Juni 2008 stoppers #2 **Al 2 zwangeren!!**

hoihoi,

ben ik weer…alleen dan op mn werk :slight_smile:

ah marjolein balen zeg…is het doorgezet??

arola; had je ook al klachten en vermoedens dat je zwanger zou kunnen zijn?

ingrid; hoe is het gegaan?? Heb je het gehaald?

't is hier echt rustig…vakantie tijd he…naja…hoop dat de tijd wel een btje snel gaat.

Meiden

ik heb het net niet gehaald vanmiddag

1 vraagje te weinig goed.

helaas.

Baal enorm

maar gaan het snel weer over doen…

ingrid das balen :thumbdown: maar nu weet je wat er ongeveer gevraagd wordt dus dan weet je wel voor de volgende x waar je aan toe bent!

pff zit op mn werk echt te vervelen…erg he…(wel makkelijk geld verdienen hoor :wink: ) maar toch doe ik liever wel wat actiefs.

ik merk nu ik ook gestopt ben met de pil dat ik veel meer op alles let. Vind het nu ook leuker om mee te schrijven dan in t begin (sja iedereen was toen al gestopt en ik zelf moest nog :? )

Trouwens hebben jullie ook vaak harde buiken en dat het rommelt?? ik ben wel wat aangekomen, maar mijn buik is de laatste tijd weer erg bol en strak…voelt niet zo lekker in mn werkbroek (heb de bovenste knoopje maar los gemaakt, zit lekkerder :stuck_out_tongue: )

@ingrid, balen zeg!!!

@Chico, misschien was het toch gewoon je menstruatie??

Je kan b.v. over 2,5 week met je huisarts gaan praten. Misschien wordt je dan toch ongesteld en is je cyclus normaal.

Balen zeg!!

@ kloos, lekker zo rustig! Bij ons is het stervens druk, niet normaal.

@Marjolein, balen joh!! Shit zeg, is het nu helemaal doorgezet??

Heb je helemaal geen test meer gedaan?

Hier ook nog even een ego berichtje.Heb ook nog steeds geen tekenen van ongestelheid.

Gister vergeten een ovutest te doen (veel te druk gehad). Maar de dag ervoor had ik 's middags een negatieve. Terwijl vorige week iedere keer een streep te zien was, maar niet donkerder als de controlestreep… dus niet positief denk ik.

Stel dat ik ze wel positief kan ervaren krijg ik hopelijk over 2 weken eindelijk duidelijkheid.

Ik had zaterdagavond wel ff ferm een paar steken, daarna was het ook weer weg. Maar heb ook bruinverlies gehad, donderdagavond. Dus weet niet wat dat betekent heeft…

Ik ga zo lekker op de bank, ben echt doodmoe. Kan mijn bed niet eens uit.

En vrijdag heb ik een pittig dagje voor de boeg met het fotograferen. Morgen ook nog drukke dag op kantoor.

Arola, ga ff het lijstje aanpassen zometeen in mijn 1e post :wink:

Arola GEFELICITEERD. :dance:

Marjolein is het al doorgezet of blijft het bij dat beetje?

Ingrid balen zeg. :cry:

Norma jammer maar op naar de volgende ronde.

verder iedereeen een dikke :-*

Kuss Miranda

Arola: Gefeliciteerd!!! :: :dance: ::

Marjolein: heeft het doorgezet? Jammer meid. Op naar ronde 2. Ik duim! :thumbup: :thumbdown:

Ik moest even een paar bladzijden terug lezen, en toen zag ik al dat Arola’s banner verandert was. Dus dan weet je eigenlijk al dat er goed nieuws komt.

Kus!

Iev

Ingrid, wat is jouwe nieuwe NOD datum?

@vliegje wrote:

Ingrid, wat is jouwe nieuwe NOD datum?

27 juli

Het is nog niet echt heftig…maar meer als vanmiddag :frowning:

Ben er nu wel eenbeetje verdrietig om…voelde ook niet dat ik zwanger was, en eigenlijks zou het niet heel best uitkomen ivm trouwen, jurk, en dan uitgerekend als iedereen al jarig is. Maar voel me nu toch wel erg teleurgesteld…

Ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen…

Mijn nieuwe NOD 7 Aug.

marjolein. je mag best een beetje verdrietig zijn. :hug:

Kuss Miranda

Arola, wouw!! Gefeliciteerd!!! Je bent zwanger, jippie!! :D:D

chico, dag 64 wouw, das best lang, Hoop echt dat je net je vruchtbare periode heb gehad, zal voor je duimen!! :smiley:

marjolein, das schrikken met die kat, nou maar hopen dat t verhaaltje dat zwangeren katten aantrekken ook bij jou hoort! :smiley: Ik lees nu verder en lees dat je ongesteld ben geworden… balen meid, succes deze nieuwe ronde!

ingrid, balen meid, succes volgende keer!

Ik zit nu ook midden in de vruchtbare periode, word goed gebruik van gemaakt! :smiley:

–ingrid-- jammer van je examen 1tje te weinig is altijd kl*te. Maar goed op naar de volgende en dan gaat het je zeker lukken!

–Marjolein-- echt jammer. Kop op en op naar de volgende ronde.

–Kloos-- ik moet zeggen dat ik niet echt verschijnselen heb gehad. 1x een dag/avond gehad dat ik zware borsten had. En afgelopen weekend een opgezette buik. Voor de rest helemaal niets.

–Chico-- wat een lange cyclus ik hoop dat er snel wat duidelijkheid komt.

–iev/CVS-- dank je!

Nou meiden ik blijf lekker meekletsen hoor en jullie steunen. Heb me ondertussen aangeloten bij schaapje bij de maart mama’s. Zo onwerkelijk! Wel makkelijk met de komende verhuizing. Ik weet nu wie welke kamer gaat krijgen. Hahaha

tot later!

Vriend lief heeft een nieuwe pc…en dat ik verdrietig ben…dat ziet ie niet. Hij heeft alleen maar oog voor zijn pc…mannen :s

Ach ja het gaat wel weer over…ik zit me nu lekekr vol te vreten met koekjes…dat helpt een beetje…:wink:

@ Ingrid

Balen zeg en dat op 1 dingetje na…dat is echt balen!

@Jentel/Miranda

bedankt voor je lieve berichtje!

Liefs, Marjolein

hooi,

@ Arola: gefeliciteerd!!! echt super!!! :dance: Ga er maar lekker van genieten! Dat besef komt vanzelf…

@ Norma: :hug: geef de moed nog niet op! De laatste keer testte ik pas 7 dagen na mn NOD positief!!!

@ Ingrid: Balen zeg… Maar volgende keer beter!

@ :hug: pfff… wat een gedoe he. Helemaal niet gek hoor, dat je het zat bent! Als je er echt mee zit, gewoon de ha bellen. Daar krijgt ie namelijk geld voor! :mrgreen:

@ Marjolein: :hug: he, jammer zeg… Natuurlijk ben je verdrietig! Ondanks dat je een heleboel redenen kan verzinnen waarom het beter is, had je het eigenlijk toch echt heel graag gewild! Nou, kop op, volgende ronde is er weer een kans!!! enne… mannen :evil:

@ Kloos: Je zou zeggen, dat kan bijna niet missen!!! ik duim echt voor je!!!

@ CVS: Klus ze! :mrgreen:

Ik heb geen nieuws… Heb net gesport met dinnetje en dat was heel gezellie.

liefs

daffie

Euhm… vliegje, volgens mij moet je de titel nog aanpassen! :mrgreen:

liefs

daffie

Ik dacht er net aan ja! Aangepast :slight_smile:

goedemoggel :mrgreen: nieuwe dag, nieuwe kansen!

zit weer op mn werk 8)

Fijne dag allemaal…geen nieuws hieroh…

De :twisted: is hier toch echt doorgezet :frowning:

Mijn vriend begon gister avond laat eindelijk :think: tegen me te praten. Dat hij snapte dat ik verdrietig :frowning: was. En dat hij ook ontzettend baalde :roll: toen ik hem smste dat ik ongi :twisted: was geworden. Dus dat dat toch wel betekend dat hij toch wel erg graag kindjes wil.

Eigenlijks wilde hij nog niet…vandaar!

Ik heb me er nu overheen gezet. Nieuwe ronde nieuwe kansen…

Ik heb gister even met mijn :vlinder: opa gepraat (die is overleden) en heb gevraagd of hij er voor wil zorgen dat ik deze maand zwanger wordt. Ik ben dan 14 april uitgerekend en mijn opa is op 17 april overleden :vlinder: . Als wij een zoon zouden krijgen wordt die vernoemd naar mijn opa. Dus als ik nou deze maand zwanger wordt ga ik de 17e bevallen op mijn opa zijn sterfdag.

Ik denk dat mijn opa dat ook wel ziet zitten…dus die gaat vast een goed :thumbup: woordje voor me doen…hier boven

Andere meiden succes met wachten!

@Arola

Begint het idee al te wennen…???

@ Vliegje

Je moet/mag :wink: mijn NOD nog even aan passen van 8-7 naar 7-8

marjolein, even een stom vraagje… waarom zijn jullie met de pil gestopt als je vriend niet echt wilde???

en ik hoop echt voor je dat je deze maand zwanger raakt, is een super mooi gedachte naar je opa toe! Succes