Zo grappig dat iedereen in ene klachten heeft…je gaat er ook op letten he?!
Ik denk er ook constand aan. Ik vraag me ook af hoelang deze cyclus gaat duren. De eerste keer duurde hij 34 dagen en de 2e keer 29 dagen…dus hoelang zou hij nu duren…we zullen het zien.
Nu had ik ook de 18e dag mijn eisprong en de vorige keren ook de 18e en de eerste keer de 23e dag.
Ik ga er dan maar vanuit dat het nu net als vorige keer is. De 18e eisprong en dan de 29e dag NOD
Dus vliegje…sorry mijn NOD is dan 8 juli…jeeh nog sneller!
Maar gehakt mag je gewoon eten hoor. Het gaat om rauwe vlees. Dus id tartaar, biefstuk, rosbief etc etc.
meiden, ik ga nu al slapen, barst nog steeds van de hoofdpijn, dus ga vroeg mijn bedje in… trusten iedereen
Trusten meissie
O ik zie iedereen of je met het eten en zo al oplet…
Niet echt. Ik dronk al weinig en drink nog best wel één of twee wijntjes of rose biertjes in het weekend. En wil ik een biefstukje dan eet ik hem ook wel, ook doe ik wel filet american op mijn broodje. Ik heb die dingen bji mijn vorige zwangerschap zo enorm gemist, hahaha
De eerste 6 weken in een zwangerschap is er geen bloedcontact dus geen alchohol opname zeg maar via de bloedbaan en zo ook de andere stoffen. Dus ik ga mezelf niet nu al dat lekkers ontnemen.
Maar kan me voorstellen dat jullie er anders over denken hoor!
Liefs,
Ingrid
Ik heb weer druk in mijn onderbuik, maar ik weet niet meer wat ik ervan moet denken.
Heb het lijstje weer aangepast
Ik ga ook tukkie doen, trusten meiden!
@ Vliegje
Wat vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent! Dat was dus de rede voor mij om al optijd te stoppen met de pil…voor we het voor het echie zouden gaan doen.
Ben toen ook nog bij de HA geweest, die zei wel dat als ik een onregelmatige cyclus had ik even contact moest opnemen…maar dat ik wel de eerste cyclus moest afwachten…
Ik ga werken…doeiiii
Dames, hier is vanochtend de ongi in alle hevigheid begonnen
Ben aan de ene kant wel blij, maar ik vind 23 dagen voor een cyclus wel een beetje kort, vraag me af of mijn ei uberhaubt wel de tijd heeft gehad om in te nestelen.
Ik zal mijn banner aanpassen naar 23 dagen…
Vliegje de NOD lijst kan ook weer aangepast worden…
Kus, Gitje
mijn nod is de 18de .
Ik kom vanmiddag nog even kijken.
Kuss Miranda
Gitje, welke datum is je NOD?
Balen zeg… En ik dacht nog wel dat het raak zou kunnen zijn. Maar denk dat je cyclus dus ook van slag is! 23 dagen is inderdaad kort… Heb je echt een ei gehad?? weet je dat zeker?
Hoi,
@Gitje balen meid, maar van eisprong tot menstruatie ( luteale fase ) kan en mag van 10 dagen tot 18 dagen lopen, dus als je weet wanneer je eisprong geweest is kan je misschien een beetje tellen.
De periode van menstruatie tot eisprong kan en mag verschillen ( dus de ene keer een ei op dag 18 en de andere keer op dag 20 bv ).
Bij mijn laatste zwangerschap was mijn eisprong eerder geweest dan ik dacht, ik dacht dat mijn ovulatie testen streepjes gaven omdat mijn eisprong eraan zou komen, maar ze reageerde dus op het hcg hormoon.
Van eisprong tot menstruatie is altijd evenveel dagen, dus als het bij jou 10 dagen is deze maand dan is het volgende maand ook 10 dagen, alleen als je eisprong later plaatsvind kan wel je cyclus langer zijn
@Vliegje en Arola, mijn cuclus duurt zo lang door de curretage.
De gyn zei, 4 tot 8 weken, maar er is geen ongie te bekennen en ik ben ook niet zwanger helaas, want dat heb ik al getest
Maar het betekent wel dat alle kansen nog open liggen, haha.
Na mijn bevalling van Jorrit duurde het ook heel lang voor ik weer ongie werd. Toen vond ik dat wel fijn :roll: :mrgreen:
@Ingrid en de rest, ik eet ook gewoon alles hoor.
Op het moment dat ik zwanger ben is het vroeg genoeg om te stoppen.
Roken en drinken doe ik zowiezo al niet, dus dat is geen probleem.
Balen van je menstruatie meid.
@Daffie, hier ook een dikke knuffel voor jou :hug: :hug: :hug:
Ik ga later even rustig je bevallingsverhal lezen, ant ik begrijp dat die niet makkelijk was.
Meiden, na de pil kan je lijf best wel erg ontregeld zijn. ik had toen geluk, maar dat komt niet zo heel vaak voor ( wel dat ik geluk heb, maar dat je de tweede ronde al zwanger bent ) :mrgreen: .
Mijn cyclus is normaal 33 tot 36 dagen. De laatste zwangerschap 30 dagen. Maar ik hoop helemaal geen ongie meer te zien, maar een positieve test wel
Ik ga genieten van deze aankomende mooi dag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Groetjes Chico.
–Chico-- had geen idee wat een curretage was. ben het even gaan opzoeken en wat vreselijk. Ik hoop dat je deze ronden meer geluk mag hebben. Vind wel dat je heel opgetogen schrijft, met een positieve instelling kom je heel ver.
Hier echt totaal helemaal niets! Geen buikpijn, geen … gewoon niets. Afgelopen nacht wel vreselijk liggen denken en dromen. Over een maandje gaan we verhuizen en dat speelt enorm. Ik ben echt zo’n denker en kan het dan niet laten. Vervolgens gingen de gedachtes over naar zwanger worden. En dat het morgen(vandaag) dus nog maar 4 dgn is. En wat als het nou in 1x raak is? Hoe gaan we dat dan doen? Hahahah ik werd gek van de gedachte spinsels.
Zijn jullie ook van die denkers in bed? Behalve als je dan aan het klussen bent?! Hahaha
Ja ik denk ook veel… dromen doe ik ook enorm veel maar sinds ik mijn maansteen draag is het dromen aanzienlijk verminderd!
hier weer buik-en rugpijn. Net ovutesten binnen gekregen dus gelijk getest.
De 2e lijn was duidelijk te zien, maar niet donkerder als de controlelijn en volgens de gebruiksaanwijziging (sensitest) moet dat wel.
Ik moet hem dus nog al negatief zien, maar misschien komt dus wel mijn ei eraan.
@ Chico
Jij zei dat de tijd tussen de eisprong en de menstruatie altijd even veel dagen is…bij mij is dit niet het geval hoor.
Ik voel mijn eisprongen heeeeel duidelijk en daar zit toch echt elke keer verschil in in dagen…oohnee sorry ik zit nu te tellen en je hebt idd gelijk…wat grappig dat wist ik niet.
@ Vliegje dan klopt mijn NOD dus ook weer niet…moet dag een dag later zijn…maar laat maar lekker zo hoor…ik ga de 8e toch wel al een test doen…als ik bij nieuwschierigheid niet kan weerstaan
daffie; ook hier een dikke knuffel meid!!
vliegje, mijn nieuwe nod is 25 juli
verder heb ik eigenlijk niets te melden whaha…
behalve dat mijn ongi nog geen helder rood bloed bevat, maar dat zal morgen wel gebeuren…
weet je wat grappig is, als ik deze ronde wel zwanger zou worden, dan zou het rond onze verjaardagen zijn. Ik ben 30 maart zwanger, hij 1 april, en dan zou ik 3 april uitgerekend zijn… whaha
Als wij nu zwanger zouden zijn hebben wij dat ook. Ik ben 26 februari jarig ik zou dan uitegrekend zijn voor 17 maart en 25 maart is mijn vriend jarig.
Het wordt zowieso dan helemaal druk
21 feb zwager
26 feb ik
14 maart schoonvader
17 maart (de baby ;))
en 25 maart mijn vriend…
en daar tussen nog een tante en neefje die jarig zijn.
Dan kunnen we maar beter nog een maandje wachten Dan is het April en dan hebben we nog niemand
ff domme vraag…waar halen jullie hier die banners vandaan…heb al gekeken maar kan niks vinden
Hahaha als wij zwanger zouden zijn de 1e ronde is het rond mijn man’s verjaardag. Niet echt handig vind ik hahaha.
Ik ga het lijstje weer aanpassen op de 1e pagina.
de tickers kun je maken bij http://www.kindjeopkomstindicators.nl en dan kopieren en in het profiel - handtekening zetten
werkt wel handig.
vandaag even in de trekpleister wat spulletjes kopen. En kon het niet laten een zw.test ze halen. Ik ben eigenlijk altijd heel afwachtend maar kon het gewoon niet laten… en eenmaal thuis gewoon maar getest.
Als ik uitga van cylcus 28 dgn dan zou ik over 4 dgn NOD hebben. Kan je dan eigenlijk al testen??? Wie heeft er getest ruim voor NOD?
ciao!
Ik heb het al gevonden hoor…zoals je hieronder kunt zien.
Testen kun je altijd…maar of hij ook positief is is de vraag. Er zijn mensen bij wie het al een paar dagen voor de nod positief is…maar de meerderheid toch niet denk ik…heb je dan ook klachten/symptomen?
4 dagen voor NOD zou moeten kunnen… sommige testen kunnen 6 dagen voor NOD.
Maar heb je negatief getest dan??