Juni 2008 stoppers #2 **Al 2 zwangeren!!**

hoi hoi,

@ Kloos: Veel succes met de voorbereidingen! Dat kan nog een hele klus worden :slight_smile: wbt je vraagje: je kunt het heel makkelijk op internet overal uitrekenen (bv hier:http://www.modules.interplein.nl/Zwangerschap_M268a/index.html Vul bij de datum de 1e dag van je laatste ongi in)

Maar je kunt het ook zelf uitrekenen. Je gaat dan uit van de 1e dag van je laatste ongi. Maar bij de vk of de ha hebben ze zo’n makkelijke draaiding en dan kunnen ze het gelijk zeggen!

@ Arola: Spannend zeg!!! ik ben aan het duimen!!

@ Marjolein: Nog nix??

@ Vliegje: balen zeg… :hug: Je was er zo mee bezig. Maar er is nog altijd kans! Geen bloed geeft moed!! Nog 150 euro!!! :shock: Wij hebben ook een all-in. een foto- boek met 85 foto’s, alle gemaakte foto’s of cd-rom en alle negatieven.

@ Norma: goed dat je nog kunt wachten zeg… Dat was mij echt niet gelukt!

@ Ingrid: Veel succes morgen! En die spanning komt inderdaad wel, hoor. Ik vind het ook superspannend. Voor mij wordt dit natuurlijk al de 3e keer in spanning, maar het blijft. Misschien nu nog wel extra…

@ Schaapie: ik doe hard mn best om volgende maand bij jou te horen, hoor!!! :mrgreen: Gelukkig dat het allemaal goed met je gaat! Wel jammer dat je zo misselijk bent! Dat had ik de vorige keren helemaal niet!! Gelukkig gaat ook dat vanzelf weer over.

Mijn banner zegt dat ik weer in de vruchtbare periode zit en daar maken we hier dan ook goed gebruik van! Gisteren weer geklust en morgen maar weer dan. Maar omdat ik niet precies snap hoe deze cyclus in elkaar zit (omdat ik zo lang ongi ben geweest) hou ik ook maar een hele ruime vruchtbare periode aan. Kan ik er in ieder geval niet naast zitten! Ik had de vorige keren ook dat als ik ongi was, en vlak voor de eispr. dat ik heel nuchter kan zijn over het hele zw.sch. gebeuren, maar als die vruchtbare periode dan weer aanbreekt… Ik vind het nu ook weer superspannend en kan alweer niet wachten tot ik kan testen! (hopelijk)

owja… ik heb ff gekeken… Als ik deze ronde zwanger wordt, ben ik op 1 april uitgerekend! :lol: Dat heb ik weer goed geregeld! whahahahahah

liefs

daffie

oh thnx daffie…had nog niet gedacht aan googlen…gelijk maar is ff zoeken dan…ff gluren hoe dat in zn werk gaat.

:slight_smile:

Babybrabbel is ook erg leuk daar kun je vanalles uitrekenen.

www. ervoor en .nl erachter :mrgreen:

Kuss Miranda

mischien mag het wel gewoon zo.

Bij Interactief.

Kuss Miranda

Edit: link verwijderd

oh daffie, gelijk gekeken. Dus heel simpel…hij rekent dus vanaf je laatste menstruatie…ik zie dat de vermoedelijke bevruchting bij mij dan rond 6 juli zou zijn :shock: heb zaterdag en gisteren geklust! :smiley: …naja we will see 8)

oh jentel…lees net jou berichie…vet handig…haha ik mag er van mijn man niet zo mee bezig zijn. Maar als ik het nou in mn achterhoofd hou is altijd handig. Dus ik heb als ik een normale cyclus heb, nu mijn vruchtbare periode van t weekend gehad…(dat zegt natuurlijk niks, maar wel leuk om te weten…begreep er allemaal geen lor van en zo op de website kun je het zelf volgen :dance: )

ja leuke site he.

Makkelijk he er niet mee bezig zijn. :mrgreen:

Kuss Miranda

hahaha…heel makkelijk :oops:

nou serieus; ik denk er wel veel over na, maar ik ben gelukkig ook nog wel heel nuchter hoor :slight_smile: tis en blijft een wonder als je zwanger mag raken en een kind mag krijgen…dus sja…ik ben van mening dat alles komt zoals het komt… :slight_smile:

Zo is het ā€˜het komt zoals het komt’. :shifty: :mrgreen:

Kuss Miranda

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ingrid, succes morgen!

Misschien kom ik straks nog ff online.

he daffie, zou wel mooi zijn he, 1 april?? btw, dan is mijn vriend jarig! :smiley: het is een nakomertje, geboren op 1 april, whaha

Zo de kleine ligt op bed maar wilt niet echt in slaap vallen. Dan gaat ze liggen schreeuwen van ā€œUIT!ā€ In het begin is het schattig…

Was vanmiddag gelukkig hier aardig weer dus konden we lekker naar buiten. Overal plassen en iris met d’r puma’s overal doorheen banjeren. HEt wordt tijd voor laarsjes… hahaha

Maar goed we zijn even naar de etos gegaan voor nwe tests. Nu liggen er 3 tests naar me te lonken. Zooooo verleidelijk. Als manlief op tijd thuis is dan ga ik het meteen doen hoor.

–Ingrid-- veel succes! Wat doe je voor studie eigenlijk?

–Vliegje-- toch wel handig die ovu sticks dus. Nu maar hopen dat je snel ongi wordt want dan kan je tenminste met een schone lei beginnen. Toch? Ik zou het ook leuk voor je vinden als je meteen zwanger bent.

–Norma-- respect! je houdt het goed vol zo om niet te testen. Ik ben wel erg benieuwd hoor!

–Marjolein-- ga morgen voor je duimen dat het weg blijft. Succes

–kloos/daffie-- lekker klussen hoor! Succes, die groene periode goed benutten.

Iedereen die ik vergeten ben sorry! Nou zodra ik heb getest laat ik het weten hoor!

doei!

Zo voor iedereen spannende tijden ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jullie.

Kuss Miranda

Dank jullie wel voor de succeswensen

Arola ik doe de opleiding management assistent. Morgen de eerste twee modules (hopelijk) afsluiten.

Heb net nog even wat schema’s doorgekeken, maar heb er geen puf meer voor.

Als het niet lukt morgen dan ligt het niet aan mijn leer-tijd…

Ik krijg gelijk uitslag trouwens!

Meiden meiden wat een spannende tijden voor julile zeg!!!

xxxx

Hallo Allemaal

Jeetje wat is er veel getypt…moest ff flink bij lezen zeg :S

Hier nog geen ongi te zien. Maar zal morgen wel komen…voel me niet zwanger in iedergeval!

@ Ingrid heel veel succes morgen! toitoitoi

@ Arola ben erg benieuwd wat jouw test morgen zegt, hoop dat je zwanger bent! Ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@ Norma wat super dat ej zo geduldig bent zeg! Top!

Nou ik laat morgen ochtend weer even wat weten of er hier al :twisted: te zien zijn…

Slaap lekker voor iedereen!

Liefs, Marjolein

@ Marjolein, hoe was jouw cyclus voor het stoppen met de pil??

@ Ingrid, je hebt je best gedaan, succes en hopelijk morgen al 2 modules minder!!

@ Arola, succes met testen, ben benieuwd!! Zou toch wat zijn he, als we meer zwangere hebben.

Ik heb laten pendelen en daar kwam uit dat we in november zwanger zullen raken van een meisje haha.

Nu komt het mooiste… van oktober tot en met april ongeveer willen we een break houden omdat ik volgend jaar 4 grote shoots gepland heb staan en die niet kwijt wil. Dus in principe kan ik in november niet zwanger raken haha. Het gebeurd OF voor september dit jaar OF we gaan pas in maart volgend jaar weer proberen.

We zullen zien.

hoi hoi,

@ Kloos: Nou, dan heb je in ieder geval in de goeie periode geklust!!! Ik duim hoor!!!

@ CVS: Ja, wel grappig :mrgreen: :lol: geboren op 1 april! Dacht iedereen zeker dat het een grapje was! Nou ja, ik had de vorige keer ook al zo’n leuke datum. Ik was uitgerekend op de verjaardag van mn zusje: 24 aug. En van Colin was ik uitgerekend op 31 januari, de verjaardag van de koningin!

@ Arola: tja, in het begin is alles leuk! hihihi. Ik ben nieuwsgierig!!! Laat ons niet te lang wachten!!!

@ vliegje: hihiih of jullie houden toch geen break omdat dat best heel erg moeilijk is en dan heeft de pendelaar toch gelijk :mrgreen:

Ik heb hier even niets nieuws…

liefs

daffie

Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds vrolijk…dus nog geen ongi te zien.

Ik zit elke keer meet veel spanning op de wc…komt er al wat? NEE!

@Arola…en en en???

@ Vliegje

Mijn cyclus voor het stoppen van de pil. Bedoel je dan tijdens de pil. Tijdens de pil is je cyclus altijd zoals je die pil innneemt. Ik heb de pil heel vaak doorgeslikt. Omdat ik altijd heel heftig ongesteld was. Nu sinds het stoppen met de pil is dat een stuk minder.

Hoe mijn cyclus was voor de pil ??? Geen idee ik was toen 13-14…dus dat weet ik echt niet meer!

Liefs, Marjolein

Pfff ik reageer niet hoor maar ik heb hier van die nare zenuwen die zo op de loer liggen, ik moet ff afleiding hebben hahaha.

Om 13.00 uur moet ik er pas zijn…

En het duurt maar een uurtje…

Leer je dan 6 weken voro hahaha

Sorry dat ik op het moment ff ego doe!

:-*