Zoo hier nog even een vlug berichtje voor ik weer naar mijn werk ga!
Spannend, ben benieuwd hoe de testen zijn. Ik duim voor jullie POSITIEF! Ik ben echt super benieuwd…het eerst wat ik straks ga doen als ik weer thuis kom…is hier kijken
Kwa vertellen. Zodra ik weet dat de test positief is spring ik in de auto om het aan mijn moeder te vertellen…dat wil ik niet via de telefoon doen. En mijn moeder weet ook altijd alles van mij en die kan ik dus ook niks geheim houden … En ik wil natuurlijk echt wel zien hoe ze reageerd…die wil zo graag oma worden
en natuurlijk ook aan mijn vader.
Wanneer we het aan mijn schoonouders vertellen??? Geen idee, ok wel al heel snel denk ik…,maar dat laat ik over aan mijn vriend…hij mag beslissen wanneer hij dat wil vertellen…en gaat het mis…dan kunnen ze ook met je mee leven…maar mijn ouders weten het als eerste…dat is 1 ding wat zeker is :)!!!
Wel heel leuk mijn moeder werkt ook in de kraamzorg, dus mochten wij een kindje krijgen dan komt mijn moeder bij ons kramen. En om het op mijn werk te vertellen is ook wel heel leuk…ik meld me gewoon aan als iemand voor kraamzorg en dan zullen we zien hoe ze reageren…hahaha! Ik weet ook al precies bij wie ik me ga aanmelden…
Ik ga werken!
Meiden succes met de Testen… :: :: :**: hier wat geluk toegworpen vanaf deze kant!
Liefs, Marjolein
Goedemorgen!
Ik voel me niet helemaal joepie…
Best last van mijn buik en zo
nou ja zal nog wel ontpillen erbij zijn.
Over het vroeg of later vertellen. Bij de eerste zwangerschap hebben we het rond 11 weken verteld Kon het niet makkelijk meer verbergen… :mrgreen:
En daarbij…op oudejaarsavond zitten wij altijd met twee heel goede vrienden bij ons thuis het oude jaar uit. En die vertelden in de jaarwisseilng van 2004 naar 2005 dat zij hun tweede wondertje verwachtten…en Jeroen en ik keken elkaar aan en hebben samen overlegd en toen kon ik vertellen dat ik ook zwanger was!! Ik was 4 augustus uitgeteld en mijn vriendin was 7 augustus uitgeteld. Ik ben op 30 juli bevallen en zij op 6 augustus. Heel bijzonder om met zo’n goede vriendin samen zwanger te zijn hoor.
Ruth wij hebben het de vorige keer met het nieuw jaar wensen gezegd. We gaven mijnouders een hand en zeiden: De beste wensen voor 2005 opa en oma! Het duurde even maar toen drong het tot ze door! :thumbup: :mrgreen: :inlove:
Dit keer, mochten wji weer zwanger mogen worden, zullen we brigitte een t-shirt aantrekken met: Ik word grote zus.
Of ik een bestel een taartje met blauwe en roze muisjes. Maar ik denk het eerste…
Nou ik ga een poging tot eten doen!
Tot later meiden!!!
Liefs,
Ingrid
Werkze Marjolein!!!
Ingrid: auw, pijn in je buik? Hoop dat het snel over is, meid! :-* voor jou!
Leuk he, al die reacties op je zwangerschap!? Alleen de voorpret is al leuk… Wij hebben het met kerst verteld aan iedereen. En daarna kwamen we erachter dat onze beste vrienden ook weer papa en mama werden! Dus we waren met z’n 3-en zwanger, best leuk idd. Maar deze keer zal ik de enige zijn (is bijna eenzaam, haha), maar ik heb jullie nog.
Ja, leuk een t-shirt! Heb ik ook al aan gedacht, maar mijn schoonzusje heeft dat al een keer gehad in haar familie en dat heeft ze dus al eens gezien. Dus ik wil graag met iets anders aankomen, hihi!
Marjolein: Leuk idee van je om het zo op je werk te vertellen! Spannend he?
liefs, Ruth
Test=negatief.
Had ik wel verwacht, maar het kan dus zijn dat ik 2 weken geleden mijn ei heb gehad… Heb vandaag en zaterdag als NOD in mijn agenda staan, dus dit weekend maar weer eens testen.
ga gauw werken, doei meiden!
He balen vliegje! Op naar zaterdag dan maar! :thumbup: :thumbup:
Werkse nog vandaag!
zooo gisterenavond te moe om nog wat te schrijven hier…maar nu ben ik er weer!!
Arola; ik wil wel mee doen met de maart mama’s hoor als het zo mag wezen hahaha…
Norma; geen idee hoe 't op mijn werk gaat. Ben nog nooit zwanger geweest Maar ik werk voornamelijk op de receptie dus denk niet dat dit niet veel kwaad kan. En meestal wordt je niet naar risicovolle objecten gestuurd. (maar daar zit ik ook niet, dus maak me geen zorgen)
vliegje; SPANNEND, vandaag testen toch?? ben benieuwd. Hoop het voor je!!! :thumbup:
CVS; tarzan leuk hoor! Ben er niet geweest, maar ik zou dr best graag heen willen. Vind bijna alle musicals wel leuk. (alleen een btje prijzig :? )
Jentel; SPANNEND, morgen testen. Laten we hopen dat je mannetje gelijk heeft
Wat betreft vertellen?? Ik denk dat ik het zo laat mogelijk doe. Mijn ouders zouden het wel stil houden als ik dat zou vragen, maar mijn schoonouders niet. Die willen het de hele wereld gelijk vertellen (wat op zich wel leuk kan zijn hoor) maar soms wil je niet gelijk dat iedereen het weet. Ze is soms "over"enthousiast, iets te naar mijn mening Als ze er maar niet mee gaat bemoeien haha…
voor de rest geen nieuws van mijn kant. Ja ik wordt nog steeds elke ochtend misselijk wakker. Moet echt bijkomen en wat eten en dan na een uurtje gaat het wel weer. Btje vaag allemaal. Laat mijn ongie maar snel komen. (of liever dat het raak is natuurlijk :mrgreen: )
Kloos: hopelijk ben je zwanger, dan ben je iig niet voor niets misselijk!
ow balen vliegje, zie nu net je reactie…
Wie weet zaterdag dan wel!!
oh ja nog even over origineel vertellen aan de ouders. Ik zag ergens op het forum dat iemand een leeg fotolijstje gaf met daarin een gedichtje over je kan me nu nog niet zien en horen, maar straks… Naja weet niet precies het gedichtje meer, maar vond hem wel origineel! Dus wie weet doen we het zo, maar die met de mokken vind ik ook wel leuk
stiekem; dat zou best leuk zijn. Maar ik ga er niet vanuit. als het wel zo is dan is het echt een wonder
Vliegje balen meid :hug: :-*
hoi,
Ik heb het toen ik van Dewi zwanger was op verschillende manieren verteld.
Aan mijn ouders en schoonouders door een kadootje te geven, een lijstje met daarin een blauw en rose babysokje met plaatjes van babietjes erbij en de tekst opa en oma.
Aan vrienden door de echo foto tussen de vakantiefotos te doen.
Toen ik in nov. 2007 zwanger was, konden we echt onze mond niet houden en hebben het gelijk aan onze naaste verteld.
Nu eerst maar zien of het weer gaat lukken met zwanger worden.
En dan zien we wel hoe we het weer aanpakken, ben denk ik toch huiviger na mn miskraam.
Vliegje, hoop dat je te vroeg hebt getest
Vliegje jammer maar het is nog vroeg.
Ben nog steeds met vlagen misselijk. en nog geen ongie gevoel, ga morgenochtend testen.
We vertellen het ook met tshirt, ik hoop dat het nu raar is zou zo mooi zijn.
Wij hebben hier de feest week en in die week zou ik dan 12 weken zijn. dan mag Jay z’n tshirt aan stoer ik wordt groote broer.
En dan zou ik uitgerekend zijn op mijn vaders 50ste verjaardag. (en hij wil zo graag kleinkinderen.
Kuss Miranda
Spannend Jentel :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Mijn zus had taarten besteld met gefeliciteerd opa en oma erop. Ook een leuk idee maar ik ga natuurlijk wel wat anders verzinnen
@ Vliegje Nog een paar dagen geduld en dan hopelijk meer geluk!!
oh norma nu je het zegt…wij hebben de bovenste laag van onze bruidstaart nog over. Deze wilde ik gebruiken voor als we het vertellen bij onze ouders…(goed dat je over taarten begon, was het al bijna weer vergeten :oops: )
jentel ben ook zo benieuw naar jou test morgen
even en snel berichtje hoor.
Jentel super spannend… wat zal het worden!!!
Vliegje ik hoop dat je te vroeg hebt getest en dat je dus helemaal geen ongi zal krijgen. Hahaha zou toch heel mooi zijn.
uhm wie moest er nou nog meer testen… iig heel veel succes voor iedereen die tegen de NOD aan zit!
tot later!
Jentel: morgen testen! Zet je het gelijk op KOK?
Ik zit te denken om deze keer beschuit met muisjes mee te nemen inder het mom van: ik neem wel iets lekkers mee voor bij de koffie!
Vandaag heb ik mij ei: auwie! Dus vanavond aan de klus
Jah spannend he.
Ik weet niet of ik morgenochtend op kok ben, want mijn vriendin komt maar ik kom me morgen zeker melden.
Kuss Miranda