Juni 2008 stoppers #2 **Al 2 zwangeren!!**

met onze voorbereidingen voor de bruiloft gaat het prima…we hoeven niet zoveel meer te regelen…denk ik. 25 Juli mag ik mijn jurk weer passen :slight_smile:

Vraagje:

Weten jullie vanaf wanneer je buik wat boller wordt vlak boven je schaambeen…???

Zo ben wel goed bezig geweest vandaag. Het was hier snik heet en het heeft zelfs ook nog geregend. Maar ik heb totaal 9 dozen gevuld (van de 60 ;-)) Hahaha. Maar het is wel even fijn om te starten want dan krijg je een beetje een idee van hoe je het moet doen en wat al wel en wat niet.

–chico- -ea-- ja verhuizen is eens in de zoveel tijd wel leuk ja. Wij gaan van een appartment naar een echt huis met tuin. Leuker voor Iris. Doordat ik niet werk moesten we de financiering regelen op mijn vriend zijn salaris. Was wel een spannende tijd. Het spannenste vond ik eigenlijk ons eigen huis verkopen. Stonden al wel in de verkoop voordat we zelf iets vonden. En dan als je weinig tot geen bezoekers krijgt wordt je wel heel nerveus. En toen opeens hadden we een kijker die koper werd. Het enige is dat we nu 1 maandje moeten overbruggen bij mijn moeder. MAar ik heb een superlieve moeder en kan lekker even gebruik maken van een oppas aan huis hahaha

Ja een soap dat kun je wel stellen. Zou eecht een goede informatiebron zijn voor tekstschrijvers. Kijk tegenwoordig geen soaps meer maar zit er nu dus schrijvend in.

Hier nog steeds geen nod, klopt ook wel maar ook nog geen voortekenen. Wachten maar weer rustig af.

Iedereen succes maar weer.

Nou ik kreeg pas een buikje rond wk 18 denk ik. Maar ik ben 1,61 en 72 kg dus een beetje aan de dikke kant (volslank :wink: hihi) dus dan zie je het toch al wat minder snel.

Maar iig zie je er de zeker de eerste drie maanden niets van.

Nou de eerste 3 maanden niks zien das wel heel veel…ik denk wel wat minder. Want met 10-12 weken heb je echt wel al een buikje hoor…het zal niet veel zijn…maar wel een flink bobbeltje boven je schaambeen…Er zijn mensen die met 7 weken al geen broek meer passen…

Mmmh naja het zal wel tussen mijn oren zitten…we willen gewoon te graag :frowning:

Ja er zijn echt wel mensen die opeens hun buik maar laten hangen (grapje). Nee je moet je bedenken dat de meeste mensen het 12 wkn voor zich houden bijvoorbeeld voor een werkgever. Veel mensen hebben het dan echt nog niet door. Ik kan me wel voorstellen dat als je gewoon heel dun bent dat je het dan wel eerder KAN zien.

nou wij gaan ff een serietje kijken en op tijd naar bed. Was wel even een daggie zo.

Hem eiden,

Vandaag gewerkt, de airco is kapot gegaan! :cry:

Over het buikje: Ik had bij mijn eerste zwangerschap met 11 en halve week een zwangerschapsbroek aan en dat was echt nodig. Kon het ook niet meer verbergen…ja tenzij ik hele wijde truien aan deed.

Ooo airco kapot met dat warme weer is niks!

Wij hebben ook airco, maar soms heb ik het gewoon koud hahaha.

gisteravond bij het bruidspaar geweest, echt een leuk stel.

we wilden eerst naar de polder gaan om foto’s te maken (hebben zij speciale herinneringen) maar gezien de tijd en blubber daar besloten om naar een tuincentrum te gaan voor het geval het regelnt (prachtig daar!) en een kasteeltje waar wijzelf onze foto’s ook hebben gemaakt.

Ik ga iets langer fotograferen ivm tijd haha. Dus 12,5 uur. Heb ik veel foto’s denk ik :wink:

Mag ook lekker mee dineren, dus das wel een mooi moment om bij te tanken.

Ik verloor vanochtend wat slijm, wie weet komt dan toch het ei.

Fijne dag/werkse!

ingrid; balen dat je airco kapot was. Gisteren was het echt super hot!! ik kwam uit mijn werk en ik kreeg me toch een klap in mijn gezicht…binnen was het namelijk heerlijk koel… :slight_smile:

ik vind trouwens de temperaturen rond de 20/25 graden wel prima…soms al warm genoeg :wink:

vliegje; fijn dat het bruidspaar een leuk stel is! Is wel belangrijk dat je er een btje een klik mee heb…als dat niet zo is dan staan ze zo gemaakt op de foto…dat zou jammer wezen. Leuk dat je er zo mee bezig bent, zo heb je altijd wel wat te doen :wink:

hmmm wat betreft een buikje?? Volgens mij verschilt dat enorm bij verschillende mensen…ik ben benieuwd hoe dat bij mij wordt…we will seee :slight_smile:

pff gezeur bij mij op het werk…1 bedrijf heeft contract opgezegd, waardoor ik dus 45 uur per maand werkte. Rest van de uren vulde ik in een vast rooster op een ander object. Nu is dit bedrijf gestopt en moet ik maar alles aannemen qua werk bij een andere plek. Op zich logisch…maar ze hebben mij een vast rooster beloofd. Als je elke dag 6 uur werkt. Dan moet ik altijd 5 dagen werken om mijn uren te halen…in mijn oude vaste rooster hoefde ik dat niet. Want dan draaide ik 2x 9 uur en dan paar x 6 uursdiensten. Ofterwijl maar 4 dagen per week werken. Het komt er op neer dat ik straks 5 dagen moet werken. Dit schiet niet op…maar je bent wel elke dag aan het werk :s heb liever een dag voor mijzelf. Heb namelijk 30 uur contract.

Nu is er in mijn woonplaats ook werk voor mij en daar wilde mijn oude unitmanager mij graag voor hebben. Alleen laat mijn nieuwe manager mij niet gaan, want ja ik doe mij werk goed en ze willen liever geen goed personeel kwijt. Wat logisch is, maar er zit nooit wat goeds voor mij in. Ik wil liever in mijn eigen woonplaats werken, omdat dat vervoerstechnisch veel makkelijker is. Nou is mijn oude unitmanager op vakantie en kan ik geen contact met hem opnemen. Ik ben er zo poepie flauw van…Als ik er nou ook wat voor terug zie (bijvoorbeel wat extra loon of wat dan ook :p, ik bedoel zij willen mij graag houden en ik wil liever weg…dan moet er toch wat tegen over staan?)

Naja…ben er op dit moment behoorlijk ontevreden over en niet blij mee!!!

Dus vet chaggie nu!!

sorry voor het gezeur hoor… :cry:

maar ondanks alles ben ik wel over een paar uurtjes vrij en dan weekend! Heerlijk…dus iedereen een fijne dag toegewenst! :-*

Ah balen Kloos.

Maare, je moet voor jezelf kiezen hoor en niet denken aan, ‘die wilt me niet kwijt’. In de werksfeer is iedereen ‘egoistisch’. Neem de baan die jou het beste bevalt qua loon, maar ook qua uren en reistijd.

Stel het voor bij je oude manager zo van ‘ik wil best komen, maar dan moet je me meer betalen’.

Kijken wat ie zegt :slight_smile:

Dat had ik ook min of meer gedaan. En ik wil wel graag terug naar mn oude manager (beide bij hetzelfde werk hoor, alleen andere plaatsen…bij ons is alles opgedeeld in provincies) Mijn oude unitmanager heeft maar 28 uur, maar daar was wel wat aan te doen of financieel of toch 30 uur. Maar mijn nieuwe unitmanager heeft het tegen gehouden en gezegt dat het niet kon en dus nu komen ze opeens met een ander object en moet ik naar haar poppen gaan dansen. Heb ik helemaal geen zin in.

Ik ga vanmiddag mijn oude unitmanager bellen en zeggen dat ik graag bij hem wil werken en dan kijk ik wel wat hij biedt. maar kan zijn dat ie dus op vakantie is. naja dan pech dan spreek ik zn voicemail wel in.

pff…drama he :wink: tis wat…

zit je ook in de beveiliging toevallig?

het klink me allemaal zo bekend in de oren hoe ze er bij ons ook mee omgaan,vreselijk vind ik dat.

als jij niet meer tevreden bent vind ik dat je baas je daarin tegemoet moet komen,ik snap niet dat ze het risico gaan lopen dat je misschien wel zegt dat je er dan helemaal mee stopt…heb me er al vaker over zitten verbazen want bij ons gebeurd het dus ook regelmatig…

Ik merk duidelijk aan mijn lijf dat er wat is maar wat is de grote vraag. Ik ben sinds 2 weken zo intens moe :frowning: en vanaf afgelopen vrijdag houd ik 1,4 kilo extra vocht vast. Was een kilo aangekomen omdat ik wel 4 ons vet kwijt was. Misschien dat ik dan nu toch tegen mijn eerste ongi aanhang? Zal wel een straf worden ben 3 jaar niet ongi geweest, hopelijk gaat mijn lijf dat niet even inhalen :stuck_out_tongue:

Ik merk duidelijk aan mijn lijf dat er wat is maar wat is de grote vraag. Ik ben sinds 2 weken zo intens moe :frowning: en vanaf afgelopen vrijdag houd ik 1,4 kilo extra vocht vast. Was een kilo aangekomen omdat ik wel 4 ons vet kwijt was. Misschien dat ik dan nu toch tegen mijn eerste ongi aanhang? Zal wel een straf worden ben 3 jaar niet ongi geweest, hopelijk gaat mijn lijf dat niet even inhalen :stuck_out_tongue:

@ Norma29

Wanneer is jouw NOD dan…je staat namelijk niet in het lijstje…

Als je 3 jaar niet ongesteld bent geweest…dan zul je het echt niet heeeeeel hevig krijgen hoor. Ik was voor de pil altijd heel hevig ongesteld (lees kraamverbanden vol, ja ik liep met kraamverband in). Maar de pil slikte ik vaak gewoon door omdat ik dan ook nog hevig ongesteld was tussen door. 1x in de zoveel weken liet ik mezelf maar weer eens ongi worden. En nu ik gestopt ben met de pil…stelt dat hele ongi niks meer voor.

Ik ben ook moe…maar ben ook sinds 3 weken weer voor het eerst aan het werk…nu 4 lange dagen gehad…en veel reistijd :think: dus daar zat dat wel aanliggen, maar ik ben idd ook al een kilo ofzo aangekomen…en ben niet anders gaan snaaien als anders :wink: Ben iemand die altijd op het zelfde gewicht blijft schommelen…maar ook dat zal wel de aankomende ongi zijn :cry:

@ Kloos

Kom op hoor, wel voor jezelf opkomen…en als je huidige baas je wil houden…moet hij maar met een goed financieel voorstelkomen…en anders zeg je dat je weg bent. Maar als jij graag naar je huidige woonplaats wil…zou ik tegen die man ook zeggen dat hij een goed voorstel moet doen…haha gewoon lekker tegen elkaar laten opbieden :stuck_out_tongue:

@ Vliegje

Fijn dat het een leuk stel was, het is echt belangrijk dat je een klik hebt. Wij hadden ook een afspraak met een fotograaf en we dachten echt allebij wat een lulletje rozewater…haha we keken elkaar aan en konden elkaars gedachten al lezen…dat wordt hem dus niet!

Gelukkig hebben we nu ook een hele leuke fotograaf gevonden, ook erg mee denkend en hele mooie foto’s. Bij onze trouwlocatie zit de orchideehoeven…daar gaan wij heen als het te slecht weer is!

Maar ik heb vandaag weer heerlijk gewerkt…4e dag in mijn gezinnetje…morgen alweer de laatste dag :frowning: de tijd gaat altijd zo snel als het leuk is. Is wel een heel erg leuk gezin hoor…lekker kletsen…thee drinken…vader is werken…en er komt weinig visite…dus heerlijk relaxed en dan daarnaast af en toe nog een beetje stofzuigen en wassen :wink:

Ik ga maar eens eten koken…voordat man lief zo voor de deur staat! Anders krijg ik weer slaag als zijn eten niet klaar staat…haha nee hoor!

Wat doe je voor werk Marjolein?

Ik moet vanavond weer met ons jongste rimpeltje naar cursus. Hopelijk doet ze het weer zo goed, mijn knappe kind :wink:

Het was razend druk op kantoor, zelfs halfuur langer gewerkt.

Ik kom vanavond nog wel ff online :wink:

@Norma, als je op het lijstje wilt moet je me ff je leeftijd en NOD sturen en voor je hoeveelste kindje je gaat.

Ben je ook nog niet ongesteld?

@marjolein en vliegje

Ik ben 6 juni dus gestopt met de pil ik ben nog niet ongi geweest dus dan heb ik toch ook geen nod? Tellen vanaf 6 juni lijkt me zinloos het kan wel maanden duren voor ik ongi word. In ieder geval gebeurd er wel wat maar ik heb nog nooit zo graag ongi willen worden hahaha. Wij gaan trouwens voor de eerste.

Ik ben kraam verzorgende/verpleegkundige…erg leuk werk!

@ Vliegje…wie is rimpeltje…???

Ik ga douchen en naar bed…ben bekaf

doei doei

Rimpeltje? Ik heb 2 rimpelhonden, sharpei’s.

Dus ik ging met onze jongste rimpel (sharpei dus :slight_smile: ) naar cursus.

Ben trouwens zeiknat geregend! Alles was nat… pfff…

@Norma29 wrote:

@marjolein en vliegje

Ik ben 6 juni dus gestopt met de pil ik ben nog niet ongi geweest dus dan heb ik toch ook geen nod? Tellen vanaf 6 juni lijkt me zinloos het kan wel maanden duren voor ik ongi word. In ieder geval gebeurd er wel wat maar ik heb nog nooit zo graag ongi willen worden hahaha. Wij gaan trouwens voor de eerste.

In principe wel, je wordt een keer ongesteld, of niet :slight_smile: en dat is dan je NOD, alleen weten wij na het stoppen met de pil, niet wanneer hij gaat komen…

Ik dus ook niet. weer veel buikpijn nu, maar heb last van ontpillen denk ik.

Jij ook?

O enne, wat is je leeftijd? Dan kan je op het lijstje :wink:

Leuk dat er hier zoveel voor de 1e gaan.