Juni 2008 stoppers #2 **Al 2 zwangeren!!**

wouw daffie wat een verhaal.

Maar je heb gelijk je bent alles vergeten als je die kleine spruit in je armen heb.

Kuss Miranda

jeetje daffie, das ook een heel avontuur, maar gelukkig was alles verder ok en gezond!!! Hopen dat de volgende wat rustiger gaat, zonder blaasontstekingen en uitdrogingen!

Ik eet veel kip kerrie salade, maar de laatste week smaakt het me gewoon niet meer… Is dat slecht?

Ook eet ik regelmatig mentossnoepjes.

Ik rook niet, drink bijna nooit zowieso, nu helemaal niet.

heeft alcohol trouwens ook invloed op de spermakwaliteit bij de man?

Ik slik foliumzuur.

Daffie, ga ff je verhaal lezen :slight_smile:

Jee daffie wat een verhaal… en totaal ruptuur?? was dat? Helemaal gescheurd??

hooi,

@ Jentel: Ik geloofde het nooit, maar het is echt zo!

@ CVS: Daar ga ik vanuit! De 1e bevalling van mn beste dinnetje was ook dramatisch en de 2e floepte er zowat uit! Bij mij moet dat gewoon net zo gaan :lol:

@ vliegje: ja, als de man drinkt, worden de zaadcellen ook dronken zeg maar! hahaha enne… ik was uit mn knip helemaal doorgescheurd naar onder. De sluitspier was helemaal door. Daarom moest ik op de ok gehecht worden.

ga nu echt lekker naar bed!

truste

liefs

daffie

Ahhhhhh PIJN!!! Daar ben ik dus zo bang voor he…

trusten! Ik ga ook slapen.

ben ik weer,zal ook even antwoord geven op de vraag of ik er al rekening mee houd/hield.

van te voren niet,omdat dit dus niet gepland was…nu echter wel.

ik eet geen lever(toch al bijna nooit)ik eet geen brie en rauw vlees,deed ik al nooit,eet geen vacuumverpakte vis meer,voorheen at ik tonijn maar nu dus niet meer,ik drink niet maar dat gebeurde toch al zelden,ik drink hooguit 3bakjes thee per dag en de rest wat ik drink is water of frisdrank zonder cafeine,de kattenbakken maakt mijn man schoon en ik heb geen tuin :smiley:

Ook slik ik vitamines en foliumzuur, van mama en baby,dagravit geloof ik en visolie capsules maar niet tegelijkertijd want daar kreeg ik weer maagkrampen van…

zo heel verhaal haha.

Vanochtend weer temp genomen, met andere temp (2 cijfers achter de komma). 36,57… heel laag dus, heb mijn ei dus nog niet gehad als ik mijn temp moet geloven… :frowning:

VLiegje wat een gedoe met je cyclus meid. :hug: :hug:

Het is pas de eerste ronde je lichaam moet helemaal wennen aan de nieuwe situatie hoor.

vliegje, anders kan je eens proberen er wat meer afstand van te nemen? Denken van: het is de eerste cyclus maar, laten we voor de volgende gaan, dan is mijn lichaam ook ontpild en waarschijnlijk wat rustiger.

Als je dat denkt, misschien dat je dan wel opeens je ei krijgt of ongi gaat worden (dat je ongemerkt dus je ei hebt gekregen). Het belangrijkste is dat als jij rustig word, je lichaam t misschien ook wel wordt…

Moeilijker gezegd dan gedaan… ik weet t, maar misschien te proberen…

succes.

ja je hebt ook gelijk… krijg het toch druk komende weken hahaha, kan me er niet veel mee bezig houden dan hoop ik…

pfff heb opeens last van mijn onderrug en buikpijn… zal het de ongi zijn die eraan komt??

Goedendag,

ZO ben weer bijgelezen. En daffie wat een heftig verhaal zeg. Toen je er middenin zat dacht je waarschijnlijk “DIT NOOIT MEER!” en nu probeer je gewoon een 2e te maken. Hahha pijn is zo vergankelijk.

Nog bedankt voor je anwoordt Daffie ik ben eigenlijk op zoek met eentje met stuurslot. Mijn kleine iris kan ik denk ik nog niet instrueren dat ze een bepaalde kant op wilt. Dat doet ze lopend ook al niet hahaha.

Zo nog 5 dgn te gaan. Voel helemaal niets. Geen pijn of wat dan ook. Ook mijn humeur is nog goed :wink: meestal rond mijn ongi wordt ik wel eens wat sjaggie maar dat kan natuurlijk nog komen. We wachten netjes af en anders gaan we naar ronde 2.

Succes allemaal!

groetjes!

hier net t eerste rode gezien… denk dat t vandaag door gaat zetten. jammer maar op naar ronde 2, zal vanavond mijn banner aanpassen. trouwens… korte cyclus 25 dagen

Ah balen CVS! Maar inderdaad, op naar ronde 2. Ben benieuwd hoe mijn cyclus nu gaat lopen… zit as vrijdag op 28 dagen en nog geen ei gehad…

En Gitje had ook al wat bloedverlies las ik ergens anders.

Balen cvs, maar wel fijn als je cyclus gelijk op gang is.

Hier ook nog steeds geen duivels gezien. Morgen zit ik alweer op 8 weken :evil:

Later meer, dan lees ik even bij.

Groetjes Chico.

Hier inderdaad ook vanochtend wat bloed verlies maar daarna niet meer!!

Zit 6 dagen na mijn ei en dat is het tijdspad van de innesteling, dus mijn duimen draaien volop!!!

Heb ook de hele tijd een zwaar gevoel in mijn buik en steekjes, net ook in mijn (.)(.) dus ik ben benieuwd. heb de Xtra sensitest besteld die kan 6 dagen voor de nod al positief testen, dus daar wilde ik het wel op wagen, trouwens ook niet zo duur, dus dat scheelt weer.

Pffffffffffffffffff tis wel zenuwslopend dit!!! :doh:

Kus, Gitje

hey CVS,jammer hoor dat het niet gelukt is maar goed,volgende ronden nieuwe kansen,volle kracht vooruit toch :wink: :-*

Dames,ik leef mee hoor maar ik hou het bijna niet bij,zoveel word er geschreven en daarbij weet ik soms ook niet wat ik schrijven moet…

Dus ik ben er wel en heb interesse maar weinig woorden…sorry :oops:

zoheeee…ik moest ff flink bij lezen.

Bedankt iedereen voor het welkom heten :slight_smile:

Ik ben 25 en mijn nod is…ik ga uit van do 10 juli…als er dan nog niks is ga ik testen. Ik heb mijn eisprong in iedergeval al gehad…dat is 1 ding wat zeker is.

Ik let ook al op met wat ik eet hoor…tenminste ik denk eraan. Maar volgens mij kan het helemaal nog kwaad al zou je he nu eten…ik weet het niet…:s

Ik heb trouwens ontzettende last van branderige tranende ogen…nu al een paar dagen…is dit ook een zwangerschapsverschijnsel ;)?

Trouwens…als er iemand zwanger wordt hier rondom harderwijk eo…laat het me even weten…ivm kraamzorg!!!