Bedankt meiden,
Ik vind ze allebei prachtkereltjes, haha.
Leuk hoor vliegje dat je ook een paard gehad hebt, mag ik vragen of je hem verkocht heb of is hij ziek geworden?
Enne, ik schiet foto’s gewoon in het wilde weg hoor, ik kan het vast niet zo goed als jou,haha.
@Ingrid, welkom hier en we willen alles weten, hahah :oops:
Groetjes Chico.
@Chico wrote:
Bedankt meiden,
Ik vind ze allebei prachtkereltjes, haha.
Leuk hoor vliegje dat je ook een paard gehad hebt, mag ik vragen of je hem verkocht heb of is hij ziek geworden?
Enne, ik schiet foto’s gewoon in het wilde weg hoor, ik kan het vast neit zo goed als jou,haha.
@Ingrid, welkom hier en we willen alles weten, hahah :oops:
Groetjes Chico.
Alles? :oops:

Ik werk naast het mama zijn, 3 dagen als secretaresse. Nog geen vastcontract, maar we zien wel hoe het gaat.
Bij mijn eerste zwangerschap, bij mijn vorige baas, hebben ze me gedurende het jaar contract ontslagen (niet verlengt maar eerder thuis) ik zou ineens niet functioneren.Nou mocht ik nu weer zoiets mee maken dan wil ik daar niet eens werken!
Ik heb een schat van een vriend, Jeroen. Die is kassenbouwer van beroep.
En heeft één grote hobby, auto’s! En wel, Ford Granada oldtimers. Hij is momenteel bezig met het restaureren van een Granada Coupe, waarvan het einde na 2 jaar bijna in zicht is en dan heeft hij op het spuiten (van de lakkleur) na alles zelf gedaan!
Nou eh…
Nog meer weten?
jep, zie dat je in overijssel woont… waar?
in zwolle
Nieuwleusen!
:mrgreen:
das dichtbij
Ingrid, welkom! Wanneer stop je definitief?? Spannend
Chico, ik heb hem verkocht omdat ik een vriendje kreeg (mijn huidige man), je kent dat wel… ik heb jaren daarna nog eens gezien.
Helaas kwam ik jaren dáárna erachter dat Stanley is omgekomen in een brand in een stal. Is toen ook op het nieuws geweest.
Ik reed toen weer paard bij familie en zat op een paardenforum en daar stond een topic over een brand waarin ook haflinger Stanley was omgekomen.
Ik vond het zo toevallig! Een haflinger, óók Stanley genaamd… Dus heb de oude eigenaresse gesmst, had toevallig haar nummer nog en inderdaad, het was waar…
Heb de ogen uit mijn kop gejankt. Ik heb erg veel moeite gehad toen ik Stanley heb weggedaan… ik miste hem verschrikkelijk, maar je krijgt een heel ander leven. Maar toen ik dat hoorde voelde ik me zo klote, en schuldig…
Nu nog hoor. Ik kon alles met hem, maar ja, je maakt keuzes…
Inmiddels weer gestopt met rijden omdat het niet meer de passie voor me is die ik vroeger had. Heb wedstrijden gereden, zou naar het M kunnen gaan (heb 12 winstpunten in de L geloof ik). Maar ik heb het gewoon te druk.
Veel fotoshoots (bij huwelijken ben ik maanden in de avonduren/weekenden aan het werk). Ook wil ik mijn man en hondjes voldoende aandacht geven.
Dus je maakt wéér keuzes.
moeilijk he!
Welkom Ingrid.
Kuss Miranda
@vliegje wrote:
Ingrid, welkom! Wanneer stop je definitief?? Spannend![]()
Gisteren! :mrgreen:
Ik moest een nieuwe voorraad pil halen en dat heeft er toe geleid dat we nog een keer een goed gesprek hadden en besloten nu voor een tweede wondertje te gaan.
Oooo leuk!!! Vandaag heb ik mijn laatste!!
Ik zag trouwens op een ander forum een MAANSTEEN.
Een steen die je op je huid moet dragen (als ketting b.v.) en die positief werkt voor vrouwen die zwanger willen worden, menstruatieklachten.
Dus heb hem gister maar eens besteld Ben benieuwd, kan altijd proberen he hahaha.
Hallo iedereen,
Ik meld mij ook even, want w.s. gaan wij er ook voor deze maand!
Ik ben al wel even gestopt met de pil maar wilde, net als voor mijn vorige zwangerschap, eerst even kijken hoe mijn cyclus in elkaar steekt en wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb…
Zal me even voorstellen: Ik ben Ruth, 26 jaar, werk als verpleegkundige op Verloskunde en we gaan dus nu voor nummer 2.
groetjes, Ruth
@vliegje wrote:
Oooo leuk!!! Vandaag heb ik mijn laatste!!
Ik zag trouwens op een ander forum een MAANSTEEN.
Een steen die je op je huid moet dragen (als ketting b.v.) en die positief werkt voor vrouwen die zwanger willen worden, menstruatieklachten.
Dus heb hem gister maar eens besteldBen benieuwd, kan altijd proberen he hahaha.
Ik zeg t niet helemaal goed, gistern is de beslissing gevallen en vorige week dinsdag was mn laatste pil. Gisteren ongesteld geworden…dus we gaan er nu voor.
Vind het weer heel raar eigenlijk.
Mag ik even inbreken?
Ik wil mijn lieve dinnetje Ingrid even heel veel succes wensen en een hele leuke tijd!
ik hoop voor je dat je gauw zwanger mag zijn van je 2e wondertje!! :inlove:
Kus Es.
hahaha lieve schat dank je wel. :-*
@Ingrid28 wrote:
hahaha lieve schat dank je wel. :-*
ja ik dacht even zoeken maar heb je alweer gevonden!! :mrgreen:
ja precies 1 juni viel de beslissing
eigenlijk wel de laatste pil in mij maar het voelt als juni
ja ja :think: :mrgreen:
@ stiekem; gezellig dat je wil mee kletsen. Hopen dat het ook voor jou snel raak is En dat we straks een babyboom hebben. Wat leuk trouwens dat je op de verloskunde werkt! gaaf!
@ vliegje… waar kan je die maansteen bestellen dan?? Heb je een link? Zoiets is namelijk ook wel wat voor mij… whaha
Wat spannend straks voor iedereen zeg!!
@ daffie; zat net naar je mooie tabel te kijken, en aangezien er steeds meer meiden bij komen… misschien is het handig om het op volgorde van de NOD te doen… ipv op naam. Dan zien we duidelijker wie eerder kans heeft…
En ben ik de enige die een beetje moeite heeft om de namen te kunnen lezen op dat tabelletje (misschien door de achtergrond? )) :oops: :oops: Zo ja, dan moet ik er maar eens wat aan doen, whaha
CVS, op ************ (weet alleen niet of ik de link mag plaatsen…). Anders moet je me ff pben
Stiekem, welkom!! Wat leuk op de verloskunde zeg!
Edit: link verwijderd