Die afscheiding heb ik normaal ook tijdens mijn eisprong, maar het wordt ook altijd een week van tevoren al meer.
Tijdens het vrijen merk je ( ik wel ) vaak ook doordat het wat makkelijker gaat allemaal ( we zijn echt openharig hier he ).
Van tempen heb ik geen verstand. ik slaap nooit een nacht door in 1 keer, en ik moet er ook vaak uit ( Plassen, erge rugpijn of jorrit, haha ).
Dan heeft het geen zin geloof ik.
Ik gebruik normaal altijd ovulatietesten van matcare. Die bestel ik via de site, ze zijn een stuk goedkoper namelijk.
Groetjes Chico.
@Chico wrote:
Die afscheiding heb ik normaal ook tijdens mijn eisprong, maar het wordt ook altijd een week van tevoren al meer.
Tijdens het vrijen merk je ( ik wel ) vaak ook doordat het wat makkelijker gaat allemaal ( we zijn echt openharig hier he).
Van tempen heb ik geen verstand. ik slaap nooit een nacht door in 1 keer, en ik moet er ook vaak uit ( Plassen, erge rugpijn of jorrit, haha ).
Dan heeft het geen zin geloof ik.
Ik gebruik normaal altijd ovulatietesten van matcare. Die bestel ik via de site, ze zijn een stuk goedkoper namelijk.
Groetjes Chico.
Oooo⦠dat zou mijn wisselende tempen kunnen verklaren⦠moet namelijk ook ALTIJD plassen 's nachtsā¦
Thanks voor je openhartigheid, ik hou jullie op de hoogte hihi.
chico, goed van je hoor, om afleiding te zoeken op het andere forum, groot gelijk!!!
vliegje, wel raar al die schommelende temperaturen. ik moet er trouwens ook altijd snachts minimaal 1 keer uit om te plassenā¦
heb je wel geklust?? want mocht dit idd je eisprong zijnā¦
ik zit nu gebroken op de bank. pfff en absoluut geen fut om uberhout nog wat te toen. ben zooooooo moe!! Heb echt heel erg slecht geslapen. Ben bekaf. Weet je, dat gevoel in mijn rechter lies he⦠die belemmert t om in slaap te komen. Ik ben niet iemand van de pijnstillers, dus dat neem ik ook niet ik. Eergister heb ik wel een kruik gemaakt, hiep een beetje, maar niet echt, omdat je de kruik niet echt in je lies kan leggen als je in bed ligt, whaha. Alleen als je op je rug ligt, maar zo kan ik helemaal niet in slaap komen.
gelukkig vandaag en morgen nog vrij⦠en dan maandag weer aan het werk, is mān vakantie alweer voorbij
Goedemrogen meiden,
Het is hier rot weer bleh!
Volgens mij begin in ik ongesteld te worden. Dan zou ik op 27 dagen zitten, redelik normaal toch?
Ff afwachten en dan kan ik de banner aanpassen.
Fijne dag allemaal.
Liefs,
Ingrid
ingrid⦠27 dagen is idd normaal hoor!! wel balen dat je ongi wordt, maar alvast succes in ronde 2!
hier ook slecht weer, maar vind je t gek, woon dicht bij jou, haha
@CVS wrote:
ingrid⦠27 dagen is idd normaal hoor!!wel balen dat je ongi wordt, maar alvast succes in ronde 2!
hier ook slecht weer, maar vind je t gek, woon dicht bij jou, haha
Wist ik al waar je woont dan? :think:
Ik had er ook niet op gerekend in de eerste ronde al raak.
Zou wel super bijzonder zijn.
Ga weer gauw verder met poetsen.
jij nieuwleusden
ik zwolle
OW ja, vergeten hahaha :mrgreen:
poetsstand
@CVS, we hebben donderdag geklust en gisteravond (vanacht eigenlijk). Ben erg benieuwd. De echte pijn die ik vroeger voelde met een ei, heb ik nog niet gehad. Maar ik weet ook niet of ik het me nog goed kan herinneren⦠misschien is mijn tóch al geweest en heb ik nu gewoon wat slijm?
Donāt know⦠we wachten af.
Heb een heerlijk rustig weekend
Balen Ingrid!! Maar 27 dagen is wel heeeeel netjes! Ik hoop dat het niet doorzet!
Ik denk dat het wel door zet en het geeft ook niet.
Tuurlijk hoop je in je diepste dat het raak is, maar als je realistisch blijft is de kans super klein. Dus ik weet dat ik zeker wel een paar keer ongesteld zal worden. En daar heb ik me ook op ingesteld, moet er niet aan denken elke maand zwaar teleurgesteld te worden. Dan wordt het nog een moeilijke tijd voor me.
Das ook weer zo. Maar je bent er altijd wel ff mee bezig rond die tijd.
Weer rare afscheiding hier! Wat zou het toch te betekenen hebbenā¦
Ga ff wat fotobewerking doen. Heb nieuwe leuke dingen zien staan in een magazine dus eens kijken.
As woensdag moet ik naar het bruidspaar van 11 juli, nog wat dingen doorspreken. Zoān leuk stel, dus wordt leuke dag. Ook lang, moet dan van 9.30 tot 21.30 fotograferenā¦
Ja je denkt er wel aan rond deze periode dat is zeker waar.
De vorige keer ontdekten wij het na 3 maanden gestopt te zijn. Dus ik denk dat als het langer dan een maand of 4 duurt dat ik dan wel erg veel moeite ga krijgen hoor. Maar dat is net als met de bevalling, ik ben 5 dagen te vroeg bevallen en vanaf de eerste minieme wee tot dat ons meisje geboren was ben ik iets meer dan 7 uurtjes bezig geweest. Dus als ik bij een eventuele tweede dichterbij of over de uitgerekende datum kom dan zal dat best pittig zijn.
Gaaf zeg dat foto werk wat jij doet!
Hoe was je bevalling?? Daar ben ik dus doosbang voor he⦠dat is het enige waar ik enorm tegenop zie.
Juist omdat ik altijd zoveel pijn heb/had bij het vrijen⦠ik dacht, als DAT al zeer doet, laat staan een kindjeā¦
En hele stomme vraag⦠maar ontsluiting, wat is dat nu precies?
Gaat je vagina echt meer open staan zeg maar? Ik weet niet goed hoe me dat moet voorstellen.
Sorry voor de vraag hoor! Voel me zo dom haha. :oops:
Ja fotografie is leuk!
Ik heb 3 grote opdrachten gekregen van de week, kinderkleding fotograferen
Wintercollectie, maar dan niet van een paspop, maar echte kindjes! 3 sessies dus ben erg benieuwd!
@vliegje wrote:
Hoe was je bevalling?? Daar ben ik dus doosbang voor he⦠dat is het enige waar ik enorm tegenop zie.
Juist omdat ik altijd zoveel pijn heb/had bij het vrijen⦠ik dacht, als DAT al zeer doet, laat staan een kindjeā¦
En hele stomme vraag⦠maar ontsluiting, wat is dat nu precies?
Gaat je vagina echt meer open staan zeg maar? Ik weet niet goed hoe me dat moet voorstellen.
Sorry voor de vraag hoor! Voel me zo dom haha. :oops:
Ja fotografie is leuk!
Ik heb 3 grote opdrachten gekregen van de week, kinderkleding fotograferen
Wintercollectie, maar dan niet van een paspop, maar echte kindjes! 3 sessies dus ben erg benieuwd!
Je kindje moet ruimte krijgen om uit de baarmoeder te komen. De baarmoedermond staat 9 maand nog helemaal dicht (als het goed is) dit gaat āverwekenā in de laatste fase. Als ej op 10 cm ontsluiting zit is je baarmoeder mond open en kan je kindje eruit. Ehā¦ik hoop dat ik het goed uitleg, corrigeer me anders maar!
Mijn bevalling, achteraf viel het mee. Wel super snel en daardoor onwijs heftig. De vk kwam om 11.30 uur en ik had toen van af een uur of negen weeĆĀ«n om de 6, 7 9, minuten dus wisselend. De vk dacht dan ook dat het nog wel een poos zou duren, als het al die dag zou worden. Ze was nog niet weg of ik kreeg giga mega weeĆĀ«n. Ik kon door dat het zo snel op elkaar kwam mijn draai niet vinden. De vk zou om 15.00/15.30 uur weerkomen. Om 13.00 uur belde jeroen dat hij vond dat ze maar eerder moest komen. Ze kwam om 14.00 uur (ze had nog 2 bevallingen namelijk) en toen zij er aan kwam rijden had ik me toch een persdrang!
Hoe ik het gered heb weet ik niet ik ben met de vk en jeroen voor en achter mij, naar boven gegaan, daar ging ze me voelen en ik had volledige ontsluiging. Terwijl ik me tot die tijd de hele tijd druk liep te maken dat ik er nog lang niet was dat kon toch niet in 2 uur tijd?? De vk heeft mijn vruchtwater wel gebroken dat kwam niet vanzelf bij mij.
Ik heb 4 x geperst en toen was ze er al.
Helaas heb ik het eerste moment van een lief klein naakt kindje op je blote huid moeten missen. Brigitte had in het vruchtwater gepoept en de navelstreng om haar nek. Ze heeft zuurstof moeten hebben, maar geen zuurstof tekort gehad gelukkig. Ze had een apgar scor van 6/8/10
Dus herstelde zich heel snel en goed.
Al met al heel heftig maar het cliche is echt echt waar. Toen ik haar echt mocht vast houden was ik alles vergeten!
Oooo heftig!! Maar wel geweldig hoe je schrijft, dat je echt alles vergeet als je haar eenmaal bij je hebtā¦!
:inlove: Mooi om te lezen, zān bevalling.
Kuss Miranda
Ik ga mijn banner veranderen. Heb weer steken en gezien de afscheiding denk ik dat ik nu mijn ei pas krijg⦠dan zou ik op een cyclus van ongeveer 37 dagen zitten⦠zou kunnen kloppen als ik kijk naar het verleden dan is dus mijn cyclus altijd zo⦠pfff⦠vind het wel lang hoor!
kan me voorstellen vliegje, dat t lang duurt. Normaal was je er blij mee, dan ben je minder vaak ongesteld, maar nu je voor een kindje gaat, duurt dat zeker lang!!!
ingrid, wat een bevallingsverhaal, mooi hoor, en goed dat ze zich snel herstelde
hier nog een zeurderig gevoel, nu niet alleen meer rechts maar t trekt ook wat meer naar links. net een stuk gefietst, maar dat voelde niet zo lekker. Hmmā¦
Hallo meiden,
het zet hier nog niet echt door.
Licht roze, heel licht.
En niet eens in mān slipje maar iets verder van binnen
Nou ja zal morgen wel doorzetten. normaal zet het bij deze verschijnselen direct door, maar zal nu wel wat langer duren.
Nou ehā¦nu heb ik tijd om te lezen en zijn jullie er niet hahahaah
XXX