Ff kort, heb net Saw 4 gezien, pfff heftige film.
Maare, Daffie, klote van je ongie zeg! Zeker in de gaten houden!!!
@de rest, tot morgen
Haaai!
Nou ik heb getest hoorā¦maar hartstikke nagatief. Het was een test van de apotheekā¦de had ik laatst van iemand gekregen waar ik toen werkte. Ze zei wij hebben er toch niks meer aan. En hij was maar tot eind dec houdbaarā¦dus ik mocht hem hebben
Het was ook 6 dagen voor de NOD, dus is ook wel erg vroeg.
Ik heb vannacht toch weer zo raar gedroomd, heb liggen slaan en schoppen, praten en huilen :s
We gingen trouwen en alles liep in de soepā¦en ik maar regelen en doenā¦maar niemand werkte mee
Naja gelukkig was het een droom. Maar heb de afgelopen 3 nachten heel vreemd en veel gedroomd ā¦:s
@Vliegje
Dan zal ik ook maar niet zeggen wat ik elke ochtend doe⦠(als ik moet werken)
@ Daffie
Wat balen zeg al 10 dagen ongi. Ik zou idd ook even langs de HA gaan, maar of die er wat aan kan doen???
Maar wel leuk dat je een dag voor ons gaat trouwen.
Wij trouwen in Ens, Schoklandā¦daar staat een heel schattig kerkjeā¦waar we gewoon voor de burgelijkestand gaan trouwenā¦(probeer een foto bij te voegenā¦maar dat wil niet)
Wij trouwen op 8 augustus⦠Dat gaat nu echt hard! Ik tel al bijna in dagen in plaats van weken! Wel een leuke tijd, met alles regelen enzo. Ik droom ook af en toe van de trouwdag, of van de dingen die ik nog moet kopen. Heb van de week mān jurk gehaald. Mooi! Dus we zijn er bijna klaar voor.
Hopelijk hebben we na de bruiloft snel een zwangerschap en kunnen we uitkijken naar de volgende mijlpaal.
Daffie en Marjolien: succes met regelen!
@Marjolein, ook dus de wekker steeds uit te drukken op sluimer? Hahahahha.
Soms kan ik het wel hebben hoor, maar heel vaak niet en dan zou ik hem toch het liefst zo snel mogelijk uit bed willen hahahaha.
Vandaag drukke dag. Ff naar een aantal winkels, verjaardag en bbq⦠moet ook nog mousse maken terwijl ik al geen keukenprinses ben haha.
idd ik verzet de wekker (telefoon zelf) 9 minuten vind ik te lang Vaak zet ik hem dan 5 minuten vooruit en dan nog een keerā¦
haha. Mijn vriend vind dat ook heel fijn.
@Marjolein, jammer van een negatieve test! Maar misschien inderdaad te vroeg?
08-08-08 is een erg leuke datum Iev Ik heb voor volgend jaar 07-08-09 al een huwelijk gepland staan, zulke datums zijn altijd gewild he.
Geniet ervan! Geldt uiteraard ook voor Marjolein.
Hi meiden!!!
Eindelijk heb ik weer even tijd im te antwoorden, want ik ben alweer 2 weken terug van vakantie, maar inmiddels wel 2 bruiloften gehad waarbij ik het haar en make-up moest doen en heb ook nog een begrafenis achter de rug van 1 van onze omaās (zo dement als een deur en al bijna 90, dus ze mocht ook wel gaan).
Ik heb met mijn hubbie en gesprek gehad in onze vakantie over wanneer we nu voor het echie gaan, maar we gaan deze maand pas van start dus ik denk dat ik mij ga aansluiten bij de juli-stoppers en daar verder ga schrijven⦠Ik wil iedereen veel geluk wensen en dat we allemaal maar heeeeeeeeeeeeeeel snel zwanger mogen zijn! Schaapje is ons al voor gegaan
liefs, Ruth
@iev wat leuk die datum! Wij zijn op 06-06-06 getrouwd
@ marjolein nog even geduld en nog een keer testen!
Nou hier zijn alle hormonen definitief van slag hoor. Ik kon de chinees niet door mijn keel krijgen en na het eten zat ik opeens te grienen aan tafel :think:
Typisch
Ruth succes bij de juli stoppers!
Ik heb een partij last van mijn hormonen⦠pfffff word er zelf gek van. Stik sjagerijnig van het ene op het andere momentā¦
Leuk he, stoppen met de pil hahaha.
Ga vandaag de bovenverdieping eens aanpakken. In augustus nieuwe vloerbedekking leggen, dus we beginnen alvast met opruimen hahaha.
Ik werk boven aan mijn fotoshoots, maar mijn werkplek gaat na aug. naar de kleine kamer, zodat de 2e grote kamer voor de baby wordt (ooitā¦). Maar er ligt zoveel zooi van mij⦠dus moet me er maar eens aan wagenā¦
Hallo allemaal,
Net terug gekeerd thuis. Gisteren heerlijk gedineerd met mijn vriend in Utrecht. En vanmorgen alles gepakt en weer naar huis gegaan. Lekker hoor zoān weekend. En dan hebben we de middag nog. Leidsche feesten dus we gaan denk ik straks de stand nog even in.
Uhm aftappen van de buren⦠tja moet toch kunnen Weten niet van wie we het aftappen dus kunnen ook geen centjes door de brievenbus gooien. Hahaha
Nou 1 dag over tijd. En nog geen aanstalte van NOD. Wel nog een zwaar gevoel in mijn buik dus het zou best vandaag of morgen kunnen gebeuren. We gaan nog niet testen iig. We wachten tot volgende week. En als het in de tussentijd niet rood is dan gaan we even een goeie test halen. Vind het steeds spanender worden.
Groetjes!
Spannend Arola! Wie weet joh.
Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad.
Ik heb weer een partij pijn in mijn rug en buik⦠pfffā¦
Daarstraks boven opgeruimd, gelijk 6 advertenties op MP gezet om spullen te verkopen hahaha.
he meiden,
even weer een berichtje van mij.
ik heb alles gelezen, maar er is zoveel geschreven dat ik dit keer even nergens op reageer. Sorry
Ik ben erg moe, vanacht veel geslapen, maar wat wil je, na zoān lange werkweek. Vandaag een dagje vrij, ben wat afleveringen aan het kijken van Gilmore girls. Erg verslavend!!
Mijn vriend is weg, is paintballen. Straks ga ik nog even op de wii, en dan kan ik alweer eten maken⦠en hebben we alleen nog een avondje voordat mijn volgende lange werkweek weer begint.
Als het goed is is mijn ongi vandaag afgelopen, zo niet, dan is het morgen zeker afgelopen! Als ik weer zoān cyclus heb van 25 dagen, dan begint mijn vruchtbare periode over 2 dagen al 10 Juli zou mijn vruchtbaarste dag moeten zijn⦠Nou ja⦠We doen t waarschijnlijk toch om de dag⦠Maar waar ik zo benieuwd naar ben, is wat voor āklachtenā ik nu ga krijgen⦠Ik hoop niet weer 1,5 week last van mijn lies⦠bah, nou ja, we zien wel
sorry voor dit ego berichtje, maar zal hierna gewoon weer reageren op jullie berichten! Iedereen heel veel succes!
CVS, fijn dat je ongie bijna over is! nog ff en weer aan de klus misschien heb je nu wel heel andere klachten!
Nog nooit zoveel nagedacht over ongi worden he dames! Hahaha Manlief vraagt ook de hele tijd of de ārode vloedā er al is. Hahaha wat een term he. Hoe hij eraan komt geen idee.
CVS succes met klussen dan maar weer. Om de dag of vaker.
Vliegje bezige bij! Ben je nog van plan om langs de huisarts te gaan? Kan heus geen kwaad toch? Ben benieuwd wat je doet.
Marjolein is inderdaad wel een beetje vroeg. Maar nu negatief betekend dan nog helemaal niets. Ik had 4 dgn ervoor getest met een trekpleister test en was ook negatief. En nu nog niet ongi. Dus wie weet. Afwachten maar.
Over huisartsen gesproken. Ga ook maar een afspraak maken. Ben in mei een keer erg verkouden geweest en sindsdien kan ik niet meer ruiken. Aan de ene kant erg fijn aan de andere kant erg onhandig. Smaak is daardoor ook minder en de poepluiers van mijn meissie reuk ik niet meer dus llopt ze soms langer met een poepluier. De kleine donder laat echt niets merken. Ben het onderhand wel zat. Het grappige is dat mijn zus precies hetzelfde heeft. Was ook in mei ergens verkouden en sindsdien ruikt ze ook niets meer. Raar he!?
Niet meer ruiken joh?? Oei das gek. Inderdaad ff laten kijken!
Nee, ik ga voorlopig nog niet naar de dokter. 1e cyclus dus ik wacht maar af. Als eind dit jaar nog steeds rare dingen gebeuren in mijn lijf wil ik wel ff langs gaan.
Alleen mijn nichtje werkt bij de dokter⦠en ja, ze moet beroepsgeheim hebben, maar dat heeft ze niet altijd.
En wil niet dat zij weet dat wij gestopt zijnā¦
hoihoi,
hier ben ik, weer met een ego-berichtje (solly :oops: ) Morgen kom ik echt weer reageren.
Vanmorgen was mn ongi ineens weg! :shock: Gisteren liep ik echt nog over (heb 5 tampons gebruikt) en vanmorgen dus ineens niets meer! Heel vreemd, maar mij best!
Ik ga zo wat lekkere hapjes maken en dan gezellie met vriend een wijntje drinken op de bank. en hopelijk ook nog wat klussen :mrgreen:
tot morgen!
liefs
daffie
vliegje, lijkt me best lastig dat je nichtje bij de dokter werkt waar jij naar toe gaat!! Maar idd, het is pas je eerste ronde. Maar, als je twijfelt, wel gaan dan he!!
daffie, veel succes en vooral pleier vanavond!!
Arola, spannend of je wel of niet ongi word⦠ik hoop op een positieve test! En idd raar dat je sinds de verkoudheid niet meer goed ruikt⦠Hopelijk is dat ook snel opgelost!
Ik ga nu verder met mijn vriend scorpion king kijken op rtl5ā¦
fijne avond iedereen!
@ Vliegje
Beetje jammer dat je nichtje zich niet aan haar beroepsgehiem houdā¦dan kan je dus niet lekker even bij de ha langs gaan. Ik zou ook nog niet meteen gaan hoor, het is idd de 1e cyclus.
Wat wel kan zijn is dat je gewoon bijna niet meer ongesteld wordt. Mijn moeder gebruikt namelijk ook maar 1 inlegkruisje per maand. Ze verliesd een paar druppels bloed en dat is hetā¦dat heeft ze altijd al gehadā¦
Mijn ongi is nu ook veel minderā¦tijdens de pil was het redelijk normaal en voor de pil(lang geleden) was ik dus altijd erg heftig ongesteld!
@ Arola
Spannend hoor dat je nog steeds niet ongi bentā¦en je testen dus neg blijven. Ik ben echt benieuwd hoe het bij mij verder zal gaan. Elke dag denk ik zal ik nog een keer testen maar dan denk ik neeā¦kom op gewoon sterk zijn
Maareh zou je nu niet nog een keer een testje doen danā¦je bent inmiddels overtijd natuurlijk⦠Die van de kruidvat schijnen heel goed te zijn en maar een kleine hoeveelheid hCg nodig te hebbenā¦
Bij bij is er in iedergeval nog geen ongi te bekennen. Mijn moeder zij vanmiddag dat ze aan dr water voelt dat ik nog niet ongi benā¦en dat ik beter nog ff kan wachten met zwanger wordenā¦ivm mijn jurkā¦
En ze zegt je kan veel beter in mei juni juli uitgerekend zijnā¦haha naja we zullen zien wat er deze maand gebeurdā¦
Jongensā¦naja meisjesā¦ik ga me even langzaam klaar maken voor mijn bedje. Wij houden ervan vroeg naar bed te gaan heerlijkā¦
Jullie ook slaaplekker voor straks
Ik ga zo ook tukkie doen, nog ff ovutest doen. Maar die blijven ook alleen maar negatief.
Fijne week voor iedereen. Ik moet 4 dagen op kantoor en vrijdag de bruidsreportage.
Ik ben zo moe
maar ik wacht braaf op mijn man die nog uit zijn werk moet komen, dan kunnen we nog even klussen want ergens denk ik dat ik midden in mijn vruchtbare periode zit
morgen kom ik even reageren.
Slaap lekker iedereen.
Chico.