Stiekem welkom, ken ik jou niet ergens van sept stoppers. :mrgreen:
Gezellig kuss Miranda
Dag meiden,
ik wil me ook graag bij de juni-stoppers melden. Eigenlijk ben ik 30 mei gestopt, maar jah, er echt voor gaan kan dan toch pas in juni… Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan en ik hoop dat iedereen hier gauw een beebje op komst zal hebben!!
Liefs,
Momemiek
Welkom! Gaan jullie voor de 1e??
@ momemiek; welkom bij de junistoppers!!
@ vliegje; dank je wel voor de link, ga gelijk even kijken
Ja, wij gaan voor de eerste… Superspannend! Zijn er nog meer meiden hier die voor hun eerste kindje gaan, of zijn jullie allemaal al wijze, ervaren mama’s?
wij gaan ook voor eerste, heel onervaren dus nog
Jentel: we kennen elkaar van de juli-stoppers 2006 en van de 9-maanden mama’s ;).
Wij gaan voor nr. 2, ik ben op dit moment al mama van Kyan (bijna 2).
Wij ook de 1e! Fijn dat er meer onervaren mama’s zijn hier
@ vliege; geen pil meer he… feestje!!
hoi meiden,
heb t ff druk, dus kom alleen hoi zeggen! :mrgreen:
Ik pas het lijstje zsm aan en zal dan ook gelijk een andere achtergrond zoeken
snel weer weg!
liefs
daffie
ps Aan alle nieuwe juni stopsters: welkom! solly ik heb een beetje haast…
Hallo allemaal!
Welkom iedereen die net na mij ook hier binnen stroomt!
ik heb mijn banner even weggehaald, niet dat de plannen zijn veranderd hoor! Maar ik vond die dagen zo confronterend. En ik wil niet telkens aan het aftellen zijn. Snappen jullie?
Bij Brigitte zijn wij heel snel zwanger geraakt, 3 maand was het raak… :mrgreen:
En natuurlijk speelt dat door je hoofd, maar ik probeer er toch niet heel veel op te focussen (voor zover dat kan als je iets heeeel graag wil)
Zometeen Brigitte even naar psz brengen en ff boodschapjes doen en dan is de midag weer voorbij.
Hebben jullie vannacht ook zo’n onweer en harde regen gehad?
Brigitte werd er wakker van arm kind. Ben uiteindelijk maar bij haar gaan liggen. Toen is ze weer lekker gaan slapen!
Nou tot later!
Liefs,
Ingrid
@Stiekem wrote:
Jentel: we kennen elkaar van de juli-stoppers 2006 en van de 9-maanden mama’s ;).
Wij gaan voor nr. 2, ik ben op dit moment al mama van Kyan (bijna 2).
Oke. gezellig weer voor de tweede en dat we elkaar hier weer tegen komen. :mrgreen:
Hier niets te melden.
Kuss miranda
Ja CVS, geen pil meer! Jij ook niet he!
Hoi,hoi,
Alle nieuwe meiden welkom!
@Vliegje, wat rot wat er gebeurt is van je paard.
Was die brand toen in rotterdam ( of was het nou Barendrecht :think: ).
@Ingrid, dat was een hoop info, haha.
Ik snap dat je niet wilt tellen hoor, dat neem ik mezelf ook steeds voor maar het werkt niet, dus als mijn cyclus weer op gang is dan komt er weer een banner.
Van Jorrit was ik ook in de tweede ronde zwanger, 1 normale cyclus gehad na 15 jaar pil. Van ons * duurde het 7 maanden, en nu is het afwachten. Ik hoop geen ongie te zien, haha.
@Daffie, dat was een bliksem bezoek! :mrgreen:
@Momemiek, wij gaan ook voor ons tweede kindje, dus iets meer ervaring
Nou ik ga weer verder.
Groetjes chico.
Wat een gezellige drukte hier
Ik kom een paar dagen niet en er is weer flink wat geschreven.
Alle nieuwkomers welkom!!
ik ga eerst ff alles teruglezen en dan kijken of ik op iedereen kan reageren…
Trouwens fijn dat er meerdere onervaren zijn en blij dat er wel wat ervaren tussen zitten, die kunnen ons vast wel een btje helpen met bepaalde vragen 8)
hmm ga niet op iedereen reageren…sorry hoor…maar daar wordt het veels te lang voor. Zit nu op mijn werk dus zodra er weer wat wordt geschreven, ben ik er als de kippen bij haha…
pff gisteren een shock…mijn man moest naar t ziekenhuis van zijn huisarts…ik was nog thuis en had avonddienst, dus was een btje kwaad op onze planning, want ik wilde met mn man mee naar 't ziekenhuis, want de kans was dat hij geopereerd moest worden.
Wat blijkt: hij heeft (jaja niet uitlachen hoor :oops: :oops: :oops: dat doe ik zelf wel stiekumpjes ;-)) ingegroeide haren in zijn bilnaat…Ranzig hoor…dus haren die naar binnen groeien en niet naar buiten. Dus een mega abces in zijn bips en dat betekend dat hij er voor geopereerd moet worden. Alleen gisteren was het zo erg dat eerst het vuil weggeknepen moest worden… stinken joh… NU mag ik elke avond het bekijken en schoon houden…en volgende week moet die op controle en wordt er een operatiedatum ingepland…
Sorry voor het onsmakelijke verhaal… :silenced:
btw; gaat ons wel goed af ahum. wij nog maar een half jaar getrouwd en we hebben meer in 't ziekenhuis gezeten dan in ons hele leven Ik heb namelijk 3 maanden terug een acute blindedarm gehad…dus die was al gesprongen…levensgevaarlijk , maar goed.
Ben blij dat het nu niet zo extreem is bij mijn man
sorry voor het ego berichtje…(zat me nog allemaal btje hoog…)
Chico, Barendrecht was dat ja volgens mij! Heb zelfs van de week weer over mijn ex paardje gedroomd
Kloos, zo’n adses doet zeer!! Veel mannen hebben dat, ik ken er een paar die dat hebben gehad. Na de operatie blijft daar gewoon een gaatje zitten… Heel raar. Succes ermee!
Kloos, wat een vreselijk nare situatie! Ik hoop dat het snel allemaal over en gezond zal zijn. :hug: En de rest van het jaar geen vervelende daagjes meer in het ziekenhuis voor jullie.
Sterkte!!
Liefs,
Momemiek
hoi iedereen!!!
heb trouwens vanmorgen ook een maansteen besteld, heb de hanger in de vorm van een hart gedaan… vnd m erg mooi!!
mijn vriend is nu een onze vaatwasser aan het aansluiten, er moeten nog leidingen gelegd wrorden enzo… hij staat er al 2 maanden, maar ja hadden geen extra geld op dat moment om dat te doen. Nu hebben we alle spullen gekocht en hebben straks een hopelijk goed draaiende vaatwasser. Deze vaatwasser hebben we trouwens gekregen… dus das heel mooi natuurlijk.
Voor de rest begon mijn collega er alweer over dat ik zwanger zou zijn… poeh, dat gaat nu al 1,5 jaar zo door. whaha. hj zegt van: hmmm. volgende week vakantie, jullie een paar dagen texel, even goed je best doen en dan… dan komt er een maart-baby… whaha… hij moest eens weten… whaha dat wij dus net gestopt zijn met de pil.
@ daffie; dat was idd een snelle… whaha
@ kloos, hoop dat t nu voorbij is met dat ziekenhuis gedoe van jullie…
Thnx meiden
@vliegje; ik had er nog nooit van gehoord en het schijnt idd een veel vaker voorkomende probleem te zijn. Voornamelijk bij mannen.
@CVS; best vervelend als je collega steeds denkt dat je zwanger bent of niet??
@momemiek; thnx…ik hoop ook dat we er straks voor een langere tijd van af zijn…'t blijft bizar dat alles tegelijk komt…maja daar doe je niks aan
meiden een fijne avond! Till next time