Juni 2008 stoppers #2 **Al 2 zwangeren!!**

hallo Dames,

ik hoop dat het met iedereen goed gaat.

Heb afgelopen dagen geen tijd gehad te reageren,wist ook niet goed waarop eigenlijk :lol:

met mij(of moet ik maar ons gaan zeggen) gaat alles goed,de verstopping lijkt opgelost te zijn,zonder vezels gelukkig want die zijn ubersmerig :sick:

ben nog steeds misselijk,vooral overdag,zo rond het avondeten begin ik pas echt weer trek te krijgen en dan vooral lekkere trek 8) maar ja moet ook gezond blijven dus dan toch maar groentjes naar binnen :mrgreen:

ook heb ik steeds gevoeligere borsten,irritant want een bh dragen gaat zeer doen…maar ik voel me zo naakt zonder bh :oops:

ook heb ik nog steeds last van mijn buik en ik heb van andere moeders begrepen dat dit toch bandenpijn is en dat dat ook zo vroeg in de zwangerschap voorkomt,zeker als je wat klein bent en gespierd,en helaas,dat ben ik beiden…nou ja doorbijten maar.

En dan als laatste geen kwaaltje maar juist iets wat ik heel leuk vind,ik groei al,ik heb een heel klein bescheiden buikje,opgezet of van de baby weet ik niet maar hij zit er :mrgreen: ,heb er ook al fotos van gemaakt en zal deze als ik eraan toe kom in het showtopic plaatsen.

Ik hoop maar dat er gauw meer bijkomen want ik voel me wel een remi zwangere momenteel.

groetjes schaapie

O Schaapie, wat leuk dat je al een buikje krijgt!!! Je kan ze in ons showtopic zetten?? :slight_smile:

ja als ik er tijd voor heb dan komen de foto’s in het showtopic maar als ik thuis ben zit ik niet zo vaak achter de pc :? ik ga mijn best doen. :smiley:

Wat leuk schaapie!

Eigenlijk toch gek he? Dat je als je zwanger word blij bent met een buikje :stuck_out_tongue:

@Arola het word nou wel echt spannend zeg! Wanneer ga je weer testen?

Hier zijn alle klachten sinds gister weer weg behalve zeurende buikpijn. Kon in ieder geval weer normaal eten.

–Schaapje-- goed om te horen dat het in principe goed met je gaat. Goed voor jezelf zorgen, goed drinken en groentes eten. Groente=vezels

Leuk hoor een buikje ben benieuwd. Oja over die bh kwestie, bij de hunkemuller enzo heb je wel van die strakke hempjes, soort sporthempjes. Misschien vind je dat wel lekker zitten. Ik zou er niet aan moeten denken geen BH, kan ook echt niet met cup D. Hahaha

–Norma-- heb met mijn vriend afgesproken dat we nog een paar dagen wachten met testen. Ik weet dat het zou kunnen maar we gaan rustig afwachten. Jij bent al 3 dgn over tijd aan het raken. Ga jij al testen?

–vliegje-- lastige situatie hoor met je nicht. En dat je dus weet dat ze niet geheel betrouwbaar is. Jammer. Maar anders maak je een afspraak onder het mom van buik/darm klachten en zou je bij de arts je echte verhaal kunnen vertellen. Heb jij geen behoefte dan om een zw.test te doen. Ovulatiesticks zijn dan negatief misschien die andere wel positief. Weet niet of dat kan hoor. Ga eens lezen over ovulatie sticks.

Nou dames tot later!

Het wordt wel spannend hoor. Ik hoop dat ik me mag aansluiten bij schaapje. En dat de rest snel mag volgen.

Norma nog niet getest??

Ik heb afgelopen zaterdag nog wel zw.test gedaan hoor hahahaha. Tegelijk met obu test. Blijft ook negatief. denk dat ik gewoon mijn ei niet krijg ofzo… Het moet gewoon goed op gang komen.

Had vanochtend wel weer slijm…

Nou, als ik het allemaal nog een beetje bijhoud, dan is het momenteel erg spannend voor Arola, Norma, misschien ook voor Marjolein? Succes dames! Ik ben benieuwd of we snel wat gezelschap voor Schaapie kunnen vinden :slight_smile:

Maar Schaapie: we vinden het hardstikke leuk als je bij ons blijft! En hopelijk komen er snel een paar dikke buiken bij!

Het is idd spannend…voor mij duurd het nog even. Heb wel het gevoel dat er een ongi aan zit te komen…beetje raar gevoel onder in mijn buik…we zullen zien!

Zo drukke dag op kantoor… pfff en dat in vakantietijd!

Heb vandaag onze fotograaf gemaild die toen onze huwelijksfoto’s heeft gemaakt. Nu ik zelf fotografeer zie ik pas hoe lelijk onze foto’s eigenlijk zijn gemaakt…

Wilde dus erg graag mijn originele files. 150 euro! Pfff, maar we doen het toch maar. Wil ze toch graag zodat ik een nieuw album kan maken voor ons :wink: Zoals ik ze maak voor mijn bruidsreportages.

Dus hopelijk hebben we ze snel binnen :wink:

@ vliegje

Das idd een hoop geld…maar dan kan je er wel zelf wat moois van maken. Waar laat jij je fotoboeken altijd maken?

Wij hebben nu een hele mooie waarbij jezelfs uit weet ik hoeveel verschillende omslagen kan kiezen…echt heel leuk…ben ook zo benieuwd hoe het gaat worden. Wij hebben een all in prijs dus met fotoboek en alle foto’s op dvd/cd-rom. Kunnen we er zelf ook nog wat mee. Wil straks een grote foto van ons zelf op canvas laten afdrukken…leuk lijkt me dat!

PPfff heb nu ook flinke hoofdpijn…misschien is het een voorteken van de ongi :twisted: …wie weet :s

@ schaapie

Je moet wel gezellig bij ons blijven hoor…kan jij straks al onze vragen beantwoorden als 1 van ons ook zwanger is :wink:

@Norma

Ga jij nog niet tesen???

Hallo meiden,

hier een studiebol…

Maar wel één die het helemaal zat is… Maar goed overmorgen is het zo ver.

Ik lees wel mee maar aan het reageren kwam ik ff niet toe.

Veel meiden gelezen die in spannende tjiden verkeren.

Toi toi toi dat het allemaal raak mag zijn meiden!

Hier gaat het z’n gangetje. Ben op zich niet super veel met het zwanger worden bezig. Komt uiteraard wel als ik op de ongi zit te wachten maar dat duurt nog ff.

Het is net zo spannend hoor als bij onze eerste zwangerschap (misschien haast wel spannender, want zou er een 2e wondertje bij ons mogen komen, zouden wij voor de 2e keer dat immense geluk mogen beleven??). MAar ik moet zeggen dat wanneer ik wat in mijn buik o.i.d voel, ik nu iets meer zoiets heb van ach dat komt door de pil, de rust in mijn lijf komt terug. Maar goed misschien komt dat ook omdat ik het heel druk heb momenteel en er niet echt bij stil kan staan.

XXX Ing

@marjolein98 wrote:

@ vliegje

Das idd een hoop geld…maar dan kan je er wel zelf wat moois van maken. Waar laat jij je fotoboeken altijd maken?

Wij hebben nu een hele mooie waarbij jezelfs uit weet ik hoeveel verschillende omslagen kan kiezen…echt heel leuk…ben ook zo benieuwd hoe het gaat worden. Wij hebben een all in prijs dus met fotoboek en alle foto’s op dvd/cd-rom. Kunnen we er zelf ook nog wat mee. Wil straks een grote foto van ons zelf op canvas laten afdrukken…leuk lijkt me dat!

PPfff heb nu ook flinke hoofdpijn…misschien is het een voorteken van de ongi :twisted: …wie weet :s

@ schaapie

Je moet wel gezellig bij ons blijven hoor…kan jij straks al onze vragen beantwoorden als 1 van ons ook zwanger is :wink:

@Norma

Ga jij nog niet tesen???

Leverancier in Limburg, speciaal voor fotografen. Patriculieren kunnen daar niet bestellen om het exclusief voor fotografen te houden.

Ook inderdaad verschillende kaften mogelijk, ook de fotocover (waar het meest voor gekozen wordt, erg gaaf!).

Ik lever ook alle foto’s op dvd aan mijn bruidsparen, ook All In pakket. Is voor de klant duidelijk en voor mezelf :wink:

Ben erg benieuwd hoe jullie foto’s worden!!

Ingrid, succes alvast!!!

Nou hier nog geen :twisted: te zien hoor…wie weet morgen.

Als het zover is dat we foto’s hebben…dan ga ik ze je laten zien :slight_smile: Kan ik mijn mooie jurk ff showen :slight_smile:

Norma, Arola: nog niets te zien? of al getest?

Liefs, marjolein

He meiden…waar komen jullie eigenlijks allemaal vandaan?

Ik kom uit Zeewolde, Flevoland (vlak bij harderwijk/dolfinarium)

Aan iedereen die vraagt of ik al getest heb:

Ik wacht nog op mijn eerste ongi vandaar dat ik nog niet heb getest. Heb mijn banner in laten gaan op de dag dat ik mijn prikpil had moeten halen. Heb wel heel erg getwijfeld van het weekend om te testen omdat ik me zo beroerd voelde maar dat is nu weer over :stuck_out_tongue: Ben alleen nog erg snel moe en mijn buik is gevoelig.

Mocht ik dat gevoel nog veel langer houden dan ga ik misschien wel testen :stuck_out_tongue:

Voor de anderen die overtijd zijn: Hopelijk eenpositieve test!!!

Ik ga mezelf nu even extra moe maken in de sportschool :slight_smile:

@Marjolein:

Ikwoon vlakbij jou dan in Lelystad namelijk :slight_smile:

Ik duim voor de positieve testen. :pray:

Ik Woon vlak bij Gorinchem.

Kuss Miranda

Hallo

Ik begin hier wel een beetje een zwaar gevoel te krijgen in mijn vagina…mmmh wat zal dat nu weer zijn :wink: Heb ook al een beetje last van mijn onderrug…zal dus morgen wel echt ongi worden :cry:

Hallo allemaal,

wij wonen nu nog in Leiden maar eind deze maand gaan we naar Harmelen om een maand bij mijn moeder te wonen en dan kunnen we eind augustus naar De Meern (allemaal vlakbij Utrecht) naar ons nwe huis. Heb er onwijs veel zin in.

We gaan morgen testen. Vandaag een test halen en morgen testen want dan is vriend erbij. Heb nog helemaal geen tekenen van ongi worden maar wel een gevoel van binnen die zegt dat ik zwanger ben. Ik hoop het want dat zou een aantal dingen wel makkelijk maken. Zoals het indelen van het huis.

Heb ook weer heel erg last van allergie/hooikoorst. Die pillen die ik heb gekregen laatst werken niet echt goed. Kan ook te maken hebben dat als je zwanger bent die dingen allemaal verergeren. Wil nog langs de huisarts maar dan wil ik wel weten of ik zwanger ben ja of te nee.

Nou ik hoop op wat lekkerder weer vanmiddag dan kan ik met mijn kleine meissie iig even naar buiten. Binnen zitten vind ik niets hoor!

Spannend Arola!

Hoop het voor je!

@ Marjolein, nog niks gezien??? Hopelijk blijft het uit!

Was gister vergeten ovu test te doen en net gedaan, nu bijna geen streep te zien! Vorige week wel heel de week dus misschien toch vorige week ei gehad…?

Maar net als Marjolein erg rugpijn weer en buikpijn, ik heb het gevoel dat ik ook ongesteld ga worden…

Zwangerschapstest gedaan, ook nog daarnet hahaha, ook negatief.

Maar had zo’n gevoel… weer veel rugpijn ook. Borsten doen niet meer zo zeer, tepels ook niet. Wel buikpijn, soms steken.

En erg vermoeide benen… zo erg dat ik weer last krijg van mijn knie (heb ik jaren mee gelopen en bij teveel inspanning krijg ik er pijn aan).

Dat die duivels dan maar snel mogen komen! Weet ik tenminste mijn cyclus een beetje…

hoihoi,

spanned norma29; wel een engelengeduld heb je… :slight_smile:

marjolein; vroeger woonde ik in je buurt…naast harderwijk :wink: maar tegenwoordig woon ik in Assen…

vliegje; aha…uit Limburg daar had een collega van mij het ook al over. Die is ook voorzichzelf begonnen en doet alles digitaal…

ingrid; sterkte met je examen morgen!! Hoop dat het allemaal lukt (gelukkig niet heel warm, dus kun je je misschien een btje beter concentreren!) :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

arola; drukke verhuizing voor de boeg dus! Wel lekker dat je een maandje bij je moeder kan wonen. Scheelt een hoop stress :wink: Wij hebben in oktober een huis gekocht en ik ben gelijk op de zolder gaan wonen…midden in de puinzooi :x echt niet leuk! dus volgende x doe ik het niet meer op die manier :wink: Spannend dat je morgen gaat testen, ben benieuwd!! Hoop ut voor je!

wat mij betreft gaat het nog steeds zn gangetje…ben vandaag lekker vrij en eigenlijk moet ik nog schilderen enzo…maja kan de motivatie nog niet vinden :eh: wellicht zometeen…haha

Ga me eerst maar is ff bezig houden met het voorbereiden van de familieweekend (pff…heb toegezegd dat ik het samen met man en broertje zo voorbereiden, maar dr komt nog best wat bij kijken, slaapplaats regelen etc.etc…)

vraagje; misschien een btje dom hoor…maar als je een positieve test heb, waaruit dus blijkt dat je zwanger bent. Hoe gok je dan hoeveel weken je al zwanger bent?? tel je dan vanaf je laatste menstruatie? hmm geen idee dus :think: