Goeiemorgen meiden! Wat een heerlijk weer! Zometeen lekker met onze jongste Rimpel wandelen en verder niks doen vandaag. Heerlijk
Nog een paar daagjes tot ik de laatste pil neem.
Mooie hondjes.
Ja iedereen met de laatste pil bezig :dance:
Kuss Miranda
wie stopt er precies wanneer??
Ik neem maandag de laatste pil en wordt dan waarschijnlijk vrijdag ongesteld. Daarna erg benieuwd hoe mijn lichaam reageert zeg!
Ben vorige maand gestopt met de pil.
en na 29 dagen ongie geworden en deze keer gaan we voor het echt . Spannend.
Kuss Miranda
goede avond dames!!
heb weer een drukke dag gehad, weer heerlijk gewerkt.
nog 1 weekje werken, en dan heb ik lekker 3 weken vakantie.
ik had trouwens problemen gehad met het slikken van de zwanger worden capsules van de etos⦠ik krijg ze echt niet doorgeslikt. Heb er maar 2 kunnen doorslikken Er zijn er maar 4 verbruikt dus van de 60. Iemand interesse die ze wel door kan slikken�?
jammer hoor, maar heb sowieso moeite om iets door te slikken.
heb nu evasin gehaald, dat is wel alleen maar foliumzuur, maar wel kleine tabletjes, die gaan een stuk makkelijker.
O lekker bijna vakantie!
Ik kan ook slecht pillen slikken. Ik heb foliumzuur van Dagravit en die gaan er gelukkig goed in.
Voor jou nog maar 1 dagje! En dan ben je klaar met de pil Spannend!
jaaaaaaa!!! geen pil meer :lol: :lol: Hoera!!
JOEHOE!!! Ik heb morgenavond mijn laatste
hoi dames,
@ vliegje: hoe ging het oppassen? Leuk he, zo rond die leeftijd :mrgreen: (nog 1 dagje!!!)
@ Jentel: heel veel succes meid! Ik hoop dat het snel mag lukken!
@ CVS: tja, ik gebruik die wel, maar heb nog een voorraadje⦠misschien als dat op is⦠Ga je nog iets doen met je vakantie? enne⦠woehoe!!! weg met die pil!!! :dance:
Ik heb vorige week woensdag mn laatste genomen en nu dus ongi⦠Ga snel nog even opruimen en stofzuigen, want ik krijg zo visiteā¦
liefs
daffie
Oppassen was leuk! Ik ben alleen lang niet meer intokids zeg maar. Vroeger op een kdv gewerkt maar nu al een aantal jaar op kantoor.
Ik had dus ook een paar flinke blunders haha.
Mijn petekindje is bijna anderhalf. Heerlijk ding. Toen ze op bed lag met haar zus geknutseld, die wordt 5 dit jaar.
Ikke heel ijverig, had ze van die oogjes weet je wel die je kan opplakken. Ik gooi daar lijm op en plak ijverig. Kijkt ze me aan⦠āwat doe jij nou?ā
Ikke: āehm⦠lijmen en oogje opplakken?ā
Hahahahah, ze begon te lachen en zei, āmaar er zit zoān plakkertje op, die moet je eraf halen!ā
Whahahahahhahaa! :oops: :oops: Ikke weer
Maar het was dus leuk eind juni moet ik weer oppassen. Kan ik gelijk oefenen he
@ daggie; in mijn vakantie gaan we waarschijnlijk laminaat leggen. ligt er nu ook, maar is aan vervanging toe. teens gaan we een paar daagjes naar texel⦠mijn schoonmoeder heeft daar een caravan staan. En verder⦠uitrusten haha⦠en lekker āklussenā whaha
@ vliegje; wat leuk dat oppassen⦠ik ben helemaal niet into kinderen. Hebben ook bijna geen kleine kinderen in de omgeving, dus voel me vrij onzeker. Wat moet ik doen, doe ik het goed? whaha, hoop dat dat gevoel over is of dat t beter gaat als ik zelf kinderen heb.
hello medestoppers ik neem 18 juni mijn laatste pilā¦weekje later dan dat ik dacht :? maar goedā¦kijk er nu al naar uit!
ff terug lezen om op iedereen te reagerenā¦
@vliegje; wat een schattige hondjes heb je zegā¦ik ben niet zoān dierenfan, maar sommige vind ik echt heel lief. Mijn zus had vroeger een franse bulldogā¦die vond ik ook zo schattigā¦zien er eng uit, maar ze doen geen vlieg kwaad.
@cvsā¦oh heeeeeeeerlijk bijna vakantie Ben jaloers op jeā¦ik heb er ook wel zin in. Heb helaas dit jaar nog geen vakantie aangevraagd en van de zomer gaat 't sowieso niet worden. Ach ja dan maar in de herfst ook goed. Of alle dagen opsparen voor volgend jaar en dat ik ze dan nodig heb voor een extra lang verlof
hahaā¦we will see.
Die capsule zijn idd dik, daarom ben ik maar gewoon begonnen aan foliumzuur van de kruidvat, volgens mij moet dat voldoende zijn hoor!
ff groetjes aan daffie en jentelā¦heb voor de rest niet zoveel te meldenā¦sorry :oops: :oops:
Hoi meiden,
Ik denk ineens wat is het rustig hier, maar ik kreeg helemaal geen mail binnen zo te zien, haha.
@Daffie, lief van je hoor! en tja ik denk dat positief zijn me beter helpt als bij de pakken neer te gaan zitten vandaar
@vliegje mooie honden hoor! leuk dat je daar cursus mee doet!
Iemand mailde dat ze wilde blijven werken voor de contacten, maar die heb ik ook wel hoor, haha.
Ik heb mijn kennisen en vrienden natuurlijk en mijn hobby is mijn paardenkind.
Hij is niet meer onder het zadel, maar hij blijft bij mij de rest van zijn leven en hij heeft dus ook aandacht nodig. En op stal heb ik ook weer contacten
Mijn situatie was wel wat makkelijker om de stap te maken, omdat ik eerder geopereerd ben aan een hernia, toen ziek uit dienst gegaan ben ( ik mocht wel terug komen maar ik was vrij snel zwanger van Jorrit en mijn rug hield dat nog niet dus ik bleef door de uwv arts in de ziektenwet ). Toen ik bevallen was en mijn verlof had moest ik eigenlijk de ww in, maar dat heb ik niet meer gedaan.
We hadden al zoveel ingeboet aan loon van mijn kant, dat het eigenlijk niet meer uitmaakte.
Als ik nog gewoon gewerkt had, had ik misschien gewoon 2 dagen gaan werken hoor, maar gelukkig is het zo gelopen ( achteraf dan ).
Meiden die gestopt zijn nu, spannend he? het wordt dan steeds echter :mrgreen:
Wie mailde nou ook alweer dat een tweede toch ook wel weer net zo spannend is :think: :mrgreen:
In ieder geval, dat vind ik ook hoor, ik ben er net zo mee bezig, haha.
Nou ik ga nog even een foto showen van Jorrit en mijn paardje Armani ( officieel Chico ).
Hallo allemaal.
Het wordt al een aardig klubje gezellig.
Leuk nu bijna iedereen zijn laatste pil heeft geslikt, aftellen. :inlove:
Vandaag bij een vriendin geweest met een kindje van bijna 4 maanden. :inlove:
Ik wil ook.
Nou ga zo lekker in bad en niets doen.
Kuss Miranda
Daffie mijn nod is de 21 ste . (had het verkeerd doorgegeven) :oops:
Chico mooi mannetje. :inlove:
Kuss Miranda
Wow prachtig paardje! Heb ook altijd paardgereden maar pas toch weer gestopt (vroeger eigen haflinger gehad).
Ik heb vorig jaar ook een shoot gehad met een schimmel, dat meisje wilde echt detailfotoās. Oogje, oortje, neus. Voetje, KONTJE Zo leuk is die shoot geworden. Binnenkort met honden ĆĀ©n een paardje fotoās maken. Erg leuk vind ik dat, dieren op de foto!
wat een lief kereltje die Jorrit! schatje hoor⦠:lol:
Ik denk ik ben vroeg maar er zijn al juni stoppers!! :mrgreen:
Hallo! MAg ik er ook bij?
Vandaag is hier de definitieve beslissing gevallen!
Wij gaan voor een 2e kindje!
We hebben samen een prachtdochter van bijna 3!
wat willen jullie weten? :mrgreen:
@ ingrid28; tuurlijk mag je erbij⦠gezellig hoor!
gefeliciteerd dat vandaag die beslissing is gevallen!!
@CVS wrote:
@ ingrid28; tuurlijk mag je erbij⦠gezellig hoor!
gefeliciteerd dat vandaag die beslissing is gevallen!!
Dank je wel.
Wel weer een heel raar gevoel.
:mrgreen: :inlove: