Juni 2008 stoppers #2 **Al 2 zwangeren!!**

vanmorgen meteen getest, zo zenuwachtig dat ik het dus helemaal verkeerd had gedaan. Echt te stom. Bij de derde ging het goed hahaha

resultaat:

Nou vanochtend heb ik toch maar getest. Gisteravond weer niet lekker, eten kwam omhoog bah.

Maar nee hoor niet zwanger. Had ik ook niet verwacht maar goed nu weet ik het weer zeker.

Hopelijk voor de anderen die zitten te wachten meer geluk!!!

Arola Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend leuk!

@ Arola

GEFELICITEERD! WAUH! SUPER MAN!

AROLA!!!

GEFELICTEERD!!!

:-* :-* :-* :-* :-*

vind het zo raar opeens en nog een beetje onwerkelijk. 1e cyclus met condoom gedaan en tweede cyclus raak!

ga zo even de banner veranderen want ik ben echt super blij. Vriend was ook zeer trots… hahaha

Als we dan in ons nwe huis zitten kunnen we een housewarming geven en het vertellen want dan zitten we op ong 12 wkn.

YEAHHHHHHH

zo iedereen zat met spanning te wachten hahaha

THNX meiden!!!

Ja zat in spanning te wachten…nu hier voor me zelf nog :wink:

Echt super leuk voor je…en kan me voorstellen dat het heel onwerkelijk is!

Ben echt heel blij voor je! Stuur het geluk nu maar deze kant op :wink:

Zat net te tellen. Want dat lijstje op pagina 1 vind ik eenbeetje jammer dat je van de helft helemala niks meer hoort.

Maar dat we met ongeveer 10 zijn en al 2 zwanger…das best veel!

Dus ik kan dr denk ik voor deze maand even niet meer bij :wink:

–Norma-- jammer van de negatieve test. Dan is je cyclus dus langer. Nu afwachten tot je nod. Hopelijk zorgt dat voor duidelijkheid en geen vervelende verschijnselen.

Norma,jammer dat de test negatief was,hopelijk heb je snel duidelijkheid betreft je cyclus.

Arola,

heel erg gefeliciteerd en YESSS ik ben niet meer de enige :mrgreen: :thumbup:

NOU nu de rest nog,ik blijf erop hopen voor jullie hoor :thumbup: :thumbup:

Super Arola!!! gefeliciteerd hoor ( ik hoop dat ik snel mag volgen, haha ).

@Norma, balen meid, ik hoop dat menstruatie snel op gang komt!

@Marjolein, wanneer ga je testen?

@Ingrid heel veel succes hoor. Ik ken dat lang leren voor een uurtje, haha.

Nou hier zat ik naar mijn idee echt in mijn vruchtbare periode, ik heb alle symptomen.

Als er volgende week geen ongie is of een positieve test ga ik naar de huisarts. Ik ben het een beetje zat namelijk.

Als het wel klop dat ik nu mijn eisprong had, dan begin ik me ernstig af te vragen of dat eenmalige bloedverlies toch geen menstruatie was, alhoewel ze zeggen dat je eerste menstruatie na een curretage heftig is. Maar de periode komt dan wel overeen met mijn normale cyclus.

In ieder geval zit ik nu op dag 64 ofzo.

Sorry voor het egoberichtje, maar zo zit ik in mijn hoofd ook steeds te denken, haha.

Groetjes Chico.

He chico, geen problemen met ego berichtjes hoor. Daar is het forum toch voor om je “ei” kwijt te kunnen. Ik zou ook voor jezelf een datum stellen wanneer je eens even gaat praten over je cyclus en de bleoding die je hebt gehad. Moeilijk hoor. Ik snap dat je dan helemaal niet aan andere dingen kan denken.

Ik ga even wat geluk en vruchtbaarheid gooien

:: :: :: :: :: ::

@ Chico

Ik heb mijn vriend net een smsje gestuurd dat ik er zenuwachtig van wordt. Hij stuurde terug: Je zal toch moeten wachten tot ik thuis ben voor de test!

Dus ik moet nog even geduld hebben :frowning:

@ Arola

Ik heb het geluk gevangen…niet alles hoor…bewaar ook nog wat voor de andere :wink:

Jongens ik ben me net wezeloos geschrokken.

Ik zit hier achter aan tafel in de keuken en hoor wat gekraak ofzoiets. Dus ik kijk om me heen naar het aanrecht niks.

Zie ik inene een poes onder de tafel vandaan komen, vlak langs mijn been. (wij hebben geen huisdieren) Dus ik schrik me wild en zat al ieeh aahh oeeeh geluiden te maken. Ben niet bang voor poezen maar als er in ene eentje onder je eigen eetkamertafel vandaan komt…

Dus ik achter dat beest aan…dus hij rent naar boven springt op het bed door het dakraam naar buiten…ggrrr zo is hij dus ook binnen gekomen.

Heel mijn bed onder de zwarte katte pootjes…ik heb nu dus wat te doen :s

Maareh zwangere vrouwen trekken toch katten aan??? Hij was in iedergeval niet zwart :wink:

Hahhaha wat een grap! Ik weet niet of het een fabeltje is :wink:

Lekker is dat dan schrik je je idd helemaal de pl**ris. Hopelijk is het een voorbode. Ik ga voor je duimen meid! Dat je vriend maar niet hoeft over te werken :wink:

succes!

Dat mag ik hopen voor hem van niet…haha!

Hij heeft gister al overgewerkt…dus als straf als hij weer gaat overwerken…dan ga ik een test doen :wink:

Dus rond 18 uur ga ik een test doen…mits ik dan moet plassen…maar dan hou ik het wel op tot 18 uur :wink:

Ja van die kat schrok ik me echt wezeloos

Arola; GEFELICITEERD!!! :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance: wel super snel zwanger dus…1x veilig en de volgende maand gelijk raak…gaaf hoor :slight_smile:

marjolein; spannend…lastig hoor wachten op je mannetje…hopen dat ie maar snel thuis komt? Hoe laat is hij vrij??

chico; balen dat het zo onduidelijk is. Kom maar op met je egoberichies hoor…is idd fijn om hier je ei kwijt te kunnen! :hug:

norma; balen van je negatieve test! :hug:

ingrid; succes vanmiddag!! Komt vast goed :-* :-* (leuke studie trouwens, heb er ook wel is over nagedacht omdat te doen)

daffie; zeker redelijk geklust…hopelijk heeft mn man vanaaf ook zin. Anders ga ik er voor zorgen dat ie zin heeft :mrgreen: en dan doen we het toch redelijk vaak…om de 2a3 dagen. Dus wie weet… :smiley:

nou ik ga zo alvast koken, lekker op tijd! Moet straks werken tot half 10 :? maja…kan vanaaf lekker op mn werk kokken enzo… :wink: dus till tonight!

Mijn vriend is meestal rond 18 uur thuis…zodra ik wat weten dan horen jullie het uiteraard!

Zit nu buiten lekker meubeltjes te schuren…:)…voor de babykamer :wink:

O Arola!! Wat goed zeg!! Jee wat hebben we hier vruchtbare dames!

Ik ga vanavond het lijstje aanpassen :wink:

Marjolein, succes vanavond :slight_smile:

Had vanmorgen wel al wat afscheiding. Maar helder. Nu leek het toch wel roziger te worden…en nu net was het alweer wat roder…begin ook een beetje kramperige buikpijn te krijgen…dus denk dat de ongi zich gaat doorzetten…

–Marjolein-- Hè sjips! klinkt wel als een doorbrekende ongi. Nou we horen het wel van je. Ik blijf hopen voor je.