Juni 2008 stoppers #3! Al 7 gelukkige meiden zwanger!!!

hee dames, ff gauw bijgelezen.

Ik dacht dat ik de enige was die niet veel zin heeft in sex… als we eenmaal bezig zijn krijg ik wel zin hoor, maar heel veel dacht ik van, nu liever niet. liever knuffelen haha.

Maar sinds ik gestopt ben met de pil hebben we echt om de dag gevreeen, misschien ook wel omdat het nu echt een doel heeft ja…

Maar ook omdat ik gewoon zin had. Mijn man had zoiets van, wat is er met jou aan de hand haha.

Ik denk dat vrouwen gewoon liever intiem zijn met knuffelen en tegen elkaar aan liggen, mannen moeten echt hun kwakkie kwijt denk ik altijd haha.

Ik heb trouwens enorme buikpijn weer… Kunnen ook mijn darmen of blaas zijn, lage buikpijn zeg maar.

Gisteravond weer strontmisselijk. das nu al 3 avonden. Van dat ontpillen wordt je ook tureluus hoor…

Ik ben benieuwd of er nog meer zwangere dames volgen!

Schaapie, wat raar dat je geen ziekmelding mag doen! Dan had je inderdaad beter stil kunnen houden, en gewoon zeggen dat je buikgriep hebt ofzo?

Nou dames, ik ga weer werken haha.

@Kloos,geen idee of ik bij de concurrent zit,ik zit volgens mij bij de grootste van de wereld,als dat jullie concurrent is zijn we geen collega’s :lol:

@Marjolein,

Ik had nooit zin,als mijn hoofd met andere dingen bezig is,door de pil werd ik ook nog eens heel ongevoelig(geen emoties enz) en dus zat het er helemaal niet in,alleen soms na de ongesteldheid(dan had ik zelf ook megazin)

ik ben in januari met de pil gestopt en na het ontpillen en sinds ik beter in mijn vel zit was mijn man niet meer veilig voor me,en dat resulteerde dus ook direct in een zwangerschap :doh: :mrgreen: haha,zo gek kan het lopen.

wat het spugen betreft,ik spuug ook nooit maar ik voel me dus ook nooit zo beroerd :sick: :silenced:

@Vliegje,

ja idd had het beter stil kunnen houden want nu gaan ze dus alles bij mij neerleggen als zwangerschapskwaaltjes enz…nou ziek is ziek en ik ben lid van de bond,laat ze maar komen :twisted:

hallo iedereen

vandaag weer een super drukke dag op het werk gehad!!!

heb na mijn (hopelijke) eisprong geen last… geen pijn in mijn lies of zo… Misschien was het van vorige maand wel ontpillen of zo. Zou zomaar kunnen toch???

schaapie, idd heel raar dat je je niet ziek kan melden. Ik ben zo iemand die zich niet snel ziek meld, maar als je niet kan werken dan kan je niet werken… Zwanger of niet!

Ook ik geef bijna nooit over! Dus ik ben ook heeeel erg benieuwd of ik straks zal overgeven of zo. Misselijk ben ik wel eens, maar overgeven bijna nooit!

marjolein, succes met je dansles… gelukkig de laatste, of niet?

Ik ga nu maar eens eten. Wel laat, maar was laat thuis… Als het goed is heeft vriendlief het eten nu wel klaar (rijst, saus en kip)…

hallo meiden

Ik ben er nog wel hoor!

We hebben vakantie

Lekker aan het genieten

Mijn mannetje heeft vanmiddag een ‘water bol’ (ornament??) in de tuin geplaatst!~Gaaf joh!

Ik heb afgelopen weekend weer mijn ei sprong gehad. Duidelijk gevoeld vanaf vrijdag, precies hetzelfde en op dezelfde dagen als de vorige keer. Maar nu heb ik de hele middag al een zeurderig gevoel in mijn onderbuik… als mijn broek er te strak op drukt dan steekt het ook…

Beetje vreemd…zal wel met die eisprong te maken hebben…

He meiden ik ga vanaaf effe reageren!

XXX

hmm, begint het met een G??? dan ben je idd concurrent :twisted:

:mrgreen: :mrgreen:

Zo de danslessen zitter erop. Volgens de lerares zijn we een plaatje en zetten we een heel knap stukje werk neer…nou :s ben beniweuwd wat ze ervan vinden op onze bruiloft…

28 Juli gaan we nog een keer met de ouders…die moeten de quickstep nog even leren…en dan zijn we er klaar voor!

Begin er steeds meer naar te verlangen…naar de bruiloft!

Ben blij dat ik dus ook niet de enige ben die nu meer zin heeft dan voorheen. De pil schijnt het zin ook voor een heel groot deel weg te nemen. Heb ook wel het idee dat ik nu zonder pil wat gezelliger in huis ben. Zit ook wel wat beter in mijn velletje…op de puisten na dan :s

Nou Ik ga lekker ff douchen en mijn bedje in…misschien nog even klussen :stuck_out_tongue: …is alweer een tijdje geleden. Als het goed is komt de 26e mijn ei weer voorbij…dus we hebben nog even te oefenen…haha

Ik ben ook benieuwd of er snel nieuwe zwangeren volgen…vindt dit echt leuk! Deze pagina en deze groep…:slight_smile:

bye

@kloos,zou best kunnen haha,ik zit bij G4S.

dat dacht ik al… :thumbdown:

ik zit bij trigion… :thumbup:

:stuck_out_tongue:

marjolein; wat super dat jullie samen een dansje doen…hadden wij niet hoor…we zijn gewoon op de bruiloft maar wat geks gaan doen. (precies zoals wij zijn) Ergens vind ik het wel errrug leuk als je een dansje leert. Dus wat dat betreft wordt het vast heel leuk!! Wanneer ging je nou precies trouwen?? Kunnen we mee aftellen voor je :lol:

ingrid; lekker genieten hoor…btje chill de dingen doen, waar jij zin in hebt, moet kunnen :mrgreen:

schaapie; ben nieuwsgierig hoor…wat doe je voor werk? object? of meer alleen receptioniste? ik werk merendeels als receptioniste, maar pak nu wat meer avonduurtjes erbij als objectbeveiliger, omdat het simpelweg meer oplevert (dan overdag…) Soms denk ik er wel eens aan om bij de concurrent aan de slag te gaan, maja ach overal is het zelfde gezeur. Je moet maar net leuke collega’s treffen :slight_smile:

@ Kloos

Wij trouwen 29 aug, staat ook onder mijn banner :slight_smile:

Nog 45 dagen…spannend! De tijd gaat in ene zo snel.

En iedereen om me heen is zwanger, zelfs mensen die het niet gepland hebben…IK WIL OOK! Naja onze tijd komt nog wel…

hoi hoi,

@ stiekem: jaa, dat heb ik dus ook!!! Dat hele rare beetje nerveuse gevoel!!! :lol:

@ Vliegje: Hij had alleen een t-shirt met de tekst: borstvergroting door handoplegging: 1e behandeling gratis. En een soort rubberen petje in de vorm van een condoom. Was echt superlollig! Ik kijk ff of ik een foto kan vinden voor in het sf.

@ Kloos: het kan natuurlijk wel! En ik heb nog steeds zoveel dorst. Hoe is het nu bij jou? Ook volgende week testen?

@ Jentel: Wat leuk die traditie met je vriendin! Bij ons is mijn beste dinnetje ook alle keren de 1e geweest die het van ons wist. Zelfs nog eerder dan onze ouders!!! :shifty: Ik duim voor je… .Nog een paar daagjes!! ow ja, die digitale zijn in de winkel per 2 te krijgen. Kun je ze niet een keer buiten het dorp halen?

@ Schaapie: balen van je werk zeg. Het is al erg genoeg dat je zo ziek bent, nu moet je je ook nog eens bezig gaan houden met zo’n stomme werkgever!! :doh:

@ Schaapie/Kloos: Dan zijn jullie concullega’s! :lol:

@ CVS: succes met klussen :mrgreen:

@ Marjolein: Hebben jullie speciaal een dansje ingestudeerd?!?!?!?! Leuk zeg! Vriend wilde dat niet en wij gaan dus gewoon een beetje heen en weer bewegen :frowning: whahahahaha, jij zit ook de dagen al af te tellen!! hihihi ik hoef er nog maar 44

Hier is alles rustig, dus heb ik niet echt veel te vertellen. Ik kom net van de sportschool en vroeg me heel erg af of het nou wel verstandig was dat ik met de buikspieroefeningen mee deed, maar toch maar wel gedaan. En toen ik weer hier was, had ik een enorme eetkick en heb een heel bakje nootjes naar binnen gewerkt :oops: Dus lekker voor niets naar de sportschool geweest! Nou ja, het was wel gezellie!

liefs

daffie

marjolein; nu je het zegt :doh: :doh: had t nog niet eens gezien…btje dom van me… zo zou maxima dat zegguh :stuck_out_tongue:

daffie; nou ja dorstig redelijk, iets minder geworden voor de rest gewoon ok af en toe misselijk met vlagen, maar misschien moet ik toch weer wat regelmatiger eten…denk dat dat ook mee speelt. Volgende week zondag is mijn pilcyclus nod en mn banner heb ik op 30 dagen gezet. Geen idee wanneer ik ongie moet worden…dus denk dat ik eind volgende week pas test (mits ik nog niet eerder ongie ben geworden dan :wink: )

nouw tis weer veels te laat, ga gauw naar bed! Weltrustuh :-*

Hee Daffie, dat klinkt veelbelovend bij jou :pray:

En Marjolein: leuk dat je danslessen hebt gevolgd. Wij kunnen dus absoluut niet samen dansen. Ik ben gewoon niet zo goed in volgen :lol: En ik weet zeker dat men een officiele eerste dans verwacht… Weet eigenlijk nog niet zo goed hoe we dat gaan oplossen :think: Ik zeg regelmatig tegen S: we moeten de dans nog oefenen. Maar dan lacht-ie maar een beetje.

Zit volgens mij rond mijn ei :smiley: Was erg gezellig gisteren 8)

O god…

Ben misselijk… :sick:

Ik heb echt een fobie voor overgeven. (moet je vooral zwanger worden :roll: )

Ga vandaag even kijken voor een test maar test Donderdag pas hoor.

Dan is mijn man de ochtend ook thuis.

Nou kom vamiddag nog even lezen.

Kuss Miranda

ik heb zo juist hard gelopen, voor het eerst sinds oktober weer (tussendoor erg ziek geweest en bruiloft, dus kwam er steeds niet van)

Maar ik voelde me toch errug misselijk! Ik begin meestal met 3 minuten hardlopen 1 minuut rust. Nou dat heb ik 5x volgehouden en langer wou echt niet. Misselijk tot aan overgevengevoel toe :sick: . Dan denk ik laat me nu overgeven dan is het over, maar dat wou niet :?

Naja…ik ben nooit zo misselijk eigenlijk en al helemaal niet met hardlopen ofzo…nu moet ik zeggen dat ik de laatste tijd best misselijk ben. Hoop toch echt dat de pil snel uitgewerkt is, want dit voelt echt niet als een pretje :x

jentel; spannend!! Voor jou nog 2 dagen…ben je ook steeds misselijk dan?? of alleen vandaag??

iev; wij hebben met onze bruiloft ook niet echt een openingsdans gedaan hoor. De leider van de band kwam naar ons toe. Wat willen jullie doen?? Wij uh :eh: …niet zoveel haha en toen hebben we dus 1 minuut saampies gedanst (let wel: btje gek doen :mrgreen: ) en toen kwamen er vanzelf mensen op de vloer… :wink: Dus je kan het ook op je af laten komen…

nouw ga zo maar ff douche…voel me al weer ietsje relaxter… :slight_smile:

oh ja nog klein vraagje he…

ik lees wel is dat als je een innesteling heb dat je dan een dag bloed krijgt…is dat altijd zo? Of kan een innesteling ook gewoon gebeuren zonder dat je er erg in hebt?

@kloos wrote:

oh ja nog klein vraagje he…

ik lees wel is dat als je een innesteling heb dat je dan een dag bloed krijgt…is dat altijd zo? Of kan een innesteling ook gewoon gebeuren zonder dat je er erg in hebt?

Dat kan ook gewoon gebeuren zonder dat je er iets van merkt.

En ben niet de hele dag misselijk maar bij vlagen. Gisteravond is het begonnen.

We wachten af…

Kuss Miranda

Hi Ladies!

Wat een getik weer zeg. Moet zoveel bijlezen.

Even een update van mezelf hoor. Alles is goed, over twee weken moet ik naar de VK en dat vind ik wel super spannend hoor. Af en toe is het nog heel onwerkelijk maar het is toch echt waar.

Ik hoop dat er nog wat meiden van hier bij de maart mama’s komen want dit is idd een super gezellig forumgroepje. Blijf dus ook gezellig meelezen en meeschijrven met jullie.

Volgende keer reageer ik weer even op iedereen hoor!

CIAO!!!

Meiden,

hoe lang kun je een eisprong ‘voelen’

Ik heb nu sinds vrijdag dat ik lichte pijn onder in mijn buik heb. Sinds gisteren is het heftiger.

Zondag voelde ik echt een lange steek.

Ing

@ Iev Wij hebben gewoon wat geschijfeld op ons nummer :slight_smile: Mijn man moet echt niks van dansen hebben dit was dus een goede oplossing :stuck_out_tongue:

@ Jentel Wat spannend!!! Ben benieuwd naar je test hopelijk positief natuurlijk!

@ kloos en schaapie Hoe doen jullie dat dan met zwangerschappen als er wat gebeurd onder jouw dienst?? Ik bedoel je kan dan toch niet gaan ingrijpen met je zwangere buik??

Hier weer moe zoals elke dag na 15.00 uur. Bah word er een beetje moe van, van dat moe worden… :slight_smile:

Buikpijn blijft maar nog geen ongi. Ik heb nog noooooit zo graag ongesteld willen worden geloof ik.