Juni 2008 stoppers #3! Al 7 gelukkige meiden zwanger!!!

Paar foto’s van afgelopen vrijdag.

en Miranda… :pray:

brak effies in voor Miranda maar Vliegje wat een prachtige jurk!!1 :inlove:

jentel; en al getest??? :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

vliegje; mooie foto’s hoor! Leuk met dat je een foto maakt van een deel van dr jurk met ringen…details :wink: hou ik wel van :smiley:

iev; klinkt wel zo, maja ik weet niet hoor…ik kan het me niet voorstellen :roll:

nou vannacht uit bed om naar de wc te gaan en sja…weer super misselijk. Daarna gelijk weer in slaap gevallen en dan is er niks meer aan de hand…Ik vraag het me af of het niet gewoon ontpillen is hoor :eh: (naja wil wel graag zwanger zijn en straks verbeeld ik het me allemaal maar… :? )

Hallo Meiden!!

Jentel??? hihi nieuwsgierig zijn we met z’n allen he?

Kloos dat klinkt allemaal wel heel zwanger hoor.

Vliegje hoe voel jij je?

Ik moet zo naar de nagelstudio. Ik heb gel nagels. En vandaag worden ze weer bijgewerkt. Ik heb er altijd wel een vorm van ‘kunst’ op. wnneer ik een keer alleen French heb krijg ik direct de vraag uit mijn omgeving: Wat is er? Je hebt je nagels zo kaal. :mrgreen: Dus…

En dan nog de laatste spullen voor ede vakantie inpakken.

Morgenvroeg ben ik er ook nog wel hoor.

Wil zo min mogelijk missen natuurlijk!!!

Liefs,

Ingrid

Ooohhhhh… hoe is nu met de meiden??? :lol: :lol:

@ vliegje Erg mooie foto’s!!!

@ jentel En en en???

@ kloos Ik hoop zo voor je dat het raak is!

jentel… spannend… vertel… we zijn niet nieuwgierig hoor, we willen alleen alles weten… :lol:

vliegje, wouwie, wat een mooie foto’s!!! En wat had ze een mooie jurk aan! super

en maar wachten… zouden ze al getest hebben meiden???

Vliegje wat een mooie foto’s. Die close up van de jurk is heel goed!

Nou we blijven rustig wachten…

grr. nou moet ik weg naar mijn werk en kan ik pas vanavond laat lezen wat de uitslag is… pfff

Ik kom gauw kijken, maar nog geen uitslag. Jentel, waar ben je :slight_smile:

hmm nog geen nieuws? :shifty: :shifty:

hahaha hoezo wij zijn met zn allen nieuwsgierig :mrgreen: :mrgreen:

ingrid je tassen al gepakt? :wink:

Hier geen nieuws, bijna vrij. Was opeens mega druk op mijn werk. Schrok me rot…het is namelijk altijd rustig, maar vandaag dus niet. Gelukkig gaat de tijd dan wel weer sneller!

Oh ja heb mijn planner weer een pleziertje gedaan. Om hem uit de brand te helpen moet ik zaterdag ook werken. Maar zaterdag moet ik dan de hele dag letterlijk en figuurlijk zitten, zodat de mensen gewoon naar binnen en buiten kunnen. OFterwijl krantje/boekje/muziekje mee en chillen maar 8) 8)

Hoi :smiley: ,

@Jentel, waar ben je nou :lol: we zijn nieuwsgierig!

@Vliegje, balen van je nega test, maar er is nog hoop zolang je geen bloed ziet :wink:

Wat een mooie foto’s weer, en een mooie jurk had ze aan hoor

@Ingrid, alvast eem fijne vakantie! waar ga je heen eigenlijk.

@Kloos, wanneer ga je testen?

Ik heb maandag de dokter gebeld maar die is al weg tot 3 augustus :shock:

Nou ik ga echt niet meer wachten tot 3 augustus, ik wacht tot volgende week woensdag en ben ik dan niet ongesteld of heb ik dan geen positieve test dan ga ik naar de vervanger want dit schiet niet op zo.

Ik baal er goed van in ieder geval. :cry:

Groetjes Chico.

Nog steeds niet Chico? Sjee, dat duurt lang!

Thanks voor de reacties op de foto’s, ja, ze zag echt prachtig!

Jentel, laat eens wat weten, we wachten :slight_smile:

Heb trouwens vandaag nog OVU test gedaan omdat ik gister zo’n buikpijn had. Zware steken zeg maar…

Was bijna positief, vorige week waren ze negatief, die week daarvoor ook half posi zeg maar.

Daarom dacht ik van de week mijn NOD te hebben, maar door die buikpijn gister weet ik het niet meer…

Misschien zit het gewoon al weken te wringen??

Hallooooo

Nog geen nieuws?

Hmmm :think: duurt te lang :mrgreen:

we zijn wel vrouwen hoor!!! :mrgreen: :wink:

Bijna alles gepakt, morgen nog een laatste check en dan zal ik alles wel hebben.

We gaan naar Drenthe, naar camping 't kuierpadtien.

Erg leuk voor kids!!!

Nou meiden ga mn meisje even bij haar vriendinnetje ophalen!

Doeiiii

Vliegje, wat een prachtige jurk :thumbup: .

Mooie fotos hoor :smiley:

Jentel, kom op met je antwoord :wink:

Nog geen nieuws?? Lalala het lijkt wel alsof we allemaal op onze eighen uitslag zitten te wachten :slight_smile:

@ chico vervelend zeg dat wachten. Hoe lang wacht je nu al op je ongi?

Jeetje…ik snel naar huis…helemaal geen nieuws!

@Vliegje

Wauh wat een mooie foto’s! Haar jurk lijkt wel een klein beetje op die van mij…:slight_smile:

Ik hoop dat onze foto’s ook zo mooi worden…

Nou dan ga ik maar even eten koken en veder wachten tot de uitslag er een keer komt :frowning:

doei

sorry meiden,

heb afgelopen dagen ziek op bed gelegen en ik kan thuis niet reageren op de posts hier,ligt aan de pc…dus ik zal wel wat gemist of overgeslagen hebben.

Voel me nog steeds klote,moest bij de bedrijfsarts komen en werk nu 3uur per dag ipv 7,5.

Niet dat het iets uitmaakt maar goed,dn zit ik ook niet de hele dag thuis,maar mensen wat voel ik me ziek :sick:

Ik lees dat er weer getest gaat woren,spannend hoor!

groetjes schaapie

Volgens mij zijn we allemaal vandaag al online geweest om te kijken wat de uitslag is… Spannend!!!

Vliegje: Prachtige foto’s weer! Ik hoop dat wij ook zo’n mooi resultaat krijgen. Mooie jurk ook inderdaad. En net als Marjolein: ook die van mij lijkt er wel een beetje op…