Pfff meiden. Ben druk aan de studie. Op één of andere manier wil het niet echt meer. Nog een weekje en dan het eerste examen…
Testen zou kunnen voor de NODmaar dan is de kan op het HCG er nihil. vanaf de NOD wordt elke dag een hoeveelheid van dat hcg aangemaakt (kan ook later nog…)
Lekker vaag, maar ja dat is het zwanger worden ook hahahaha
@vliegje wrote:
Hahaha als wij zwanger zouden zijn de 1e ronde is het rond mijn man’s verjaardag. Niet echt handig vind ik hahaha.
Ik ga het lijstje weer aanpassen op de 1e pagina.
ik ben uitgerekend rond mijn verjaardag,de dag zelf of de dag erna…
26feb is mijn moeder jarig
1mrt de tweeling van mijn tante
2maart ik en dan 3mrt uitgerekend…dan 10mrt mijn schoonvader ,ja kan me lol op,verheug me er nu al op :mrgreen:
ja heb dus negatief getest. Ik weet dus echt niet wat ik ervan moet denken. Moet maar gewoon wachten op mijn NOD. En we zullen dan heel misschien de 2e test uit zijn verpakking halen. Hahaha
Je kunt beter wachten tot je nod dat geeft meer zekerheid.
Moeilijk om de verlijding te weerstaan he.
Spannend allemaal, Ik hoop dat er een zwangere tussen zit.
Ik ga nu snel de troep op ruimen die we vandaag buiten hebben gemaakt.
Kuss Miranda
Ik vind het toch ook wel spannend worden nu… Morgen is NOD… En na m’n beetje bloed van 2 dagen geleden, niks meer gehad… Dus toch innesteling??? Verder geen symptomen: niet misselijk, geen pijn in m’n borsten, niks. Vandaag en morgen blijven dus superspannend.
Ik heb nog geen test in huis. Ons weekend is vrijdag en zaterdag, dus ik koop misschien een test op vrijdag om 'm dan zaterdag met vriend te doen. Als ik niet ondertussen m’n ongi heb natuurlijk…
Hoi Iev,
Dat is idd wel spannend. Moet je nog wel heel eventjes geduld hebben
Als ik een test ga doen wil mijn vriend er zowieso bij zijn…anders vind hij het echt niet leuk! En ik vind ook dat hij er even veel recht op heeft om er bij te zijn…het is ook zijn zwangerschap.
Volgens mij toch te vroeg gehoopt… Ik denk dat ongi toch begint vandaag…
Spannend ik duim voor jullie dat het weg blijft.
Kuss Miranda
En Iev, heeft het doorgezet?? Hoop het niet! Dan heb jij wel een regelmatige cyclus joh. Wel fijn!
Hier beginnen mijn tepels enorm gevoelig (pijnlijk zelfs) te worden. Nu ook misselijk, maar dat is wel eens vaker 's ochtends. Ik wacht waarschijnlijk nog steeds op mijn ei…
Ik dacht 2 weken geleden mijn ei te hebben, en dan zou vandaag mijn nod zijn. Maar gezien mijn temp, heb ik hem nog niet gehad, geen idee dus…
Heb wel buikpijn ook, laag. Maar goed, dat heb ik al onderhand 4 weken hahahaha.
hoe is het verder met de nods hier???
Oja nog iets… sinds een weekje tijdens het klussen toch die vage pijn (ja echt pijn is het niet maar ongemakkelijk gevoel). Alsof mijn man tegen mijn baarmoeder stoot zeg maar. Het lijkt soms wel of hij er langs de andere kant uitkomt hahaha.
Gister weer, eergister ook… Lijkt of mijn baarmoeder aan het zakken is, geen goed teken toch?
Zo ipv een dagje op de sportschool ben ik vandaag aan het sporten in huis. Verhuisdozen vullen. Tjemig wat een klus is dat zeg. Niet vanwege de hoeveel heid maar meer van het goed organiseren. Maar goed de eerste 6 zijn gevuld. Iris is lekker een dagje naar oma dus ik kan even goed mijn best doen.
Vliegje je kan natuurlijk ook altijd even met de dokter praten. Ik zou niet weten of het een baarmoederverzakking is if ben je nu gewoon supergevoellig omdat je je sprong misschien hebt. Pijn bij het vrijen is sowiezo niet erg leuk. Misschien is een gesprekje geen overbodige luxe.
En misselijk en pijnlijke tepels… hmmm misschien gewoon zwanger. Je kan aan zoveel dingen denken.
Iev jammer hoor dat het is doorgezet (toch?) op naar de volgende ronde.
Nou ik ga nog even dozen vullen.
fijne dag allemaal!
wat een mooi weer vandaag zeg…zit een btje zielig achter de balie naar buiten te kijken
geen nieuws hierzo…maak niet veel spannends mee.
arola; dan heb je wel een btje verkeerde dag uitgezocht om met de verhuisdozen te gaan sjouwen…veels te warm weer, succes ermee!
vliegje; misschien is het geen gek idee om een x naar de huisarts te gaan en vragen stellen over je klachten. Misschien kan hij je gerust stellen?
iev, balen hoor van je ongie, maar hup op naar de 2e ronde!! :thumbup:
ingrid; met mooi weer is het ook lastig op te studeren…dan wil je liever relaxen…maar toch veel succes…
marjolein; wij willen ook samen testen dan hoor…is wel net zo leuk. Ben benieuwd naar zijn reactie als het daadwerkelijk toch een x raak mag zijn!
nou meiden geniet van het mooie weer en tot de volgende keer!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Vandaag ongi geworden, maar eigenlijk had ik dat wel een beetje verwacht.
Leuk om te zien dat iedereen in een periode zit van verhuizen, trouwen, etc. Het is hier net een soap. Met alle vreugde en drama erbij. Misschien daarom ook zo verslavend :lol:
@ Vliegje
Dat gevoel had ik ook tijdens de dagen vlak voor en tijdens mijn eisprong…daarna hebben we het nog niet meer gedaan…dus weet niet of het nog steeds zo is. Maar lekker is anders… ik heb geen idee wat dat kan betekenen…
@ Kloos
Ja daar ben ik ook zo benieuwd naar…want eigenlijks wil hij nog niet…maar nu we er mee bezig zijn steeds meer hoor. Hij komt ook elke dag thuis en dan zegt hij: ben je al zwanger?
Ik heb wel eens eerder een test gedaan toen ik de pil vergeten was…toen wilde hij er ook persee bij zijn, en was hij teleurgesteld dat het niet zo was…dus stiekem…vindt hij het wel leuk! Hij ging toen ook elke 5 minuten weer kijken of het misschien toch een + was…maar nee…
@Iev, inderdaad ahahahaha, onze eigen soap.
Ik probeer ook niet teveel met mijn lichaam bezig te zijn, maar ik snap er niks van en wordt er daardoor iedere keer weer bewust van.
Heb gewoon opvliegers! Ik denk dat ik gewoon flink aan het ontpillen ben…
Tepels worden ook gevoeliger en ben een partij prikkelbaar pfffff. Word er zelf moe van hahaha.
Zometeen naar een bruidspaar om de laatste dingetjes door te spreken, volgende week vrijdag heb ik hun bruidsreportage.
Fijne avond meiden!
@ Vliegje…leuk hoor!
Vervelend he dat ontpillen!!!
Ik zit zelf ook niet helemaal lekker in mijn vel, heb hoofdpijn en ben moe…ga zo lekker douchen en in mijn bedje liggen…manlief kotm pas laat thuis
Fijne avond iedereen!
Hoi,hoi,
@Arola,
Ik ben positief omdat dat mij beter helpt. Maar er zijn ook wel dagen dat ik de balen ervan heb hoor, haha, ik ben tenslotte ook maar een mens he, haha
Lekker bezig geweest vandaag met de verhuisdozen? volgend jaar mogen wij ook weer, we hebben ook een huis gekocht.
Wat een stress geeft dat trouwens zeg, zo’n hypotheek aanvragen en krijgen :shock:
Wij zitten nog eens met verlenging ook, omdat het huis van de verkopers ( ik ken ze al heel mijn leven ) pas september 2009 opgeleverd wordt.
@Iev, balen hoor, je hoopt toch dat ze weg blijven.
Hoe gaat het eigenlijk met de dames die druk bezig zijn met hun trouwerij? al een beetje de zenuwen, haha.
@Ingrid moeilijk hoor studeren met die hitte, maar het is voor een goed doel toch
@Schaapje, hoe voel je je?
Zo ik ga even Daffie haar verhaal lezen.
Groetjes Chico.
Hoi Chico,
sinds vanmorgen weer wat beter,voor zolang als het duurt natuurlijk maar ik heb goede hoop.
Heb bij de dokter vezels gehad die ik 1x per dag moet nemen,laten we hopen dat het werkt en dat mijn buikpijn snel tot het verleden mag horen… van de andere kwaaltjes heb ik gelukkig amper last,die neem ik voor lief
Jeetje Daffie, wat hefig!
Wat stom dat ze ook zo laat pas zagen dat je een totale ruptuur had zeg.
Gelukkig is alles goed gekomen en ik hoop dat een volgende bevalling wat sneller en makkelijker gaat.
Ze zeggend dat een tweede altijd sneller gaat. De vk waar ik de laatste keer was ( ik ga ook weer terug naar haar als de gyn dan zegt dat alles goed is ) wilde ook al niet met mij in de auto gaan zitten omdat Jorrit zo snel kwam.
Ik moet zeggen op dat moment was ik echt niet blij met mijn weeenstorm ( 6cm in 2 uur is echt erg, haha ), maar ik lees en hoor verhalen waarvan ik denk doe mij maar een weeenstorm. Jou verhaal is daar 1 van
Groetjes Chico.
Fijn dat je vezels gekregen hebt! ik hoop dat het gaat helpen :hug:
Gelukkig heb je nog niet zoveel andere kwaaltjes, dat scheelt weer iets
Groetjes Chico.