Juni 2008 stoppers #2 **Al 2 zwangeren!!**

ben er wel hoor :lol: kan t trouwens niet gewoon innestelingsbloeding zijn??

Een innestelingsbloeding?? :think:

Daar heb ik niet over nagedacht…

Zou dat ook rond deze tijd kunnen zijn dan?

Ik ga er nog steeds van uit dat het gewoon doorzet eigenlijk…

Heb net het verhaal van VIcky S en man gelezen.

Wow heb er bij zitten huilen.

Wat ontzettend erg zeg… :cry:

vicky s en man??

STaat bij vlinderpraat, bij hen bleek de 20 weken echo van hun 2e kindje niet goed te zijn en moest geboren worden. Hart en hersenafwijking. Verschrikkelijk

Maar eh is een innesteling niet al eerder dan aan het eind van een cyclus

En bedankt nu heb je me aan het denken gezet! :mrgreen:

geen idee, heb gehoord dat veel mensen denken dat ze ongesteld zijn geworden en het niet doorzette en toen ging het om een innestelingsbloeding.

ik heb t verhaal nu net ook gelezen… kreeg een brok in mijn keel, wat erg zeg!!

Hoi hoi,

Vandaag een lekker dagje op het strend geweest. Na Iris d’r slaapje naar scheveningen gereden en met de win in de haren over het strand gelopen. Heerlijk. Iris helemaal onder het zand. Eigenlijk voor het eerst met Iris over het strand gelopen. Zo schattig. Ze vond het geweldig.

–Daffie-- wij willen ook heel graag een 3wieler kopen, welke heb jij gekocht? Kan het stuur vast gezet worden zodat je zelf kan duwen en sturen.

–vlinderpraat-- sorry kan ik echt niet lezen, ik weet niet maar vroeger kon ik heel goed tegen nare dingen. Van die ziekenhuis series enzo maar sinds ik zwanger ben geweest en Iris heb kan ik niet meer tegen die verhalen over pijn en dood. Ondanks dat vind ik het vreselijk om te horen.

Ik heb nog helemaal geen last van “dingen”, maar ik hou me er naast het forum ook niet mee bezig. Ik ben wel heel nieuwsgierig hoor maar wacht rustig af tot volgende week.

Allemaal een fijne avond.

groetjes!

Dag lieve mensjes,

Eindelijk weer terug van vakantie om te kunnen KoKken :wink: . M’n vakantie was heerlijk, hoor! Geweldig weer gehad en lekker uitgerust.

Jullie hebben wel heeeeeeeel veel geschreven in de afgelopen twee weken, hoor! Misschien dat ik dat nog eens door ga lezen, maar misschien ook niet :oops: .

Het is nu wel een spannende tijd hoor!! Schaapie al zwanger! Nog van harte gefeliciteerd!! Hopelijk volgen er nog veel meiden de komende weken…

Ik heb trouwens nog een vraagje: letten jullie nu al op wat je eet en drinkt? Of heeft dat nog geen effect op het beebje?

Vliegje, voor je mooie lijstje: ik ben 25. Super cool plaatje :smiley: . En weet je zeker dat je net je eisprong hebt gehad? Misschien was het wel iets anders! Ik heb de afgelopen twee weken zo ongeveer om de dag mijn eisprong gevoeld, namelijk :oops: . En anders, kop op! Het is maar ietsje langer wachten, en wij zullen er gewoon voor je zijn. :hug:

Ingrid, ik hoop dat het een innestellingsbloeding is!! Laat ons zsm meer weten!!

Liefs,

Momemiek

momemiek, welkom terug, hoe was je vakantie???

nog 3 dagen tot je nod zie ik… ga je binnenkort al een testje wagen?? of wacht je tot je nod dag??

Hee Momemiek!! welkom terug! Fijne vakantie gehad??

En dank je voor je opbeurende woorden!

Ik weet het niet, of mijn ei al is geweest… ik dacht echt vorige week, maar toen ik gister dat slijm kreeg… maar ik ga morgen misschien toch testen hahaha. Vind het gewoon leuk :slight_smile:

Ik zal morgen het lijstje aanpassen :slight_smile:

He meiden, Het is nu weer allemaal weg…snap er niets van.

Wil mezelf niet gek lopen maken, morgen is mijn NOD en ik ben er van overtuigd dat die gewoon doorzet.

Ik ga zo naar bed, morgen weer vroeg dag denk ik

Dag meiden

Liefs

Ingrid

Ik lees net dat verhaal bij de vlinderpraat… pffff, wat erg zeg…

Ingrid, misschien toch…??

Als je morgen niet ongesteld wordt, ga je dan testje wagen?

Trusten meiden!

als .t morgen niet komt wacht ik denk ik een dag of 3. Kan me het niet voorstellen en denk ook echt dat morgen die vervelend rode duivels gewoon komen. X x

Goedemorgen meiden,

Ik denk wel dat het doorzet vandaag heb best buikpijn dus!

Is maar goed ook dan weet ik waar ik aan toe ben!

Fijne dag vandaag!

Liefs,

Ingrid

ingrid… spannend… ik zal duimen dat ze wegblijven en dat je een positieve test mag zien!

Lief van je! :-*

Ik kan het me gewoon niet voorstellen

Probeer dat ook voor ogen te houden…

Spannend allemaal hoor meiden.

Ik duim voor jullie.

Kuss Miranda

Hoi meiden,

@Ingrid spannend zeg!

@Jentel ook een supersnelle bevalling dus?

Ik had mij helemaal ingesteld dat ikovertijd zou gaan en dat het minimaal 12 uur zou duren.

Ik wilde ook naar het ziekenhuis.

Ik heb altijd veel last van voorweeen gehad.

Op de dag van de bevalling heb ik dan ook mijn man gewoon naar zijn erk laten gaan want ik dacht voorweeen te hebben.

Om 10 uur s’morgens belde ik hem dat ik dacht dat het toch wel serieus was. hij kwam dus naar huis.

Om 11 uur was de vk er en had ik 3 cm ontsluiting. Ze brak mijn vliezen en zou om 13.oo terug komen want dan zou ik wel ongeveer 5 tot 6 cm hebben en dan konden we naar het ziekenhuis.

Nou ze was net weg en toen dacht ik dat ik gek werd, zo pijn en hefige weeen. Binnen no time kreeg ik persdrang.

Mijn man zat nog met zijn ademhalingstechnieken en ik schreeuwde dat die al voorbij waren en dat hij dat mens ( de vk ) moest bellen.

hij belde maar zei er neit bij dat de persdrang al zo erg was, dus ze ging eerst haar boterham eten en dan zou ze komen.

Om 12.45 was ze er en had ik 9cm en een randje. Geen ziekenhuis dus ( ik wilde zowiezo ook geen pijnstilling dus voor dat maakte het niet uit ).

Om 13.05 mocht ik persen en 13.18 is Jorrit geboren precies op de uitgerekende datum :inlove:

Op het moment dat hij op mijn borst lag was ik ook alles even vergeten en hadden we alleen maar emoties.

Het grappige is dat mijn moeder naar ons huis zou komen en wij naar het ziekenhuis ( mijn ouders wonen een uur bij ons vandaan ). Nou ze viel letterlijk met haar neus in de bevalling en d ekraamhulp stond voor de deur want daar was geen tijd meer voor, ze kwam pas binnen toen Jorrit geboren was, haha.

Ook had ik mijn broer gebeld dat ik 3 cm had dus dat het die dag wel zou gebeuren. toen ik hem belde en gefeliciteerd zei vroeg hij dan ook waarmee, ik zei met je verjaardag nou goed, je bent oom geworden, haha.

Hij had dat niet verwacht zo snel, omdat hij 10 mnd daarvoor zelf vader was geworden en dat duurde een stuk langer :wink:

@CVS, heb je ook rugpijn of niet? als ik rugpijn heb en met name problemen met mijn bekken heb ik ook altijd pijn in mijn liezen ( soms 1 lies afhankelijk welk deel niet mee werkt :wink: ).

Sterkte ermee!

Groetjes Chico.

chico, wat een mooi bevallingsverhaal, ging wel snel, of niet dan??

nee, ik heb geen pijn in mijn onderrug, heel af en toe, maar niet noemenswaardig. Het is echt alleen mijn rechter lies…