@Marjolein, ik ga zo het lijstje aanpassen. Moest ook nog iets aanpassen voor Momemiek.
CVS, je hebt een mooie cyclus!
Gitje, volgens mij heb je grote kans zeg! Spannend!
Chico, jij hebt dus ook zo’n rare cyclus??
Ik ben bang dat mijn eitje niet goed wordt aangemaakt ofzo… als je na 4 weken nog geen ei hebt gehad, is niet goed toch?
hoihoi,
veel geschreven weer :shock: Had vanmiddag ook heel veel geschreven en gereageerd op iedereen en weer gaf hij een error aan…dus op 1 bedrijf waar ik zit, doet ie het gewoon niet :evil: maar gelukkig was het daar mijn laatste dag, dus daar heb ik geen last meer van. Ga nu niet een heel verhaal weer typen hoor…blijf bezig en jullie schrijven zoveel.
Ik vind het sowieso heel tof om te lezen hoe iedereen het voelt en ervaart…dus ik lees veel mee en dan reageer ik maar af en toe anders voel ik me steeds zo schuldig…en dat voelt niet lekker
btw…jullie hadden het over zachte kaassen?? wat bedoelen jullie daar mee? ik haal altijd een blok kaas van de aldi, mag dat dan ook niet? Oh ja en misschien een dom vraagje :doh: maar rundergehakt (=roodvlees) maar als je het bakt of braadt mag je dit toch wel? Lijkt me wel namelijk… :oops:
CVS; balen hoor dat je ongie bent, maja dan weet je ook weer waar je aan toe bent! Dus op naar de volgende ronde!! :thumbup:
Marjolein98; ik zie jou voor het eerst, dus van harte welkom bij de club en succes met klussen en zwanger worden :mrgreen:
Gitje85; wat spannend zeg!! hopelijk is het een innestelingsbloed…ik hoop het voor je en dat je echt zwanger mag zijn!! Succes met afwachten
chico; wat een lange tijd, 8 weken :shock: heb je al een test gedaan? hmm…hoop voor je dat er snel duidelijkheid is!
zo…ff alleen op deze pagina gereageerd sorry voor de rest
maar ik lees mee hoor!
Hier geen nieuws te melden…naja dat ik morgen vrij ben is ook leuk nieuws!! :mrgreen: :mrgreen: oh ja en ik krijg morgen mijn nieuwe fiets…spikssplinternieuw :inlove: vet mooi :inlove: gelijk 's middags maar een eindje fietsen…moet weer wat beweging in mijn lijf komen, dus dat komt dan goed uit!
Meiden fijne avond!
Gegroet :mrgreen:
Lijstje aangepast, zie 1e bericht.
Leuk Kloos, een nieuwe fiets!
eej vliegje kun je me helpen
ben bezig met de banner, maar ik moet de code kopieren en dan plakken waar ik het wil hebben, maar ik weet niet hoe??? weet jij dit??
ik probeer maar ff wat…
haha
ik heb de link nu…maar ik wil geen link :evil: hmm hoe werkt dit…
Je moet even naar je PROFIEL gaan en dan naar onderschrift (handtekening) en daar die link in zetten
nu dan?
hallo allemaal, hier zit de eerste werkdag na mijn vakantie er al weer op… en heb een hoofdpijn joh, niet normaal.
Ik heb trouwens net geconstateerd dat het nog oud bloedverlies is. og niet veel of zo… maar denk dat t wel door gaat zetten, hoewel mijn buikpijn van vanmorgen al vanaf een uur of 2 verdwenen is… hmmm
nou ja we zien wel.
OOOOOOOOOO meiden ik lig helemaal krom om mezelf
Ik heb een condititie van nul komma nul. En sinds vandaag ben ik begonnen met hardlopen met het start to run programma voor op de MP3.
Nou ik ben wel onwijs trost want ik heb het van het begin tot het eind volgehouden, maar ik kom net thuis en kijk in de spiegel, men ik lijk wel een biet!!! :oops: <- zoiets!!!
thnxxxxxxx…het werkt :mrgreen: :mrgreen:
sorry meiden heb weer ff wat berichies verpruts… :o
maar ben blij…banner doet het! :mrgreen: weet niet of de cyclus zo klopt, maar ik heb maar gewoon 30 dagen ingevuld…redelijk gemiddeld. We zullen wel zien of het klopt
goedenavond,
even over het wel of niet schrijven op het forum. Het is iets geheel vrijblijvends dus heb je geen zin om te schrijven dan sla je even over. En als je alleen even hallo wil zeggen dan is dat toch ook goed.
Wat betreft de kazen. Volgens mij mag je geen rauwmelkse kazen zoals… brie van een boerTJE, brie van de supermarkt is wel goed. De normale kazen kan je gewoon eten hoor. Geen probleem.
En rood vlees wordt echt bedoeld als je je vlees niet goed doorbakt. Zoals rosbief, biefstuk, etc.
Oja vliegje je zou eens moeten kijken over hoe lang een eispron op zich mag/kan wachten. Ik heb weleens gelezen dat de eisprong plaatsvind 14 dgn VOOR de NOD. Dus dan klinkt het alsof je dus ongeacht de lengte van je cyclus dat niet erg moet zijn. Is is alleen heel moeilijk raak schieten. Ook gelezen over erge korte cyclussen. Je ei heeft namelijk 8 dgn nodig om te rijpen.
Erg boeiend om te lezen over alles wat je lichaam kan. Vind het dan ook leuk om zo met jullie natedenken en vragen te stellen en te beantwoorden.
Nou ga ff de was opvouwen, wie weet tot later.
ingrid; goed bezig!! vooral heel gezond haha…rode biet? dat hoort erbij hoor…zo krijg je vanzelf wel weer conditie
cvs…1e dag er weer op…balen van je hoofdpijn…dat het maar snel voorbij is
heb toch maar ff een andere banner gekozen…want anders kan ik nog niet in de gaten houden, wanneer je ongeveer op de helft zit en je goed moet klussen zeg maar
Goed zo Kloos!
Balen dat je weer moest werken CVS, maar beetje afleiding is ook niet verkeerd
Ingrid, goed bezig ja! Jij liever dan ik hahahaha.
Arola, ja, na je ei kan je ongeveer 14 dagen rekenen tot je NOD. Maar dan moet je wel je ei krijgen… ik heb nog geen ei gehad dus… tenminste, dat denk ik, kijkend naar mijn temp. Heb vorige week dus wel enorme rugpijn gehad en steken en ook slijm en 1 sliertje bruinverlies, maar meer niet… Dus ik denk toch dat het mijn ei niet is geweest.
Maar mocht ik een normale cyclus hebben, zou ik vrijdag mijn NOD hebben… dus het is afwachten. Misschien heb ik mijn ei niet gevoeld.
Maar zoals gezegd, vroeger had ik een cyclus van2 maanden… nooit iedere maand, maar sloeg er altijd 1 over. En denk dat dat nu dus weer is…
krijg morgen ovutesten binnen, dus mocht ik een keer iets voelen, kan ik ff testen en mijn ei zoeken.
hahaha een hoofd als een rode biet herken ik. Als ik mee heb gedaan aan steps of iets anders qua cardio dan met ik helemaal rood met hier en daar wat witte vlekken. Dus altijd linea recta naar huis. Vroeger vroeg men wel eens of het wel goed ging maar ongeacht mijn conditie heb ik daar gewoon last van. Mijn zus trouwens ook. Dus join the club.
Nou vliegje dan maar eens met die ovulatiedingen aan de slag, want tempen daar begrijp ik nog helemaal niets van. Zag ik nou ook bij chico al een cyclus van 2 mnd? Dan vraag je je toch gewoon af of er nog 1 zwanger is. Nou ben benieuwd hoe het verloopt bij iedereen. Zijn er veel die aan de laatste dgn van de cyclus beginnen. Succes!
hoi meiden,
ik heb ff geen fut om te reageren… Heb even een baaldag :roll: Geen idee waarom, maar ja… Hopelijk is het morgen beter!
liefs
daffie
Ik had ook vandaag, net als Gitje en CVS, wat bloedverlies… Dat is 11 dagen na mijn vermoedelijke ei, maar slechts op dag 25 van m’n cyclus. De vorige twee cyclussen waren 27 en 28 dagen. Ga dus toch twijfelen… :think: Innesteling, of ongi??? Ben benieuwd of het doorzet. Heb verder geen last van andere verschijnselen, zoals misselijkheid ofzo. Alleen: je gaat overal op letten, he? Had net bij tanden poetsen ook wat bloedend tandvlees. Dat zou weer wel een teken kunnen zijn… Of gewoon te hard gepoetst
Ik wacht rustig af deze week. Als er dit weekend niks doorzet, dan ga ik pas testen.
gitje en iev, zal voor jullie duimen!!
Daffie! :hug:
Gitje, Iev en CVS, succes! Is dit bij jullie alledrie de 1e ronde na de pil??Ben benieuwd!
Daffie, sterkte, lekker ff rustig aan doen!