@
Vliegje dat idee had ik al Leuk hoor. En balen dat je zeiknat gereged ben…gelukkig kon je thuis wat droogs aan trekken
@ Norma29
Ik pas me geheel bij Vliegje haar antwoord aan.
Ik weet mijne ook nog niet 100% zeker hoor…maar weet wel dat hij daar in de buurt een keer is…
Ik vindhet wel jammer dat je van de meiden die op het lijstje staan…dat je daar nu niks meer van hoort. Er hebbene r toch al een paar hun NOD gehad…
Ja ook jammer, misschien hebben ze het erg druk?
ik lees wel mee hoor, maar idd heb t erg druk… ga nu ook weer weg, werken, werken en nog eens werken…
@Vliegje
Ik heb ook erg veel last van het ontpillen. Heb zelfs in de 2e week op advies van de HA een testje gedaan ik had zoveel klachten die ook kunnen duiden op een zwangerschap. Nu weer vanaf gister buikpijn, een buik zo opgezet alsof ik al maanden zwanger ben en erg winderig :oops:
Ik ben 29 mijn nod is dus niet bekend maar ik wil wel op het lijstje.
Maak ik ook meteen een banner aan vanaf 6 juni
Proberen jullie niet na het stoppen met de pil eerst een maandje met condoom te vrijen? Dat wordt meestal wel aangeraden omdat je dan beter je NOD weet, en je dus ook beter kunt uitrekenen wanneer je bevalling zou moeten zijn. Ook is de eerste maand(en) na het stoppen met de pil de kans op een meerling iets groter.
Ikzelf heb eerst een maand veilig gevreeen om de reden hierboven en daarna nog een maand omdat ik eerst de uitslag van m’n uitstrijkje wilde afwachten. Maar daarom heb ik dus wel twee cyclussen zonder pil en zonder ‘voor het echie’ te gaan en weet ik dus iets beter hoe m’n lichaam werkt zonder pil. Mijn gevoel tijdens de cyclus is nu iets rustiger, en je hebt iets minder onzekerheden.
Mijn gyneacoloog in Dubai raadde zelfs aan om minstens 4 maanden te ‘ontpillen’ en dan pas te proberen zwanger te worden. Zij zei dat ze te vaak vrouwen ziet met een vroege MK omdat ze te vroeg zwanger werden. Maar op internet staat overal dat het niet slecht is voor moeder en kind om meteen te proberen na het stoppen met de pil. Dus het advies van mijn gyneacoloog heb ik maar even genegeerd
Maar in ieder geval veel succes natuurlijk!
@Marjolein
Misschien vergeten mensen ook dat ze een account hebben? Heb ik ook weleens gehad, heel enthousiast aan een forum beginnen maar er komt dan toch niks van.
Ik maak ook maar een banner vanaf 6 juni
@Iev
Het is inderdaad praktisch om een eerste ongi af te wachten maar medisch volgens mijn HA niet noodzakelijk. Ik ben sowieso weer ff wat anders omdat ik de prikpil had en ik dus misschien wel heel lang moet wachten op mijn eerste ongi. Dat meerlingen verhaal heb ik ook wel gelezen maar zoals bij alles zijn er overal altijd zoveel verschillende meningen over…
Ik eet en drink bijvoorbeeld nu al niets meer wat straks als ik zwanger ben ook niet mag. Daar zijn ook veel verschillende theorieen over.
Dit doe ik ook omdat ik in theorie zwanger kan worden voordat ik uberhaupt een bloeding heb gehad en ik het misschien niet merk.
Iev, Dubai? Werken en wonen? Lijkt me ontzettend gaaf Dubai. Maar niet voor eeuwig denk ik. Zitten jullie daar tijdelijk of daarna weer andere plannen.
Wij hadden ooit bijna de plannen om naar Qatar te gaan ivm vriend zijn werk. Ging helaas niet door.
Hier gaat alles zijn gangetje. Even snel de comp aan en straks even tassen inpakken want we gaan even een weekendje bij mijn moeder slapen. Even het nwe huis bekijken en opmeten en zaterdag een dagje met manlief gepland. Lekker uit eten in Utrecht.
Nog 1 dag en dan NOD. Of niet natuurlijk. Echt geen idee. Af en toe een zwaar gevoel in mijn buik maar dat is dan ook zo weer weg. Voor de pil en voor Iris had ik cyclussen van ong 26 dgn. Nu was de 1e 28. Zou het raar vinden als ik opeens een hele lange cyclus zou krijgen. Maar we wachten af. Van mij mag er wel wat meer duidelijkheid komen. Of zwanger Of ongesteld!
@Iev, klopt, heb ik vaker gehoord.
Maar ik heb zoiets van, we zien wel. Geloof ook niet dat het meteen raak is en heb ook geen zin om echt gericht te klussen (wordt zo verplicht dan), dus gewoon wanneer we zin hebben.
En ik heb sinds ik gestopt ben met de pil meer zin
Mijn buik is ook dikker, maar denk dat dat van de chips is
Ik had gister weer enorme druk in mijn onderbuik, laat in de avond.
Vroeg in de avond had ik weer sliert bruinverlies…
Ovutest was weer negatief.
Dus snap er niks van. Als ik mijn ei nog niet heb gehad, verwacht ik hem eigenlijk onderhand wel. Zit op dag 28 nu…
Ik dacht echt nou komt mijn ongi. Gisteravond zo beroerd maar nee hoor helemaal niks. Nu nog steeds niet lekker voel me steeds zo slapjes en misselijk met vlagen. En ik voel me een ontzettende zeurkous Ik heb dit normaal nooit ben altijd actief en nou heb ik nergens puf voor.
@Norma29
Vooral lekker blijven zeuren…heerlijk toch! Ik ben nu ook dood en dood op…ppfff heb hard gewerkt deze week. Enhet is druk dus kan maar zo zijn dat ik vannacht mijn bed weer uit moet Maar misschien heeft die moeheid wel een andere reden
Buikje: Ik heb net eens aan mijn moeder gevraagd vanaf wanneer zei een buikje kreeg. of wel een bultje boven het schaambeen. Mijn moeder voelde die al voor de NOD…dus wie weet :s
Ik vind het wel steeds spannender worden…maarja we zullen zien…
ff snel een reactie hoor…ben net thuis…vreselijk moe (slecht geslapen vannacht…was bij mijn ouders, dus zal wel aan het bed hebben gelegen )
schaapje; werk je ook in de beveiliging?? ik dus ook…en sja…ik weet hoe rommelig het er vaak aan toe gaat en hoe ze soms met mensen omgaan. Maar ik dacht dat ik er niet zo snel last van zou hebben, maar op dit moment :evil: maar goed… het komt allemaal wel goed. Ik ga gewoon proberen het beste er voor mij uit te halen. Laat ze maar is wat doen voor de mensen…als wij allemaal niet werken, verdienen zij geen geld
marjolein…ik doe mijn best en probeer idd hun beide tegen elkaar op te laten bieden. Maja…de nieuwe manager zegt dat het een fabel is dat mijn oude unitmanager terug wil. En mijn oude unitmanager is nu net op vakantie…dus ik kan er nu niet achter aan. Nog ff 2 weken volhouden en kijken wat er dan kan!!
reageer later in het weekend nog wel ff…ga zo met mn mannetje uit eten…had ie opeens zin in!! Nou dat lijkt me wel ff lekker…ff ontspannen!
Fijn weekend allemaal!
Ben ook ontieglijk moe. Mijn man kan nooit uit bed en liet vroeger altijd zijn wekker tg keer aflopen. Ik heb daar zo’n hekel aan. Tijd ging het goed, maar vanochtend weer. Ahhh!! Om 6.20 begint ie al te loeien en om 7.10 stapte hij eens uit bed!! Ooo word ik echt pissed van. Ik hoef er pas om 7.15 uit maar heb duis bijna een uur gemist en heb al zoveel slaap nodig. Mannen!
Mijn borsten gaan ook zeer doen… tepels waren al gevoelig, nu gewoon spierpijn in mijn borsten.
Laat die ongie of dat ei nou maar gauw komen haha, weet ik waar ik aan toe ben.
Morgen gaan we lekker bbqen bij vrienden, ook naar de verjaardag van mijn stiefbroertje.
Verder lekker rustig! Had eigenlijk shoot, maar die is verzet naar oktober.
Fijn weekend!
ik heb het net met mijn vriend gehad over testen…en hij zei oke doe ZO maar dan.
Eigenlijks wil ik het nog niet…en denk ik wacht nou mar gewoon tot je ongi wordt…of niet…maar ben zo nieuwschierig…:S mmmh nog ff over denken en wie weet straks toch maar ff kijken…maargoed dan zal hij toch wel negatief zijn…het is ook nog veelste vroeg…maargoed wel spannend
Dag lieve kletskousen.
Op de dagen dag ik werk kani k het niet bjihouden hoor.
Daarnaast ben ik ook druk met leren, woendag is het eindelijk zover. Examen. Ben dr nu wel zat van. Dan nog 2 dagen werken en dan VAKANTIE!!
Heerlijk, heb er gewoon echt zin in.
Eerst een weekje thuis en dan camping 't kuierpadtien in Drenthe. Daar hebben we een stacaravn gehuurd. Echt een leuke camping voor kids!!! Kijk maar eens op www . kuierpad . nl
vliegje hoe is het met je/
Daffie hoe is het met jou meid? Ik mis je hier wel zeker nadat je vertelde dat je ff niet zo lekker in je vel zat?
MArjolein, spannend hoor!!! voel je van alles? En kun je je nog inhouden?
Kloos, hoe gaat het? Lekker druk? Lekker uit eten lees is!!! Wat leuk!!! veel plezier en eet smakelijk!
Arola, nog 1 dagje spannend!!! Wanneer ga je testen? Of wacht je een tijdje af?
Norma, bij jou ook spanennd zeg!
Iev, ik moet zeggen dat wij ook niet een maand met condoom hebben gevreën. Heb ik de vorige keer ook niet gedaan, misschien wel verstandig maar ach…hihi ik vind de cd’s zo onhandig…
CVS, niet te druk he? Wel om jezelf denken hoor!!!
Nou dat was het ff.
Tot gauw meiden, liefs Ingrid
Hoi hoi,
Zit lekker in de tuin bij mijn mamsie. Even via de laptop internet afsnoepen van 1 van de buren hahaha.
Ik voel nog steeds geen ongi aankomen. En testen had ik dus van de week al 1x gedaan maar was negatief (4 dgn voor NOD). Heb geen idee wanneer. Denk dat ik wacht tot 1 week na verwachtte NOD.
Zou het zo vreemd vinden als het al gebeurt zou zijn.
Nou meiden denk dat ik maandag pas weer langs kom om de berichten te checken. En dan laat ik even weten hoe het ervoor staat.
Allemaal een fijn weekend toegewenst!
Hee Ingrid! Leuk dat je er weer ff bent, succes met het afronden van je leertraject! Geniet van je vakantie.
@ Marjolein, lekker testen Is leuk. Ook al is hij misschien negatief. Welke test heb je?? Sommige kunnen 4 tot 6 dagen voor de NOD testen.
@ Iev, ook fijn weekend.
Voor de rest ook!
Zo daar ben ik weer.
Wij hebben het wel een maand veilig gedaan om te kijken wat mijn cyclus is.
Het is altijd maar afwachten, gelukkig was hij bij mij gelijk weer 28.
Vervelend voor de meiden die zo lang moeten wachten op hun ongie.
Kuss Miranda
hoi meiden,
Ik heb wel alles gelezen, hoor, maar het is zoveel, dat ik maar niet reageer!
Met mij gaat het wel ok… Ik ben nog steeds ongi. vandaag is al dag 10!!! :shock: dat is me echt nog nooit gebeurd, dus ik zit niet zo lekker in mn vel, omdat ik bang ben dat er toch iets aan de hand is. Gezien die buikpijn die ik gehad heb en omdat ik eigenlijk 3 dagen te vroeg ongi werd. Ik maak me er gewoon wel zorgen over. Als ik aan het eind van volgende week nog steeds ongi ben, ga ik maar even de ha bellen. Ben nu wel een beetje bang dat deze ronde geen zin meer heeft…
Afgelopen week is vriend vrij geweest en hebben we lekker allemaal leuke dingen gedaan. We zijn een dagje naar het Plaswijckpark geweest en een dagje naar scheveningen (wel een beetje jammer van het weer, maar ja) en vandaag zijn we nog even lekker gaan zwemmen in het bronbad. Dus behalve van die ongi heb ik eigenlijk wel een lekker weekje gehad!
liefs
daffie
@ Marjolein: Jullie trouwen 1 dag na ons!!! :lol:
whoo daffie :shock: 10 dagen al ongie?? dat heb ik nog nooit mee gemaakt…erg vervelend zeg! nou als het idd nog een paar dagen aanhoudt wel naar de dokter toe gaan hoor…hier vandaan een dikke knuffel voor jou :hug:
@jentel; het is idd wel goed om idd een maand veilig te doen, zodat je je cyclus weet! Wij gaan ook nog niet echt voor een kindje deze maand…tis meer van we doen het lekker met elkaar en wat komt dat komt…en zo niet dan niet…maja qua 1e maand veilig doen is wel handig misschien…hmmm Wel lekker dat je zo snel al weer ongie bent en dat je een mooie cyclus hebt
aralo; aftappen van de buren :naughty: :naughty: :naughty: dat kan niet he…eind van het weekend ff bij de buren langs om je bijdrage te geven hahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: fijn weekend bij je mams!
ingrid28; het zou idd knap zijn als je het bij kan houden op je werk…(kijk dat ik nou niks doe op mijn werk, maar goed normaal gesproken ben je druk en moet je wel wat doen he) DUs ik neem je niks kwalijks hoor Lekker kletsen wanneer je er aan toe komt…Dat doe ik nu ook!
Oh ja, wij zijn toch niet uit eten gegaan…mn man kwam vet laat thuis…hij moest met de trein en fiets met een vouwfietsje naar zn werk…alleen had ie een lekke band…volgens mij is de band helemaal afgescheurd :think: nou ja…ik was blij dat ie eindelijk om half 8 thuis was…dus we hebben maar slecht gedaan! Patat 8)
marjolein98; al getest??? Ben benieuwd…
vliegje; dat is zeker irrie als je om de 9 minuten wakker wordt, omdat je man er niet uit stapt…hmmm :think: zal maar niet zeggen wat ik vaak doe
soms is het zo lekker nog ff door te slapen he…en als je de wekker aanhoudt…sja dan weet je dat je ook niet kan verslapen…(hele slechte gewoonte…weet ut
)