Juni 2008 stoppers #3! Al 7 gelukkige meiden zwanger!!!

@Ingrid28 wrote:

hoe lang kun je een eisprong ‘voelen’

Ik heb nu sinds vrijdag dat ik lichte pijn onder in mijn buik heb. Sinds gisteren is het heftiger.

Ing

Ik zelf voel meestal geen echte steken, maar meer een gevoel als de krampen die je hebt als je ongi bent. Maar dan iets meer naar m’n zij, in plaats van m’n baarmoeder. En dat houdt meestal een paar uurtjes aan. Zo’n 3 uur ofzo. Maar dat zal ook wel weer bij iedereen anders voelen en langer/korter duren.

Wat een misselijke dames allemaal hier! :sick: Het lijkt wel of het bij iedereen al gelukt is! Sterkte allemaal! En ik zou het belachelijk vinden als je niet ziek mag zijn als het te maken heeft met zwangerschap! Dat klinkt als discriminatie!

Hee meiden

Nou hier ook nog steeds op de wachtbank… Ik hoop dit weekend mijn NOD te hebben. Wel balen als ik ongesteld zou zijn omdat ik volgende week dat huwelijk heb en dan kan je weinig plassen he hahaha.

Maar we wachten maar af.

Wil morgen wel even testen, want heb morgen en zaterdag als NOD in mijn agenda staan. 2 weken geleden had ik namelijk zere borsten, spierpijn, zere tepels. Steken. Zaterdags ook. Dus ik ga morgen gewoon weer testen denk ik hihi.

Mijn baarmoedermond lijkt hoger te zitten en had daarnet ineens veel afscheiding.

Dus misschien komt de ongie er toch wel aan.

Weet niet meer of de baarmoedermond hoger of lager zit bij een eventuele zwangerschap?

er zijn veel dames misselijk ja haha, wie weet meiden!!

Ingrid, heb je nog getest? Want je bent ook al even overtijd he?

Wij hebben op ons huwelijk geopend op ZIJ van Marco Borsato. Schuifelnr dus en heb alleen maar gejankt hahahaha.

@vliegje wrote:

Hee meiden

Nou hier ook nog steeds op de wachtbank… Ik hoop dit weekend mijn NOD te hebben. Wel balen als ik ongesteld zou zijn omdat ik volgende week dat huwelijk heb en dan kan je weinig plassen he hahaha.

Maar we wachten maar af.

Wil morgen wel even testen, want heb morgen en zaterdag als NOD in mijn agenda staan. 2 weken geleden had ik namelijk zere borsten, spierpijn, zere tepels. Steken. Zaterdags ook. Dus ik ga morgen gewoon weer testen denk ik hihi.

Mijn baarmoedermond lijkt hoger te zitten en had daarnet ineens veel afscheiding.

Dus misschien komt de ongie er toch wel aan.

Weet niet meer of de baarmoedermond hoger of lager zit bij een eventuele zwangerschap?

er zijn veel dames misselijk ja haha, wie weet meiden!!

Ingrid, heb je nog getest? Want je bent ook al even overtijd he?

Wij hebben op ons huwelijk geopend op ZIJ van Marco Borsato. Schuifelnr dus en heb alleen maar gejankt hahahaha.

eh ik ben niet overtijd lieve meis!

Ik heb vandaag wel getest maar zoals verwacht negatief. Meer om e.e.a uit te sluiten. ga ik me ook niet onnodig gek zitten maken…

Ikke blond, zat naar verkeerde banner te kijken! :liar: Hahahaha, heb je je ei 1 dezer dagen dan?

Jeetje wat is er weer veel geschreven.

Ben vandaag eindelijk na een week wachten weer aan het werk gegaan :slight_smile: Lekker bevalling kunnen doen :slight_smile: Altijd leuk!

Ben dus ook dood op, ga zo de chinees bellen eten bestellen, douchen en dan kan vriend lief vanuit zijn werk de chinees op halen eten en naar bed :slight_smile:

Sorry voor dit snelle bericht…ben op…

doeiiiiiiiiii

@vliegje wrote:

Ikke blond, zat naar verkeerde banner te kijken! :liar: Hahahaha, heb je je ei 1 dezer dagen dan?

Ja ik denk dat dat het geweest is.

Vanaf vrijdag heb ik pijn onderin mijn buik, wat gister en vandaag op zijn ergst was. Het is nu nog gevoelig maar trekt weer weg.

hallo allemaal!!

jeetje, wat een misselijke boel hier, whaha. hoop dat dat echt komt doordat jullie zwanger zijn hoor!!

hier helemaal geen tekenen van iets. Ik heb geen pijn, niet misselijk, wel een borrelende buik, maar das van de honger. Vriendlief gaat zo eten maken… lekker frietjes omdat t zo laat is.

Ben benieuwd of mijn cyclus net zo kort is als vorige keer. Wel wil ik eventueel volgende week woensdagochtend een test doen, das 2 dagen voor mijn Nod… Waarom? Ik blijf dan 2 dagen bij mijn ouders ( 1 nachtje blijf ik daar slapen), en als ik zwanger ben wil ik ze dat absoluut niet onthouden… Ik zie ze niet zo vaak en de volgende keer dat ik ze zal zien zal pas eind augustus zijn. En omdat mijn ma ziek is wil ik haar toch zo snel mogelijk een hopelijk goede boodschap brengen haha. Test ik negatief, dan is het zo hoor… daar niet van.

Volgende week woensdag gaan mijn ma en ik namelijk naar Tarzan… heb er veel zin in! Iemand van hier al geweest??

JA!!! ik ben 8x bij TARZAN geweest, oooo zoooo gaaf!!! ook met mijn gehandicapte broertje een keer geweest en heb toen een meet en greet kunnen regelen met Ron Link! IN TARZAN OUT FIT (lees; bijna niks aan :wink: ) GEWELDIGE musical! Ben er helemaal weg van!

oh dat wil ik ook wel, zo’n meet en greet met ron link en bijna niets aan, whaha… Heeft hij trouwens nog steeds met jamai??

@ Vliegje

Hahaha "lees bijna niks aan " :slight_smile:

Ik weet even niet wat ik nou moet met mezelf hoor. Ik had van de week zoveel last van afscheiding en branderig gevoel. Gister werd het echt veel minder en nou begint het weer opeens. Zit te twijfelen of ik nou wel of niet naar de HA zal gaan. Misschien dat het ook bij het ontpillen hoort??

vliegje spannend morgen testen.

Ik wacht hier nog even maar vorige maand had ik nu al rood bloed bij het afvegen.

Ben echt benieuwd.

Mijn man zegt dat het raak is. :mrgreen:

Kuss voor de wachtende. :mrgreen:

Jamai en Ron hebben een huis samen en gaan een kindje adopteren zelfs!!

zo dan, die 2 laten er ook geen gras over groeien… :smiley:

jentel en vliegje, spannend hoor…

tarzan…yeah is echt super om heen te gaan. Ben met mijn moeder geweest vorig jaar voor haar verjaardag. We hadden er naar ons toe gelokt om te vragen of ze kon komen oppassen. En toen hoefde ze helemaal niet op te passen en gingen we onverwacht naar scheveningen. Was echt een super voorstelling. Mijn favoriet blijt wel the lion king. Heb ik in London gezien. Echt spectaculair.

Ik ben niet misselijk hoor. Af en toe een beetje weeig maar komt vast door teveel eten.

Er komen weer spannende tijden voor 2 dames. OOOOHHH ik hoop het zo voor jullie!!!

Over 2 wkn dus verhuizen, we hebben besloten om het dat weekend tegn mijn moeder te vertellen. ten eerste omdat we die maandag dus een afspraak hebben met de VK. En ook dat ze beter kan begrijpen dat ik MOEHOEEE ben. Ik zal intensief begeleid worden en vanaf de 1e controle regelmatig gecontroleerd worden. Dus kan geen smoesjes blijven verzinnen.

Nou meiden ik ga voor jullie allemaal duimen!

groetjes Arola

Jah spannend leuk dat we samen wachten dat is echt het leuke van een forum.

je wilt het toch een beetje stil houden maar eigenlijk ook van de daken scheuwen…

Alleen een vriendin weet dat we er nu mee bezig zijn, en ik wist het ook van haar maar bij haar blijft ons geheim veilig.

Op mijn werk zijn er twee collega’s bezig een stopt volgende maand met de pil en de ander gaat deze vakantie voor iui.

Ze zijn zo eerlijk tegen mij dat ik me schuldig voel om tegen ze te liegen.

Maar wij houden het gewoon liever nog even stil. (ouderwets)

Moeilijk hoor…

Bij Jay hebben we het pas met 10 weken aan onze ouders verteld.

Wat gaan jullie doen gelijk vertellen of niet?

Kuss Miranda

Jentel-- Vorige keer hebben we het rond de 12 wkn verteld (op mijn vaders verjaardag). Wat betreft het werk had ik die situatie de vorige keer ook. Niet dat er andere ook zwanger wilde worden. Maar er werd veel gesproken over wie er binnen het bedrijf nu als eerste zwanger zou worden (was echt een vrouwen bedrijf). En ik kwam niet eens in het lijstje voor. Hahaha. Mijn directe collega vroeg toen ik rond de 7 wkn was opeens heel veel over als ik zwanger zou raken. Snapte totaal niet waarom en zij had (achteraf verteld) geen idee waarom ze ernaar vroeg. Grappig he. Ik heb toen ook stellig ontkent dat we op dat moment al kinderen wilde. Achteraf was het dan ook een overweldige “OOOHHH vandaar!”

Nu vertellen we dus mijn moeder rond de 8wkn en de rest van de fam eind augustus (rond de 12 wkn)

hoi meiden,

Heb even snel teruggelezen, maar ga niet op iedereen reageren…

Wij hebben het bij Colin gelijk aan mn vriendin verteld, zijn toen voor een week op vakantie gegaan en hebben het met 6 weken aan mijn ouders en sch.ouders verteld. Wel gevraagd of ze het nog stil wilden houden tot de 1e echo. En de vorige keer hebben we het gelijk aan mn ouders en sch.ouders verteld (met dezelfde voorwaarde) en maar goed ook, want anders had ik na de mk aan iedereen alles moeten uitleggen. En nu wisten mijn ouders en sch.ouders ook gelijk wat er aan de hand was. Dat vond ik wel fijn.

Deze keer weet ik nog niet precies hoe het allemaal gaat lopen, maar dat zien we wel als het zover is!

Verder is er hier niets gebeurd. Gisteren nog even geklust voor de fun, was ook wel weer eens leuk :mrgreen:

voor alle meiden met testplannen: succes!!! ik duim :thumbup: :thumbdown:

liefs

daffie

@ Jentel

Ik moet het vrij vroeg op mijn werk vertellen. Ik werk op een woonvorm voor verstandelijk gehandicapten waar agressie voorkomt. Als ik zwanger word moet ik dus na ongeveer 2 maanden van de groep af en ergens anders werken. Ik wil niet dat mijn collega’s het eerder weten dan familie dus ik zal het vrij vroeg moeten vertellen dan.

Ik denk ook niet dat ik het lang verborgen kan houden helemaal niet voor mijn moeder dat lijkt me zo moeilijk…

ik zal t aan mijn ouders heel vroeg willen vertellen… dat wil ik gewoon. aan mijn schoonmoeder weet ik het zonet nog niet… die gaat alleen maar zeuren over wat t wel niet gaat kosten enzo… heb ik helemaal geen zin in… vriend ook niet… maar ja, dat zien we wel

Wij hebben het de vorige keer met 6 weken verteld nadat ik een goede echo had gehad :smiley: Alleen aan beide families en met 11 weken mocht ik het op mijn werk vertellen van mijn vent :wink:

Ik wil het deze keer hetzelfde doen, beviel me goed, maar weet alleen nog niet hoe. De vorige keer had ik de aanstaande opa’s en oma’s een beker gegeven met daarop: voor de liefste opa/ oma. Succes gegarandeerd, want ze moesten allemaal nadenken en wij zeiden niets, hihi. Mijn moeder was al oma en zei eerst: oh, wat een leuke beker en daarna zag ze mijn glimmende oogjes en begon heel langzaam het kwartje te vallen, zo leuk! :lol:

Bij mijn schoonouders was het ook erg leuk. Ze maakten het open, keken naar de tekst, dachten even na, keken naar ons en het enige wat mijn schoonmoeder kon uitbrengen: Echt waar??? Is het echt waar? Alsof ze heel lang erop had zitten wachten, maar dat nooit had gezegd… zo schattig! En daarna zat ze de rest van de avond maar onwerkelijk van de een naar de ander te kijken :D.

Dus, wie heeft er nog goeie ideeën om het te vertellen?

liefs, Ruth