voor de lijn.

Chips heeft misschien te maken met het het feit dat er veel zout in zit wat slecht is voor je bloeddruk? Ik had chips nog nooit gehoord staat er ook een reden bij?

Het gaat om Chips en andere gefrituurde producten. Ze bevatten niet alleen veel ongezonde vetten, maar ook acrylamide, een kankerverwekkende stof die schadelijk is voor de ongebore vrucht. Het Acrylamide ontstaat door sterke verhitting, dus ook barbequen en langdurig bakken in de oven is niet goed.

Las net ook een stukje over dat je geen creme’s met retinol moet gebruiken…wat ik dus wel heb. Dit is goed voor de huid en hersteld de huid beter bij bijvoorbeeld littekens…maar zijn niet goed voor de 1e groei van een kind…

Er staan trouwens ook dingen in het boek die wel goed zijn hoor…haha!

Jee Marjolein, zo leren we veel bij!

en dat een man eigenlijk niet veel in bad mag, wist ik niet ! Gelukkig hebben wij geen bad :slight_smile:

Over mijn moedervlekken, Ingrid, geen idee… ik vind het alleen niet mooi haha.

Ik ga gauw weer aan het werk, ben vanavond nog wel even online.

Ja zo zie je maar weer meiden, er mag veel niet maar ach we hebben het er voor over en wat is negen maanden of iest meer, op een mensen leven. :mrgreen:

Kuss Miranda

Het is een erg leerzaam boek, je krijgt alleen wel veel om je hoofd geslingerd over dingen die niet mogen of niet goed zouden zijn.

Net een hoofdstuk over afwijkingen en chromosomen (?) etc gelezen. Wordt je ook niet echt vrolijk van…ach er staat heel vaak in het boek de kans op een gezond kind is echter heel veel groter…en gelukkig maar…

Mijn vriend zei net…je hebt nog nooit zoveel en zo snel gelezen…haha

Oohja zwangerschapsvitamines schijnen beter te zijn dan alleen foliumzuur slikken. Het is ook heel belangrijk dat je gezond eet op het moment dat je zwanger wilt worden…gelukkig zijn wij daar al mee bezig…wij zijn namelijk gek op ongezond eten :P…dus nu zitten we aan de verse groenten…haha! Die zwangerschaps vitamines zijn ook weer beter ivm afwijkingen. Doordat je die vitamine naast een gezonde voeding eet maak je de kans op afwijkingen nog kleiner. Het is echter geen garantie.

Groetjes

Van de zwanger worden studiebol :angel:

@Vliegje

Wat vervelend van die moedervlekjes, zijn het geen sproetjes van de zon…die kunnen namelijk ook behoorlijk donker zijn. Ik heb in e zomer ook veel meer sproetjes :s

it’s sunday :smiley:

Chico; Gefeliciteerd met je verjaardag :dance: helaas weer een jaar erbij :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

norma; dat is wel balen dat je toen zoveel rotzooi heb gekregen. Gelukkig weet je zelf wat je er het beste aan kan doen.

marjolein; je mag toch wel een x wat chips eten en wel is een x slecht eten…hoeft toch niet altijd super gezond lijkt me…

nou wat betreft sex…denk dat het bij mij dan ook zo is hoor…dat ik het graag doe voor een eventuele zwangerschap :wink: maar zeg het maar niet tegen mn man, want die vind dat onzin. Die vind dat het komt zoals het komt, en daar ben ik het helemaal mee eens. Maareh als je maar 1x in de maand wat met elkaar doet…sja dan is de kans wel erg nihil…dan maar er lekker voor gaan hahaha :mrgreen: :mrgreen: