Juni 2008 stoppers #2 **Al 2 zwangeren!!**

@kloos wrote:

schaapje; thnx voor de tip…dan maar om de dag klussen…moet er wel tijd voor vinden :slight_smile: naja die maak ik ook graag :stuck_out_tongue:

dus elke dag heb jij geklust?? wel goed bezig…echt super dat je in 1x zwanger bent. Hoe voel je je nu eigenlijk? Best bijzonder om zwanger te zjin toch?

wij hebben niet met een doel geklust hoor,was gewoon pure sex voor de lust :lol: en gewoon een stommme rekenfout van mijn kant waardoor ik dus zwanger geworden ben…toevallig ben ik er hartstikke klaar voor maar goed wij hebben dus niks gepland hoor :wink:

ik voel me gelukkig vandaag weer een stuk beter,denk toch dat mijn darmen ernstig van streek zijn door de hormonen en het stoppen met roken,heb echt pijn in mijn buik gehad de afgelopen tijd…

Ben nog steeds wel misselijk en heb de hele dag(als ik niet misselijk ben) honger :lol:

tis idd bijzonder om te weten dat er een klein wonder in je zit,maar nog maar moeilijk voor te stellen hoor,omdat je nog niks ziet of voelt.

alles op zijn tijd :wink:

goedemiddag Dames!

excues dat ik niet overal op reageer maar af en toe niet bij te houden. Lees alles en reageer gewoon op wat ik heb onthouden hahaha :lol:

Mijn vorige bericht had ik geschreven over “mijn onderkantje” en wil het best vertellen, we delen hier al zoveel.

Ik ben geboren met een open blaas. Dit houdt in dat mijn blaas OP mijn buik lag toen ik geboren werd. Tussen mijn geboorte en 12e ben ik ontzettend veel geopereerd. Allereerst is de blaas natuurlijk in de buik gelegd maar de vagina is dus ietwat misvorm. Op mijn 12e is mijn blaas ivm potentiele blaaskanker verwijderd en een blaas van darm gemaakt. Ook hebben ze toen geporbeert een mooie vagina na te maken.

Alles wat er toen is gebeurt heeft natuurlijk NU invloed op mijn leven (ivm kinderen kirjgen dan). Kan niet via de natuurlijke weg bevallen. En omdat ik veel blaasontsteking heb moet ik tijdens een zwangerschap waarschijnlijk pillen slikken (of zoals de vorige zwangerschap 3x in het Z’huis liggen.

Dat is in grote lijnen wel een beetje mijn verhaal.

Maar ondanks mijn onderkantje kan ik HEEEL goed sex hebben. Hahaha

Nou nog 8 dgn voor mijn NOD. Voel me momenteel wel wisselvallig in mijn humeur. geen idee wat dat te betekenen heeft.

Wauw Arola, wat een gedoe allemaal, ik ben blij dat het nu zo goed met je gaat. Wel vervelend dat je niet via de natuurlijke weg kan bevallen, maar je weet nu in ieder geval wanneer je gaat bevallen dus je hoeft je daar in ieder geval geen zorgen over te maken wanneer je zwanger bent. :smiley:

Fijn dat je in ieder geval geen problemen hebt met klussen!!!

En, kinderen krijgen doe je als het allemaal goed gaatmaar een paar keer in je leven, en klussen zul je wel vaker doen!!! :wink:

Kus, Gitje

Jee Arola, das toch wat. Heb je nu geen pijn meer daar? Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat het pijnlijke tijden zijn geweest.

Wel fijn dat het je kinderwens niet in de weg staat!

Ik ben bijna de hele ochtend misselijk geweest…

Ik word niet goed van mezelf. Wilde vanochtend testen, maar ingehouden. Heeft toch nog geen nut nu hahaha.

Thnx meiden!

Vliegje ik snap dat je wilt testen. Maar je hebt geen idee wanneer het het juiste moment is nietwaar. Als ik jou was zou ik toch nog even wachten tot vlak voor/tijdens je NOD. En misschien misselijk van de stress? Of ben je geen stress kippetje :wink:

Ik ga even de boel opruimen. Ong 2 wkn geleden hebben we ons huis verkocht en nu komen de kopers langs met een aannemer voor een plan voor een verbouwinkje…

groetjes!

oja vliegje, in principe geen pijn meer ‘daar’. Maar een zwangerschap kost veel van je lijf, dus een nwe zwangerschap wordt wel weer zwaar. Maar mijn instelling is heel positief daarin “gaan met die banaan” en pijn is een moment de volgende dag weet je niet meer dat je pijn had (of dat ook voor 8/9 mnd geldt. Hahaha

Fijn Arola!

Ik had een temp kaartje gemaakt en op een ander forum gezet. Die zeggen dat ik mijn ei nog helemaal niet heb gehad…

Aangezien ik vroeger iedere 2 maanden ongesteld werd ipv iedere maand zou dat kunnen kloppen :(… maar die pijn in mijn rug dan vorige week he.

maar goed, tis afwachten, misschien is mijn cyclus inderdaad nog steeds klote…

Heb op die goedkopere :wink: site pakketje besteld met dipsticks. 12 ovu testen en 3 zwangerschapstesten.

Als ik mijn ei écht nog niet heb gehad kan ik die ovu testen wel gebruiken…

hallo allemaal,

ben weer terug van een vermoeid dagje movie park germany… het was heel gezellig! Ben zeik, maar dan echt zeiknat geworden in de atractie met de boomstam… en ik ben als eerste in de simulator (tijdreis) gegaan, maar dat had ik beter niet kunnen doen, kreeg daarna pijn in lies, zij en baarmoeder!! Dus heb t verder vandaag rustig aan gedaan en geen achtbanen gepakt enzo… komt wel goed uit, want mijn vriend houd niet van achtbanen :lol:

Arola; wat een verhaal… goed dat t zo is geopereerd dat je er lekker mee door kan leven!! heerlijk! wel jammer dat je niet op de natuurlijke manier kan bevallen en dat de zwangerschap zwaar wordt. maar onthou: het is voor een goed doel!

vliegje, ik ben ook niet van de temperatuurgrafieken… heb wel eens gehoord dat als je je ei krijgt, dat je temp 0,3 graden omhoog gaat, en dat als je wanger zou zijn, dat ie dan hoog blijft…

ik ga trouwens helemaal niet met ovu testen bezig zijn… we klussen rond die tijd gewoon om de dag en dan zien we wel.

Meiden meiden wat kletsen jullie toch veel! :shock: :mrgreen:

Kan het neit bij houden als ik moet werken hoor!

Aurola wat een verhaal meid, wat goed dat je het hier zo open aan ons verteld! :thumbup: :-*

Vliegje, jij bent er echt mee bezig he? Spannend hoor!

Wie weet zijn die klachten een teken van een beginnende zwangerschap! Ik hoop het voor je meid!

CVS leuk dagje gehad meid!!! Klinkt leuk (en nat! :mrgreen: )

Gitje, lekker bezig in bed!!! :mrgreen: :thumbup:

Kloos ook druk ana het klussen in de tussenweken! :mrgreen:

Daf hoe is het bij jullie? Ook druk?

Nou eh…dat was het? SOrry wie ik vergeten ben!

Hier gaat het goed! Net 3 dagen gewerkt. Gisteren feest op psz gehad van ons kleine moppie! Was erg leuk! Heb de hele ochtend geholpen! Was wel erg leuk, ben zelf kinderleidster maar doe het werk niet meer. Dus wel leuk om weer ff te doen!

Verder vrijen we hier eigenlijk als we lekker zin hebben (en ja dat is nog steeds wel bijna om de dag! :oops: ) En eigenlijk niet omdat het de tijd er voor zou zijn.

We zien wel hoe het loopt. Ben er wel iets meer mee bezig dan bij de eerste zwangerschap. Maar goed dat is ook niet zo gek.

Nou ga zo ng ff verder kijken en dan op de bank!

Liefs ingrid

hoi meiden,

@ Iev: Ik ben niet boos hoor… Je moet het helemaal zelf weten! Ik begrijp je besluit heel goed!! Ik hoop voor je dat je toch die test maar moet proberen…

@ Vliegje: Nou, ik ben ook niet zo van het tempen. Hier lukt het zonder namelijk ook heel goed, is al bewezen. Ik ben ook een beetje bang dat ik er dan teveel mee bezig ga zijn.

misschien helpen die ovutesten wel inzicht te krijgen in je cyclus! Dan weet je zeker dat je een cyclus hebt van 2 maanden, kun je daar weer op inspelen.

@ Kloos: Als je een banner aanmaakt, zoals de mijne bv. Dan kun je zien wanneer je vruchtbaar bent aan de groene blokjes in de balk! Handig hoor… .hoef je ook geen zin te maken als het geen zin heeft! :wink:

@ gitje: dat kan ik me ook nog herinneren van Colin! hahaha, ik hoop dat het komende maand ook zo gaat!

@ Schaapie: Wat goed dat je gestopt bent!!! Ik ben zelf 3 jaar geleden gestopt… Vond het heel moeilijk, maar ben nu supertrots dat ik nog steeds niet rook. enne… wanneer die eerste echo komt, veranderd dat gevoel wel een beetje hoor… En als je het dan over een paar weken ook voelt bewegen… :inlove: zucht

@ Arola: poeh, wat een verhaal! Weet je of het erfelijk is? Vind je het jammer dat je niet ‘natuurlijk’ kunt bevallen?

@ CVS: klinkt als een leuk dagje! :thumbup: Vriend heeft nu een weekje vrij, dus wij gaan deze week leuke dingen doen

@ Ingrid: tja wat is druk. Wat goed dat jullie elke 2 dagen vrijen! Dat is bij ons al een tijdje niet meer… :shifty: Ben 's avonds gewoon vaak te moe en dat is dan echt Colin’s schuld :mrgreen:

Ik heb vandaag een driewieler opgehaald die ik via marktplaats heb gekocht. Colin vind m helemaal geweldig! I kdenk dat we morgen dus ook een heel eind gaan wandelen. Morgen ben ik er even niet, denk ik, want mn moeder is zondag jarig en die viert het morgenavond al.

liefs

daffie

Pffff heb alles gelezen maar kan het niet bijhouden.

Mijn man is een weekend weg (saai) i.v.m. motorcross.

Wat ik nog wel heb onthouden is een zonnenbankie en een lekker bad. :think: Denk dat ik dat ook maar eens ga doen.

Kuss voor jullie.

@cvs, klinkt lekker nat :slight_smile: Wanneer ga je testen eigenlijk???

@ingrid en daffie, wil eigenlijk ovutesten gebruiken omdat mijn cyclus inderdaad zo raar is misschien… ik wil proberen er zo min mogelijk mee bezig te zijn. In juli gaat dat wel lukken, heb 2 grote trouwreportages dus daar ben ik heeeeel druk mee tot september ongeveer.

Daarbij in aug, en sept in totaal 3 shoots voor een kinderkleding winkel :slight_smile:

Moet de kindjes fotograferen MET de kleding aan dus :slight_smile: 3 grote shoots, dus veel werk maar wel erg leuk :slight_smile: Dus juli/augustus ben ik hopelijk met wat andere dingen bezig.

In onze vakantie in aug. laten we boven nieuwe vloerbedekking leggen, dus ook lekker druk. Alleen de 2e week hebben we echt vakantie.

Lig nu lekker film te kijken op net5.

Fijn weekend meiden! Ik heb bijna NIKS dit weekend! Genieten, want zit tot oktober vol. Dus lekker niksen dit weekend :slight_smile: Morgenavond alleen even een paar uurtjes oppassen op mijn petekindje en haar zus.

even een snelle reactie op wat vraagjes die her en der gesteld zijn.

Nee het is niet erfelijk, dat hebben we met Iris uitgezocht. We worden wel rond de 20 wkn echo uitgebreid onderzocht. Dus ze kijken er wel naar.

Ik denk dat als je natuurlijk bevalt de band met je kindje vanaf minuut 1 hecht is. Met een keizersnede moet je toch wel ff wachten. En ik denk dat je bij een normale bevalling de emotie erbij hebt. Bij een keizersnede wordt je half verlamd… en dan floep is het er. Hele gekke ervaring is het hoor. Maar ondanks alles echt de moeite waard.

zo nu ff relaxen, serie kijken en op tijd naar bed.

ciao!

haha vliegje, ik ben ook de film op net 5 aan het kijken… ga zo in bed verder kijken, ben erg moe. wanneer ik ga testen?? denk dat ik zondag een poging doe… is dat niets dan wo of do pas…

jentel, je hoeft niet zoveel te onthouden als wij wat geschreven hebben. Als je namelijk een antwoord schrijft, dan kan je beneden waar je typt precies lezen wat iedereen gezegd heeft…is wel enorm handig.

daffie, wat leuk dat colin zijn niewe driewieler zo gaaf vind!! goede koop geweest dus :smiley:

trusten voor iedereen!!

Leuke film he! Lekker zwijmelen :slight_smile:

Fijne avond en succes zondag!

Slaap lekker iedereen.

Ik heb ook een keizersnede gehad. En mog Jay gelijk vast houden. Maar daarna moest hij weg naar de kinderarts. Was wel jammer maar geen ramp. :mrgreen:

Ik heb hem toen ongeveer een klein uurtje niet gezien maar daarna mog hij lekker bij mij blijven, ik hoop dit keer wel gewoon te bevallen, al was het alleen maar om te kijken of er verschil is. (vond de keizersnede niet heel erg)

Kuss Miranda

Nou wat ik nou weer mee maakt!

Sorry, het is niet zo lekker…

Ff spoilertje hahaha

Ga net naar de wc, rare afscheiding! gewoon een sliert… sorry hoor meiden, maar heb dit nog nooit gehad…

Wat dit nu weer is… zucht… waarom is mijn lichaam zo van slag…

Hoi meiden!

@Arola, wat heftig zeg. Gelukkig heb je er met vrijen geen last van!

@Vliegje, trek je het nog? haha, je bent er echt heel erg mee bezig he, haha!

Ik hoop voor je dat het raak is hoor :wink:

@Daffie, leuk dat colin hem zo geweldig vindt! dan ben je altijd weer blij met je “koopje” toch :mrgreen:

Meiden jullie kleppen echt veel, haha. Ik kan het zo niet meer bijhouden hoor! ik neem het me iedere keer voor, maar zoals ik al schreef zit ik ook nog op ander forums te spitten i.v.m mijn paard. Ik heb gelijk ook wat meer afleiding zo, want ik begin knap te balen dat ik nog steeds niet ongesteld ben.

Verder voel ik me iedere keer niet lekker, dizzy s’middags misselijk s’nachts en s’morgens en gewoon niet zo super zeg maar :eh: :wink:

We klussen nu ook wel gewoon door, maar voor mij gevoel heeft dit nu even totaal geen zin zo.

Nog 2 maanden dan zijn we alweer een jaar bezig helaas.

Ik hoop dat we allemaal binnen nu en 2 maanden zwanger zijn :evil: :mrgreen:

Groetjes Chico.

@Chico, ik probeer er minder mee bezig te zijn maar op de een of andere manier gebeurd er steeds iets waarvan ik denk, was da nou haha.

Heb ff gegoogled en dat slijm kan duiden op een eisprong!

Ben erg benieuwd dus wat er de komende dagen gebeurd.

Want als ik echt volgens mijn templijst mijn ei nog niet heb gehad, dan volgt ie misschien van de week. En dan is het voorlopig nog niet testen.